eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Prace porządkowe na terenie miasta Głogowa wraz z prowadzeniem nadzoru nad skazanymi i pracownikami interwencyjnymi - cześć I, II, III, IV, V, VI"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Prace porządkowe na terenie miasta Głogowa wraz z prowadzeniem nadzoru nad skazanymi i pracownikami interwencyjnymi – cześć I, II, III, IV, V, VI”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Głogów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647297

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 10

1.5.2.) Miejscowość: Głogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 7265527

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@glogow.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace porządkowe na terenie miasta Głogowa wraz z prowadzeniem nadzoru nad skazanymi i pracownikami interwencyjnymi – cześć I, II, III, IV, V, VI”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bb0ab0c-5106-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00289890

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003361/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Prace porządkowe na terenie miasta Głogowa wraz z prowadzeniem nadzoru nad skazanymi i pracownikami interwencyjnymi cz I, II, III, IV, V, VI

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://glogow-um.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://glogow-um.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania wykonawcy do systemu
https://glogow-um.ezamawiajacy.pl , www.glogow.bip.info.pl. (przez Biuletyn Informacji Publicznej
zakładka „Zamówienia publiczne”, Platforma zakupowa MarketPlanet); 2) wykonawca po wybraniu
opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.
Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia
hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie
„zarejestruj się”;3) rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym
zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie
złożenia oferty w postaci elektronicznej; wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku
rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas
należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu; 4)po założeniu konta
wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu; komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie
elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej; za datę przekazania zaświadczeń oraz
informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „korespondencja”;5)wykonawca
może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za
pośrednictwem platformy zakupowej przez opcję „zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki
„korespondencja”. W celu zadania pytania zamawiającemu, wykonawca klika lewym przyciskiem
myszy klawisz ZADAJ PYTANIE; powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane
Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym
kodem weryfikującym z obrazka, klika klawisz POTWIERDŹ. Wykonawca uzyskuje potwierdzenie
wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wysłane".6)Zamawiający informuje, iż w
przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z
Platformy Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platformazakupowa
Głogów tel.
+48 22 2572224 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail:
oneplace@marketplanet.pl;7)Zamawiający zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z
dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452), określa
dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:- dokumenty w formacie „pdf" - zaleca się
podpisywać formatem PAdES,- dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf",
wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany
załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.3.niezbędne wymagania
sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej tj.:1)stały dostęp do sieci Internet
o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2)komputer klasy PC lub MAC, o
następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3)zainstalowana dowolna
przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0;4)włączona obsługa JavaScript;5)zainstalowany program Acrobat
Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.4.dopuszczalne formaty przesyłanych danych: pliki o
wielkości do 100 MB w txt, zgodnie z SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Głogowa z
siedzibą w
Urzędzie Miejskim w Głogowie Rynek 10, 67-200 Głogów, adres e-mail: prezydent@glogow.um.gov.pl,
tel. +48 76 7265 401;
􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁 W Urzędzie Miejskim w Głogowie został wyznaczony inspektor ochrony danych
osobowych
tel.
+48
76 72 65 471, e-mail: iod@glogow.um.gov.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Nr BZP.271.31.2021 w trybie podstawowym ;
􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
o osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18
oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z
2021 r. poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”;
o osoby upoważnione przez Zamawiającego Gminę Miejską Głogów, które muszą mieć dostęp do
danych,
o podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych (np. Instytucja Zarządzająca, Instytucja
Wdrażająca)
o podmioty, które przetwarzają Pani/ Pana dane osobowe w imieniu Zamawiającego na podstawie
zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające) jak i
dostawcy usług wspierających działania Zamawiającego:
􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁 Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. ul .Domaniewska 49, 02-672 Warszawa –podmiot
udostępniający
Platformę e-Zamawiający,o organy administracji publicznej(jeżeli wynika to z przepisu prawa, decyzji
administracyjnej lub
orzeczenia sądowego);Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy
Pzp, przez okres
4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowyprzekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących
jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6
ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.52.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Wykonawca będzie prowadził prace w danym sektorze przy pomocy osób skazanych
osadzonych w Zakładzie Karnym w Głogowie. Jednocześnie będzie pełnił nadzór nad
przydzieloną grupą skazanych lub osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych. Do
obowiązków Wykonawcy będzie należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego oraz odwiezienie
ich do Zakładu Karnego w Głogowie po zakończeniu pracy.
2. Wykonawca będzie świadczył usługi od godziny 7:00 do godziny 15:00.
Kierowca obowiązany jest do pobrania skazanych z odpowiednią rezerwa czasową tak, aby
przystąpić do prac od godziny 7:00. O tej porze skazani powinni być przebrani w ubranie
robocze, samochód odpowiednio przygotowany i wyposażony w narzędzia niezbędne do
wykonywania prac porządkowych. Zakończenie prac tj. powrót do pomieszczenia socjalnego
nastąpi nie wcześniej niż o godzinie 1500.
3.Pracownicy, z ramienia Wykonawcy, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia odbędą
szkolenie w zakresie dozoru nad skazanymi w Zakładzie Karnym w Głogowie i są zobowiązani
przestrzegać przepisy o dozorowaniu skazanych.
4. Nadzorujący zobowiązani są do prowadzenia ewidencji czasu pracy każdego skazanego.
Karty pracy zapewni Zamawiający.
Ostatniego dnia każdego miesiąca kierowca złoży wypełnione karty w Urzędzie Miejskim
w Głogowie w Dziale Komunalnym.
5. Zamawiający zapewni narzędzia niezbędne do wykonywania prac. Nadzorujący skazanych
zobowiązany jest do dbania o otrzymane narzędzia. W razie kradzieży bądź zguby narzędzi
Wykonawca zakupi identyczny sprzęt.
6.Wykonawca będzie wywoził odpady na składowisko komunalne.
7.Wykonawca może wywozić odpady na wysypisko komunalne w czasie godzin pracy .
8. W razie awarii samochodu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczysamochód
dostawczy, skrzyniowy, 5 osobowy. Takim pojazdem może świadczyć usługi do
końca danego dnia roboczego. Następnego dnia roboczego nie dopuszcza się świadczenia
usług autem zastępczym.
9.Wykonawca powinien zapewnić pomieszczenie socjalne, spełniające wszelkie wymogiokreślone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów
bezpieczeństwa i higieny pracy z dnia 26.09.1997 r. Zamawiający może dopuścić
pomieszczenie socjalne do użytku, po uprzedniej akceptacji inspektora ds. BHP Urzędu
Miejskiego w Głogowie. Pomieszczenie ma służyć osobom skazanym tylko i wyłącznie do
schronienia się przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi i jako zaplecze socjalne.
10.Przerwę śniadaniową wyznacza się od godziny 10.00 do godziny 10.30.
11. Wykonawca zobowiązany jest do dbania o odzież ochronną którą zapewnia Zamawiający
osobom skazanym. Wykonawca ma obowiązek prania ubrań roboczych jeżeli zachodzi taka
konieczność, nie rzadziej jednak niż dwa razy w miesiącu.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w harmonogramie w ramach
limitu godzin sprzątania, zmian ulic oraz częstotliwości.
13. W sytuacji niedopuszczenia do pracy grupy skazanych , nie wynikającej z winy Wykonawcy,
w celu zapewnienia ciągłości robót Zamawiający skieruje do wykonywania czynności
porządkowych pracowników interwencyjnych, wykonujących prace w ramach robót publicznych.
14. Rozliczenie za wykonaną pracę, bez obecności skazanych z Zakładu Karnego ale przy
udziale pracowników interwencyjnych, następować będzie w okresach miesięcznych na
podstawie faktury VAT i karty pracy samochodu.
Wykonawca do nadzoru nad skazanymi wskaże osoby, które nie były wykluczone przez Zakład
Karny z możliwości świadczenia usług na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
w w /w zakresie.
Szczegółowy zakres zadania ( załącznik nr 12) oraz wykaz poszczególnych rejonów oraz
terenów zielonych określa mapka (załącznik nr 11)

4.2.6.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: najniższa cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Wykonawca będzie prowadził prace w danym sektorze przy pomocy osób skazanych
osadzonych w Zakładzie Karnym w Głogowie. Jednocześnie będzie pełnił nadzór nad
przydzieloną grupą skazanych lub osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych. Do
obowiązków Wykonawcy będzie należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego oraz odwiezienie
ich do Zakładu Karnego w Głogowie po zakończeniu pracy.
2. Wykonawca będzie świadczył usługi od godziny 7:00 do godziny 15:00.
Kierowca obowiązany jest do pobrania skazanych z odpowiednią rezerwa czasową tak, aby
przystąpić do prac od godziny 7:00. O tej porze skazani powinni być przebrani w ubranie
robocze, samochód odpowiednio przygotowany i wyposażony w narzędzia niezbędne do
wykonywania prac porządkowych. Zakończenie prac tj. powrót do pomieszczenia socjalnego
nastąpi nie wcześniej niż o godzinie 1500.
3.Pracownicy, z ramienia Wykonawcy, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia odbędą
szkolenie w zakresie dozoru nad skazanymi w Zakładzie Karnym w Głogowie i są zobowiązani
przestrzegać przepisy o dozorowaniu skazanych.
4. Nadzorujący zobowiązani są do prowadzenia ewidencji czasu pracy każdego skazanego.
Karty pracy zapewni Zamawiający.
Ostatniego dnia każdego miesiąca kierowca złoży wypełnione karty w Urzędzie Miejskim
w Głogowie w Dziale Komunalnym.
5. Zamawiający zapewni narzędzia niezbędne do wykonywania prac. Nadzorujący skazanych
zobowiązany jest do dbania o otrzymane narzędzia. W razie kradzieży bądź zguby narzędzi
Wykonawca zakupi identyczny sprzęt.
6.Wykonawca będzie wywoził odpady na składowisko komunalne.
7.Wykonawca może wywozić odpady na wysypisko komunalne w czasie godzin pracy .
8. W razie awarii samochodu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczysamochód
dostawczy, skrzyniowy, 5 osobowy. Takim pojazdem może świadczyć usługi do
końca danego dnia roboczego. Następnego dnia roboczego nie dopuszcza się świadczeniausług autem zastępczym.
9.Wykonawca powinien zapewnić pomieszczenie socjalne, spełniające wszelkie wymogi
określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów
bezpieczeństwa i higieny pracy z dnia 26.09.1997 r. Zamawiający może dopuścić
pomieszczenie socjalne do użytku, po uprzedniej akceptacji inspektora ds. BHP Urzędu
Miejskiego w Głogowie. Pomieszczenie ma służyć osobom skazanym tylko i wyłącznie do
schronienia się przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi i jako zaplecze socjalne.
10.Przerwę śniadaniową wyznacza się od godziny 10.00 do godziny 10.30.
11. Wykonawca zobowiązany jest do dbania o odzież ochronną którą zapewnia Zamawiający
osobom skazanym. Wykonawca ma obowiązek prania ubrań roboczych jeżeli zachodzi taka
konieczność, nie rzadziej jednak niż dwa razy w miesiącu.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w harmonogramie w ramach
limitu godzin sprzątania, zmian ulic oraz częstotliwości.
13. W sytuacji niedopuszczenia do pracy grupy skazanych , nie wynikającej z winy Wykonawcy,
w celu zapewnienia ciągłości robót Zamawiający skieruje do wykonywania czynności
porządkowych pracowników interwencyjnych, wykonujących prace w ramach robót publicznych.
14. Rozliczenie za wykonaną pracę, bez obecności skazanych z Zakładu Karnego ale przy
udziale pracowników interwencyjnych, następować będzie w okresach miesięcznych na
podstawie faktury VAT i karty pracy samochodu.
Wykonawca do nadzoru nad skazanymi wskaże osoby, które nie były wykluczone przez Zakład
Karny z możliwości świadczenia usług na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
w w /w zakresie.
Szczegółowy zakres zadania ( załącznik nr 12) oraz wykaz poszczególnych rejonów oraz
terenów zielonych określa mapka (załącznik nr 11)

4.2.6.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: najniższa cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Wykonawca będzie prowadził prace w danym sektorze przy pomocy osób skazanych
osadzonych w Zakładzie Karnym w Głogowie. Jednocześnie będzie pełnił nadzór nad
przydzieloną grupą skazanych lub osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych. Do
obowiązków Wykonawcy będzie należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego oraz odwiezienie
ich do Zakładu Karnego w Głogowie po zakończeniu pracy.
2. Wykonawca będzie świadczył usługi od godziny 7:00 do godziny 15:00.
Kierowca obowiązany jest do pobrania skazanych z odpowiednią rezerwa czasową tak, aby
przystąpić do prac od godziny 7:00. O tej porze skazani powinni być przebrani w ubranie
robocze, samochód odpowiednio przygotowany i wyposażony w narzędzia niezbędne do
wykonywania prac porządkowych. Zakończenie prac tj. powrót do pomieszczenia socjalnego
nastąpi nie wcześniej niż o godzinie 1500.
3.Pracownicy, z ramienia Wykonawcy, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia odbędą
szkolenie w zakresie dozoru nad skazanymi w Zakładzie Karnym w Głogowie i są zobowiązani
przestrzegać przepisy o dozorowaniu skazanych.
4. Nadzorujący zobowiązani są do prowadzenia ewidencji czasu pracy każdego skazanego.
Karty pracy zapewni Zamawiający.
Ostatniego dnia każdego miesiąca kierowca złoży wypełnione karty w Urzędzie Miejskim
w Głogowie w Dziale Komunalnym.
5. Zamawiający zapewni narzędzia niezbędne do wykonywania prac. Nadzorujący skazanych
zobowiązany jest do dbania o otrzymane narzędzia. W razie kradzieży bądź zguby narzędzi
Wykonawca zakupi identyczny sprzęt.
6.Wykonawca będzie wywoził odpady na składowisko komunalne.
7.Wykonawca może wywozić odpady na wysypisko komunalne w czasie godzin pracy .
8. W razie awarii samochodu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczysamochód
dostawczy, skrzyniowy, 5 osobowy. Takim pojazdem może świadczyć usługi do
końca danego dnia roboczego. Następnego dnia roboczego nie dopuszcza się świadczenia
usług autem zastępczym.9.Wykonawca powinien zapewnić pomieszczenie socjalne, spełniające wszelkie wymogi
określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów
bezpieczeństwa i higieny pracy z dnia 26.09.1997 r. Zamawiający może dopuścić
pomieszczenie socjalne do użytku, po uprzedniej akceptacji inspektora ds. BHP Urzędu
Miejskiego w Głogowie. Pomieszczenie ma służyć osobom skazanym tylko i wyłącznie do
schronienia się przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi i jako zaplecze socjalne.
10.Przerwę śniadaniową wyznacza się od godziny 10.00 do godziny 10.30.
11. Wykonawca zobowiązany jest do dbania o odzież ochronną którą zapewnia Zamawiający
osobom skazanym. Wykonawca ma obowiązek prania ubrań roboczych jeżeli zachodzi taka
konieczność, nie rzadziej jednak niż dwa razy w miesiącu.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w harmonogramie w ramach
limitu godzin sprzątania, zmian ulic oraz częstotliwości.
13. W sytuacji niedopuszczenia do pracy grupy skazanych , nie wynikającej z winy Wykonawcy,
w celu zapewnienia ciągłości robót Zamawiający skieruje do wykonywania czynności
porządkowych pracowników interwencyjnych, wykonujących prace w ramach robót publicznych.
14. Rozliczenie za wykonaną pracę, bez obecności skazanych z Zakładu Karnego ale przy
udziale pracowników interwencyjnych, następować będzie w okresach miesięcznych na
podstawie faktury VAT i karty pracy samochodu.
Wykonawca do nadzoru nad skazanymi wskaże osoby, które nie były wykluczone przez Zakład
Karny z możliwości świadczenia usług na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
w w /w zakresie.
Szczegółowy zakres zadania ( załącznik nr 12) oraz wykaz poszczególnych rejonów oraz
terenów zielonych określa mapka (załącznik nr 11)

4.2.6.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: najniższa cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Wykonawca będzie prowadził prace w danym sektorze przy pomocy osób skazanych
osadzonych w Zakładzie Karnym w Głogowie. Jednocześnie będzie pełnił nadzór nad
przydzieloną grupą skazanych lub osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych. Do
obowiązków Wykonawcy będzie należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego oraz odwiezienie
ich do Zakładu Karnego w Głogowie po zakończeniu pracy.
2. Wykonawca będzie świadczył usługi od godziny 7:00 do godziny 15:00.
Kierowca obowiązany jest do pobrania skazanych z odpowiednią rezerwa czasową tak, aby
przystąpić do prac od godziny 7:00. O tej porze skazani powinni być przebrani w ubranie
robocze, samochód odpowiednio przygotowany i wyposażony w narzędzia niezbędne do
wykonywania prac porządkowych. Zakończenie prac tj. powrót do pomieszczenia socjalnego
nastąpi nie wcześniej niż o godzinie 1500.
3.Pracownicy, z ramienia Wykonawcy, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia odbędą
szkolenie w zakresie dozoru nad skazanymi w Zakładzie Karnym w Głogowie i są zobowiązani
przestrzegać przepisy o dozorowaniu skazanych.
4. Nadzorujący zobowiązani są do prowadzenia ewidencji czasu pracy każdego skazanego.
Karty pracy zapewni Zamawiający.
Ostatniego dnia każdego miesiąca kierowca złoży wypełnione karty w Urzędzie Miejskim
w Głogowie w Dziale Komunalnym.
5. Zamawiający zapewni narzędzia niezbędne do wykonywania prac. Nadzorujący skazanych
zobowiązany jest do dbania o otrzymane narzędzia. W razie kradzieży bądź zguby narzędzi
Wykonawca zakupi identyczny sprzęt.
6.Wykonawca będzie wywoził odpady na składowisko komunalne.
7.Wykonawca może wywozić odpady na wysypisko komunalne w czasie godzin pracy .
8. W razie awarii samochodu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczysamochód
dostawczy, skrzyniowy, 5 osobowy. Takim pojazdem może świadczyć usługi do
końca danego dnia roboczego. Następnego dnia roboczego nie dopuszcza się świadczeniausług autem zastępczym.
9.Wykonawca powinien zapewnić pomieszczenie socjalne, spełniające wszelkie wymogi
określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów
bezpieczeństwa i higieny pracy z dnia 26.09.1997 r. Zamawiający może dopuścić
pomieszczenie socjalne do użytku, po uprzedniej akceptacji inspektora ds. BHP Urzędu
Miejskiego w Głogowie. Pomieszczenie ma służyć osobom skazanym tylko i wyłącznie do
schronienia się przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi i jako zaplecze socjalne.
10.Przerwę śniadaniową wyznacza się od godziny 10.00 do godziny 10.30.
11. Wykonawca zobowiązany jest do dbania o odzież ochronną którą zapewnia Zamawiający
osobom skazanym. Wykonawca ma obowiązek prania ubrań roboczych jeżeli zachodzi taka
konieczność, nie rzadziej jednak niż dwa razy w miesiącu.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w harmonogramie w ramach
limitu godzin sprzątania, zmian ulic oraz częstotliwości.
13. W sytuacji niedopuszczenia do pracy grupy skazanych , nie wynikającej z winy Wykonawcy,
w celu zapewnienia ciągłości robót Zamawiający skieruje do wykonywania czynności
porządkowych pracowników interwencyjnych, wykonujących prace w ramach robót publicznych.
14. Rozliczenie za wykonaną pracę, bez obecności skazanych z Zakładu Karnego ale przy
udziale pracowników interwencyjnych, następować będzie w okresach miesięcznych na
podstawie faktury VAT i karty pracy samochodu.
Wykonawca do nadzoru nad skazanymi wskaże osoby, które nie były wykluczone przez Zakład
Karny z możliwości świadczenia usług na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
w w /w zakresie.
Szczegółowy zakres zadania ( załącznik nr 12) oraz wykaz poszczególnych rejonów oraz
terenów zielonych określa mapka (załącznik nr 11)

4.2.6.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: najniższa cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Wykonawca będzie prowadził prace w danym sektorze przy pomocy osób skazanych
osadzonych w Zakładzie Karnym w Głogowie. Jednocześnie będzie pełnił nadzór nad
przydzieloną grupą skazanych lub osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych. Do
obowiązków Wykonawcy będzie należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego oraz odwiezienie
ich do Zakładu Karnego w Głogowie po zakończeniu pracy.
2. Wykonawca będzie świadczył usługi od godziny 7:00 do godziny 15:00.
Kierowca obowiązany jest do pobrania skazanych z odpowiednią rezerwa czasową tak, aby
przystąpić do prac od godziny 7:00. O tej porze skazani powinni być przebrani w ubranie
robocze, samochód odpowiednio przygotowany i wyposażony w narzędzia niezbędne do
wykonywania prac porządkowych. Zakończenie prac tj. powrót do pomieszczenia socjalnego
nastąpi nie wcześniej niż o godzinie 1500.
3.Pracownicy, z ramienia Wykonawcy, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia odbędą
szkolenie w zakresie dozoru nad skazanymi w Zakładzie Karnym w Głogowie i są zobowiązani
przestrzegać przepisy o dozorowaniu skazanych.
4. Nadzorujący zobowiązani są do prowadzenia ewidencji czasu pracy każdego skazanego.
Karty pracy zapewni Zamawiający.
Ostatniego dnia każdego miesiąca kierowca złoży wypełnione karty w Urzędzie Miejskim
w Głogowie w Dziale Komunalnym.
5. Zamawiający zapewni narzędzia niezbędne do wykonywania prac. Nadzorujący skazanych
zobowiązany jest do dbania o otrzymane narzędzia. W razie kradzieży bądź zguby narzędzi
Wykonawca zakupi identyczny sprzęt.
6.Wykonawca będzie wywoził odpady na składowisko komunalne.
7.Wykonawca może wywozić odpady na wysypisko komunalne w czasie godzin pracy .
8. W razie awarii samochodu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczysamochód
dostawczy, skrzyniowy, 5 osobowy. Takim pojazdem może świadczyć usługi do
końca danego dnia roboczego. Następnego dnia roboczego nie dopuszcza się świadczeniausług autem zastępczym.
9.Wykonawca powinien zapewnić pomieszczenie socjalne, spełniające wszelkie wymogi
określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów
bezpieczeństwa i higieny pracy z dnia 26.09.1997 r. Zamawiający może dopuścić
pomieszczenie socjalne do użytku, po uprzedniej akceptacji inspektora ds. BHP Urzędu
Miejskiego w Głogowie. Pomieszczenie ma służyć osobom skazanym tylko i wyłącznie do
schronienia się przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi i jako zaplecze socjalne.
10.Przerwę śniadaniową wyznacza się od godziny 10.00 do godziny 10.30.
11. Wykonawca zobowiązany jest do dbania o odzież ochronną którą zapewnia Zamawiający
osobom skazanym. Wykonawca ma obowiązek prania ubrań roboczych jeżeli zachodzi taka
konieczność, nie rzadziej jednak niż dwa razy w miesiącu.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w harmonogramie w ramach
limitu godzin sprzątania, zmian ulic oraz częstotliwości.
13. W sytuacji niedopuszczenia do pracy grupy skazanych , nie wynikającej z winy Wykonawcy,
w celu zapewnienia ciągłości robót Zamawiający skieruje do wykonywania czynności
porządkowych pracowników interwencyjnych, wykonujących prace w ramach robót publicznych.
14. Rozliczenie za wykonaną pracę, bez obecności skazanych z Zakładu Karnego ale przy
udziale pracowników interwencyjnych, następować będzie w okresach miesięcznych na
podstawie faktury VAT i karty pracy samochodu.
Wykonawca do nadzoru nad skazanymi wskaże osoby, które nie były wykluczone przez Zakład
Karny z możliwości świadczenia usług na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
w w /w zakresie.
Szczegółowy zakres zadania ( załącznik nr 12) oraz wykaz poszczególnych rejonów oraz
terenów zielonych określa mapka (załącznik nr 11)

4.2.6.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: najniższa cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Wykonawca będzie prowadził prace w danym sektorze przy pomocy osób skazanych
osadzonych w Zakładzie Karnym w Głogowie. Jednocześnie będzie pełnił nadzór nad
przydzieloną grupą skazanych lub osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych. Do
obowiązków Wykonawcy będzie należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego oraz odwiezienie
ich do Zakładu Karnego w Głogowie po zakończeniu pracy.
2. Wykonawca będzie świadczył usługi od godziny 7:00 do godziny 15:00.
Kierowca obowiązany jest do pobrania skazanych z odpowiednią rezerwa czasową tak, aby
przystąpić do prac od godziny 7:00. O tej porze skazani powinni być przebrani w ubranie
robocze, samochód odpowiednio przygotowany i wyposażony w narzędzia niezbędne do
wykonywania prac porządkowych. Zakończenie prac tj. powrót do pomieszczenia socjalnego
nastąpi nie wcześniej niż o godzinie 1500.
3.Pracownicy, z ramienia Wykonawcy, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia odbędą
szkolenie w zakresie dozoru nad skazanymi w Zakładzie Karnym w Głogowie i są zobowiązani
przestrzegać przepisy o dozorowaniu skazanych.
4. Nadzorujący zobowiązani są do prowadzenia ewidencji czasu pracy każdego skazanego.
Karty pracy zapewni Zamawiający.
Ostatniego dnia każdego miesiąca kierowca złoży wypełnione karty w Urzędzie Miejskim
w Głogowie w Dziale Komunalnym.
5. Zamawiający zapewni narzędzia niezbędne do wykonywania prac. Nadzorujący skazanych
zobowiązany jest do dbania o otrzymane narzędzia. W razie kradzieży bądź zguby narzędzi
Wykonawca zakupi identyczny sprzęt.
6.Wykonawca będzie wywoził odpady na składowisko komunalne.
7.Wykonawca może wywozić odpady na wysypisko komunalne w czasie godzin pracy .
8. W razie awarii samochodu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczysamochód
dostawczy, skrzyniowy, 5 osobowy. Takim pojazdem może świadczyć usługi do
końca danego dnia roboczego. Następnego dnia roboczego nie dopuszcza się świadczeniausług autem zastępczym.
9.Wykonawca powinien zapewnić pomieszczenie socjalne, spełniające wszelkie wymogi
określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów
bezpieczeństwa i higieny pracy z dnia 26.09.1997 r. Zamawiający może dopuścić
pomieszczenie socjalne do użytku, po uprzedniej akceptacji inspektora ds. BHP Urzędu
Miejskiego w Głogowie. Pomieszczenie ma służyć osobom skazanym tylko i wyłącznie do
schronienia się przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi i jako zaplecze socjalne.
10.Przerwę śniadaniową wyznacza się od godziny 10.00 do godziny 10.30.
11. Wykonawca zobowiązany jest do dbania o odzież ochronną którą zapewnia Zamawiający
osobom skazanym. Wykonawca ma obowiązek prania ubrań roboczych jeżeli zachodzi taka
konieczność, nie rzadziej jednak niż dwa razy w miesiącu.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w harmonogramie w ramach
limitu godzin sprzątania, zmian ulic oraz częstotliwości.
13. W sytuacji niedopuszczenia do pracy grupy skazanych , nie wynikającej z winy Wykonawcy,
w celu zapewnienia ciągłości robót Zamawiający skieruje do wykonywania czynności
porządkowych pracowników interwencyjnych, wykonujących prace w ramach robót publicznych.
14. Rozliczenie za wykonaną pracę, bez obecności skazanych z Zakładu Karnego ale przy
udziale pracowników interwencyjnych, następować będzie w okresach miesięcznych na
podstawie faktury VAT i karty pracy samochodu.
Wykonawca do nadzoru nad skazanymi wskaże osoby, które nie były wykluczone przez Zakład
Karny z możliwości świadczenia usług na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
w w /w zakresie.
Szczegółowy zakres zadania ( załącznik nr 12) oraz wykaz poszczególnych rejonów oraz
terenów zielonych określa mapka (załącznik nr 11)

4.2.6.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: najniższa cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu, dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
Dla części : od I, II, III, IV, V, VI:
a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 20.000,00zł: co
potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku,
b) posiadają ubezpieczenie od OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z
przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 80.000,00 złotych
UWAGA:
Do każdej części zamówienia należy wykazać środki finansowe lub zdolność kredytową
odpowiadającą ilości części na którą Wykonawca składa ofertę.
2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.
Dla części: od I, II, III, IV, V, VI:
a) posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich trzech
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy,
w tym okresie, wykonali usługę lub usługi polegające na wynajmie aut wraz z obsługą i
nadzorem nad grupą osób wykonujących prace porządkowe na łączną kwotę co najmniej 40.000

b) dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym, tj.: posiadają lub dysponują
samochodem o następujących parametrach technicznych:
􀀀 DMC do 3,5 t
􀀀 dostawczy, skrzyniowy,
􀀀 ładowność: min. 1300 kg
􀀀 ilość miejsc: min. 5
􀀀 możliwość podwyższenia burt bocznych􀀀 wymiary skrzyni: dł. min 290 cm, szer. min 195 cm
􀀀 rok produkcji: nie starszy niż 2004
􀀀 typu wywrotka
Samochód będzie służył do przewozu osób skazanych i wywozu nieczystości.
UWAGA:
W przypadku składania oferty na części zamówienia I, II, III, IV, V, VI, Wykonawca musi
posiadać lub dysponować co najmniej jednym autem na każdą z części, na którą składa ofertę.
b) Zdolność zawodowa:
Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia i w tym względzie:
􀀀 dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.
- osoba posiadająca prawo jazdy kat. B
UWAGA:
Do każdej części zamówienia należy wykazać 1 osobę, odpowiedzialną za realizację zadania tj.
liczba osób musi odpowiadać

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków
dowodowych :
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej ( wzór stanowi załącznik Nr 3 do SWZ ).
Zamawiający żąda od wykonawcy, który na potwierdzenie spełniania warunków udziału w
postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do
tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 ppkt. 1 lit. a) i b).
c) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu , o którym mowa w
art.125 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wzór stanowi załącznik Nr 8 do SWZ ).
2) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które
Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i
aktualność.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na
rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy te usługi zostały
wykonane lub
są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych są wykonywane,
a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych
lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte
wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ( wzór stanowi załącznik Nr 4 do SWZ ),
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami ( wzór stanowi załącznik Nr 5 do SWZ),
c) Wykaz pojazdów dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z
informacją o podstawie do dysponowania tymi urządzeniami ( wzór stanowi załącznik Nr 5 do SWZ),
d) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość
posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym
niż 3 miesiące przed jej złożeniem,
e) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej ubezpieczenia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz ofertowy (wzór określa załącznik Nr 1 do SWZ).
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu (wzór określa załącznik Nr 2 do SWZ)
Pełnomocnictwo - gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów
rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien
dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do
złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) (wzór określa załącznik Nr 7 do SWZ).
Wadium
6) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy)7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają do oferty
oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni
wykonawcy (wzór określa załącznik Nr 9 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu
składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
na część 1: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych złotych 00/100 ).
na część 2: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych złotych 00/100 ).
na część 3: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych złotych 00/100 ).
na część 4: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych złotych 00/100 ).
na część 5: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych złotych 00/100 ).
na część 6: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych złotych 00/100 ).
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 15.12.2021 r.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy
Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy :
Gmina Miejska Głogów
Oddział BNP PARIBAS w Głogowie
Nr 65 2030 0045 1110 0000 0192 9720
Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed
upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w
postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym
przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego),
gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub
poręczeniu musi być Gmina Miejska Gogów.
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na
pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy
Pzp.
6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie
utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o
zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający
odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
9. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje
rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania
ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:
1) wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp,
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie
zobowiązania,
4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania
ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię
potwierdzona przez notariusza,
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie
wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej
współpracę tych wykonawców.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do
oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (
załącznik nr 9 do SWZ ).
7) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Warunki zmian określone zostały w dokumentach zamówienia SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://glogow-um.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-08 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-06

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

cena

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.