eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dłutów › Realizacja usługi transportowej dla uczestników Klubu osób niesamodzielnych oraz uczestników świetlicy środowiskowej prowadzonej przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dłutowie



Ogłoszenie z dnia 2022-07-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja usługi transportowej dla uczestników Klubu osób
niesamodzielnych oraz uczestników świetlicy środowiskowej prowadzonej przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dłutowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dłutowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004709735

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pabianicka 21

1.5.2.) Miejscowość: Dłutów

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-081

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 44 634 05 05

1.5.8.) Numer faksu: 44 634 05 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik@dlutow.naszops.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlutow.naszops.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://dlutow.naszops.pl/bip/.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja usługi transportowej dla uczestników Klubu osób
niesamodzielnych oraz uczestników świetlicy środowiskowej prowadzonej przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dłutowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f3a21d9-e257-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00281061

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00094245/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 realizacja usługi transportowej dla uczestników Klubu osób niesamodzielnych oraz uczestników świetlicy środowiskowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

projekt „Pracuś” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Włączenie społeczne, Działania IX.2 Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Poddziałania IX.2.1 Usługi społeczne i zdrowotne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020.”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00191046/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: .GOPS.2601.02.06.2022.IG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 299770 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr I przedmiotu zamówienia
Część I obejmuje dowożenie/odwożenie uczestników Klubu osób niesamodzielnych na zajęcia do siedziby Klubu:
W okresie VI 2022r. – IX 2022r.:
a) Liczba uczestników: maksymalnie 15 uczestników (Zamawiający zakłada, że liczba ta może ulegać zmianie, o czym Zamawiający będzie informował Wykonawcę);
b) Częstotliwość: średnio 12 dni w miesiącu (3 dni w tygodniu);
c) Trasa: od miejsca zamieszkania uczestników projektu, tj. od miejscowości należących terytorialnie do Gminy Dłutów do siedziby Klubu, tj. Dłutów ul. Polna 3 i od siedziby Klubu jw. do miejsca zamieszkania uczestników projektu, tj. do miejscowości należących terytorialnie do Gminy Dłutów;
d) Szacowana maksymalna liczba kilometrów: 8 160 km(170 km x 12 dni/m-cu x 4 m-cy).
W okresie X 2022r. – VI 2023r.:
a) Liczba uczestników: maksymalnie 30 uczestników (Zamawiający zakłada, że liczba ta może ulegać zmianie, o czym Zamawiający będzie informował Wykonawcę);
b) Częstotliwość: średnio 20 dni w miesiącu (5 dni w tygodniu);
c) Trasa: od miejsca zamieszkania uczestników projektu, tj. od miejscowości należących terytorialnie do Gminy Dłutów do siedziby Klubu, tj. Huta Dłutowska ul. Pabianicka 37 i od siedziby Klubu jw. do miejsca zamieszkania uczestników projektu, tj. do miejscowości należących terytorialnie do Gminy Dłutów;
d) Szacowana maksymalna liczba kilometrów: 45 000 km(250 km x 20 dni/m-cu x 9 m-cy).
Zastrzeżenie 1: Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu realizacji dowozów do/z Huty Dłutowskiej. W przypadku takiej zmiany dowozy będą dłużej realizowane do/z Dłutowa dla maksymalnie 15 uczestników, do czasu zmiany siedziby Klubu na Hutę Dłutowską.
Zastrzeżenie 2: Zamawiający zapłaci za rzeczywistą liczbę przejechanych kilometrów wykazaną w zestawieniu dowozów/odwozów za dany miesiąc.
Łączna maksymalna liczba kilometrów dla Części I: 53 160 km. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ- opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60140000-1 - Nieregularny transport osób

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 186620 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II obejmuje dowożenie/odwożenie uczestników Klubu osób niesamodzielnych na wycieczki (wizyty do kin, teatrów, muzeów, basen itp. Na terenie województwa łódzkiego)
W okresie VI 2022r. – IX 2022r.:
a) Liczba uczestników: maksymalnie 15 uczestników (Zamawiający zakłada, że liczba ta może ulegać zmianie, o czym Zamawiający będzie informował Wykonawcę);
b) Częstotliwość: łącznie 4 wyjazdy;
c) Trasa: od miejsca zbiórki tj. od siedziby Klubu, tj. Dłutów ul. Polna 3 do miejsca docelowego na terenie województwa łódzkiego i z powrotem;
d) Szacowana maksymalna liczba kilometrów: 400 km(100 km x 4 wyjazdy).
W okresie X 2022r. – VI 2023.:
a) Liczba uczestników: maksymalnie 30 uczestników (Zamawiający zakłada, że liczba ta może ulegać zmianie, o czym Zamawiający będzie informował Wykonawcę);
b) Częstotliwość: łącznie 3 wyjazdy;
c) Trasa: od miejsca zbiórki tj. od siedziby Klubu, tj. Huta Dłutowska ul. Pabianicka 37 do miejsca docelowego na terenie województwa łódzkiego i z powrotem;
d) Szacowana maksymalna liczba kilometrów: 300 km(100 km x 3 wyjazdy).
Zastrzeżenie: Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu realizacji dowozów do/z Huty Dłutowskiej. W przypadku takiej zmiany dowozy będą dłużej realizowane do/z Dłutowa dla maksymalnie 15 uczestników, do czasu zmiany siedziby Klubu na Hutę Dłutowską.
Zastrzeżenie 2: Zamawiający zapłaci za rzeczywistą liczbę przejechanych kilometrów wykazaną w zestawieniu dowozów/odwozów za dany miesiąc.
Łączna maksymalna liczba kilometrów dla Części II: 700 km. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ- opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60140000-1 - Nieregularny transport osób

60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 2170 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III obejmuje dowożenie/odwożenie dzieci i młodzieży szkolnej na zajęcia do świetlicy środowiskowej:
W miesiącu VI i IX 2022r.:
a) Liczba uczestników: maksymalnie 15 uczestników (Zamawiający zakłada, że liczba ta może ulegać zmianie, o czym Zamawiający będzie informował Wykonawcę);
b) Częstotliwość: średnio 20 dni w miesiącu (5 dni w tygodniu);
c) Trasa: od siedziby świetlicy środowiskowej, tj. Dłutów ul. Polna 3 do miejsca zamieszkania uczestników projektu, tj. do miejscowości należących terytorialnie do Gminy Dłutów;
d) Szacowana maksymalna liczba kilometrów: 4 000 km(100 km x 20 dni/m-cu x 2 m-ce).
W okresie VII 2022r. – VIII 2022r.:
Zadanie realizowane w ramach projektu „PRACUŚ” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
a) Liczba uczestników: maksymalnie 15 uczestników (Zamawiający zakłada, że liczba ta może ulegać zmianie, o czym Zamawiający będzie informował Wykonawcę);
b) Częstotliwość: średnio 20 dni w miesiącu (5 dni w tygodniu);
c) Trasa: od miejsca zamieszkania uczestników projektu, tj. od miejscowości należących terytorialnie do Gminy Dłutów do świetlicy środowiskowej, tj. Dłutów ul. Polna 3 i od świetlicy środowiskowej jw. do miejsca zamieszkania uczestników projektu, tj. do miejscowości należących terytorialnie do Gminy Dłutów;
d) Szacowana maksymalna liczba kilometrów: 8 000 km (200 km x 20 dni/m-cu x 2 m-ce).
W okresie X 2022r. – VI 2023r.:
a) Liczba uczestników: maksymalnie 15 uczestników (Zamawiający zakłada, że liczba ta może ulegać zmianie, o czym Zamawiający będzie informował Wykonawcę);
b) Częstotliwość: średnio 20 dni w miesiącu (5 dni w tygodniu);
c) Trasa: od Zespołu Szkolno-Przedszkolnego mieszczącego się w Dłutowie przy ulicy Głównej 9 do świetlicy środowiskowej w Hucie Dłutowskiej ul. Pabianicka 37, a następnie od świetlicy środowiskowej jw. do miejsca zamieszkania uczestników projektu, tj. do miejscowości należących terytorialnie do Gminy Dłutów.;
d) Szacowana maksymalna liczba kilometrów: 18 000 km (100 km x 20 dni/m-cu x 9 m-cy).
Zastrzeżenie: Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu realizacji dowozów do/z Huty Dłutowskiej. W przypadku takiej zmiany dowozy będą dłużej realizowane do/z Dłutowa dla maksymalnie 15 uczestników, do czasu zmiany siedziby świetlicy na Hutę Dłutowską.
Zastrzeżenie 2: Zamawiający zapłaci za rzeczywistą liczbę przejechanych kilometrów wykazaną w zestawieniu dowozów/odwozów za dany miesiąc.
Łączna maksymalna liczba kilometrów dla Części III: 30 000 km. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SWZ- opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60140000-1 - Nieregularny transport osób

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 105400 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV obejmuje dowożenie/odwożenie dzieci i młodzieży szkolnej na wycieczki.
a) Liczba uczestników: nie więcej niż 15 uczestników Świetlicy środowiskowej
b) Częstotliwość: maksymalnie 15 wyjazdów w okresie obowiązywanie umowy tj. do VI.2023, w wybrane dni w miesiącu; w zakresie usług realizowanych poza siedzibą świetlicy na terenie województwa łódzkiego.
c) Trasa: od siedziby świetlicy Dłutów ul. Polna 3 lub Huta Dłutowska ul. Pabianicka 37 do miejsca docelowego na terenie województwa łódzkiego;
d) Szacowana maksymalna liczba kilometrów: 1 800 km (120 km x 15 razy).
Zastrzeżenie: Zamawiający zapłaci za rzeczywistą liczbę przejechanych kilometrów wykazaną w zestawieniu dowozów/odwozów za dany miesiąc.
Zadanie realizowane w ramach projektu „PRACUŚ” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
V. INFORMACJA O PRZEDMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH
VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Łączna maksymalna liczba kilometrów dla Części IV: 1 800 km.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60140000-1 - Nieregularny transport osób

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 5580 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 290300 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 290300 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAT-BUS Michał Warzecha

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621317096

7.3.3) Ulica: Szosa

7.3.4) Miejscowość: Bogucice Drugie

7.3.5) Kod pocztowy: 28-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 290300 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-08-01 do 2023-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAT-BUS Michał Warzecha

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621317096

7.3.3) Ulica: Szosa

7.3.4) Miejscowość: Bogucice Drugie

7.3.5) Kod pocztowy: 28-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-08-01 do 2023-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAT-BUS Michał Warzecha

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621317096

7.3.3) Ulica: Szosa

7.3.4) Miejscowość: Bogucice Drugie

7.3.5) Kod pocztowy: 28-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-08-01 do 2023-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10080 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10080 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAT-BUS Michał Warzecha

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621317096

7.3.3) Ulica: Szosa

7.3.4) Miejscowość: Bogucice Drugie

7.3.5) Kod pocztowy: 28-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10080 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-08-01 do 2023-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.