eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Postomino › Budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Postomino



Ogłoszenie z dnia 2023-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Postomino

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Postomino

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Postomino 30

1.5.2.) Miejscowość: Postomino

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-113

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@postomino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-96b122fa-e29c-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Postomino

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96b122fa-e29c-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00287658

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041682/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Wykonanie przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Postomino

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191724

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2023.SS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 259975,82

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa 10 przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Postomino.
2. Zakres robót obejmuje budowę, montaż i rozruch 10 szt. fabrycznie nowych przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków z osprzętem sterującym, przyłączami kanalizacji sanitarnej z budynków mieszkalnych, odprowadzeniem ścieków oczyszczonych do gruntu za pomocą systemu drenażu, montażem i rozruchem przepompowni ścieków oczyszczonych i surowych, zasilaniem elektrycznym oraz rozruchem technicznym i technologicznym.
3. Przydomowe oczyszczalnie ścieków muszą spełniać wymogi zharmonizowanej normy PN-EN 12566-3:2005+A2:2013 oraz posiadać oznakowanie CE na podstawie pełnych raportów z badań wykonanych przez laboratorium notyfikowane.
4. Roboty budowlane będą wykonywane w następujących miejscowościach gminy Postomino: Chudaczewo, Dzierżęcin, Kanin, Masłowice, Pałówko, Wilkowice, Wszedzień.
5. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą m.in.:
1) Budowa Przydomowych Biologicznych Oczyszczalni Ścieków o przepustowości od 1 do 4 RLM – 7 szt.,
2) Budowa Przydomowych Biologicznych Oczyszczalni Ścieków o przepustowości od 5 do 6 RLM – 2 szt.,
3) Budowa Przydomowych Biologicznych Oczyszczalni Ścieków o przepustowości od 7 do 10 RLM – 1 szt.,
4) Budowa przyłączy z rur PCV o śr. 160,
5) Budowa przyłączy z rur PE 32,
6) Budowa przyłączy elektrycznych oczyszczalni ścieków i montaż szafek sterowniczych sterujących pracą przedmiotowych oczyszczalni wyposażonych w panel sterujący zasilany U=230V, menu
w języku polskim, wyświetlacz ikonograficzny, zawory elektromagnetyczne oraz sprężarkę membranową.
6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsc prowadzenia robót budowlanych, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Wyżej określona wizja lokalna nie jest wizją lokalną w rozumieniu art. 281 ust. 2 pkt 12, jak również w art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
7. W ramach wynagrodzenia Wykonawca wykona:
1) doprowadzenie mediów i tymczasowych dróg dojazdowych do miejsc planowanej budowy,
2) przeprowadzenie prób szczelności oraz rozruchu technologicznego oczyszczalni,
3) wykonanie badania ścieków oczyszczonych (BZT5, ChZT i zawiesiny),
4) przeszkolenie użytkowników,
5) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą zatwierdzoną przez właściwy ośrodek geodezyjny,
6) raport porealizacyjny, w którym zaprezentowane zostaną wyniki w zakresie pozwalającym na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczania ścieków polegający na osiągnięciu parametrów ścieków oczyszczonych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki Morskiej
i Żeglugi Śródlądowej z dnia 12 lipca 2019 r. w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego oraz warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu do wód lub do ziemi ścieków, a także przy odprowadzaniu wód opadowych lub roztopowych do wód lub do urządzeń wodnych (Dz. U. 2019 poz. 1311). Na potwierdzenie tego Wykonawca przedstawi wyniki badań ścieków oczyszczonych przez wszystkie przydomowe biologiczne oczyszczalnie ścieków, wykonane przez akredytowane laboratorium.
Raport należy wykonać po upływie 12 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru oczyszczalni przez strony. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu raport w terminie 13 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru oczyszczalni.
7) przeprowadzi bezpłatne serwisowanie instalacji w okresie gwarancyjnym. Wymagane jest prowadzenie minimum jednego serwisu w roku (w zakres wykonywanego serwisu nie wlicza się kosztów wywozu osadów), z zastrzeżeniem, że w przypadku zadeklarowania przez wykonawcę
w ramach kryterium oceny ofert większej ilości serwisowania niż jeden raz w roku, Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania serwisu w ilości, którą zadeklarował.
8) Serwis należy wykonać zgodnie ze wskazówkami producenta przez profesjonalne autoryzowane przez producenta oczyszczalni ekipy serwisowe,
9) w okresie gwarancyjnym wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia corocznie informacji o przeprowadzonych serwisach gwarancyjnych z potwierdzeniem wykonania serwisu przez użytkownika.
8. Przed odbiorem przedmiotu zamówienia Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest do przeprowadzenia indywidualnych szkoleń użytkowników wszystkich oczyszczalni wraz z przekazaniem instrukcji obsługi i konserwacji PBOŚ wszystkim użytkownikom. Instrukcja obsługi i konserwacji PBOŚ powinna być na tyle szczegółowa, by poszczególni użytkownicy mogli prawidłowo i zgodnie z zasadami bezpieczeństwa eksploatować PBOŚ, konserwować jej elementy i regulować prace urządzeń.
9. Instrukcja obsługi i konserwacji powinna zawierać przede wszystkim:
1) wyczerpujący opis działania PBOŚ i listę jej wszystkich elementów składowych zainstalowanych w ramach niniejszego zamówienia, uwzględniający indywidualny charakter każdej z lokalizacji wskazanych w niniejszym zamówieniu,
2) schemat technologiczny, elektryczny PBOŚ i wszystkich jej elementów składowych zainstalowanych w ramach niniejszego zamówienia.
10. Przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, która jest podstawą określenia ceny, w tym:
1) projekt przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
3) przedmiar robót stanowiące elementy pomocnicze przy określeniu ceny.
Należy uwzględnić, iż w wyniku podziału nastąpiła zmiana numeracji przeznaczonych pod budowę PBOŚ działek w 3 lokalizacjach. Dokumentacja projektowa zawiera następującą numerację: Masłowice działka nr 43/30, Chudaczewo 63, Chudaczewo 64, którą należy uaktualnić do numeracji Masłowice działka nr 43/45 , Chudaczewo 63/4 , Chudaczewo 64/2 .
11. Kody CPV: 45232423-3.
12. Zwraca się uwagę, iż przy wynagrodzeniu ryczałtowym przedmiar robót nie jest podstawą
do określenia zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze pozycje mają być jedynie pomocą w kalkulacji kosztów inwestycji, wobec tego jest on jedynie dokumentem wspomagającym wycenę.
13. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu kosztorysów ofertowych/zestawienia robót wraz z kalkulacją cen jednostkowych.
14. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące" realizacji robót, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia w szczególności: wykonanie dokumentacji powykonawczej, koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych badań, opinii i uzgodnień, zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego. Cena musi uwzględniać również koszty dokumentacji geodezyjnej powykonawczej a także podatek VAT.
15. Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą specyfikacją warunkach.
16. Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnych z deklaracją właściwości użytkowych i kryteriami technicznymi określonymi w PN wyrobu i aprobatach technicznych.
17. Po zakończeniu budowy należy przedstawić - certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane.
18. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
19. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu ma jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tym samym poziomie technologicznym, wydajnościowym i funkcjonalnym zgodnie z założonym opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z założeniami SWZ oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji SWZ
oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.
20. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 286000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306823,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306823,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekofirma Przemysław Gruszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6612287160

7.3.3) Ulica: ul. L. Waryńskiego 18A

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306823,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.