eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Dostawa szafek ubraniowych do szatni Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Kartuzach



Ogłoszenie z dnia 2024-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa szafek ubraniowych do szatni Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Kartuzach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 2 W KARTUZACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191575092

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: osiedle gen. Józefa Wybickiego 33

1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zso2.kartuzy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zso2.kartuzy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/891743

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa szafek ubraniowych do szatni Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Kartuzach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbc33cc2-d4ad-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281956

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00219791

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych szafek ubraniowych do szatni Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Kartuzach (siedziby zamawiającego).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem:
1) Dostawę szafek 6-drzwiowych (po 2 skrytki w trzech kolumnach) o wymiarach 1800 mm × 900 mm × 490 mm (wys. × szer. × gł.) – 50 szt.
Kolorystyka szafek:
• Korpus szafki: RAL 9010 (biały);
• Front szafki: RAL 7024 (antracyt);
2) Dostawę szafek 4-drzwiowych (po 2 skrytki w dwóch kolumnach) o wymiarach 1800 mm× 600 mm × 490 mm (wys. × szer. × gł.) – 12 szt.
Kolorystyka szafek:
• Korpus szafki: RAL 9010 (biały);
• Front szafki: RAL 7024 (antracyt);
3) Dostawę szafek 6-drzwiowych (po 2 skrytki w trzech kolumnach) o wymiarach 1800 mm × 900 mm × 490 mm (wys. × szer. × gł.) – 47 szt.
Kolorystyka szafek:
• Korpus szafki: RAL 9010 (biały);
• Front szafki: RAL 5018 (turkusowy);
4) Dostawę szafek 4-drzwiowych (po 2 skrytki w dwóch kolumnach) o wymiarach 1800 mm× 600 mm × 490 mm (wys. × szer. × gł.) – 27 szt.
Kolorystyka szafek:
• Korpus szafki: RAL 9010 (biały);
• Front szafki: RAL 5018 (turkusowy);
3. Dodatkowe wymagania dotyczące szafek objętych przedmiotem niniejszego zamówienia:
1) Szafki powinny być wykonane z blachy grubości min. 0,8 mm;
2) Każda skrytka powinna być wyposażona w półkę o góry i haczyk z boku;
3) Każda skrytka powinna być wyposażona w zamek patentowy z dwoma kluczami;
4) Do kompletu szafek należy załączyć min. 1 klucz „Master” pasujący do wszystkich zamków dostarczonych szafek;
5) Szafki mają być wyposażone w stopki poziomujące;
6) Szafki powinny być malowane farbą proszkową;
7) Dopuszcza się zaoferowanie szafek o większej głębokości niż wskazana w pkt 2. Głębokość ta nie może jednak przekraczać 510 mm;
8) Nie dopuszcza się zmiany pozostałych wymiarów szafek;
9) Każda skrytka powinna być wentylowana;
10) Minimalny okres gwarancji a zaoferowane wszystkie elementy przedmiotu zamówienia: 24 m-ce;
11) Zdjęcia poglądowe szafek zawarto w załączniku nr 5 do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 39141300-5 - Szafy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140958,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208380,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140958,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Tak

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JMJ Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6711857608

7.3.3) Ulica: ul. Śliwkowa 1

7.3.4) Miejscowość: Niekanin

7.3.5) Kod pocztowy: 78-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140958,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.