Ogłoszenie z dnia 2022-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00175145/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli biurowych do Oddziału ZUS w Białymstoku i TJO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600048
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młynowa 29
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-404
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bialystok@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli biurowych do Oddziału ZUS w Białymstoku i TJO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-445b8e8b-db45-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00290186
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00249073/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa mebli do ZUS Oddział w Białymstoku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00175145/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 010000/271/3/2022-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli biurowych do Oddziału ZUS w Białymstoku i TJO.2. Część I obejmuje dostawę 230 foteli obrotowych.
3. Pozostałe warunki realizacji zamówienia:
3.1. Cały oferowany asortyment powinien być kompletny, fabrycznie nowy (rok produkcji 2021 lub 2022), nieuszkodzony, nie będący uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw. Meble dostarczone pod wskazane adresy powinny być kompletne w całości, gotowe do użytku zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych. Zamawiane meble winny być dostarczone bezpośrednio pod wskazane w SWZ adresy.
3.2. Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej: 24 miesiące gwarancji .
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39113100-8 - Fotele
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 102658 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli biurowych do Oddziału ZUS w Białymstoku i TJO.2. Część II obejmuje dostawę mebli biurowych, w tym 272 szaf, 32 biurek i 54 kontenerków i szafek.
3. Pozostałe warunki realizacji zamówienia:
3.1. Cały oferowany asortyment powinien być kompletny, fabrycznie nowy (rok produkcji 2021 lub 2022), nieuszkodzony, nie będący uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw. Meble dostarczone pod wskazane adresy powinny być kompletne w całości, gotowe do użytku zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych. Zamawiane meble winny być dostarczone bezpośrednio pod wskazane w SWZ adresy.
3.2. Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej: 24 miesiące gwarancji .
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121000-6 - Biurka i stoły
39141300-5 - Szafy
4.5.5.) Wartość części: 166853,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie:
W postępowaniu wpłynęły oferty wykonawców:
Tronus Polska Sp. z o.o. 01-237 Warszawa, ul. Ordona 2A: oferta odrzucona -
zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit c Pzp Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, Pzp lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
Tobo Datczuk Spółka Jawna 15-588 Białystok, Kuriany 104: oferta odrzucona - zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, której jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Mega System Zbigniew Dębski 08-110 Siedlce, ul. 10 Lutego 15: oferta odrzucona - zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, której jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "TECHNET" Tomasz Byszewski 08-300 Sokołów Podlaski, ul. Ząbkowska 17A : oferta odrzucona - zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, której jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184712,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 406490,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184712,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tobo Datczuk Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050615211
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184712,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Zakup usług w zakresie ochrony własności intelektualnej w ramach projektu pn.: Platforma startowa nowych pomysłów - Hub of Talents 3
- "Budowa ścieżki pieszo-rowerowej oraz zjazdów wraz z budową sieci elektroenergetycznej oświetleniowej oraz przedłużeniem przepustu"
- EOP.332.20.24 DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
- Dostawa mebli na potrzeby Politechniki Białostockiej
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody niegazowanej.
- Modernizacja sanitariatów w Zespole Szkół Elektrycznych w Białymstoku, al. 1000-lecia Państwa Polskiego 14
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia wraz z montażem
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa mebli dla Uniwersyteckiego Centrum Humanistyki Cyfrowej i Działu Księgowości Projektowej
- "Biblioteka blisko ludzi"- modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej w Pyskowicach. Przebudowa wypożyczalni i czytelni dla dorosłych
- Dostawa mebli biurowych i krzeseł obrotowych dla potrzeb Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Siedlcach i podległych jednostek terenowych.
- Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych dla Wydziału Inżynierii Materiałowej i Fizyki Politechniki Krakowskiej
więcej: Fotele »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.