eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Najem fabrycznie nowych samochodów osobowych przeznaczonych do egzaminowania na kat. B prawa jazdy wraz z urządzeniami rejestrującymi obraz i dźwięk.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Najem fabrycznie nowych samochodów osobowych przeznaczonych do egzaminowania na kat. B prawa jazdy wraz z urządzeniami rejestrującymi obraz i dźwięk.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO W ŁODZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471696235

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowy Józefów 52

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 94-406

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 426373196

1.5.8.) Numer faksu: 426781037

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@word.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wordlodz.ssdip.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/wyszukaj/advanced:1/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Najem fabrycznie nowych samochodów osobowych przeznaczonych do egzaminowania na kat. B prawa jazdy wraz z urządzeniami rejestrującymi obraz i dźwięk.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76633159-4203-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282381

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003250/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Najem samochodów osobowych przeznaczonych do egzaminowania na kat. B wraz z urządzeniami rejestrującymi przebieg egzaminu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264239/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WORD/DO/2300/14/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot postępowania stanowi najem, bez limitu kilometrów, 13 fabrycznie nowych samochodów osobowych, z pakietem ubezpieczeń OC/AC/NNW/Assistance przeznaczonych do egzaminowania na kategorię B prawa jazdy wraz z urządzeniami rejestrującymi obraz i dźwięk, a także z bieżącym serwisowaniem.
2. Umowa zawarta będzie na okres czterech lat tj. od dnia 03.01.2022r. do dnia 02.01.2026r.
3. Opis wymagań technicznych samochodów i urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk, będących przedmiotem zamówienia zawiera Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ – pkt. 1.
4. Dostarczane samochody muszą być w dobrym stanie technicznym i wizualnym, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.
5. Wykonawca jest zobowiązany do oznakowania 12 samochodów folią samoprzylepną, wg opisu i projektu załączonego w SWZ (zał. nr 2 do projektowanego postanowienia umowy, stanowiącej zał. nr 6 do SWZ). Wykonawca wykonuje powyższe oznakowania na własny koszt.
6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć samochody do Oddziału Terenowego w Skierniewicach (12 pojazdy oznakowane i 1 nieoznakowany) do dnia 03.01.2022r.
7. Wykonawca odpowiedzialny jest za odbiór samochodów w przypadku konieczności dokonania naprawy z siedziby Oddziału Terenowego.
8. Wykonawca jest obowiązany dla każdego dostarczanego samochodu zapewnić pakiet ubezpieczeniowy OC/AC/NNW/Assistance na następujących warunkach:
8.1. Ubezpieczenie NNW powinno obejmować kierującego i pasażerów z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 10 000 zł na każdą osobę
8.2. Z umowy ubezpieczenia autocasco musi wynikać, iż nie przechodzą na Ubezpieczyciela roszczenia przeciwko Zamawiającemu i osobom przez niego uprawnionym do korzystania z najmowanych pojazdów,
8.3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za żadne szkody powstałe w najmowanym pojeździe,
8.4. Samochody winny być ubezpieczone przez cały okres trwania umowy – Wykonawca odpowiada za zapewnienie ciągłości ubezpieczenia, w szczególności zobowiązuje się do terminowego i kompletnego opłacania składek,
8.5. Kolejne polisy winny być dostarczane do Zamawiającego na co najmniej 2 dni robocze przed upływem okresu ubezpieczenia.
9. Wszystkie pojazdy muszą być dostarczone z pełnym bakiem paliwa.
10. Wykonawca zobowiązuje się do cyklicznej wymiany opon z letnich na zimowe
i z zimowych na letnie w siedzibie Zamawiającego, w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia.
11. Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonywanie wszelkich czynności związanych
z serwisowaniem, przeglądami, naprawami dostarczanych samochodów niezbędnych dla ich prawidłowego użytkowania, wymianą i przechowywaniem opon oraz likwidacją szkód. Zamawiający ponosi koszty wynikające z bieżącej eksploatacji pojazdu, a w szczególności koszt paliwa, płynów do spryskiwaczy, przepalonych żarówek, naprawy uszkodzonych opon i felg. Wszelkie pozostałe koszty obciążają Wykonawcę.
12. W przypadku niesprawności samochodu (wyłączenia z używania ze względu na uszkodzenia, usterki itp.) trwającej dłużej niż 24 godziny od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia samochodu zastępczego spełniającego wszelkie wymagania określone w SWZ na czas dokonania naprawy. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tytułu dostarczenia samochodu zastępczego.
13. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia jednego samochodu zastępczego, który jest w obowiązku podstawić wg wskazań Zamawiającego do Oddziału Terenowego w Skierniewicach, w przypadku awarii lub kolizji uniemożliwiającej korzystanie z pojazdu.
14. Dostawa, montaż i serwis 13 szt. zestawów urządzeń do rejestracji przebiegu egzaminów państwowych na prawo jazdy kat. B wraz z konfiguracją systemu ponosi Wykonawca na własny koszt.
15. W skład zestawu urządzeń do rejestracji przebiegu egzaminu praktycznego na prawo jazdy kat. B stanowiącego wyposażenie pojazdu wchodzą:
15.1. Rejestrator – 1 szt.
15.2. Kieszenie do dysków – 1 szt. na rejestrator
15.3. Kamera – 3 szt.
15.4. Mikrofon – 2 szt.
15.5. Monitor LCD – 1 szt.
15.6. Dysk twardy - 2 szt.
16. Szczegółowy wykaz parametrów technicznych urządzeń rejestrujących określa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ – pkt. 2.
17. Przedstawione parametry sprzętu i wymagania odnoszące się do systemu stanowią niezbędne minimum.
18. Zestawy do rejestracji audio - wideo egzaminów państwowych na prawo jazdy muszą być zgodne z parametrami technicznymi opisanymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz. U. z 2019 r. poz. 1206 z późn. zm.)
19. Wszystkie elementy systemu zamontowane będą po konsultacji z Zamawiającym w następujący sposób:
19.1. nie zagrażający bezpieczeństwu osób znajdujących się w pojeździe,
19.2. nie ograniczający widoczności w istotnym stopniu,
19.3. nie utrudniający prowadzenia samochodu,
19.4. nie naruszający stałych elementów konstrukcji pojazdu – z zachowaniem estetyki i parametrów technicznych, bez uszkodzenia wyposażenia pojazdu i jego zmian; w przypadku wystąpienia konieczności wykonania prac ingerujących w konstrukcję samochodu, muszą one zostać wykonane w sposób nie naruszający warunków gwarancji,
19.5. zapewniający łatwość demontażu i przeniesienia urządzeń do innego pojazdu.
20. Zamawiający przewiduje w ramach niniejszego postępowania możliwość skorzystania z prawa opcji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo

32333200-8 - Kamery wideo

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu otwarcia ofert (tj. 19.11.2021r.) zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy PZP podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tegoż zamówienia: 600.000,00 zł brutto (słownie: sześćset tysięcy złotych). Cena najkorzystniejszej oferty, niepodlegającej odrzuceniu,
złożonej w niniejszym postępowaniu, wynosi 1.035.384,48 zł i przewyższa kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia podstawowego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1035384,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1035384,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1035384,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.