eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zakup monitorów, akcesoriów komputerowych i laptopów oraz oprogramowania do laptopów



Ogłoszenie z dnia 2022-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup monitorów, akcesoriów komputerowych i laptopów oraz oprogramowania do laptopów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków

1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Józefińska 14

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-529

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: do@mops.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup monitorów, akcesoriów komputerowych i laptopów oraz oprogramowania do laptopów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b391ecc4-f91f-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287242

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020333/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 zakup monitorów, akcesoriów komputerowych i laptopów oraz oprogramowania do laptopów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234841/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.2.19.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 101395,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszej umowy jest zakup i dostawa akcesoriów komputerowych, zwanych dalej sprzętem komputerowym, oraz oprogramowania do laptopów, łącznie zwanych dalej towarem, dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.
2. Opis techniczny oraz ilość zamawianego towaru zostały przedstawione w formularzu cenowym będącym załącznikiem do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
3. Umowa zrealizowana zostanie, w zakresie wszystkich części, jednorazową dostawą w zakresie zgodnie z opisem przedstawionym w formularzu cenowym będącym załącznikiem do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
4. Miejsce dostawy: ul. Józefińska 14 pokój 105 w Krakowie (I piętro).
5. Wykonawca dostarczy zamawiany towar własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność. Opakowanie i sposób przewozu powinny odpowiadać jego właściwościom.
6. Dostarczony towar będzie fabrycznie nowy, nie będzie nosić śladów użytkowania oraz zostanie dostarczony w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach.
7. Dokumentem udzielenia gwarancji jest niniejsza umowa.
8. Serwis gwarancyjny będzie wykonywany w lokalach, w których będzie zlokalizowany sprzęt komputerowy, na koszt Wykonawcy. W szczególnie uzasadnionych przypadkach naprawy gwarancyjne mogą odbywać się poza lokalami Zamawiającego, jedynie za zgodą Zamawiającego. Lokale mieszczą się na terenie Miasta Krakowa. Naprawy gwarancyjne będą wykonywane w terminie, o którym mowa w § 3 ust. 2 pkt 3 niniejszej umowy.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia dostawy w danej części w sytuacji, gdy wartość dostarczonego w wyznaczonym terminie towaru będzie mniejsza niż 80% wartości całego zamawianego towaru w zakresie części, której dotyczy dostawa.
10. W sytuacji odmowy przez Zamawiającego przyjęcia dostawy, o czym mowa powyżej, dostawę uznaje się za niezrealizowaną w terminie
11.W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w ciągu 30 dni od dostawy wad lub braków ilościowych w dostarczonym towarze Wykonawca ma obowiązek wymienić wadliwy towar lub uzupełnić brakujący towar w terminie, o którym mowa w § 3 ust. 2 pkt 2 niniejszej umowy.
12.Towar będzie kompletny z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć i zdatny do bezpośredniego użycia zgodnie z przeznaczeniem.
13.Wykonawca zobowiązany jest do:
1) przestrzegania terminów, o których mowa w niniejszej umowy,
2) dostawy towaru na własny koszt wraz z jego wniesieniem do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia,
3) dostarczenia Zamawiającemu wraz z dostawą poprawnie wystawionej, oddzielnej dla każdej części zamówienia, faktury,
4) odpowiedniego oznakowania towaru w taki sposób, aby była możliwa łatwa identyfikacja modelu, producenta lub marki,
5) dostawy towaru zgodnie z niniejszą umową.
14.Zamawiający może przerwać czynności odbioru w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze wad uniemożliwiających jego przyjęcie, aż do czasu usunięcia tych wad.
15.Zgłoszenia reklamacyjne Zamawiającego dotyczące wad lub braków ilościowych dostarczonych towarów składane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu – wg wyboru Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

4.5.5.) Wartość części: 23166,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem niniejszej umowy jest zakup i dostawa monitorów, zwanych dalej sprzętem komputerowym, oraz oprogramowania do laptopów, łącznie zwanych dalej towarem, dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.
2. Opis techniczny oraz ilość zamawianego towaru zostały przedstawione w formularzu cenowym będącym załącznikiem do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
3.Umowa zrealizowana zostanie, w zakresie wszystkich części, jednorazową dostawą w zakresie zgodnie z opisem przedstawionym w formularzu cenowym będącym załącznikiem do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
4.Miejsce dostawy: ul. Józefińska 14 pokój 105 w Krakowie (I piętro).
5.Wykonawca dostarczy zamawiany towar własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność. Opakowanie i sposób przewozu powinny odpowiadać jego właściwościom.
6.Dostarczony towar będzie fabrycznie nowy, nie będzie nosić śladów użytkowania oraz zostanie dostarczony w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach.
7.Dokumentem udzielenia gwarancji jest niniejsza umowa.
8.Serwis gwarancyjny będzie wykonywany w lokalach, w których będzie zlokalizowany sprzęt komputerowy, na koszt Wykonawcy. W szczególnie uzasadnionych przypadkach naprawy gwarancyjne mogą odbywać się poza lokalami Zamawiającego, jedynie za zgodą Zamawiającego. Lokale mieszczą się na terenie Miasta Krakowa. Naprawy gwarancyjne będą wykonywane w terminie, o którym mowa w § 3 ust. 2 pkt 3 niniejszej umowy.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia dostawy w danej części w sytuacji, gdy wartość dostarczonego w wyznaczonym terminie towaru będzie mniejsza niż 80% wartości całego zamawianego towaru w zakresie części, której dotyczy dostawa.
10. W sytuacji odmowy przez Zamawiającego przyjęcia dostawy, o czym mowa powyżej, dostawę uznaje się za niezrealizowaną w terminie
11. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w ciągu 30 dni od dostawy wad lub braków ilościowych w dostarczonym towarze Wykonawca ma obowiązek wymienić wadliwy towar lub uzupełnić brakujący towar w terminie, o którym mowa w § 3 ust. 2 pkt 2 niniejszej umowy.
12. Towar będzie kompletny z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć i zdatny do bezpośredniego użycia zgodnie z przeznaczeniem.
13. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) przestrzegania terminów, o których mowa w niniejszej umowy,
2) dostawy towaru na własny koszt wraz z jego wniesieniem do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia,
3) dostarczenia Zamawiającemu wraz z dostawą poprawnie wystawionej, oddzielnej dla każdej części zamówienia, faktury,
4) odpowiedniego oznakowania towaru w taki sposób, aby była możliwa łatwa identyfikacja modelu, producenta lub marki,
5) dostawy towaru zgodnie z niniejszą umową.
14. Zamawiający może przerwać czynności odbioru w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze wad uniemożliwiających jego przyjęcie, aż do czasu usunięcia tych wad.
15. Zgłoszenia reklamacyjne Zamawiającego dotyczące wad lub braków ilościowych dostarczonych towarów składane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu – wg wyboru Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.5.) Wartość części: 11382,11 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem niniejszej umowy jest zakup i dostawa laptopów, zwanych dalej sprzętem komputerowym, oraz oprogramowania do laptopów, łącznie zwanych dalej towarem, dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.
2.Opis techniczny oraz ilość zamawianego towaru zostały przedstawione w formularzu cenowym będącym załącznikiem do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
3.Umowa zrealizowana zostanie, w zakresie wszystkich części, jednorazową dostawą w zakresie zgodnie z opisem przedstawionym w formularzu cenowym będącym załącznikiem do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
4.Miejsce dostawy: ul. Józefińska 14 pokój 105 w Krakowie (I piętro).
5.Wykonawca dostarczy zamawiany towar własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność. Opakowanie i sposób przewozu powinny odpowiadać jego właściwościom.
6.Dostarczony towar będzie fabrycznie nowy, nie będzie nosić śladów użytkowania oraz zostanie dostarczony w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach.
7.Dokumentem udzielenia gwarancji jest niniejsza umowa.
8.Serwis gwarancyjny będzie wykonywany w lokalach, w których będzie zlokalizowany sprzęt komputerowy, na koszt Wykonawcy. W szczególnie uzasadnionych przypadkach naprawy gwarancyjne mogą odbywać się poza lokalami Zamawiającego, jedynie za zgodą Zamawiającego. Lokale mieszczą się na terenie Miasta Krakowa. Naprawy gwarancyjne będą wykonywane w terminie, o którym mowa w § 3 ust. 2 pkt 3 niniejszej umowy.
9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia dostawy w danej części w sytuacji, gdy wartość dostarczonego w wyznaczonym terminie towaru będzie mniejsza niż 80% wartości całego zamawianego towaru w zakresie części, której dotyczy dostawa.
10. W sytuacji odmowy przez Zamawiającego przyjęcia dostawy, o czym mowa powyżej, dostawę uznaje się za niezrealizowaną w terminie
11.W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w ciągu 30 dni od dostawy wad lub braków ilościowych w dostarczonym towarze Wykonawca ma obowiązek wymienić wadliwy towar lub uzupełnić brakujący towar w terminie, o którym mowa w § 3 ust. 2 pkt 2 niniejszej umowy.
12.Towar będzie kompletny z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć i zdatny do bezpośredniego użycia zgodnie z przeznaczeniem.
13.Wykonawca zobowiązany jest do:
1) przestrzegania terminów, o których mowa w niniejszej umowy,
2) dostawy towaru na własny koszt wraz z jego wniesieniem do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia,
3) dostarczenia Zamawiającemu wraz z dostawą poprawnie wystawionej, oddzielnej dla każdej części zamówienia, faktury,
4) odpowiedniego oznakowania towaru w taki sposób, aby była możliwa łatwa identyfikacja modelu, producenta lub marki,
5) dostawy towaru zgodnie z niniejszą umową.
14.Zamawiający może przerwać czynności odbioru w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze wad uniemożliwiających jego przyjęcie, aż do czasu usunięcia tych wad.
15.Zgłoszenia reklamacyjne Zamawiającego dotyczące wad lub braków ilościowych dostarczonych towarów składane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu – wg wyboru Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania

4.5.5.) Wartość części: 47886,18 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22259,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34680,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22259,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WRCOMPUTERS Agnieszka Kaca

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962926299

7.3.3) Ulica: ul. Janowska 3/1

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22259,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12019,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12019,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CPU ZETO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110203374

7.3.3) Ulica: ul. Powstańców Wielkopolskich 20

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12019,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46680,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56743,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47005,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CPU ZETO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110203374

7.3.3) Ulica: ul. Powstańców Wielkopolskich 20

7.3.4) Miejscowość: jELENIA GÓRA

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47005,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W zakresie CZĘŚCI III zamówienie udzielono w ramach akcji Pomoc dla Ukrainy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.