eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Papowo Biskupie › Zakup komputerów przenośnych -79 szt.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup komputerów przenośnych -79 szt.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Papowo Biskupie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Papowo Biskupie 128

1.5.2.) Miejscowość: Papowo Biskupie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-221

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 56 676 81 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@papowobiskupie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.papowobiskupie.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://papowobiskupie.biuletyn.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup komputerów przenośnych -79 szt.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b1cf698-e7e7-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289961

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031448/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup komputerów przenośnych -79 szt.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020,Oś priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczące realizacji projektu grantowego- „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym-Granty PPGR”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202417/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.1.7.2022.MK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 173800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1/Zakup i dostawa komputerów przenośnych fabrycznie nowych i nieużywanych
-79 szt. Miejsce dostawy –Urząd Gminy Papowo Biskupie ,Papowo Biskupie 128
86-221 Papowo Biskupie
2/Wszystkie komputery tego samego producenta ,ten sam model (typ i oznaczenie
fabryczne) i ten sam rok produkcji.
3/Wszystkie komputery o cechach technicznych i parametrach określonych w
załączniku nr 1 do SWZ –Opis przedmiotu zamówienia specyfikacja techniczna.
4/Karty katalogowe produktu.
5/Przedmiot dostawy – wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria,
przewody, itp. Sprzęt musi być gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
7/Dostarczony sprzęt pochodzić będzie z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych
producenta zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
8/Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku
polskim.
9/Asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymogi
norm obowiązujących w branży.
10/Przedmiot umowy dostarczony zostanie Zamawiającemu z:
a) kartą gwarancyjną,
b) karty katalogowe,
c) instrukcją obsługi i dokumentacją techniczną oferowanego sprzętu w języku polskim,
d) dokumentem określającym zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym.
11/Wykonawca obowiązany jest przekazać zamawiającemu licencje jak również
wszelkie prawa na dostarczone programy i systemy operacyjne, wystawione na
rzecz Zamawiającego. Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji
językowej, wraz z dokumentacją w języku polskim.
12/Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć we własnym zakresie i na własny koszt
przedmiot zamówienia pod adresy wskazane przez Zamawiającego .
13/Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu
zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku
poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.
14/W przypadku stwierdzenia, że dostarczone urządzenia:
a) są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy zamawiającego lub
b) nie spełniają wymagań zamawiającego określonych w OPZ- specyfikaca techniczna,
c) dostarczone urządzenia nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości funkcjonalności oraz parametrów technicznych,
Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie nie dłuższym niż 7 dni. Wyznaczenie Wykonawcy terminu nie zwalania Wykonawcy z odpowiedzialności za nieprawidłowe wykonanie niniejszej umowy, w szczególności ze zobowiązania do zapłaty kar umownych z tego tytułu,
15/W przypadku stwierdzenia ww. okoliczności w trakcie trwania czynności
odbiorowych Zamawiający ma prawo odmówić odbioru takiego sprzętu, a
Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
16/Wszelkie sprawy, które mogą wyniknąć w toku realizacji postanowień
wynikających z niniejszej Umowy rozstrzygać będą wspólnie upoważnieni
przedstawiciele stron w trakcie protokołowanych spotkań i narad lub na
podstawie prowadzonej korespondencji

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30213100-6 - Komputery przenośne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179667,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197255,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179667,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: iCOD.pl Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472161032

7.3.3) Ulica: ul. Grażyńskiego 51

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179667,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.