eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › REALIZACJA OBOWIĄZKU GMINY W ZAKRESIE GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI - ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW - ZAMÓWIENIE IN - HOUSE NA LATA 2023 - 2026

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
REALIZACJA OBOWIĄZKU GMINY W ZAKRESIE GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI – ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW – ZAMÓWIENIE IN - HOUSE NA LATA 2023 – 2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myszków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398497

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 26

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 313-26-82

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REALIZACJA OBOWIĄZKU GMINY W ZAKRESIE GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI – ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW – ZAMÓWIENIE IN - HOUSE NA LATA 2023 – 2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecfb8647-7bb4-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00288583

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044090/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.2 Realizacja obowiązku gminy w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi - odbiór i transport odpadów - zamówienie in - house na lata 2023-2026.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00496495

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.33.2022.KM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 14157829,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z przepisami ustawy Pzp usługi pod nazwą Realizacja obowiązku gminy w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi – odbiór i transport odpadów – zamówienie in - house na lata 2023 – 2026.
2. Przedmiot zamówienia składa się z pięciu następujących zadań:
2.1 Zadanie nr 1 – Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Myszków:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych powstających na terenie nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Myszków oraz zorganizowanie na terenie gminy Myszków na czas realizacji usługi Punktu Obsługi Klienta.
Jednoznaczny i wyczerpujący opis przedmiotu zamówienia zadania nr 1 został podany w Opisie przedmiotu zamówienia zadania nr 1 - Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Myszków – załącznik nr 1 do zaproszenia do negocjacji.
Zamawiający na podstawie art. 121 ustawy Pzp zastrzega, że kluczowe części (elementy) zamówienia dotyczące zadania nr 1, na które składają się:
­- odbiór odpadów z nieruchomości zamieszkałych,
­- transport odpadów w miejsce ich zagospodarowania,
­- utworzenie i obsługa Punktu Obsługi Klienta,
Wykonawca jest zobowiązany wykonać osobiście, tj. bez udziału podwykonawców.
2.2 Zadanie nr 2 – Utworzenie oraz prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie gminy Myszków:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie utworzenia oraz prowadzenia Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie gminy Myszków wraz z odbiorem przeterminowanych leków zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które mieszkańcy miasta Myszkowa mogą wrzucać do ustawionych przez Gminę Myszków pojemników z punktów aptecznych.
Jednoznaczny i wyczerpujący opis przedmiotu zamówienia zadania nr 2 został podany w Opisie przedmiotu zamówienia zadania nr 2 - Utworzenie oraz prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie gminy Myszków – załącznik nr 2 do zaproszenia do negocjacji.
Zamawiający na podstawie art. 121 ustawy Pzp zastrzega, że kluczowe części (elementy) zamówienia dotyczące zadania nr 2, na które składają się:
­- utworzenie – zorganizowanie Punktu Zbierania Odpadów Komunalnych,
­- obsługa PSZOK w pełnym zakresie zgodnym z OPZ,
Wykonawca jest zobowiązany wykonać osobiście, tj. bez udziału podwykonawców.
2.3 Zadanie nr 3 – Opróżnianie koszy ulicznych i pojemników typu ASIK:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie opróżnianie koszy ulicznych i pojemników typu ASIK na terenie gminy Myszków.
Jednoznaczny i wyczerpujący opis przedmiotu zamówienia zadania nr 3 został podany w Opisie przedmiotu zamówienia zadania nr 3 - Opróżnianie koszy ulicznych i pojemników typu ASIK – załącznik nr 3 do zaproszenia do negocjacji.
Zamawiający na podstawie art. 121 ustawy Pzp zastrzega, że kluczowe części (elementy) zamówienia dotyczące zadania nr 3, na które składają się:
­- opróżnianie koszy opisanych w OPZ (ulicznych + ASIK),
­- transport odpadów w miejsce ich zagospodarowania,
Wykonawca jest zobowiązany wykonać osobiście, tj. bez udziału podwykonawców.
2.4 Zadanie nr 4 – Likwidacja dzikich wysypisk śmieci:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie likwidacji „dzikich wysypisk śmieci” zlokalizowanych na terenach gminnych.
Jednoznaczny i wyczerpujący opis przedmiotu zamówienia zadania nr 4 został podany w Opisie przedmiotu zamówienia zadania nr 4 – Likwidacja dzikich wysypisk śmieci – załącznik nr 4 do zaproszenia do negocjacji
Zamawiający na podstawie art. 121 ustawy Pzp zastrzega, że kluczowe części (elementy) zamówienia dotyczące zadania nr 4, na które składają się:
­- zebranie odpadów tworzących „dzikie wysypiska”,
­- posprzątanie terenu po zebraniu odpadów,
­- transport odpadów do miejsca ich zagospodarowania,
Wykonawca jest zobowiązany wykonać osobiście, tj. bez udziału podwykonawców.
2.5 Zadanie nr 5 – Zabezpieczenie w odbiór odpadów imprez plenerowych okolicznościowych:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie zabezpieczenia
w odbiór odpadów imprez plenerowych i okolicznościowych.
Jednoznaczny i wyczerpujący opis przedmiotu zamówienia zadania nr 5 został podany w Opisie przedmiotu zamówienia zadania nr 5 - Zabezpieczenie w odbiór odpadów imprez plenerowych okolicznościowych – załącznik nr 5 do zaproszenia do negocjacji.
Zamawiający na podstawie art. 121 ustawy Pzp zastrzega, że kluczowe części (elementy) zamówienia dotyczące zadania nr 5, na które składają się:
­- podstawieniem pojemników/worków na odpady w miejscach i terminach ustalonych z Zamawiającym,
­- odebranie pojemników po zakończonej imprezie plenerowej w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
­- transport odpadów w miejsce ich zagospodarowania,
Wykonawca jest zobowiązany wykonać osobiście, tj. bez udziału podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90918000-5 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17255379,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17255379,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17255379,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych „SANIKO” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-167-36-79

7.3.3) Ulica: Bolesława Prusa 70

7.3.4) Miejscowość: Myszków

7.3.5) Kod pocztowy: 42-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17255379,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-07-01 do 2026-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

SEKCJA VIII UMOWA
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17 255 379,80 PLN, w tym:
- wartość umowy dla zadania nr 1: 15 321 430,80 PLN,
- wartość umowy dla zadania nr 2: 725 760,00 PLN,
- wartość umowy dla zadania nr 3: 1 012 777,00 PLN,
- wartość umowy dla zadania nr 4: 159 880,00 PLN,
- wartość umowy dla zadania nr 5: 35 532,00 PLN.
2023-07-04 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.