eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płoty › Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Płoty



Ogłoszenie z dnia 2024-04-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu
Miasta i Gminy Płoty

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PŁOTY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684479

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Konstytucji 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Płoty

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-310

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 913033405

1.5.8.) Numer faksu: 913210745

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ploty.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ploty.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu
Miasta i Gminy Płoty

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3dbf53c4-fb23-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285847

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

art. 214 ust. 1 pkt 5 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp
W tym przypadku zastosowanie ma art. 214 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp: ze względu na wyjątkowa sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
Postępowanie wszczęte w dniu 06 lutego 2024r. w trybie przetargu nieograniczonego zostało unieważnione w dniu 15 marca 2024r. zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3) ustawy z dnia z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605) Zamawiający w dniu 20 marca 2024r. wszczął kolejne postępowanie pn.: „Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Płoty” na okres 15 miesięcy. w związku z powyższym zaistniała pilna potrzeba udzielenia zamówienia wynikająca z konieczności zagwarantowania ciągłości zachowania usług wywozu i utylizacji odpadów z Gminy Płoty.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2024.IM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1412555,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) odbieranie i transport odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, w granicach administracyjnych Gminy Płoty.
2) odbieranie i transport odpadów z nieruchomości zamieszkałych na terenie miasta i gminy Płoty,
3) odbieranie i transport odpadów gromadzonych w gminnym Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK).
4) Odpady należy odbierać i transportować oddzielnie dla każdej selektywnie zebranej frakcji odpadów, tak aby nie doszło do zmieszania odpadów w trakcie transportu.
5) dystrybucja przez Wykonawcę worków do gromadzenia odpadów komunalnych,
6) Wykonawca utworzy Punkt Obsługi Interesantów w miejscowości Płoty, czynny codziennie od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt przez 8 godzin dziennie:
a) Do zadań Punktu Obsługi Interesantów w szczególności należeć będzie:
• wydawanie worków do segregacji odpadów o których mowa w pkt. 7,
• ewidencjonowanie i rozliczanie wydanych worków,
• w przypadku wprowadzenia odpłatnej dystrybucji worków, pobieranie opłat wystawianie dokumentów sprzedaży, odprowadzanie pobranych opłat na rachunek bankowy gminy Płoty oraz rozliczanie wydanych worków i pobranych opłat.
• wydawanie harmonogramów odbioru odpadów,
• informowanie o sposobie segregacji odpadów,
• przyjmowanie zgłoszeń o nieprawidłowościach dotyczących odbioru odpadów,
b) W ramach wywiązania się z niniejszego obowiązku, Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania tego punktu (lokalu, budynku, itp.) poprzez umieszczenie w widocznym miejscu szyldu, lub banneru itp., który będzie widzialny z ulicy. Ma zawierać co najmniej informacje takie jak:
• Punkt Obsługi Interesantów
• prowadzony przez: nazwa Wykonawcy + adres siedziby
• utworzony na potrzeby realizacji zadania udzielonego przez Gminę Płoty, pn.: „Odbieranie i transport odpadów od mieszkańców Gminy Płoty”
• godziny otwarcia

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152556,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152556,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152556,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Krzysztof Grabowiecki Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 857-190-62-41

7.3.3) Ulica: ul. Niekładzka 4

7.3.4) Miejscowość: Gryfice

7.3.5) Kod pocztowy: 72-300

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152556,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-04-01 do 2024-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.