eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Nowym Sączu (II)



Ogłoszenie z dnia 2023-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Nowym Sączu (II)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PEDAGOGICZNA BIBLIOTEKA WOJEWÓDZKA W NOWYM SĄCZU

1.3.) Oddział zamawiającego: PBW Nowy Sącz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000714952

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 61

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pbwnowysacz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pbwnowysacz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Nowym Sączu (II)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-383abb04-1741-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284820

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054871/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń PBW w Nowym Sączu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-383abb04-1741-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszelkie informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały opisane w specyfikacji oraz w Regulaminie Platformy e-Zamówienia, dostępnym na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została zamieszczona w Załączniku nr 11 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): stosowania zostały zawarte w Klauzuli informacyjnej, stanowiącej Załącznik nr 11 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PBW.IIIK-271-9-23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla przedsięwzięcia pn. Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Nowym Sączu.
2.Zamawiający dokonał podziału przedmiotowego zamówienia na 2 części. Część I - Modernizacja pomieszczeń Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Nowym Sączu.
3. W ramach realizacji zamówienia w zakresie Części I Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania m.in. następujących prac:
- demontażu części stolarki,
- rozbiórki ścian i ścianek, wykucia otworów drzwiowych,
- rozbiórki części posadzek z PVC i płytek ceramicznych,
- demontażu instalacji wod-kan,
- ścianek działowych, uzupełnienia otworów,
- tynków, okładziny ceramicznej ścian,
- posadzek: gres, wykładzina dywanowa, deska dębowa 3 - warstwowa,
- regeneracji posadzek lastryko,
- okładzin ściennych z płytek,
- montażu stolarki drzwiowej, okiennej, ścianek z drzwiami,
- wykonania sufitu podwieszonego,
- malowania wraz z przygotowaniem powierzchni,
- wykonania instalacji sanitarnych z montażem przyborów,
- wykonania instalacji elektrycznych.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji inwestycji zostały określone w Załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach realizacji Części I, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, (opcja zwiększająca zakres zamówienia), o której mowa w art. 441 ust. 1 PZP, tj. jednostronnie rozszerzyć zakres zamówienia w stosunku do zamówienia podstawowego.
1. Opcjonalny przedmiot zamówienia, który Zamawiający może dodatkowo powierzyć Wykonawcy do realizacji w ramach Części I obejmuje: wykonanie klimatyzacji w pracowni dydaktycznej (sali audytorium) za cenę określoną w ofercie Wykonawcy – w dalszej części jako „Zamówienie Opcjonalne”.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w sytuacji, gdy będzie posiadał środki zabezpieczone w budżecie (planie finansowym) jednostki na tenże cel.
3. Szczegółowe informacje dotyczące zakresu Zamówienia Opcjonalnego zostały zawarte w Dokumentacji projektowej dla Części I (załącznik nr 1 do SWZ).
4. W przypadku podjęcia przez Zamawiającego decyzji o uruchomieniu prawa opcji będzie ono dokonane w formie pisemnej lub elektronicznej poprzez złożenie Wykonawcy oświadczenia woli o uruchomieniu prawa opcji (oświadczenie woli może być złożone przez Zamawiającego w terminie nie późniejszym aniżeli na 45 (słownie: czterdzieści pięć) dni przed upływem terminu przewidzianego na ukończenie Przedmiotu zamówienia w ramach Części I. Z chwilą skorzystania z prawa opcji, po stronie Wykonawcy aktualizuje się obowiązek zrealizowania Zamówienia Opcjonalnego, na zasadach i w zakresie określonym w SWZ i jego załącznikach.
5. Uruchomienie opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego i jednocześnie nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do powierzenia Wykonawcy tego zakresu, w związku z powyższym Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu braku wykorzystania przysługującego Zamawiającemu prawa opcji i w konsekwencji z tytułu niepowierzenia Wykonawcy Zamówienia Opcjonalnego do realizacji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla przedsięwzięcia pn. Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Nowym Sączu.
2.Zamawiający dokonał podziału przedmiotowego zamówienia na 2 części. Część II - Remont filii Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Rabce Zdrój.
3. W ramach realizacji zamówienia w zakresie Części II Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania m.in. następujących prac:
- rozebrania sufitu podwieszonego i wykonania nowego,
- uzupełnienia posadzki po rozebranej ladzie (likwidacja lady szatniowej - zostanie dokonana przez właściciela budynku, przed rozpoczęciem remontu),
- podwyższenia ścianek oddzielających pomieszczenie techniczne i gospodarcze do poziomu nowego sufitu,
- wydzielenia wiatrołapu - zabudowa aluminiowa,
- wymiany instalacji elektrycznej,
- montażu oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
- demontaż grzejników rurowych, montażu grzejników panelowych w strefie okiennej,
- likwidacja pomieszczenia gospodarczego,
- uzupełnienia tynków,
- malowania.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji inwestycji zostały określone w Załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Część I - Modernizacja pomieszczeń Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Nowym Sączu
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców którzy:
1.1. wykażą się niezbędnym doświadczeniem tj. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonali należycie co najmniej 1 (słownie: jedne) roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynku o wartości prac minimum 250 000,00 PLN brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Zamawiający dopuści również doświadczenie Wykonawcy w zakresie ww. robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
1.2.wykażą się dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj.
a) minimum 1 (słownie: jedną) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót przy realizacji przedmiotowego zamówienia w Części I, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej;
b) minimum 1 (słownie: jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
c) minimum 1 (słownie: jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.

Część II - Remont filii Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Rabce Zdrój
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców którzy wykażą się dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj.
a) minimum 1 (słownie: jedną) osobą, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej;
b) minimum 1 (słownie: jedną) osobą, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
c) minimum 1 (słownie: jedną) osobą, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
1.3. Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 286 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do ww. ustawy lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na podstawie ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023 r., poz. 334)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie Części I, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1.wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty -
Uwaga: w przypadku podania wartości w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP, który jest dostępny pod adresem www.nbp.pl opublikowany w dniu przekazania ogłoszenia do E-zamówień.
2. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą:
1. dokumentu, z którego wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy/ podmiotu udostępniającego zasoby;
2. oświadczenia o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy);
3.zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy)
4.oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji (jeżeli dotyczy);
5.oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty wykonują poszczególni Wykonawcy (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
1) dla Części I: 3 800,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące osiemset złotych)
2) dla Części II: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.
2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2ustawy.
3.Wszelkie szczegóły dotyczące formy wniesienia znajdują się w Rozdziale XVIII SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartych umów w stosunku do treści wybranych ofert w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 3,4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-17 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.