eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › "Zakup i montaż szaletu miejskiego przy Placu Wolności, w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Zakup i montaż szaletu miejskiego przy Placu Wolności, w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Słowiański 17

1.5.2.) Miejscowość: Żagań

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 684771040

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.zagan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zagan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Zakup i montaż szaletu miejskiego przy Placu Wolności, w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f928d9c2-24e4-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286322

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005335/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Zakup i montaż szaletu miejskiego przy Placy Wolności (w formule zaprojektuj i wybuduj ) wraz niezbędnymi przyłączeniami tj. wodociągowymi, kanalizacji sanitarnej oraz elektrycznymi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.17.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, zakup, dostawa i montaż wraz z dokonaniem zgłoszenia robót lub uzyskaniem pozwolenia na budowę 1 sztuki wolnostojącego, jednostanowiskowego samoobsługowego, w pełni zautomatyzowanego szaletu miejskiego wraz z niezbędnymi przyłączami tj. wodociągowym, kanalizacji, sanitarnej oraz elektrycznym, na terenie działki nr 816/4 przy Placu Wolności w Żaganiu dla zadania pn. „Zakup i montaż szaletu miejskiego przy Placu Wolności”.

4.3. W zakres inwestycji wchodzi:
1) etap pierwszy – faza projektowa – tj. wykonanie dokumentacji projektowej,
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz ze skutecznym zgłoszeniem
lub prawomocnym pozwoleniem na budowę;
2) etap drugi - zakup, dostawa i montaż przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowaną
dokumentacją.
4.4. Program Funkcjonalno-użytkowy stanowi wytyczne do projektowania oraz służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych, zakupu, dostawy i montażu przedmiotu zamówienia.

4.5. Zamówienie obejmuje swoim zakresem :
1) Opracowanie dokumentacji projektowej, w której skład wchodzi :
a. projekt budowlany zgodnie z art. 34 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.,
b. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót,
c. kosztorys,
d. uzyskanie decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, w tym zapewnienie nadzoru archeologicznego nad prowadzonymi robotami ziemnymi,
e. uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii technicznych, ekspertyz i badań technicznych oraz pokrycie ich kosztów,
f. uzyskanie Decyzji o pozwoleniu na budowę – jeżeli wymagane, lub dokonanie zgłoszenia robót do Starostwa Powiatowego w Żaganiu,
g. harmonogram rzeczowo-finansowy.
2) Dokumentację projektową wykonaną zgodnie z wymaganiami Zamawiającego dla
przedmiotowego zamówienia zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym,
pozostałymi dokumentami Zamawiającego, umową i obowiązującymi przepisami
ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333) a
także zgodną z wszelkimi aktami obowiązującymi na terenie kraju normami,
wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. Dokumentacja projektowa winna być
opracowana przez uprawnionych projektantów i powinna spełniać wymagania
Programu Funkcjonalno-Użytkowego. Roboty powinny być zaprojektowane zgodnie
z obowiązującym prawem, wymaganiami Zamawiającego, najnowszą praktyką
inżynierską i najlepszą dostępną techniką. Należy przyjąć rozwiązania zapewniające
prostą, niezawodną eksploatację Przedmiotu Zamówienia w długim okresie czasu,
3) Sporządzenie wszelkich innych ekspertyz i opracowań, których potrzeba ujawni się
w trakcie prac projektowych i realizacji,
4) Przedłożenie Zamawiającemu do zatwierdzenia ostatecznej wersji sporządzanej
dokumentacji projektowej, przed złożeniem jej do dalszych uzgodnień i pozwoleń,
5) Zgłoszenie robót w imieniu i na rzecz Zamawiającego lub uzyskanie pozwolenia na
budowę,
6) Zapewnienie kierownika budowy, oraz zapewnienie nadzoru archeologicznego jeżeli
zostanie ustanowiony decyzją LWKZ.
7) Sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
8) Przejęcie od Zamawiającego placu budowy,
9) Zapewnienie i prowadzenie obsługi geodezyjnej,
10) Zakup, dostawa, wykonanie montażu na płycie fundamentowej wraz z przyłączeniami
na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej zgodnie z
obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej i Specyfikacją
Warunków Zamówienia,
11) Prowadzenie dokumentacji budowy,
12) Wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa
ewentualnych uszkodzeń,
13) Wykonanie niezbędnych pomiarów, badań i sprawdzeń,
14) Zagospodarowanie terenu,
15) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, opracowanie dokumentacji
powykonawczej geodezyjnych pomiarów powykonawczych,
16) Wykonanie dokumentacji powykonawczej,
17) Opracowanie instrukcji, zasad i regulaminu korzystania z obiektu.

4.6. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową z wynagrodzeniem ryczałtowym, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości obmiarowej określonych robót ujętych w projekcie w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia.
Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających
z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu, w wynagrodzeniu ryczałtowym.
Oferta Wykonawcy powinna obejmować wszystkie niezbędne roboty zapewniające wykonanie przedmiotu zamówienia.

4.7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną, zawartą z Zamawiającym umową oraz wytycznymi inspektora nadzoru.
4.8. Zwraca się uwagę na wykonywanie robót ziemnych, które powinny być prowadzone ze szczególną ostrożnością tak, aby nie spowodować większych uszkodzeń w terenie, mogących być nieodwracalnymi i stwarzać problem z odtworzeniem istniejącego stanu.
4.9. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu gdzie mają być wykonywane roboty oraz aby uzyskał na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i ewentualnego podpisania umowy.
4.10. Inne dodatkowe informacje do opisu przedmiotu zamówienia :
1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę
kluczowych części zamówienia;
2) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie te części zamówienia oraz o ile są mu znane to podał nazwy tych podwykonawców;
3) Zamawiający nie udziela zamówienia w częściach. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych;
4) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej;
5) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45215500-2 - Toalety publiczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265065 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300120 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265065 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOTECHNIKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310200133

7.3.3) Ulica: Bierawka 2a

7.3.4) Miejscowość: Pilchowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-145

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265065 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.