Ogłoszenie z dnia 2021-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00162316/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa w zakresie 8 części w tym: w zakresie cz. od 1 do 7 – wywóz zmieszanych, segregowanych odpadów komunalnych; cz. 8 – wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 261181536
1.5.8.) Numer faksu: 261181607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/32wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa w zakresie 8 części w tym: w zakresie cz. od 1 do 7 – wywóz zmieszanych, segregowanych odpadów komunalnych; cz. 8 – wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d8d167d-0700-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00284676
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014432/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi wywozu odpadów (komunalnych, pokonsumpcyjnych, skratki i ustabilizowane osady ściekowe)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162316/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/30/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 439778,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie 8 części w tym: w zakresie cz. 1-7 – wywóz zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów komunalnych z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 WOG Zamość oraz wyposażeniem wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia kompleksów w pojemniki do składowania zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów: Cz. 1 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Hrubieszów; Cz. 2 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Jawidz; Cz.3 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Bezwola; Cz. 4 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Lublin; Cz. 5– obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Sitaniec Wolica; Cz.6 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Łabunie - Reforma;Cz. 7 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość m. Zamość; Cz. 8 – załadunek, wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek pochodzących z mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w m. Jawidz.Część nr 1 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Hrubieszów w ilości 625 m3 w okresie 12 miesięcy, 2 punkty odbioru. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA –zawierają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ; Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z zapisami SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy - załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 73328,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie 8 części w tym: w zakresie cz. 1-7 – wywóz zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów komunalnych z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 WOG Zamość oraz wyposażeniem wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia kompleksów w pojemniki do składowania zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów: Cz. 1 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Hrubieszów; Cz. 2 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Jawidz; Cz.3 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Bezwola; Cz. 4 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Lublin; Cz. 5– obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Sitaniec Wolica; Cz.6 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Łabunie - Reforma;Cz. 7 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość m. Zamość; Cz. 8 – załadunek, wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek pochodzących z mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w m. Jawidz.Część nr 2 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Jawidz w ilości 380 m3 w okresie 12 miesięcy, 1 punkt odbioru. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA –zawierają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ; Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z zapisami SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy - załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 26239,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie 8 części w tym: w zakresie cz. 1-7 – wywóz zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów komunalnych z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 WOG Zamość oraz wyposażeniem wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia kompleksów w pojemniki do składowania zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów: Cz. 1 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Hrubieszów; Cz. 2 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Jawidz; Cz.3 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Bezwola; Cz. 4 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Lublin; Cz. 5– obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Sitaniec Wolica; Cz.6 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Łabunie - Reforma;Cz. 7 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość m. Zamość; Cz. 8 – załadunek, wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek pochodzących z mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w m. Jawidz.Część nr 3 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz m. Bezwola w ilości 180 m3 , 1 punkt odbioru.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA –zawierają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ; Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z zapisami SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy - załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 52374,24 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie 8 części w tym: w zakresie cz. 1-7 – wywóz zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów komunalnych z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 WOG Zamość oraz wyposażeniem wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia kompleksów w pojemniki do składowania zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów: Cz. 1 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Hrubieszów; Cz. 2 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Jawidz; Cz.3 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Bezwola; Cz. 4 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Lublin; Cz. 5– obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Sitaniec Wolica; Cz.6 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Łabunie - Reforma;Cz. 7 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość m. Zamość; Cz. 8 – załadunek, wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek pochodzących z mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w m. Jawidz.Część nr 4 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Lublin w ilości 2 200 m3w okresie 12 miesięcy, 10 punktów odbioru. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA –zawierają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ; Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z zapisami SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy - załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 130177,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie 8 części w tym: w zakresie cz. 1-7 – wywóz zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów komunalnych z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 WOG Zamość oraz wyposażeniem wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia kompleksów w pojemniki do składowania zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów: Cz. 1 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Hrubieszów; Cz. 2 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Jawidz; Cz.3 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Bezwola; Cz. 4 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Lublin; Cz. 5– obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Sitaniec Wolica; Cz.6 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Łabunie - Reforma;Cz. 7 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość m. Zamość; Cz. 8 – załadunek, wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek pochodzących z mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w m. Jawidz.Część nr 5 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Sitaniec Wolica w ilości 60 m3 w okresie 12 miesięcy, 1 punkty odbioru.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA –zawierają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ; Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z zapisami SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy - załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 9893,49 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie 8 części w tym: w zakresie cz. 1-7 – wywóz zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów komunalnych z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 WOG Zamość oraz wyposażeniem wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia kompleksów w pojemniki do składowania zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów: Cz. 1 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Hrubieszów; Cz. 2 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Jawidz; Cz.3 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Bezwola; Cz. 4 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Lublin; Cz. 5– obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Sitaniec Wolica; Cz.6 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Łabunie - Reforma;Cz. 7 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość m. Zamość; Cz. 8 – załadunek, wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek pochodzących z mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w m. Jawidz.Część nr 6 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Łabunie - Reforma w ilości 75 m3 w okresie 12 miesięcy, 1 punkty odbioru.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA –zawierają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ; Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z zapisami SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy - załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 12093,64 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie 8 części w tym: w zakresie cz. 1-7 – wywóz zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów komunalnych z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 WOG Zamość oraz wyposażeniem wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia kompleksów w pojemniki do składowania zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów: Cz. 1 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Hrubieszów; Cz. 2 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Jawidz; Cz.3 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Bezwola; Cz. 4 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Lublin; Cz. 5– obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Sitaniec Wolica; Cz.6 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Łabunie - Reforma;Cz. 7 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość m. Zamość; Cz. 8 – załadunek, wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek pochodzących z mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w m. Jawidz.Część nr 7 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Zamość w ilości 1085 m3 w okresie 12 miesięcy, 3 punkty odbioru. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA –zawierają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ; Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z zapisami SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy - załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 117049,79 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie 8 części w tym: w zakresie cz. 1-7 – wywóz zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów komunalnych z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 WOG Zamość oraz wyposażeniem wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia kompleksów w pojemniki do składowania zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych odpadów: Cz. 1 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Hrubieszów; Cz. 2 - obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Jawidz; Cz.3 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Jawidz, m. Bezwola; Cz. 4 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Lublin; Cz. 5– obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Sitaniec Wolica; Cz.6 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość, m. Łabunie - Reforma;Cz. 7 – obejmuje wywóz odpadów z rejonu Sekcji Obsługi Infrastruktury Zamość m. Zamość; Cz. 8 – załadunek, wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek pochodzących z mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w m. Jawidz.Część nr 8 - obejmuje usługę załadunku, wywozu i zagospodarowania ustabilizowanych osadów ściekowych oraz skratek pochodzących z mechaniczno-biologicznych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w m. Jawidz. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA –zawierają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ; Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z zapisami SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy - załącznik nr 2 a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 18621,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85590,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85590,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85590,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-KRAS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 151914256
7.3.3) Ulica: Marii Konopnickiej 27D
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-204
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25704,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25704,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25704,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. EKO-TRANS Cezary Kubacki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 714 122 81 92
7.3.3) Ulica: Wielkie 90
7.3.4) Miejscowość: Abramów
7.3.5) Kod pocztowy: 21-143
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U. EKO-TRANS Cezary Kubacki
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U. EKO-TRANS Cezary Kubacki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 3 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021. poz. 1129 t.j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115236,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137376,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115236,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. EKO-TRANS Cezary Kubacki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 714 122 81 92
7.3.3) Ulica: Wielkie 90
7.3.4) Miejscowość: Abramów
7.3.5) Kod pocztowy: 21-143
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10462,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10462,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10462,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9220005760
7.3.3) Ulica: Krucza 10
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U. EKO-TRANS Cezary Kubacki
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U. EKO-TRANS Cezary Kubacki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12788,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12788,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12788,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9220005760
7.3.3) Ulica: Krucza 10
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W ZAMOŚCIU
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W ZAMOŚCIU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123813,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123813,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123813,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9220005760
7.3.3) Ulica: Krucza 10
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W ZAMOŚCIU
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W ZAMOŚCIU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 8 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021. poz. 1129 t.j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Zakup samochodu osobowo - dostawczego.
- Dostawa zestawów do wykonania dializ otrzewnowych metodą ADO i CADO
- Dostawa środków czystości wraz z rozładunkiem do magazynu 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.
- Wykonanie robót budowlano-konserwatorskich Bramy Lwowskiej Starej w Zamościu
- Wykonywanie usługi przewozu zwłok i szczątków ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu zamojskiego w roku 2024 i 2025
- Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Kalinowice i Wólka Panieńska położonych w Gminie Zamość.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych.
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych
- " Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych położonego w Guzowie - postępowanie II"
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Potworów.
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rychtal w okresie od 01 lipca 2024 r. do 30 czerwca 2025 r.
- 11.24. Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.