eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ 270355K NA ODCINKU I -W KM OD 0+043,15 DO KM 0+135,15 (UL. OGRODOWA) ORAZ NA ODCINKU II -W KM OD 0+000,00 DO KM 0+127,27 (UL. RZEŹNICZA) W MIEJSCOWOŚCI GORLICE, MIASTO GORLICE



Ogłoszenie z dnia 2022-07-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ 270355K NA ODCINKU I -W KM OD 0+043,15 DO KM 0+135,15 (UL. OGRODOWA) ORAZ NA ODCINKU II -W KM OD 0+000,00 DO KM 0+127,27 (UL. RZEŹNICZA) W MIEJSCOWOŚCI GORLICE, MIASTO GORLICE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorlice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893204

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Gorlice

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (18) 3551252

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.gorlice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorlice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/615239

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ 270355K NA ODCINKU I -W KM OD 0+043,15 DO KM 0+135,15 (UL. OGRODOWA) ORAZ NA ODCINKU II -W KM OD 0+000,00 DO KM 0+127,27 (UL. RZEŹNICZA) W MIEJSCOWOŚCI GORLICE, MIASTO GORLICE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b4178de-d775-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00280716

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024778/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Rozbudowa drogi gminnej 270355K na odcinku I w km 0+043,15 do km 0+135,15 (ul. Ogrodowa) oraz na odcinku II - w km od 0+000,00 do km 0+127,27 (ul. Rzeźnicza) w miejscowości Gorlice, Miasto Gorlice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00169018/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-III.271.2.22.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2564775,2 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie drogi gminnej, klasy D o kategorii ruchu KR3, jednojezdniowej, dwupasowej na odcinku I w km 0+043,15 ÷ 0+135,15 (ul. Ogrodowa) oraz na odcinku II - w km od 0+000,00 ÷ 0+127,27 (ul. Rzeźnicza) w miejscowości Gorlice, w zakresie:
a) kompleksowej rozbudowy nawierzchni,
b) przebudowy istniejącego skrzyżowania,
c) przebudowy i budowy zjazdów publicznych i indywidualnych,
d) przebudowy i budowy chodników i bezpieczników,
e) przebudowy i budowy parkingów,
f) budowy kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami,
g) budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami,
h) przebudowy sieci gazowej,
i) przebudowy sieci wodociągowej wraz z przyłączami,
j) przebudowy sieci elektrycznej,
k) przebudowy i budowy oświetlenia ulicznego,
l) zabezpieczenia istniejących i kolidujących sieci,
m) usunięcia i przesadzenia drzew i krzewów kolidujących z inwestycją,
n) przebudowy ogrodzeń posesji prywatnych,
o) robót wykończeniowych,
p) czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót budowlanych,
q) docelowej organizacji ruchu (oznakowanie poziome i pionowe).
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa poniższa dokumentacja:
1) Decyzja Nr 3/D/2021 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej znak AB.6740.1131.2020 z dn. 22.03.2021 r. – ul. Ogrodowa – zał. nr 1 do SWZ,
2) Projekt Budowlany – ul. Ogrodowa – zał. nr 2 do SWZ,
3) Projekt Wykonawczy - branża drogowa – ul. Ogrodowa – zał. nr 3 do SWZ,
4) Projekt Wykonawczy - branża elektryczna, sanitarna, sanitarna-gazowa – ul. Ogrodowa – zał. nr 4 do SWZ,
5) Projekt tymczasowej organizacji ruchu ul. Ogrodowa – zał. nr 5 do SWZ,
6) Projekt stałej organizacji ruchu – ul. Ogrodowa – zał. nr 6 do SWZ,
7) STWiORB – ul. Ogrodowa – zał. nr 7 do SWZ,
8) Oświadczenie z dn. 9.07.2020 r. – zał. nr 8 do SWZ,
9) Decyzja Nr 2/D/2021 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej znak AB.6740.836.2020 z dn. 27.01.2021 r. – ul. Rzeźnicza – zał. nr 9 do SWZ,
10) Projekt Budowlany – ul. Rzeźnicza – zał. nr 10 do SWZ,
11) Projekt Wykonawczy - branża drogowa – ul. Rzeźnicza – zał. nr 11 do SWZ,
12) Projekt Wykonawczy - branża elektryczna, sanitarna, sanitarna-gazowa – ul. Rzeźnicza – zał. nr 12 do SWZ,
13) Projekt tymczasowej organizacji ruchu – ul. Rzeźnicza – zał. nr 13 do SWZ,
14) Projekt stałej organizacji ruchu – ul. Rzeźnicza – zał. nr 14 do SWZ,
15) STWiORB – ul. Rzeźnicza – zał. nr 15 do SWZ,
16) Prolongaty terminów stałej i czasowej organizacji ruchu – ul. Ogrodowa i ul. Rzeźnicza – zał. nr 16 do SWZ,
17) Roboty nie ujęte w dokumentacji projektowej lub w ilościach i o parametrach innych niż wynikających z dokumentacji – ul. Ogrodowa i ul. Rzeźnicza – zał. nr 17 do SWZ,
3. Przedmiar robót – ul. Ogrodowa – załącznik nr 18 do SWZ i Przedmiar robót – ul. Rzeźnicza – załącznik nr 19 do SWZ, stanowią element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia i ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia nie będą stanowiły podstawy do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3494900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3494900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3494900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Produkcyjno Handlowy HAŻBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490513978

7.3.3) Ulica: Dukielska 83a

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wykonanie nawierzchni asfaltowej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3494900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.