Ogłoszenie z dnia 2022-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00282109/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-28
- 2023/BZP 00130997/01 - Wynik z dnia 2023-03-10
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja strony internetowej uczelni wraz z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami wg standardu WCAG 2.1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275777
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Krakowskie Przedmieście 5
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-068
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.7.) Numer telefonu: +48 (22) 320 02 00 / +48 (22) 320 02 48
1.4.8.) Numer faksu: +48 (22) 828 11 00
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@asp.waw.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.waw.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00290208
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-08-03
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00282109/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na wdrożeniu opracowanego dla Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie layoutu (tzn. układu kompozycyjnego strony internetowej) serwisu głównego oraz serwisów i stron satelickich z uwzględnieniem zgodności z WCAG 2.1.
Zakres prac:
Rozpoznanie szczegółowych potrzeb i funkcjonalności serwisu,
Opracowanie planu wdrożenia (m.in. szczegółowy harmonogram,
scenariusze testów itp.),
Dostosowanie systemu zarządzania treścią (CMS) do potrzeb Zamawiającego,
Wdrożenie przedstawionego przez Zamawiającego layoutu,
Migracja treści z obecnej strony,
Przygotowanie dokumentacji technicznej i instruktażowej dla administratorów i użytkowników CMS (redaktorzy),
Testy oraz wdrożenie i uruchomienie systemu w środowisku produkcyjnym Zamawiającego,
Szkolenia pracowników we wszystkich grupach ról (w szczególności administrator, content manager – redaktor) oraz asysta i wsparcie użytkownika,
Konserwacja systemu oraz wsparcie w wytyczaniu kierunków dalszego rozwoju serwisu – Zamawiający przewiduje na ten cel 120 godzin roboczych do wykorzystania w pierwszych 12 miesiącach po odbiorze strony internetowej.
Opracowany serwis internetowy Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie spełniał będzie wytyczne dotyczące dostępności treści internetowych (tzw. Web Content Accessibility Guidelines – dalej WCAG) w najbardziej aktualnej wersji opracowanej przez World Wide Web Consortium (tzw. W3C – www.w3.org).
Przy pracach projektowych Wykonawca stosował będzie zasady responsywnego projektowania stron internetowych (Responsive Web Design – dalej RWD).
W zakres prac nie wchodzą usługi hostingowe oraz utrzymanie domeny.
Projektowana strona internetowa musi wyświetlać się prawidłowo w najbardziej popularnych przeglądarkach internetowych, w szczególności:
Google Chrome,
Mozilla FireFox,
Apple Safari,
Microsoft Edge,
w wersjach do dwóch wstecz od tych najbardziej aktualnych.
Wykonawca w projektowaniu nowych rozwiązań będzie brał pod uwagę zarówno użytkowników stacjonarnych komputerów osobistych jak i urządzeń mobilnych z systemami iOS oraz Android.
Szczegółowy zakres prac oraz założenia projektowe serwisu internetowego zawiera załącznik nr 1 do SWZ: Opis przedmiotu zamówienia
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na wdrożeniu opracowanego dla Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie layoutu (tzn. układu kompozycyjnego strony internetowej) serwisu głównego oraz serwisów i stron satelickich z uwzględnieniem zgodności z WCAG 2.1.
Zakres prac:
Rozpoznanie szczegółowych potrzeb i funkcjonalności serwisu,
Opracowanie planu wdrożenia (m.in. szczegółowy harmonogram,
scenariusze testów itp.),
Dostosowanie systemu zarządzania treścią (CMS) do potrzeb Zamawiającego – istniejąca strona internetowa działa w oparciu o system WordPress i nowy serwis internetowy, zgodnie z założeniami projektowymi, również będzie działać w oparciu o zaktualizowany WordPress,
Wdrożenie przedstawionego przez Zamawiającego layoutu,
Migracja treści z obecnej strony,
Przygotowanie dokumentacji technicznej i instruktażowej dla administratorów i użytkowników CMS (redaktorzy),
Testy oraz wdrożenie i uruchomienie systemu w środowisku produkcyjnym Zamawiającego,
Szkolenia pracowników we wszystkich grupach ról (w szczególności administrator, content manager – redaktor) oraz asysta i wsparcie użytkownika,
Konserwacja systemu oraz wsparcie w wytyczaniu kierunków dalszego rozwoju serwisu – Zamawiający przewiduje na ten cel 120 godzin roboczych do wykorzystania w pierwszych 12 miesiącach po odbiorze strony internetowej.
Opracowany serwis internetowy Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie spełniał będzie wytyczne dotyczące dostępności treści internetowych (tzw. Web Content Accessibility Guidelines – dalej WCAG) w najbardziej aktualnej wersji opracowanej przez World Wide Web Consortium (tzw. W3C – www.w3.org).
Przy pracach projektowych Wykonawca stosował będzie zasady responsywnego projektowania stron internetowych (Responsive Web Design – dalej RWD).
W zakres prac nie wchodzą usługi hostingowe oraz utrzymanie domeny.
Projektowana strona internetowa musi wyświetlać się prawidłowo w najbardziej popularnych przeglądarkach internetowych, w szczególności:
Google Chrome,
Mozilla FireFox,
Apple Safari,
Microsoft Edge,
w wersjach do dwóch wstecz od tych najbardziej aktualnych.
Wykonawca w projektowaniu nowych rozwiązań będzie brał pod uwagę zarówno użytkowników stacjonarnych komputerów osobistych jak i urządzeń mobilnych z systemami iOS oraz Android.
Szczegółowy zakres prac oraz założenia projektowe serwisu internetowego zawiera załącznik nr 1 do SWZ: Opis przedmiotu zamówienia
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
zmianom ulegają odpowiednio punkty 16.4 oraz 17.1 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Wydłuża się także termin związania ofertą tj. punkt 14.2 Specyfikacji Warunków Zamówienia – po zmianach upłynie 7 września 2022 r.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.7. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-08-08 12:00
Po zmianie:
2022-08-09 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-08-08 13:00
Po zmianie:
2022-08-09 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-09-06
Po zmianie:
2022-09-07
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
Wydłuża się także termin związania ofertą tj. punkt 14.2 Specyfikacji Warunków Zamówienia – po zmianach upłynie 7 września 2022 r.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług utrzymania Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Bosflow wraz z jego rozbudową
- Zaprojektowanie, wykonanie, uruchomienie oraz obsługa serwisowa platformy internetowej "Dolnośląska Sieć Poradnictwa Zawodowego" w sieci Internet.
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Cyfryzacja usług medycznych poprzez modernizację infrastruktury teleinformatycznej w Zespole Opieki Zdrowotnej w Ropczycach
- Stworzenie koncepcji, projektu oraz wdrożenie serwisu internetowego www.expo.gov.pl - witryny poświęconej udziałowi Polski w Wystawie Światowej Expo 2025 Osaka, Kansai
- Dostawa routerów wraz z wdrożeniem i wsparciem przez okres 3 lat oraz Asystą Techniczną do wybranych Komend Wojewódzkich OHP
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.