eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żywiec › Działania informacyjne i promocyjne na rzecz projektu: "Oczyszczanie ścieków na Żywiecczyźnie - Faza IIA" - część 2



Ogłoszenie z dnia 2023-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Działania informacyjne i promocyjne na rzecz projektu: „Oczyszczanie ścieków na Żywiecczyźnie – Faza IIA” – część 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY D/S EKOLOGII W ŻYWCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070558756

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ks. Prałata Stanisława Słonki 22

1.5.2.) Miejscowość: Żywiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 338612898

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zmge.zywiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmge.zywiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3ee9b83a-e34b-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Działania informacyjne i promocyjne na rzecz projektu: „Oczyszczanie ścieków na Żywiecczyźnie – Faza IIA” – część 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ee9b83a-e34b-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00283592

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035491/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Działania informacyjne i promocyjne na rzecz Projektu "Oczyszczanie ścieków na Żywiecczyźnie - FAZA IIA”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko „Oczyszczanie ścieków na Żywiecczyźnie - Faza IIA"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191941

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PN 9/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 239547 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia nazywamy usługi w zakresie informacji i promocji dla Projektu „Oczyszczanie ścieków na Żywiecczyźnie - Faza IIA” .
2. W ramach niniejszego Kontraktu należy podjąć działania w zakresie informacyjnym i promocyjnym w celu zwiększenia świadomości opinii publicznej na temat udziału środków Unii Europejskiej w realizacji Projektu (otrzymanej pomocy unijnej), zwiększenia poziomu wiedzy opinii publicznej na temat celów i korzyści wynikających z realizacji Projektu oraz wiedzy na temat Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, istotnych dla zwiększenia konkurencyjności kraju i regionów. Ważnym celem jest również poinformowanie opinii publicznej o osiągniętych rezultatach Projektu dzięki wsparciu przez Unię Europejską (efektach środowiskowych, społecznych i gospodarczych).
3. Zakres umowy obejmuje m.in.:
3.1. - przygotowanie 3 różnych artykułów prasowych
3.2. - przygotowanie oraz promocja 3 różnych artykułów na portalu informacyjnym
3.3. - współudział w imprezach gminnych,
3.4. - prowadzenie stron internetowych Projektu
3.5. - spotkania informacyjne z mieszkańcami
3.6. - wykonanie tablic pamiątkowych
3.7. - udział w imprezie branżowej
3.8. - Wykonanie plakatu promującego Projekt
3.9. - Spotkania edukacyjne dla uczniów szkół podstawowych
3.10. - Reportaż podsumowujący realizację Projektu wraz z dokumentacją zdjęciową
4. Szczegółowy opis działań Wykonawcy znajduje się w załączniku nr 11- Opisie Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79416000-3 - Usługi public relations

79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138694,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143629,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294642,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja SmartSteps

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372676862

7.3.3) Ulica: ul. Ks. Brzóski 89/1

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294642,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.