eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Modernizacja dróg powiatowych na terenie powiatu wrocławskiego w podziale na 2 zadania.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg powiatowych na terenie powiatu wrocławskiego w podziale na 2 zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wrocławski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934816

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 131

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-440

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48717222066

1.5.8.) Numer faksu: +48717221706

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatwroclawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg powiatowych na terenie powiatu wrocławskiego w podziale na 2 zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e4b73f7-274f-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00284114

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000770/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Modernizacja dróg powiatowych na terenie powiatu wrocławskiego w podziale na 2 zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00222975/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP.ZP.272.60.2021.II.DT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 530859,10 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 378366,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 – Modernizacja drogi powiatowej nr 1918D – ul. Bursztynowej na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną – ul. Diamentową do wysokości granicy działek nr 25/8 i nr 25/7 w m. Kamień, gmina Długołęka.
Roboty polegać będą na:
a) wykonaniu robót pomiarowych geodezyjnych i wysokościowych,
b) wykonaniu robót ziemnych z wywozem urobku we własnym zakresie Wykonawcy – profilacja poboczy,
c) wykonaniu robót ziemnych z wywozem urobku we własnym zakresie Wykonawcy – korytowanie zjazdów gruntowych i z kruszyw pod utwardzenie ich kruszywem, korytowanie pod krawężniki,
d) mechanicznym profilowaniu i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
e) profilacyjnym sfrezowaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej na gł. 8 cm oraz technologicznym frezowaniu na wjazdach i zjazdach bitumicznych o grubości 4 cm,
f) cięciu nawierzchni bitumicznych na głębokość do 5 cm przy zjazdach i dowiązaniach jezdni drogi,
g) mechanicznym oczyszczeniu nawierzchni podbudowy bitumicznej,
h) skropieniu emulsją asfaltową kationową oczyszczonej podbudowy jezdni,
i) ułożeniu warstwy wiążąco-profilującej z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości średniej po zagęszczeniu 4 cm,
j) skropieniu emulsją asfaltową kationową oczyszczonej ułożonej warstwy wiążąco-profilującej,
k) ułożeniu warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości po zagęszczeniu 4 cm,
l) utwardzeniu zjazdów (gruntowych i z kruszywa kamiennego) kruszywem kamiennym 0-31,5 o grubości 20 cm, dopasowując ich powierzchnię wysokościowo do krawędzi jezdni,
m) wykonaniu krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej,
n) regulacji pionowej włazów i studzienek,
o) wykonaniu projektu czasowej organizacji ruchu,
p) wykonaniu projektu stałej organizacji ruchu,
q) wykonaniu oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego,
r) wykonaniu oznakowania pionowego, ustawieniu słupków i tablic znaków,
s) wykonaniu oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego – tymczasowa organizacja ruchu,
t) sprzątaniu terenu budowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac, w tym: roboty zamienne, konieczne, pominięte i nieprzewidziane i roboty dodatkowe, sposób ich realizacji, a także wymagania stawiane Wykonawcy zostały określone w załącznikach do niniejszej SWZ, tj. w:
a) projekcie umowy stanowiącym załącznik 9.1. i 9.2. do SWZ,
b) Opisie Przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik 7.1. i 7.2. do SWZ;
c) Opisie technicznym stanowiącym załącznik 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 378366,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 – Modernizacja drogi powiatowej nr 1943D w ciągu ul. Krasińskiego w miejscowości Ozorzyce, gmina Siechnice.
Zakres robót obejmuje:
a) roboty przygotowawcze i pomiarowe,
b) roboty nawierzchniowe w tym frezowanie starej nawierzchni, oczyszczenie i skropienie podbudowy, ułożenie warstwy ścieralnej,
c) ułożenie krawężników na zjazdach indywidualnych,
d) wykonanie zjazdów indywidualnych z frezowiny,
e) przebrukowanie istniejących wjazdów z kostki betonowej,
f) przeprofilowanie poboczy gruntowych na średnią szer. 0,75m, dopasowując ich powierzchnię wysokościowo do krawędzi jezdni,
g) przełożenie zjazdów z kostki betonowej w celu dostosowania ich do nowej niwelety drogi,
h) wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych,
i) wykonanie projektów tymczasowej organizacji ruchu i stałej organizacji ruchu,
j) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego (chemoutwardzalne - gładkie) zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu,
k) uporządkowanie pasa drogowego po wykonaniu robót budowlanych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac, w tym: roboty zamienne, konieczne, pominięte i nieprzewidziane i roboty dodatkowe, sposób ich realizacji, a także wymagania stawiane Wykonawcy zostały określone w załącznikach do niniejszej SWZ, tj. w:
a) projekcie umowy stanowiącym załącznik 9.1. i 9.2. do SWZ,
b) Opisie Przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik 7.1. i 7.2. do SWZ;
c) Opisie technicznym stanowiącym załącznik 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 152492,86 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 347972,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 461113,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 347972,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BERGER BAU Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8981011638

7.3.3) Ulica: ul. Szczecińska 11

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-517

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 347972,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
na Zadanie 2

Na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129, zwana dalej ustawą Pzp), Zamawiający - Zamawiający – Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego, informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 ust. 1 ustawy Pzp na realizację zamówienia pn.: Modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego w podziale na 2 zadania - Zadanie 2, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

UZASADNIENIE FAKTYCZNE I PRAWNE
W prowadzonym powyżej postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 ust. 1 ustawy Pzp, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu nr 2021/BZP 00222975/01, identyfikator postępowania: ocds-148610-4e4b73f7-274f-11ec-b885-f28f91688073 zamieszczone w dniu 07.10.2021 r. na stronie internetowej Biuletynu Zamówień Publicznych (e-zamówienia) oraz na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, na Zadanie 2 wpłynęły w wyznaczonym czasie i terminie dwie ważne oferty, tj.:

Nr oferty Nazwa Wykonawcy/Adres Cena ofertowa brutto
[zł]
1. COLAS Polska Sp. z o.o.
ul. Nowa 49
62 – 070 Palędzie 370 738,86
2. BERGER BAU Sp. z o.o.
ul. Szczecińska 11
54 – 517 Wrocław 333 623,15

Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia na Zadanie 2, tj. kwotę w wysokości 187 566,22 zł brutto.

Ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o kwotę 146 056,93 zł brutto (tj. o 77,87%) a Zamawiający nie może zwiększyć środków finansowych w swoim budżecie do ceny najkorzystniejszej oferty postępowanie należy unieważnić. Przesłanki art. 225 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zostały wyczerpane w całości.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 333623,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370738,86 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.