eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izbicko › POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ BUDYNKÓW ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W OTMICACH W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-12

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ BUDYNKÓW ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W OTMICACH W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IZBICKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413219

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców Śląskich 12

1.5.2.) Miejscowość: Izbicko

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-180

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774617221

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@izbicko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.izbicko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ BUDYNKÓW ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W OTMICACH W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b515300-f8ac-11ee-8d01-6607a228ef1b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00283493

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00087685/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Poprawa efektywności energetycznej w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Otmicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8b515300-f8ac-11ee-8d01-6607a228ef1b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-8b515300-f8ac-11ee-8d01-6607a228ef1b

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie ezamowienia.gov.pl. Wykonawca posiadający konto na platformie ezamowienia.gov.pl ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji.
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do komunikacji do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na platformie ezamowienia.gov.pl.
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych PDF, DOC, DOCX, ODT i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Ze względów technicznych rozmiar przesyłanych plików nie może przekraczać 150 MB.
Sposób złożenia oferty, opisany został w Regulaminie korzystania z Platformy e-Zamówienia. Ofertę należy złożyć w oryginale. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w formie skanu dokumentu pierwotnie wytworzonego i wypełnionego w postaci papierowej, pod warunkiem opatrzenia powstałego w ten sposób dokumentu elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Powstały w ten sposób dokument elektroniczny Zamawiający traktował będzie jako ofertę złożoną w postaci elektronicznej niezależnie od tego, czy jej postać elektroniczna powstała wyłącznie przy użyciu programu komputerowego, czy też na skutek przekształcenia postaci papierowej do postaci elektronicznej, jeżeli tylko dokument ten zostanie opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, (o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy), składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w zakresie i w sposób określony w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa należy złożyć w osobnym pliku wraz z jednoczesnym nadaniem mu nazwy/opisanie- "Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa" a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku (ZIP).
Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
1) portalu: e-zamowienia.gov.pl
2) ePUAPu https://epuap.gov.pl
3) poczty elektronicznej: przetargi@izbicko.pl
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Pzp z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub podpisem osobistym.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "Rozporządzenie RODO" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
2) Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych, wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Sławomir Biliński tel.668620696, adres e-mail: bil102@onet.pl
3) Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu:
a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą,
c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy,
d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty,
e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,
f) archiwizacji postępowania.
4) Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.
5) Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania.
6) Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO:
a) prawo dostępu do danych (art. 15),
b) prawo sprostowania danych (art. 16),
c) prawo do usunięcia danych (art. 17),
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18).
e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
7) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
a) prawo do usunięcia danych osobowych, "prawo do bycia zapomnianym" w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO,
c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO,
8) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
9) Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy.
10) Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m. in. z art 13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 3979722,87 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz z termomodernizacją budynków Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Otmicach ul. Klonowa 28, 47-180 Izbicko i obejmuje:

A. opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do wykonania zadania wraz ze specyfikacją techniczną wykonywania i odbioru robót oraz kosztorysami inwestorskimi, gwarantujących osiągnięcie parametrów określonych w niniejszym programie funkcjonalno-użytkowym, a w szczególności:
 uzupełnienie bądź uszczegółowienie inwentaryzacji, sporządzenie ekspertyz, opinii, pomiarów i badań niezbędnych do wykonania projektu i realizacji zadania;
 opracowanie koncepcji rozwiązań projektowych (w tym harmonogramu) dla obiektu Zespołu Szkolno-Przedszkolnego;
 wykonanie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień oraz decyzji o pozwoleniu na budowę bądź zgłoszenia wykonania robót budowlanych w zakresie niezbędnym do realizacji przedsięwzięcia uwzględniającego m.in. budowę kotłowni gazowej, przebudowę systemu wentylacji, instalowania wewnątrz i na zewnątrz instalacji gazowych oraz pozostałych robót wynikających z przyjętego zakresu;
 w zależności od obowiązków wynikających z przepisów prawa wykonanie projektów wykonawczych bądź technicznych w podziale na branże;
 sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz kosztorysu inwestorskiego;

B. wykonanie robót budowlanych w oparciu o pozwolenie na budowę bądź zgłoszenie robót budowlanych, dokumentacje projektową, specyfikacje techniczne wykonywania i odbioru robót oraz kosztorysy inwestorskie wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, w przypadku gdy taki obowiązek będzie wynikał z decyzji o pozwoleniu na budowę lub obowiązujących przepisów prawa.
Realizacja przedsięwzięcia ma na celu m.in. poprawę efektywności energetycznej obiektu, poprawę stanu technicznego jego elementów składowych oraz poprawę funkcjonalności pomieszczeń.
1) Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu lub zakres robót budowlanych
L.p. Parametry określające wielkość obiektu J.m. Ilość
1. Powierzchnia użytkowa m2 1 709,60
2. Kubatura m3 5 507,19
3. Ilość kondygnacji - 4
4. Udział powierzchni ruchu w powierzchni netto % 25,5
Zakres rzeczowy do wykonania w ramach realizacji niniejszego przedsięwzięcia obejmuje:
a) ocieplenie stropów/stropodachów budynków zespołu szkolno-przedszkolnego;
b) ocieplenie ścian zewnętrznych budynków zespołu szkolno-przedszkolnego wraz z robotami towarzyszącymi;
c) wymiana drzwi zewnętrznych w budynkach zespołu szkolno-przedszkolnego;
d) wymiana okien w budynkach zespołu szkolno-przedszkolnego;
e) kompleksowa przebudowa instalacji centralnego ogrzewania;
f) budowa kompletnej kotłowni gazowej w istniejącym pomieszczeniu kotłowni w piwnicy lub innej lokalizacji za zgodą Zamawiającego;
g) kompleksowa przebudowa instalacji elektrycznej w budynku wraz z wymianą źródeł światła na energooszczędne oraz uwzględnieniem modernizacji pozostałych instalacji i koncepcją remontu zaplecza kuchennego;
h) modernizacja systemu wentylacji w obu budynkach szkoły, w tym wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła na sali gimnastycznej oraz w zapleczu kuchennym;
i) wykonanie systemu zarządzania energią do celów ogrzewania (kotłownia + wentylacja z rekuperacją),
j) wykonanie zewnętrznej oraz wewnętrznej instalacji gazowej dla zasilania kotłowni i urządzeń gastronomicznych;
k) wykonanie robót zabezpieczających przed oraz wykończeniowych po wymianie instalacji sanitarnych, wentylacji oraz modernizacji instalacji elektrycznej;
l) kompleksowa przebudowa podłogi w sali gimnastycznej z zastosowaniem wykładziny sportowej;
m) kompleksowa wymiana poszycia dachowego wraz z remontem kominów;
n) roboty budowlane związane z modernizacją kuchni i jej zaplecza wraz z dostawą i montażem urządzeń wg koncepcji autorstwa GRAF s.c. oraz remontem stołówki,
o) malowanie powierzchni ścian i sufitów w pomieszczeniach zespołu szkolno-przedszkolnego;
p) roboty związane z zagospodarowaniem terenu.
Uproszczony, orientacyjny przedmiar robót dla budynków zespołu szkolno-przedszkolnego: (przedmiar wynika z audytu energetycznego, inwentaryzacji budynku i koncepcji remontu zaplecza kuchennego oraz pozostałych wymagań określonych w niniejszym PFU)
L.p. Parametry określające zakres robót budowlanych J.m. Ilość
1. Ocieplenie stropodachów budynku głównego oraz sali gimnastycznej m2 730
2. Ocieplenie stropodachu nad wejściem do budynku głównego m2 12
3. Wymiana drzwi zewnętrznych m2 11,5
4. Wymiana okien m2 340,3
5. Ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemia m2 1050
6. Ocieplenie ścian piwnicy oraz pozostałych ścian poniżej gruntu m2 370
7. Wymiana stropu na sali gimnastycznej kpl 1
8. Przebudowa kotłowni instalacji c.o. wraz ze źródłem zasilania kpl 1
9. Modernizacja wentylacji kpl 1
10. Przebudowa instalacji elektrycznej, w tym wymiana oświetlenia na energooszczędne oraz budowa instalacji niskoprądowych, LAN, CCTV kpl 1
11. Instalacja hydrantowa kpl 1
12. Pozostałe instalacje sanitarne (c.w.u., wod-kan) kpl 1
13. Modernizacja zaplecza kuchennego oraz roboty towarzyszące kpl 1
14. System zarządzania energią kpl 1
15. Zagospodarowanie terenu (opaska żwirowa wraz z montażem doświetlaczy, remont ciągu pieszo-jezdnego oraz wejść do budynków) kpl 1
16. Remont dachu kpl 1
17. Przebudowa podłogi na sali gimnastycznej kpl 1
18. Remont pomieszczenia stołówki kpl 1
19. Malowanie ścian i sufitów wraz z robotami towarzyszącymi m2 4500
20. Budowa przyłącza gazowego do budynku wraz z instalacją wewnętrzną kpl 1

Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia określa:
• Program funkcjonalno – użytkowy - stanowiący załącznik nr 9 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES RĘKOJMI ZA WADY I GWARANCJI JAKOŚCI NA CAŁY ZAKRES ZAMÓWIENIA

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
- zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie:
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: -Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę, nie mniejszą niż 2.000.000 zł (słownie: dwa miliony zł 00/100 gr.). Załączyć dokument potwierdzający opłacenie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli przynajmniej jedną (1) robotę budowlaną polegającą na wykonaniu termomodernizacji obiektów o powierzchni większej niż 1000 m2 wraz z wymianą źródła ciepła o wartości nie mniejszej niż 2.000.000 zł brutto ( dwa miliony zł).Powyższe roboty muszą być potwierdzone dowodami wystawionymi przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane określającymi, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.

2) Wykonawca winien dysponować lub będzie dysponował osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia m.in:

• Projektant - posiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu ustawy PB lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,
• Projektant - posiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy PB lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,
• Projektant - posiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy PB lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,

• jedną osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowalne w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami bez ograniczeń do pełnienia funkcji kierownika budowy, będącą czynnym członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego,

• jedną osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowalne w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami bez ograniczeń do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych, będącą czynnym członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego,

• jedną osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowalne w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami bez ograniczeń do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych, będącą czynnym członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego.
Uwaga: Zamawiający dopuszcza łączenie poszczególnych funkcji przez osoby skierowane do realizacji zamówienia jeżeli osoby te posiadają stosowne uprawnienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art.108 ust.1 pkt.5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ
b) Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę, nie mniejszą niż 2.000.000 zł (słownie: dwa miliony zł 00/100 gr.). Załączyć dokument potwierdzający opłacenie

b) Wykaz wykonanych robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
-prawidłowo ukończona przynajmniej jedna (1) robota budowlana polegająca na wykonaniu
termomodernizacji obiektów o powierzchni większej niż 1000 m2 wraz z wymianą źródła ciepła o wartości nie mniejszej niż 2.000.000 zł brutto ( dwa miliony zł). Powyższe roboty muszą być potwierdzone dowodami wystawionymi przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane określającymi, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.
- załącznik nr 7 do SWZ

c) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

• Projektant - posiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu ustawy PB lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,
• Projektant - posiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy PB lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,
• Projektant - posiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy PB lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,

• jedną osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowalne w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami bez ograniczeń do pełnienia funkcji kierownika budowy, będącą czynnym członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego,
• jedną osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowalne w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami bez ograniczeń do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych, będącą czynnym członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego,
• jedną osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowalne w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami bez ograniczeń do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych, będącą czynnym członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

NIE DOTYCZY

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 do SWZ
2) Oświadczenie wykonawcy z art.125 ust.1 ustawy Pzp (potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu) - załącznik nr 2 do SWZ
3) Oświadczenie podmiotu udostępniającego – załącznik nr 3 do SWZ
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów - załącznik nr 4 do SWZ
5) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art.108 ust.1 pkt.5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ
6) Wykaz wykonanych robót budowlanych – załącznik nr 6 do SWZ
7) Wykaz osób – załącznik nr 7 do SWZ
8) Projekt umowy + karta gwarancyjna – załącznik nr 8 do SWZ
9) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9 do SWZ
10) pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy
11) dowód wniesienia wadium

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 19.000,00 zł słownie: dziewiętnaście tysięcy zł 00/100 gr.
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
1) w pieniądzu,
2) w gwarancjach bankowych,
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych
4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462 ze zm.)
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
bank zamawiającego BANK BS LEŚNICA O. Izbicko
nr rachunku: 34 8907 1076 2006 5000 2017 0005 z adnotacją:
"wadium na POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ BUDYNKÓW ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W OTMICACH W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ , nr sprawy: ZP.271.2.2024”
5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
8. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wadium w postaci elektronicznej nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta.
9. Poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący wadium winno zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument ten winien obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.
11. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, które służyć będzie pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego umowy.
2. Od wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza wymagane będzie wniesienie przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości: 4 % ceny całkowitej podanej w ofercie przedstawionej przez wykonawcę
3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone jest w jednej lub kilku następujących formach:
3.1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy:
BS Leśnica oddział Izbicko 61 8907 1076 2006 5000 2017 0004
z adnotacją "zabezpieczenie należytego wykonania umowy POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ BUDYNKÓW ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W OTMICACH W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ, numer sprawy: ZP.271.2.2024”

3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3.3) w gwarancjach bankowych,
3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Dopuszcza się również:
3.6) w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej,
3.7) przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego,
3.8) przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisach o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów,

4. Sposób przekazania zabezpieczenia w formie innej niż pieniądz:
sposób przekazania zabezpieczenia - Wykonawca przedstawi zamawiającemu potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia najpóźniej w dniu podpisania umowy.
5. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy nastąpi w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane z zastrzeżeniem kwoty 30% wysokości zabezpieczenia, która pozostawiona zostanie na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady. Pozostawiona kwota zostanie zwrócona nie później niż 15 dni po upływie rękojmi za wady.
6. Jeżeli o udzielenie zamówienia ubiegają się wykonawcy występujący wspólnie, ponoszą oni solidarną odpowiedzialność za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
7. Jeżeli wyłoniony wykonawca nie wniesie w określonym terminie zabezpieczenia należytego wykonania umowy zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba, że zachodzi jedna z przesłanek unieważnienia postępowania.
8. W zakresie zabezpieczenia należytego wykonania umowy obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. od 449 do 453.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

- projekt umowy załącznik nr 8 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: portal e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-06 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Inwestycja współfinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.