eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobierzyce › Przeprowadzenie inwentaryzacji i waloryzacji przyrodniczej Gminy Kobierzyce i wykonanie jej opracowania pn.: Inwentaryzacja przyrodnicza Gminy Kobierzyce - II POSTĘPOWANIE.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przeprowadzenie inwentaryzacji i waloryzacji przyrodniczej Gminy Kobierzyce i wykonanie jej opracowania pn.: Inwentaryzacja przyrodnicza Gminy Kobierzyce – II POSTĘPOWANIE.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobierzyce

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935075

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Al. Pałacowa 1

1.4.2.) Miejscowość: Kobierzyce

1.4.3.) Kod pocztowy: 55-040

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sjanaszkiewicz@ugk.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ugk.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00288215

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-17

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00283376

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. Udział w postępowaniu publicznym mogą wziąć Wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1)
i 4) ustawy Pzp
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności technicznej lub zawodowej tj.:
• w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, zrealizował co najmniej:
przeprowadzenie inwentaryzacji i waloryzacji przyrodniczej dla obszaru o powierzchni co najmniej 100 ha, gdzie
inwentaryzacją były objęte następujące dziedziny: ryby, płazy i gady, ptaki, nietoperze oraz ssaki, zasoby wodne oraz
dendrologia (minimum 250 drzew);
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są
wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi
zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których
mowa powyżej, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub
zawodowej.
oraz
• dysponuje personelem posiadającym uprawnienia i doświadczenie w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia tj.:
Wymagane jest dysponowanie przez Wykonawcę na potrzeby tego zamówienia:
- 1 - osobą - pełniąca funkcję kierownika prac, posiadająca doświadczenie w wykonaniu co najmniej 1 inwentaryzacji
przyrodniczej dla obszaru o powierzchni co najmniej 100 ha, gdzie inwentaryzacją były objęte: ryby, płazy i gady, ptaki,
nietoperze oraz ssaki,
- 1 osoba - pełniąca funkcję kierownika prac, posiadającą doświadczenie w wykonaniu co najmniej 1 analizy zasobów
wodnych dla obszaru o powierzchni co najmniej 100 ha,
- 1 osobą - pełniąca funkcję kierownika prac, posiadającą doświadczenie w wykonaniu co najmniej 1 inwentaryzacji
dendrologicznej, która obejmowała:
• minimum 250 drzew,
• szczegółową diagnostykę drzew

Po zmianie:
1. Udział w postępowaniu publicznym mogą wziąć Wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt
4) ustawy Pzp
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności technicznej lub zawodowej tj.:
• w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej:
przeprowadzenie inwentaryzacji i waloryzacji przyrodniczej dla obszaru o powierzchni co najmniej 100 ha, gdzie inwentaryzacją były objęte następujące dziedziny: flora, fauna i przyroda nieożywiona, dopuszcza się przedstawienie doświadczenia łącznie lub odrębnie dla każdej z wymienionych dziedzin,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa powyżej, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej.

oraz
• dysponuje personelem posiadającym uprawnienia i doświadczenie w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia tj.:
Wymagane jest dysponowanie przez Wykonawcę na potrzeby tego zamówienia:

pierwsza osoba - posiadająca doświadczenie w wykonaniu co najmniej 1 inwentaryzacji przyrodniczej dla obszaru o powierzchni co najmniej 100 ha w dziedzinie flory;

druga osoba - posiadająca doświadczenie w wykonaniu co najmniej 1 inwentaryzacji przyrodniczej dla obszaru o powierzchni co najmniej 100 ha w dziedzinie fauny;

trzecia osoba - posiadająca doświadczenie w wykonaniu co najmniej 1 inwentaryzacji przyrodniczej dla obszaru o powierzchni co najmniej 100 ha w dziedzinie przyrody nieożywionej.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1)
wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3
lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub
są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy
czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych
są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie
wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
w tym okresie, zrealizował co najmniej:
projekt budowy obiektu kubaturowego (KATEGORIA PKOB 126 lub 127) o powierzchni użytkowej 300,00m2 lub projekt rozbudowy
obiektu kubaturowego (KATEGORIA PKOB 126 lub 127) o 300,00 m2 powierzchni użytkowej.
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wymagane jest dysponowanie przez Wykonawcę na potrzeby tego zamówienia:
 projektant posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń,
 projektant posiadający uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń,
 projektant posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
 projektant posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych bez ograniczeń,
 projektant posiadający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej.
3) oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy;

Po zmianie:
1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub
są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych
są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
w tym okresie, zrealizował co najmniej:
przeprowadzenie inwentaryzacji i waloryzacji przyrodniczej dla obszaru o powierzchni co najmniej 100 ha, gdzie inwentaryzacją były objęte następujące dziedziny: flora, fauna i przyroda nieożywiona, dopuszcza się przedstawienie doświadczenia łącznie lub odrębnie dla każdej z wymienionych dziedzin,

2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wymagane jest dysponowanie przez Wykonawcę na potrzeby tego zamówienia:

pierwsza osoba - posiadająca doświadczenie w wykonaniu co najmniej 1 inwentaryzacji przyrodniczej dla obszaru o powierzchni co najmniej 100 ha w dziedzinie flory;

druga osoba - posiadająca doświadczenie w wykonaniu co najmniej 1 inwentaryzacji przyrodniczej dla obszaru o powierzchni co najmniej 100 ha w dziedzinie fauny;

trzecia osoba - posiadająca doświadczenie w wykonaniu co najmniej 1 inwentaryzacji przyrodniczej dla obszaru o powierzchni co najmniej 100 ha w dziedzinie przyrody nieożywionej.

3) oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy;

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-04-19 12:00

Po zmianie:
2024-04-23 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-04-19 12:30

Po zmianie:
2024-04-23 12:30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.