eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Usługa w zakresie 8 części w tym: w zakresie cz. od 1 do 7 - wywóz zmieszanych, segregowanych odpadów komunalnych; cz. 8 - wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa w zakresie 8 części w tym: w zakresie cz. od 1 do 7 – wywóz zmieszanych, segregowanych odpadów komunalnych; cz. 8 – wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 261181536

1.5.8.) Numer faksu: 261181607

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/32wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Wojskowa Jednostka Budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa w zakresie 8 części w tym: w zakresie cz. od 1 do 7 – wywóz zmieszanych, segregowanych odpadów komunalnych; cz. 8 – wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d8d167d-0700-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00284676

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014432/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługi wywozu odpadów (komunalnych, pokonsumpcyjnych, skratki i ustabilizowane osady ściekowe)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162316/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/30/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 439778,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie 8 części w tym: w zakresie cz. 1-7 – wywóz zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów komunalnych z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 WOG Zamość oraz wyposażeniem wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia kompleksów w pojemniki do składowania zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów: Cz. 1 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Hrubieszów; Cz. 2 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Jawidz; Cz.3 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Bezwola; Cz. 4 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Lublin; Cz. 5– obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Sitaniec Wolica; Cz.6 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Łabunie - Reforma;Cz. 7 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość m. Zamość; Cz. 8 – załadunek, wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek pochodzących z mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w m. Jawidz.
Część nr 1 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Hrubieszów w ilości 625 m3 w okresie 12 miesięcy, 2 punkty odbioru. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA –zawierają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ; Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z zapisami SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy - załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 73328,22 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie 8 części w tym: w zakresie cz. 1-7 – wywóz zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów komunalnych z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 WOG Zamość oraz wyposażeniem wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia kompleksów w pojemniki do składowania zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów: Cz. 1 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Hrubieszów; Cz. 2 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Jawidz; Cz.3 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Bezwola; Cz. 4 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Lublin; Cz. 5– obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Sitaniec Wolica; Cz.6 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Łabunie - Reforma;Cz. 7 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość m. Zamość; Cz. 8 – załadunek, wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek pochodzących z mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w m. Jawidz.
Część nr 2 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Jawidz w ilości 380 m3 w okresie 12 miesięcy, 1 punkt odbioru. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA –zawierają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ; Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z zapisami SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy - załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 26239,70 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie 8 części w tym: w zakresie cz. 1-7 – wywóz zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów komunalnych z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 WOG Zamość oraz wyposażeniem wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia kompleksów w pojemniki do składowania zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów: Cz. 1 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Hrubieszów; Cz. 2 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Jawidz; Cz.3 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Bezwola; Cz. 4 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Lublin; Cz. 5– obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Sitaniec Wolica; Cz.6 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Łabunie - Reforma;Cz. 7 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość m. Zamość; Cz. 8 – załadunek, wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek pochodzących z mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w m. Jawidz.
Część nr 3 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz m. Bezwola w ilości 180 m3 , 1 punkt odbioru.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA –zawierają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ; Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z zapisami SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy - załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 52374,24 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie 8 części w tym: w zakresie cz. 1-7 – wywóz zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów komunalnych z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 WOG Zamość oraz wyposażeniem wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia kompleksów w pojemniki do składowania zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów: Cz. 1 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Hrubieszów; Cz. 2 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Jawidz; Cz.3 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Bezwola; Cz. 4 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Lublin; Cz. 5– obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Sitaniec Wolica; Cz.6 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Łabunie - Reforma;Cz. 7 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość m. Zamość; Cz. 8 – załadunek, wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek pochodzących z mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w m. Jawidz.
Część nr 4 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Lublin w ilości 2 200 m3w okresie 12 miesięcy, 10 punktów odbioru. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA –zawierają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ; Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z zapisami SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy - załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 130177,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie 8 części w tym: w zakresie cz. 1-7 – wywóz zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów komunalnych z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 WOG Zamość oraz wyposażeniem wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia kompleksów w pojemniki do składowania zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów: Cz. 1 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Hrubieszów; Cz. 2 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Jawidz; Cz.3 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Bezwola; Cz. 4 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Lublin; Cz. 5– obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Sitaniec Wolica; Cz.6 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Łabunie - Reforma;Cz. 7 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość m. Zamość; Cz. 8 – załadunek, wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek pochodzących z mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w m. Jawidz.
Część nr 5 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Sitaniec Wolica w ilości 60 m3 w okresie 12 miesięcy, 1 punkty odbioru.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA –zawierają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ; Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z zapisami SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy - załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 9893,49 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie 8 części w tym: w zakresie cz. 1-7 – wywóz zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów komunalnych z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 WOG Zamość oraz wyposażeniem wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia kompleksów w pojemniki do składowania zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów: Cz. 1 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Hrubieszów; Cz. 2 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Jawidz; Cz.3 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Bezwola; Cz. 4 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Lublin; Cz. 5– obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Sitaniec Wolica; Cz.6 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Łabunie - Reforma;Cz. 7 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość m. Zamość; Cz. 8 – załadunek, wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek pochodzących z mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w m. Jawidz.
Część nr 6 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Łabunie - Reforma w ilości 75 m3 w okresie 12 miesięcy, 1 punkty odbioru.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA –zawierają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ; Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z zapisami SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy - załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 12093,64 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie 8 części w tym: w zakresie cz. 1-7 – wywóz zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów komunalnych z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 WOG Zamość oraz wyposażeniem wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia kompleksów w pojemniki do składowania zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów: Cz. 1 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Hrubieszów; Cz. 2 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Jawidz; Cz.3 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Bezwola; Cz. 4 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Lublin; Cz. 5– obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Sitaniec Wolica; Cz.6 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Łabunie - Reforma;Cz. 7 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość m. Zamość; Cz. 8 – załadunek, wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek pochodzących z mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w m. Jawidz.
Część nr 7 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Zamość w ilości 1085 m3 w okresie 12 miesięcy, 3 punkty odbioru. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA –zawierają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ; Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z zapisami SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy - załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 117049,79 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie 8 części w tym: w zakresie cz. 1-7 – wywóz zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów komunalnych z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 WOG Zamość oraz wyposażeniem wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia kompleksów w pojemniki do składowania zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów: Cz. 1 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Hrubieszów; Cz. 2 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Jawidz; Cz.3 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Bezwola; Cz. 4 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Lublin; Cz. 5– obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Sitaniec Wolica; Cz.6 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Łabunie - Reforma;Cz. 7 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość m. Zamość; Cz. 8 – załadunek, wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek pochodzących z mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w m. Jawidz.
Część nr 8 - obejmuje usługę załadunku, wywozu i zagospodarowania ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek pochodzących z mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w m. Jawidz. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA –zawierają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ; Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z zapisami SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy - załącznik nr 2 a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 18621,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85590,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85590,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85590,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-KRAS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 151914256

7.3.3) Ulica: Marii Konopnickiej 27D

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-204

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25704,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25704,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25704,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. EKO-TRANS Cezary Kubacki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 714 122 81 92

7.3.3) Ulica: Wielkie 90

7.3.4) Miejscowość: Abramów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-143

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 3 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021. poz. 1129 t.j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115236,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137376,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115236,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. EKO-TRANS Cezary Kubacki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 714 122 81 92

7.3.3) Ulica: Wielkie 90

7.3.4) Miejscowość: Abramów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-143

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10462,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10462,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10462,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9220005760

7.3.3) Ulica: Krucza 10

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12788,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12788,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12788,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9220005760

7.3.3) Ulica: Krucza 10

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123813,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123813,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123813,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9220005760

7.3.3) Ulica: Krucza 10

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 8 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021. poz. 1129 t.j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.