Ogłoszenie z dnia 2022-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00289890/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace porządkowe na terenie miasta Głogowa wraz z prowadzeniem nadzoru nad skazanymi i pracownikami interwencyjnymi – cześć I, II, III, IV, V, VI”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Głogów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647297
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 10
1.5.2.) Miejscowość: Głogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 7265527
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@glogow.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://glogow-um.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace porządkowe na terenie miasta Głogowa wraz z prowadzeniem nadzoru nad skazanymi i pracownikami interwencyjnymi – cześć I, II, III, IV, V, VI”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bb0ab0c-5106-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00016880
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003361/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Prace porządkowe na terenie miasta Głogowa wraz z prowadzeniem nadzoru nad skazanymi i pracownikami interwencyjnymi cz I, II, III, IV, V, VI
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00289890/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.52.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 832105,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Wykonawca będzie prowadził prace w danym sektorze przy pomocy osób skazanychosadzonych w Zakładzie Karnym w Głogowie. Jednocześnie będzie pełnił nadzór nad
przydzieloną grupą skazanych lub osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych. Do
obowiązków Wykonawcy będzie należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego oraz odwiezienie
ich do Zakładu Karnego w Głogowie po zakończeniu pracy.
2. Wykonawca będzie świadczył usługi od godziny 7:00 do godziny 15:00.
Kierowca obowiązany jest do pobrania skazanych z odpowiednią rezerwa czasową tak, aby
przystąpić do prac od godziny 7:00. O tej porze skazani powinni być przebrani w ubranie
robocze, samochód odpowiednio przygotowany i wyposażony w narzędzia niezbędne do
wykonywania prac porządkowych. Zakończenie prac tj. powrót do pomieszczenia socjalnego
nastąpi nie wcześniej niż o godzinie 1500.
3.Pracownicy, z ramienia Wykonawcy, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia odbędą
szkolenie w zakresie dozoru nad skazanymi w Zakładzie Karnym w Głogowie i są zobowiązani
przestrzegać przepisy o dozorowaniu skazanych.
4. Nadzorujący zobowiązani są do prowadzenia ewidencji czasu pracy każdego skazanego.
Karty pracy zapewni Zamawiający.
Ostatniego dnia każdego miesiąca kierowca złoży wypełnione karty w Urzędzie Miejskim
w Głogowie w Dziale Komunalnym.
5. Zamawiający zapewni narzędzia niezbędne do wykonywania prac. Nadzorujący skazanych
zobowiązany jest do dbania o otrzymane narzędzia. W razie kradzieży bądź zguby narzędzi
Wykonawca zakupi identyczny sprzęt.
6.Wykonawca będzie wywoził odpady na składowisko komunalne.
7.Wykonawca może wywozić odpady na wysypisko komunalne w czasie godzin pracy .
8. W razie awarii samochodu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczysamochód
dostawczy, skrzyniowy, 5 osobowy. Takim pojazdem może świadczyć usługi do
końca danego dnia roboczego. Następnego dnia roboczego nie dopuszcza się świadczenia
usług autem zastępczym.
9.Wykonawca powinien zapewnić pomieszczenie socjalne, spełniające wszelkie wymogiokreślone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów
bezpieczeństwa i higieny pracy z dnia 26.09.1997 r. Zamawiający może dopuścić
pomieszczenie socjalne do użytku, po uprzedniej akceptacji inspektora ds. BHP Urzędu
Miejskiego w Głogowie. Pomieszczenie ma służyć osobom skazanym tylko i wyłącznie do
schronienia się przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi i jako zaplecze socjalne.
10.Przerwę śniadaniową wyznacza się od godziny 10.00 do godziny 10.30.
11. Wykonawca zobowiązany jest do dbania o odzież ochronną którą zapewnia Zamawiający
osobom skazanym. Wykonawca ma obowiązek prania ubrań roboczych jeżeli zachodzi taka
konieczność, nie rzadziej jednak niż dwa razy w miesiącu.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w harmonogramie w ramach
limitu godzin sprzątania, zmian ulic oraz częstotliwości.
13. W sytuacji niedopuszczenia do pracy grupy skazanych , nie wynikającej z winy Wykonawcy,
w celu zapewnienia ciągłości robót Zamawiający skieruje do wykonywania czynności
porządkowych pracowników interwencyjnych, wykonujących prace w ramach robót publicznych.
14. Rozliczenie za wykonaną pracę, bez obecności skazanych z Zakładu Karnego ale przy
udziale pracowników interwencyjnych, następować będzie w okresach miesięcznych na
podstawie faktury VAT i karty pracy samochodu.
Wykonawca do nadzoru nad skazanymi wskaże osoby, które nie były wykluczone przez Zakład
Karny z możliwości świadczenia usług na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
w w /w zakresie.
Szczegółowy zakres zadania ( załącznik nr 12) oraz wykaz poszczególnych rejonów oraz
terenów zielonych określa mapka (załącznik nr 11)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 149778,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Wykonawca będzie prowadził prace w danym sektorze przy pomocy osób skazanychosadzonych w Zakładzie Karnym w Głogowie. Jednocześnie będzie pełnił nadzór nad
przydzieloną grupą skazanych lub osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych. Do
obowiązków Wykonawcy będzie należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego oraz odwiezienie
ich do Zakładu Karnego w Głogowie po zakończeniu pracy.
2. Wykonawca będzie świadczył usługi od godziny 7:00 do godziny 15:00.
Kierowca obowiązany jest do pobrania skazanych z odpowiednią rezerwa czasową tak, aby
przystąpić do prac od godziny 7:00. O tej porze skazani powinni być przebrani w ubranie
robocze, samochód odpowiednio przygotowany i wyposażony w narzędzia niezbędne do
wykonywania prac porządkowych. Zakończenie prac tj. powrót do pomieszczenia socjalnego
nastąpi nie wcześniej niż o godzinie 1500.
3.Pracownicy, z ramienia Wykonawcy, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia odbędą
szkolenie w zakresie dozoru nad skazanymi w Zakładzie Karnym w Głogowie i są zobowiązani
przestrzegać przepisy o dozorowaniu skazanych.
4. Nadzorujący zobowiązani są do prowadzenia ewidencji czasu pracy każdego skazanego.
Karty pracy zapewni Zamawiający.
Ostatniego dnia każdego miesiąca kierowca złoży wypełnione karty w Urzędzie Miejskim
w Głogowie w Dziale Komunalnym.
5. Zamawiający zapewni narzędzia niezbędne do wykonywania prac. Nadzorujący skazanych
zobowiązany jest do dbania o otrzymane narzędzia. W razie kradzieży bądź zguby narzędzi
Wykonawca zakupi identyczny sprzęt.
6.Wykonawca będzie wywoził odpady na składowisko komunalne.
7.Wykonawca może wywozić odpady na wysypisko komunalne w czasie godzin pracy .
8. W razie awarii samochodu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczysamochód
dostawczy, skrzyniowy, 5 osobowy. Takim pojazdem może świadczyć usługi do
końca danego dnia roboczego. Następnego dnia roboczego nie dopuszcza się świadczeniausług autem zastępczym.
9.Wykonawca powinien zapewnić pomieszczenie socjalne, spełniające wszelkie wymogi
określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów
bezpieczeństwa i higieny pracy z dnia 26.09.1997 r. Zamawiający może dopuścić
pomieszczenie socjalne do użytku, po uprzedniej akceptacji inspektora ds. BHP Urzędu
Miejskiego w Głogowie. Pomieszczenie ma służyć osobom skazanym tylko i wyłącznie do
schronienia się przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi i jako zaplecze socjalne.
10.Przerwę śniadaniową wyznacza się od godziny 10.00 do godziny 10.30.
11. Wykonawca zobowiązany jest do dbania o odzież ochronną którą zapewnia Zamawiający
osobom skazanym. Wykonawca ma obowiązek prania ubrań roboczych jeżeli zachodzi taka
konieczność, nie rzadziej jednak niż dwa razy w miesiącu.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w harmonogramie w ramach
limitu godzin sprzątania, zmian ulic oraz częstotliwości.
13. W sytuacji niedopuszczenia do pracy grupy skazanych , nie wynikającej z winy Wykonawcy,
w celu zapewnienia ciągłości robót Zamawiający skieruje do wykonywania czynności
porządkowych pracowników interwencyjnych, wykonujących prace w ramach robót publicznych.
14. Rozliczenie za wykonaną pracę, bez obecności skazanych z Zakładu Karnego ale przy
udziale pracowników interwencyjnych, następować będzie w okresach miesięcznych na
podstawie faktury VAT i karty pracy samochodu.
Wykonawca do nadzoru nad skazanymi wskaże osoby, które nie były wykluczone przez Zakład
Karny z możliwości świadczenia usług na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
w w /w zakresie.
Szczegółowy zakres zadania ( załącznik nr 12) oraz wykaz poszczególnych rejonów oraz
terenów zielonych określa mapka (załącznik nr 11)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 149778,96 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Wykonawca będzie prowadził prace w danym sektorze przy pomocy osób skazanychosadzonych w Zakładzie Karnym w Głogowie. Jednocześnie będzie pełnił nadzór nad
przydzieloną grupą skazanych lub osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych. Do
obowiązków Wykonawcy będzie należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego oraz odwiezienie
ich do Zakładu Karnego w Głogowie po zakończeniu pracy.
2. Wykonawca będzie świadczył usługi od godziny 7:00 do godziny 15:00.
Kierowca obowiązany jest do pobrania skazanych z odpowiednią rezerwa czasową tak, aby
przystąpić do prac od godziny 7:00. O tej porze skazani powinni być przebrani w ubranie
robocze, samochód odpowiednio przygotowany i wyposażony w narzędzia niezbędne do
wykonywania prac porządkowych. Zakończenie prac tj. powrót do pomieszczenia socjalnego
nastąpi nie wcześniej niż o godzinie 1500.
3.Pracownicy, z ramienia Wykonawcy, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia odbędą
szkolenie w zakresie dozoru nad skazanymi w Zakładzie Karnym w Głogowie i są zobowiązani
przestrzegać przepisy o dozorowaniu skazanych.
4. Nadzorujący zobowiązani są do prowadzenia ewidencji czasu pracy każdego skazanego.
Karty pracy zapewni Zamawiający.
Ostatniego dnia każdego miesiąca kierowca złoży wypełnione karty w Urzędzie Miejskim
w Głogowie w Dziale Komunalnym.
5. Zamawiający zapewni narzędzia niezbędne do wykonywania prac. Nadzorujący skazanych
zobowiązany jest do dbania o otrzymane narzędzia. W razie kradzieży bądź zguby narzędzi
Wykonawca zakupi identyczny sprzęt.
6.Wykonawca będzie wywoził odpady na składowisko komunalne.
7.Wykonawca może wywozić odpady na wysypisko komunalne w czasie godzin pracy .
8. W razie awarii samochodu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczysamochód
dostawczy, skrzyniowy, 5 osobowy. Takim pojazdem może świadczyć usługi do
końca danego dnia roboczego. Następnego dnia roboczego nie dopuszcza się świadczenia
usług autem zastępczym.9.Wykonawca powinien zapewnić pomieszczenie socjalne, spełniające wszelkie wymogi
określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów
bezpieczeństwa i higieny pracy z dnia 26.09.1997 r. Zamawiający może dopuścić
pomieszczenie socjalne do użytku, po uprzedniej akceptacji inspektora ds. BHP Urzędu
Miejskiego w Głogowie. Pomieszczenie ma służyć osobom skazanym tylko i wyłącznie do
schronienia się przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi i jako zaplecze socjalne.
10.Przerwę śniadaniową wyznacza się od godziny 10.00 do godziny 10.30.
11. Wykonawca zobowiązany jest do dbania o odzież ochronną którą zapewnia Zamawiający
osobom skazanym. Wykonawca ma obowiązek prania ubrań roboczych jeżeli zachodzi taka
konieczność, nie rzadziej jednak niż dwa razy w miesiącu.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w harmonogramie w ramach
limitu godzin sprzątania, zmian ulic oraz częstotliwości.
13. W sytuacji niedopuszczenia do pracy grupy skazanych , nie wynikającej z winy Wykonawcy,
w celu zapewnienia ciągłości robót Zamawiający skieruje do wykonywania czynności
porządkowych pracowników interwencyjnych, wykonujących prace w ramach robót publicznych.
14. Rozliczenie za wykonaną pracę, bez obecności skazanych z Zakładu Karnego ale przy
udziale pracowników interwencyjnych, następować będzie w okresach miesięcznych na
podstawie faktury VAT i karty pracy samochodu.
Wykonawca do nadzoru nad skazanymi wskaże osoby, które nie były wykluczone przez Zakład
Karny z możliwości świadczenia usług na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
w w /w zakresie.
Szczegółowy zakres zadania ( załącznik nr 12) oraz wykaz poszczególnych rejonów oraz
terenów zielonych określa mapka (załącznik nr 11)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 149778,96 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Wykonawca będzie prowadził prace w danym sektorze przy pomocy osób skazanychosadzonych w Zakładzie Karnym w Głogowie. Jednocześnie będzie pełnił nadzór nad
przydzieloną grupą skazanych lub osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych. Do
obowiązków Wykonawcy będzie należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego oraz odwiezienie
ich do Zakładu Karnego w Głogowie po zakończeniu pracy.
2. Wykonawca będzie świadczył usługi od godziny 7:00 do godziny 15:00.
Kierowca obowiązany jest do pobrania skazanych z odpowiednią rezerwa czasową tak, aby
przystąpić do prac od godziny 7:00. O tej porze skazani powinni być przebrani w ubranie
robocze, samochód odpowiednio przygotowany i wyposażony w narzędzia niezbędne do
wykonywania prac porządkowych. Zakończenie prac tj. powrót do pomieszczenia socjalnego
nastąpi nie wcześniej niż o godzinie 1500.
3.Pracownicy, z ramienia Wykonawcy, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia odbędą
szkolenie w zakresie dozoru nad skazanymi w Zakładzie Karnym w Głogowie i są zobowiązani
przestrzegać przepisy o dozorowaniu skazanych.
4. Nadzorujący zobowiązani są do prowadzenia ewidencji czasu pracy każdego skazanego.
Karty pracy zapewni Zamawiający.
Ostatniego dnia każdego miesiąca kierowca złoży wypełnione karty w Urzędzie Miejskim
w Głogowie w Dziale Komunalnym.
5. Zamawiający zapewni narzędzia niezbędne do wykonywania prac. Nadzorujący skazanych
zobowiązany jest do dbania o otrzymane narzędzia. W razie kradzieży bądź zguby narzędzi
Wykonawca zakupi identyczny sprzęt.
6.Wykonawca będzie wywoził odpady na składowisko komunalne.
7.Wykonawca może wywozić odpady na wysypisko komunalne w czasie godzin pracy .
8. W razie awarii samochodu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczysamochód
dostawczy, skrzyniowy, 5 osobowy. Takim pojazdem może świadczyć usługi do
końca danego dnia roboczego. Następnego dnia roboczego nie dopuszcza się świadczeniausług autem zastępczym.
9.Wykonawca powinien zapewnić pomieszczenie socjalne, spełniające wszelkie wymogi
określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów
bezpieczeństwa i higieny pracy z dnia 26.09.1997 r. Zamawiający może dopuścić
pomieszczenie socjalne do użytku, po uprzedniej akceptacji inspektora ds. BHP Urzędu
Miejskiego w Głogowie. Pomieszczenie ma służyć osobom skazanym tylko i wyłącznie do
schronienia się przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi i jako zaplecze socjalne.
10.Przerwę śniadaniową wyznacza się od godziny 10.00 do godziny 10.30.
11. Wykonawca zobowiązany jest do dbania o odzież ochronną którą zapewnia Zamawiający
osobom skazanym. Wykonawca ma obowiązek prania ubrań roboczych jeżeli zachodzi taka
konieczność, nie rzadziej jednak niż dwa razy w miesiącu.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w harmonogramie w ramach
limitu godzin sprzątania, zmian ulic oraz częstotliwości.
13. W sytuacji niedopuszczenia do pracy grupy skazanych , nie wynikającej z winy Wykonawcy,
w celu zapewnienia ciągłości robót Zamawiający skieruje do wykonywania czynności
porządkowych pracowników interwencyjnych, wykonujących prace w ramach robót publicznych.
14. Rozliczenie za wykonaną pracę, bez obecności skazanych z Zakładu Karnego ale przy
udziale pracowników interwencyjnych, następować będzie w okresach miesięcznych na
podstawie faktury VAT i karty pracy samochodu.
Wykonawca do nadzoru nad skazanymi wskaże osoby, które nie były wykluczone przez Zakład
Karny z możliwości świadczenia usług na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
w w /w zakresie.
Szczegółowy zakres zadania ( załącznik nr 12) oraz wykaz poszczególnych rejonów oraz
terenów zielonych określa mapka (załącznik nr 11)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 149778,96 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Wykonawca będzie prowadził prace w danym sektorze przy pomocy osób skazanychosadzonych w Zakładzie Karnym w Głogowie. Jednocześnie będzie pełnił nadzór nad
przydzieloną grupą skazanych lub osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych. Do
obowiązków Wykonawcy będzie należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego oraz odwiezienie
ich do Zakładu Karnego w Głogowie po zakończeniu pracy.
2. Wykonawca będzie świadczył usługi od godziny 7:00 do godziny 15:00.
Kierowca obowiązany jest do pobrania skazanych z odpowiednią rezerwa czasową tak, aby
przystąpić do prac od godziny 7:00. O tej porze skazani powinni być przebrani w ubranie
robocze, samochód odpowiednio przygotowany i wyposażony w narzędzia niezbędne do
wykonywania prac porządkowych. Zakończenie prac tj. powrót do pomieszczenia socjalnego
nastąpi nie wcześniej niż o godzinie 1500.
3.Pracownicy, z ramienia Wykonawcy, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia odbędą
szkolenie w zakresie dozoru nad skazanymi w Zakładzie Karnym w Głogowie i są zobowiązani
przestrzegać przepisy o dozorowaniu skazanych.
4. Nadzorujący zobowiązani są do prowadzenia ewidencji czasu pracy każdego skazanego.
Karty pracy zapewni Zamawiający.
Ostatniego dnia każdego miesiąca kierowca złoży wypełnione karty w Urzędzie Miejskim
w Głogowie w Dziale Komunalnym.
5. Zamawiający zapewni narzędzia niezbędne do wykonywania prac. Nadzorujący skazanych
zobowiązany jest do dbania o otrzymane narzędzia. W razie kradzieży bądź zguby narzędzi
Wykonawca zakupi identyczny sprzęt.
6.Wykonawca będzie wywoził odpady na składowisko komunalne.
7.Wykonawca może wywozić odpady na wysypisko komunalne w czasie godzin pracy .
8. W razie awarii samochodu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczysamochód
dostawczy, skrzyniowy, 5 osobowy. Takim pojazdem może świadczyć usługi do
końca danego dnia roboczego. Następnego dnia roboczego nie dopuszcza się świadczeniausług autem zastępczym.
9.Wykonawca powinien zapewnić pomieszczenie socjalne, spełniające wszelkie wymogi
określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów
bezpieczeństwa i higieny pracy z dnia 26.09.1997 r. Zamawiający może dopuścić
pomieszczenie socjalne do użytku, po uprzedniej akceptacji inspektora ds. BHP Urzędu
Miejskiego w Głogowie. Pomieszczenie ma służyć osobom skazanym tylko i wyłącznie do
schronienia się przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi i jako zaplecze socjalne.
10.Przerwę śniadaniową wyznacza się od godziny 10.00 do godziny 10.30.
11. Wykonawca zobowiązany jest do dbania o odzież ochronną którą zapewnia Zamawiający
osobom skazanym. Wykonawca ma obowiązek prania ubrań roboczych jeżeli zachodzi taka
konieczność, nie rzadziej jednak niż dwa razy w miesiącu.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w harmonogramie w ramach
limitu godzin sprzątania, zmian ulic oraz częstotliwości.
13. W sytuacji niedopuszczenia do pracy grupy skazanych , nie wynikającej z winy Wykonawcy,
w celu zapewnienia ciągłości robót Zamawiający skieruje do wykonywania czynności
porządkowych pracowników interwencyjnych, wykonujących prace w ramach robót publicznych.
14. Rozliczenie za wykonaną pracę, bez obecności skazanych z Zakładu Karnego ale przy
udziale pracowników interwencyjnych, następować będzie w okresach miesięcznych na
podstawie faktury VAT i karty pracy samochodu.
Wykonawca do nadzoru nad skazanymi wskaże osoby, które nie były wykluczone przez Zakład
Karny z możliwości świadczenia usług na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
w w /w zakresie.
Szczegółowy zakres zadania ( załącznik nr 12) oraz wykaz poszczególnych rejonów oraz
terenów zielonych określa mapka (załącznik nr 11)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 149778,96 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Wykonawca będzie prowadził prace w danym sektorze przy pomocy osób skazanychosadzonych w Zakładzie Karnym w Głogowie. Jednocześnie będzie pełnił nadzór nad
przydzieloną grupą skazanych lub osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych. Do
obowiązków Wykonawcy będzie należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego oraz odwiezienie
ich do Zakładu Karnego w Głogowie po zakończeniu pracy.
2. Wykonawca będzie świadczył usługi od godziny 7:00 do godziny 15:00.
Kierowca obowiązany jest do pobrania skazanych z odpowiednią rezerwa czasową tak, aby
przystąpić do prac od godziny 7:00. O tej porze skazani powinni być przebrani w ubranie
robocze, samochód odpowiednio przygotowany i wyposażony w narzędzia niezbędne do
wykonywania prac porządkowych. Zakończenie prac tj. powrót do pomieszczenia socjalnego
nastąpi nie wcześniej niż o godzinie 1500.
3.Pracownicy, z ramienia Wykonawcy, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia odbędą
szkolenie w zakresie dozoru nad skazanymi w Zakładzie Karnym w Głogowie i są zobowiązani
przestrzegać przepisy o dozorowaniu skazanych.
4. Nadzorujący zobowiązani są do prowadzenia ewidencji czasu pracy każdego skazanego.
Karty pracy zapewni Zamawiający.
Ostatniego dnia każdego miesiąca kierowca złoży wypełnione karty w Urzędzie Miejskim
w Głogowie w Dziale Komunalnym.
5. Zamawiający zapewni narzędzia niezbędne do wykonywania prac. Nadzorujący skazanych
zobowiązany jest do dbania o otrzymane narzędzia. W razie kradzieży bądź zguby narzędzi
Wykonawca zakupi identyczny sprzęt.
6.Wykonawca będzie wywoził odpady na składowisko komunalne.
7.Wykonawca może wywozić odpady na wysypisko komunalne w czasie godzin pracy .
8. W razie awarii samochodu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczysamochód
dostawczy, skrzyniowy, 5 osobowy. Takim pojazdem może świadczyć usługi do
końca danego dnia roboczego. Następnego dnia roboczego nie dopuszcza się świadczeniausług autem zastępczym.
9.Wykonawca powinien zapewnić pomieszczenie socjalne, spełniające wszelkie wymogi
określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów
bezpieczeństwa i higieny pracy z dnia 26.09.1997 r. Zamawiający może dopuścić
pomieszczenie socjalne do użytku, po uprzedniej akceptacji inspektora ds. BHP Urzędu
Miejskiego w Głogowie. Pomieszczenie ma służyć osobom skazanym tylko i wyłącznie do
schronienia się przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi i jako zaplecze socjalne.
10.Przerwę śniadaniową wyznacza się od godziny 10.00 do godziny 10.30.
11. Wykonawca zobowiązany jest do dbania o odzież ochronną którą zapewnia Zamawiający
osobom skazanym. Wykonawca ma obowiązek prania ubrań roboczych jeżeli zachodzi taka
konieczność, nie rzadziej jednak niż dwa razy w miesiącu.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w harmonogramie w ramach
limitu godzin sprzątania, zmian ulic oraz częstotliwości.
13. W sytuacji niedopuszczenia do pracy grupy skazanych , nie wynikającej z winy Wykonawcy,
w celu zapewnienia ciągłości robót Zamawiający skieruje do wykonywania czynności
porządkowych pracowników interwencyjnych, wykonujących prace w ramach robót publicznych.
14. Rozliczenie za wykonaną pracę, bez obecności skazanych z Zakładu Karnego ale przy
udziale pracowników interwencyjnych, następować będzie w okresach miesięcznych na
podstawie faktury VAT i karty pracy samochodu.
Wykonawca do nadzoru nad skazanymi wskaże osoby, które nie były wykluczone przez Zakład
Karny z możliwości świadczenia usług na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
w w /w zakresie.
Szczegółowy zakres zadania ( załącznik nr 12) oraz wykaz poszczególnych rejonów oraz
terenów zielonych określa mapka (załącznik nr 11)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 149778,96 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148656,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148656,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148656,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIW LIVIA Lidia Michalak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931839357
7.3.3) Ulica: Prusa 34
7.3.4) Miejscowość: Głogów
7.3.5) Kod pocztowy: 67-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Innowacyjno - Wdrożeniowe "LIVIA" Lidia Michalak
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Innowacyjno - Wdrożeniowe "LIVIA" Lidia Michalak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148656,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148656,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148656,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148656,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIW LIVIA Lidia Michalak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931839357
7.3.3) Ulica: Prusa 34
7.3.4) Miejscowość: Głogów
7.3.5) Kod pocztowy: 67-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Innowacyjno - Wdrożeniowe "LIVIA" Lidia Michalak
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Innowacyjno - Wdrożeniowe "LIVIA" Lidia Michalak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148656,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145891,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145891,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145891,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUT Import-Export Józef Bogusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6930015536
7.3.4) Miejscowość: Nielubia 17
7.3.5) Kod pocztowy: 67-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNO-OGRODNICZE JÓZEF BOGUSZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNO-OGRODNICZE JÓZEF BOGUSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145891,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149778,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149778,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149778,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU RANCHO Mariusz Ślufarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 608411681
7.3.3) Ulica: Krótka 2
7.3.4) Miejscowość: Głogów
7.3.5) Kod pocztowy: 67-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149778,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149778,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149778,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149778,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU RANCHO Mariusz Ślufarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931763424
7.3.3) Ulica: Krótka 2
7.3.4) Miejscowość: Głogów
7.3.5) Kod pocztowy: 67-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149778,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148857,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148857,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148857,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU URWEX Mariusz Urwalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931289419
7.3.3) Ulica: Leśna 4
7.3.4) Miejscowość: Wilków
7.3.5) Kod pocztowy: 67-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U "URWEX" Mariusz Urwalski
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U "URWEX" Mariusz Urwalski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148857,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- "Modernizacja instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw. Wymiana drzwi na ciągach komunikacyjnych i toaletach z dostosowaniem dla osób z niepełnosprawnością w budynkach uczelni PANS w Głogowie "
- ZAPEWNIENIE SCHRONIENIA I POSIŁKU DLA OSÓB BEZDOMNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ GŁOGÓW PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GŁOGOWIE, W OKRESIE OD 01.07.2024r. DO 30.06.2025r.
- Dostawa mięsa oraz wędlin dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka
- Bieżące utrzymanie zieleni w pasie przydrożnym dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego w zakresie koszenia poboczy, skarp i przeciwskarp.
- (2)Budżet Obywatelski - Budowa boiska przy ul. Leszka Białego
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Orchowo
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gminy Panki 2024/2025
- Odbiór i transport zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Lubniewice od 1 lipca 2024 r. do 30 czerwca 2026 r.
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest w gospodarstwach rolnych należących do beneficjentów Działania A1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności z terenu Gminy Raniżów
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z OBSZARU GMINY OLESNO
- USŁUGI ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY SORKWITY
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.