eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwonicz-Zdrój › Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów w 2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Iwonicz-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440548

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Słoneczna 28

1.5.2.) Miejscowość: Iwonicz-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-440

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@iwonicz-zdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz-zdroj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/iwonicz-zdroj/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f98955fd-2804-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00285493

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005129/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów w 2022 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225775/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.7.2021.IZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 900782,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie polega na odbiorze i transporcie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych), odpadów ulegających biodegradacji i odpadów selektywnie zbieranych oraz odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych innych niż zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji oraz selektywnie zbierane z terenu Gminy Iwonicz-Zdrój powstałych na nieruchomościach zamieszkałych.
1. Odpady komunalne będą odbierane z nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Iwonicz-Zdrój. Szacunkowa liczba mieszkańców gminy wynosi 10741 – stan na 30.09.2021 r., z czego 1677 osób mieszka w Iwoniczu-Zdroju a 9114 w trzech sołectwach: Iwonicz, Lubatowa i Lubatówka. Na dzień 30.09.2021 r. deklaracje w sprawie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi złożyło 2660 gospodarstw domowych, a liczba osób deklarujących zbieranie odpadów wyniosła 8832. Na terenie gminy przeważa zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna, w terenach wiejskich – rozproszona. Zabudowa wielomieszkaniowa zlokalizowana jest na terenie miejskim (ok.18 budynków) oraz w miejscowości Iwonicz (5 budynków), z łączną ilością mieszkań 296.
2. Systemem zbiórki odpadów komunalnych objęty zostanie teren całej gminy według uzgodnionych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą tras przejazdu. Długość jednorazowej trasy przejazdu po obszarze całej gminy szacuje się na ok. 45 km.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór:
1) zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgromadzonych w workach i pojemnikach wystawionych w obrębie trasy odbioru
w ilości ok. 970 Mg,
2) segregowanych odpadów komunalnych, gromadzonych w sposób selektywny
w odpowiednio oznakowanych workach lub pojemnikach wystawionych w obrębie trasy przejazdu, podanych poniżej rodzajów odpadów w ilości ok. 382 Mg:
a) tworzywa sztuczne, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych,
b) papier, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i tektury,
c) szkło i opakowania ze szkła,
d) metale, w tym odpady opakowaniowe z metalu,
e) zmieszane odpady opakowaniowe, w tym opakowania wielomateriałowe,
f) odpady zielone oraz ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów,
3) pozostałych odpadów, w tym problematycznych w ilości ok. 235 Mg,
w szczególności:
a) odpadów wielkogabarytowych, w tym mebli,
b) zużytych opon,
c) przeterminowanych leków i chemikaliów,
d) odpadów budowlanych i rozbiórkowych, w tym materiałów izolacyjnych,
e) popiołu z palenisk domowych,
f) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego,
g) zużytych baterii i akumulatorów,
h) odpadów niebezpiecznych (m.in. farby, tusze, rozpuszczalniki, kwasy, detergenty, środki ochrony roślin),
i) odpadów niekwalifikujących się do odpadów medycznych powstałych
w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych
w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi,
w szczególności igieł i strzykawek,
j) inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny.
4. Odbiorem, transportem do RIPOK Krosno objęte są odpady z ust. 3 pkt 3 ppkt 1-2. Wykonawca pokrywa koszty odbioru i transportu, koszty zagospodarowania pokrywa Gmina Iwonicz-Zdrój zgodnie z zawartym porozumieniem z Gminą Krosno dotyczącym zagospodarowania odpadów.
5. Odbiorem, transportem i zagospodarowaniem objęte są odpady z ust. 3 pkt 3 ppkt 3. Koszty odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów pokrywa Wykonawca.
6. Oznakowanie worków i pojemników:
1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne
a) opisany kontener
b) worek lub pojemnik koloru szarego, z białą nalepką umieszczoną w widocznym miejscu,
2) odpady segregowane: tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe, drobny metal, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych i metalu,
a) opisany kontener
b) worek lub pojemnik koloru żółtego, z białą nalepką umieszczoną w widocznym miejscu,
3) odpady segregowane: szkło i opakowania ze szkła
a) opisany kontener
b) worek lub pojemnik koloru zielonego, z białą nalepką umieszczoną w widocznym miejscu,
4) odpady segregowane: papier i tektura oraz odpady opakowaniowe z tych materiałów:
a) opisany kontener
b) worek lub pojemnik koloru niebieskiego, z białą nalepką umieszczoną w widocznym miejscu,
5) odpady ulegające biodegradacji, w tym bioodpady:
a) opisany kontener,
b) worek lub pojemnik koloru brązowego, z biała nalepką umieszczoną w widocznym miejscu.
7. Częstotliwość wywozu poszczególnych frakcji odpadów od właścicieli budynków jednorodzinnych:
1) odpady zmieszane niesegregowane gromadzone w workach i pojemnikach - 2 razy w miesiącu (raz na dwa tygodnie) w miejscowościach Iwonicz-Zdrój, Iwonicz, Lubatowa, Lubatówka,
2) odpady segregowane:
a) tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe, drobny metal, gromadzone w workach lub pojemnikach – 2 razy w miesiącu (raz na dwa tygodnie) w miejscowościach Iwonicz-Zdrój, Iwonicz, Lubatowa, Lubatówka,
b) papier i tektura gromadzone w workach lub pojemnikach – 1 raz na dwa miesiące w miejscowościach Iwonicz-Zdrój, Iwonicz, Lubatowa, Lubatówka,
c) szkło i opakowania ze szkła gromadzone w workach lub pojemnikach – 1 raz na dwa miesiące w miejscowościach Iwonicz-Zdrój, Iwonicz, Lubatowa, Lubatówka,
8. Częstotliwość wywozu poszczególnych frakcji odpadów z budynków wielomieszkaniowych:
1) odpady zmieszane niesegregowane gromadzone w workach i pojemnikach – 1 raz w tygodniu,
2) odpady segregowane:
a) tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe, drobny metal, gromadzone w workach lub pojemnikach – 2 razy w miesiącu (raz na dwa tygodnie),
b) papier i tektura, gromadzone w workach lub pojemnikach – 1 raz na dwa miesiące,
c) szkło i opakowania ze szkła gromadzone w workach lub pojemnikach – 1 raz na dwa miesiące,
9. Częstotliwość wywozu pozostałych odpadów gromadzonych na PSZOK:
1) odpady zielone oraz ulegające biodegradacji – 15 krotny wywóz kontenera KP7,
2) odpady wielkogabarytowe – 1 raz w okresie obowiązywania umowy wzdłuż tras przejazdu (kwiecień lub maj) oraz 5 razy w okresie obowiązywania umowy odbiór z PSZOK z kwatery gromadzone luzem – Wykonawca zapewnia transport umożliwiający wywóz zgłoszonej ilości odpadów,
3) zużyte opony – 4 razy w okresie obowiązywania umowy odbiór z PSZOK ze składu gromadzone luzem – Wykonawca zapewnia transport umożliwiający wywóz zgłoszonej ilości odpadów,
4) przeterminowane leki – 20 razy w okresie obowiązywania umowy,
5) odpady budowlane i rozbiórkowe, w tym materiały izolacyjne – 26 krotny wywóz kontenera KP7,
6) popiół – 10 razy w okresie obowiązywania umowy,
7) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – 4 razy w okresie obowiązywania umowy,
8) baterie i akumulatory – 2 razy w okresie obowiązywania umowy,
9) inne odpady niebezpieczne – 3 razy w okresie obowiązywania umowy,
10)odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji
i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł
i strzykawek – 2 razy w okresie obowiązywania umowy
11)odpady segregowane, o których mowa w ust. 3 pkt 3 ppkt 2 lit. a-e – zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów uzgodnionym z Zamawiającym, o którym mowa w SWZ,
12)inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny – 2 razy z PSZOK gromadzone luzem.
10.Miejsce odbioru poszczególnych frakcji odpadów:
1) odpady niesegregowane i segregowane gromadzone w workach i pojemnikach składowane będą na posesjach wzdłuż tras oznaczonych na mapie poglądowej umieszczonej w załączniku nr 3,
2) odpady niesegregowane, segregowane powstające w budynkach wielomieszkaniowych gromadzone będą w pojemnikach i kontenerach umieszczonych w obrębie danej nieruchomości (Iwonicz-Zdrój: ul. Piwarskiego 20, 22, 24, ul. Rąba 8, 10, 12, 18, ul. Partyzantów 3, 5, al. Słoneczna 1, 4, 6, 8, 10, 14, 16, ul. Plac Dietla 3, ul. Braci Kazurów 15; Iwonicz: ul. Zadwór 8, 9, 10, 11, 12).
11.Miejsca odbioru pozostałych odpadów:
1) odpady zielone oraz odpady ulegające biodegradacji, w tym bioodpady – wywóz kontenerów z terenu PSZOK w Iwoniczu-Zdroju,
2) odpady wielkogabarytowe – gromadzone luzem wzdłuż tras przejazdu oznaczonych na mapie poglądowej umieszczonej w załączniku nr 3, oraz na terenie PSZOK w Iwoniczu-Zdroju (odpady gromadzone luzem),
3)zużyte opony – wywóz z terenu PSZOK w Iwoniczu-Zdroju (odpady gromadzone luzem),
4)przeterminowane leki – odbiór z 4 punktów rozmieszczonych na terenie gminy, oraz na terenie PSZOK w Iwoniczu-Zdroju,
5)odpady budowlane i rozbiórkowe, w tym materiały izolacyjne – wywóz kontenerów z terenu PSZOK w Iwoniczu-Zdroju,
6) popiół – gromadzony w workach wzdłuż tras oznaczonych na mapie poglądowej umieszczonej w załączniku nr 3 oraz wywóz z terenu PSZOK w Iwoniczu-Zdroju,
7) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – wywóz z terenu PSZOK w Iwoniczu-Zdroju (sprzęt gromadzony luzem),
8) zużyte baterie i akumulatory – wywóz z terenu PSZOK w Iwoniczu-Zdroju,
9) inne odpady niebezpieczne - wywóz z terenu PSZOK w Iwoniczu-Zdroju,
10)odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji
i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł
i strzykawek - wywóz z terenu PSZOK w Iwoniczu-Zdroju,
11) inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny wywóz z terenu PSZOK,
12)odpady segregowane, o których mowa w ust. 3 pkt 3 ppkt 2 lit. a-e – wywóz z terenu PSZOK w Iwoniczu-Zdroju; odbiór będzie następował w dniu przejazdu dla poszczególnych frakcji w mieście Iwonicz-Zdrój.
12.Wykonawca zapewni odbiór odpadów gromadzonych w sposób selektywny w pojemnikach typu „dzwon” umieszczonych na terenie gminy. Na terenie gminy znajduje się 37 pojemników typu „dzwon” (13 szt. na szkło, 24 szt. na tworzywa sztuczne) rozstawionych przy budynkach wielomieszkaniowych oraz wzdłuż taras przejazdu oznaczonych na mapie poglądowej umieszczonej w załączniku nr 3.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 874774,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 874774,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 874774,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS KROeko Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842549994

7.3.3) Ulica: Fredry 1

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 874774,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.