eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Wycena składników majątku Miasta Rybnika z podziałem na 3 zadania: 1)Wycena sieci kanalizacji sanitarnej 2)Wycena sieci wodociągowej 3)Wycena nieruchomości gruntowej zabudowanej przepompownią ścieków

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wycena składników majątku Miasta Rybnika z podziałem na 3 zadania:
1)Wycena sieci kanalizacji sanitarnej
2)Wycena sieci wodociągowej
3)Wycena nieruchomości gruntowej zabudowanej przepompownią ścieków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324392302

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-92755ac1-bb7b-11ee-b7da-22bd761ba7f3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wycena składników majątku Miasta Rybnika z podziałem na 3 zadania:
1)Wycena sieci kanalizacji sanitarnej
2)Wycena sieci wodociągowej
3)Wycena nieruchomości gruntowej zabudowanej przepompownią ścieków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92755ac1-bb7b-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285454

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00524402/32/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wycena sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej w celu przekazania na majątek PWiK

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00089200

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 215366 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 28373,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wycena sieci kanalizacji sanitarnej. Zakres rzeczowy został opisany w SWZ.
Wytyczne:
1) Operaty sporządzone będą na potrzeby przekazania majątku Zamawiającego w formie aportu/sprzedaży na rzecz Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rybniku.
2) Operaty szacunkowe należy sporządzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpień 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości
i sporządzania operatu szacunkowego oraz Powszechnymi Krajowymi Zasadami Wyceny opracowanymi przez Polską Federację Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych.
3) Wykonawca we własnym zakresie pozyska następujące informacje i dokumenty m.in. wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub w studium uwarunkowań, a także inne niezbędne dokumenty służące realizacji usługi.
4) Zamawiający przekaże zestawienie środków trwałych obejmujące podstawowe dane dotyczące między innymi wartości początkowych środków trwałych, rok budowy, parametry techniczne sieci tj. długości, średnice itp., jak również parametry innych urządzeń trwale związanych z gruntem w przypadku zabudowanych nieruchomości gruntowych.
5) Przekazanie dokumentów, o których mowa w punkcie 4 nastąpi po podpisaniu umowy w siedzibie Zamawiającego, w budynku Urzędzie Miasta Rybnika przy ul. Rzecznej 8 w ustalonym terminie przy współudziale przedstawiciela Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
6) Operat szacunkowy, o którym mowa w pkt 2 powinien zawierać aktualną dokumentację fotograficzną.
7) Operaty szacunkowe należy wykonać w formie papierowej w 2 egzemplarzach dodatkowo należy dołączyć tożsamą wersję elektroniczną (w formacie PDF na nośniku elektronicznym).
8) Miejscem złożenia dokumentacji jest siedziba Zamawiającego.
9) Zamawiający przyjmuje za potwierdzeniem przedmiot umowy i w terminie do 30 dni dokona jego sprawdzenia pod kątem zgodności z umową. Przyjęcie dokumentacji do sprawdzenia nie jest równoważne z odbiorem prac i nie upoważnia Wykonawcy do wystawienia faktury.
10) Po sprawdzeniu dokumentacji przez Zamawiającego i stwierdzeniu należytego wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, Zamawiający i Wykonawca potwierdzą odbiór dokumentacji na protokole odbioru, co upoważnia Wykonawcę do wystawienia faktury.
11) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad lub niezgodności dokumentacji z przedmiotem umowy, Zamawiający może wyznaczyć Wykonawcy pisemnie dodatkowy termin do usunięcia wad i niezgodności występujących w dokumentacji.
12) Po przyjęciu dokumentacji, w razie ujawnienia się wad dokumentacji Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy usunięcia tychże wad na jego koszt w terminie nie dłuższym niż 10 dni od daty zgłoszenia Wykonawcy tych wad.
13) Po bezskutecznym upływie terminu, o którym mowa w ust. 1, Zamawiający ma prawo dokonać usunięcia tych wad na koszt Wykonawcy.
14) Uprawnienie, o którym mowa w ust. 1, wygasa po upływie 2 lat od dnia przyjęcia dokumentacji.
15) Zamawiający zastrzega, iż aktualność informacji wynikających z dokumentów, o których mowa w pkt. 7, Wykonawca winien poświadczyć zgodnie z art. 155 ust. 2 ustawy o gospodarce nieruchomościami. Koszty poniesione w związku z w/w czynnościami ponosi Wykonawca i winny być one uwzględnione w zaoferowanej cenie oferty.
16) Wykonawca dołączy do sporządzonych operatów także inne istotne dokumenty wykorzystane dla szacowania, w posiadaniu których był podczas przeprowadzanej wyceny (oryginały lub uwierzytelnione kserokopie, bądź wypisy i wyrysy z tych dokumentów sporządzone w trybie art. 155 ust. 2 ustawy o gospodarce nieruchomościami).
17) Przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 13821,14 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wycena sieci wodociągowej Zakres rzeczowy został opisany w SWZ.
Wytyczne:
1) Operaty sporządzone będą na potrzeby przekazania majątku Zamawiającego
w formie aportu/sprzedaży na rzecz Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rybniku.
2) Operaty szacunkowe należy sporządzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpień 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości
i sporządzania operatu szacunkowego oraz Powszechnymi Krajowymi Zasadami Wyceny opracowanymi przez Polską Federację Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych.
3) Wykonawca we własnym zakresie pozyska następujące informacje i dokumenty m.in. wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub
w studium uwarunkowań, a także inne niezbędne dokumenty służące realizacji usługi.
4) Zamawiający przekaże zestawienie środków trwałych obejmujące podstawowe dane dotyczące między innymi wartości początkowych środków trwałych, rok budowy, parametry techniczne sieci tj. długości, średnice itp., jak również parametry innych urządzeń trwale związanych z gruntem w przypadku zabudowanych nieruchomości gruntowych.
5) Przekazanie dokumentów, o których mowa w punkcie 4 nastąpi po podpisaniu umowy w siedzibie Zamawiającego, w budynku Urzędzie Miasta Rybnika przy
ul. Rzecznej 8 w ustalonym terminie przy współudziale przedstawiciela Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
6) Operat szacunkowy, o którym mowa w pkt 2 powinien zawierać aktualną dokumentację fotograficzną.
7) Operaty szacunkowe należy wykonać w formie papierowej w 2 egzemplarzach dodatkowo należy dołączyć tożsamą wersję elektroniczną (w formacie PDF na nośniku elektronicznym).
8) Miejscem złożenia dokumentacji jest siedziba Zamawiającego.
9) Zamawiający przyjmuje za potwierdzeniem przedmiot umowy i w terminie do 30 dni dokona jego sprawdzenia pod kątem zgodności z umową. Przyjęcie dokumentacji do sprawdzenia nie jest równoważne z odbiorem prac i nie upoważnia Wykonawcy do wystawienia faktury.
10) Po sprawdzeniu dokumentacji przez Zamawiającego i stwierdzeniu należytego wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, Zamawiający i Wykonawca potwierdzą odbiór dokumentacji na protokole odbioru, co upoważnia Wykonawcę do wystawienia faktury.
11) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad lub niezgodności dokumentacji z przedmiotem umowy, Zamawiający może wyznaczyć Wykonawcy pisemnie dodatkowy termin do usunięcia wad i niezgodności występujących
w dokumentacji.
12) Po przyjęciu dokumentacji, w razie ujawnienia się wad dokumentacji Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy usunięcia tychże wad na jego koszt w terminie nie dłuższym niż 10 dni od daty zgłoszenia Wykonawcy tych wad.
13) Po bezskutecznym upływie terminu, o którym mowa w ust. 1, Zamawiający ma prawo dokonać usunięcia tych wad na koszt Wykonawcy.
14) Uprawnienie, o którym mowa w ust. 1, wygasa po upływie 2 lat od dnia przyjęcia dokumentacji.
15) Zamawiający zastrzega, iż aktualność informacji wynikających z dokumentów,
o których mowa w pkt. 7, Wykonawca winien poświadczyć zgodnie z art. 155 ust. 2 ustawy o gospodarce nieruchomościami. Koszty poniesione w związku
z w/w czynnościami ponosi Wykonawca i winny być one uwzględnione
w zaoferowanej cenie oferty.
16) Wykonawca dołączy do sporządzonych operatów także inne istotne dokumenty wykorzystane dla szacowania, w posiadaniu których był podczas przeprowadzanej wyceny (oryginały lub uwierzytelnione kserokopie, bądź wypisy
i wyrysy z tych dokumentów sporządzone w trybie art. 155 ust. 2 ustawy
o gospodarce nieruchomościami).
17) Przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 12195,12 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wycena nieruchomości gruntowej zabudowanej przepompownią ścieków. Zakres rzeczowy opisany w SWZ.
Wytyczne dotyczące wszystkich zadań:
1) Operaty sporządzone będą na potrzeby przekazania majątku Zamawiającego w formie aportu/sprzedaży na rzecz Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rybniku.
2) Operaty szacunkowe należy sporządzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpień 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości
i sporządzania operatu szacunkowego oraz Powszechnymi Krajowymi Zasadami Wyceny opracowanymi przez Polską Federację Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych.
3) Wykonawca we własnym zakresie pozyska następujące informacje i dokumenty m.in. wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub w studium uwarunkowań, a także inne niezbędne dokumenty służące realizacji usługi.
4) Zamawiający przekaże zestawienie środków trwałych obejmujące podstawowe dane dotyczące między innymi wartości początkowych środków trwałych, rok budowy, parametry techniczne sieci tj. długości, średnice itp., jak również parametry innych urządzeń trwale związanych z gruntem w przypadku zabudowanych nieruchomości gruntowych.
5) Przekazanie dokumentów, o których mowa w punkcie 4 nastąpi po podpisaniu umowy w siedzibie Zamawiającego, w budynku Urzędzie Miasta Rybnika przy ul. Rzecznej 8 w ustalonym terminie przy współudziale przedstawiciela Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
6) Operat szacunkowy, o którym mowa w pkt 2 powinien zawierać aktualną dokumentację fotograficzną.
7) Operaty szacunkowe należy wykonać w formie papierowej w 2 egzemplarzach dodatkowo należy dołączyć tożsamą wersję elektroniczną (w formacie PDF na nośniku elektronicznym).
8) Miejscem złożenia dokumentacji jest siedziba Zamawiającego.
9) Zamawiający przyjmuje za potwierdzeniem przedmiot umowy i w terminie do 30 dni dokona jego sprawdzenia pod kątem zgodności z umową. Przyjęcie dokumentacji do sprawdzenia nie jest równoważne z odbiorem prac i nie upoważnia Wykonawcy do wystawienia faktury.
10) Po sprawdzeniu dokumentacji przez Zamawiającego i stwierdzeniu należytego wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, Zamawiający i Wykonawca potwierdzą odbiór dokumentacji na protokole odbioru, co upoważnia Wykonawcę do wystawienia faktury.
11) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad lub niezgodności dokumentacji z przedmiotem umowy, Zamawiający może wyznaczyć Wykonawcy pisemnie dodatkowy termin do usunięcia wad i niezgodności występujących w dokumentacji.
12) Po przyjęciu dokumentacji, w razie ujawnienia się wad dokumentacji Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy usunięcia tychże wad na jego koszt w terminie nie dłuższym niż 10 dni od daty zgłoszenia Wykonawcy tych wad.
13) Po bezskutecznym upływie terminu, o którym mowa w ust. 1, Zamawiający ma prawo dokonać usunięcia tych wad na koszt Wykonawcy.
14) Uprawnienie, o którym mowa w ust. 1, wygasa po upływie 2 lat od dnia przyjęcia dokumentacji.
15) Zamawiający zastrzega, iż aktualność informacji wynikających z dokumentów,
o których mowa w pkt. 7, Wykonawca winien poświadczyć zgodnie z art. 155 ust. 2 ustawy o gospodarce nieruchomościami. Koszty poniesione w związku
z w/w czynnościami ponosi Wykonawca i winny być one uwzględnione
w zaoferowanej cenie oferty.
16) Wykonawca dołączy do sporządzonych operatów także inne istotne dokumenty wykorzystane dla szacowania, w posiadaniu których był podczas przeprowadzanej wyceny (oryginały lub uwierzytelnione kserokopie, bądź wypisy
i wyrysy z tych dokumentów sporządzone w trybie art. 155 ust. 2 ustawy
o gospodarce nieruchomościami).
17) Przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 2357,72 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Rzeczoznawcy Majątkowego "Adiacent" Marcin Urbańczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423194894

7.3.3) Ulica: T. Kościuszki 19/6

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Kancelaria Rzeczoznawcy Majątkowego "Adiacent" Krzysztof Urbańczyk - wycena sieci


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Rzeczoznawcy Majątkowego "Adiacent" Marcin Urbańczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423194894

7.3.3) Ulica: T. Kościuszki 19/6

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Kancelaria Rzeczoznawcy Majątkowego "Adiacent" Krzysztof Urbańczyk - wycena sieci


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Rzeczoznawcy Majątkowego "Adiacent" Marcin Urbańczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423194894

7.3.3) Ulica: T. Kościuszki 19/6

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Kancelaria Rzeczoznawcy Majątkowego "Adiacent" Krzysztof Urbańczyk - wycena nieruchomości


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.