eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Remont oświetlenia na SW"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
“Remont oświetlenia na SW”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kzgw@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.przetargi.wody.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

“Remont oświetlenia na SW”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8be3040a-17b6-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279894

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.25 Remonty oświetlenia na stopniach Wodnych na terenie RZGW w Krakowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184744/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2810.148.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.3.1 Opis prac remontowych
Prace remontowe będą polegały na:
a) wymianie lamp sodowych na ledowe na słupach nad komorą śluzy(montaż przy pomocy adaptera),
b) wymianie lamp sodowych na ledowe na słupach na terenie przyległym( na istniejących wysięgnikach)
c) wymianie lamp sodowych na ledowe na słupach awanportów dolnym i górnym ( na istniejących wysięgnikach),
Lampy powinny być przystosowane do montażu nad wodą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oświetlenie przeznaczone do remontu znajduje się na terenie Stopnia Wodnego Smolice
w miejscowości Jankowice gmina Babice.
Remont polega na wymianie istniejących lamp oświetleniowych sodowych 250 W 230V
na lampy uliczne LED 100W IP65 6000K z oprawą wyposażoną w wodoodporną obudowę
z zasilaczem LED umieszczonym wewnątrz lampy i diodami barwy 6000K barwy białej zimnej.
Zakres prac obejmuje:
- demontaż istniejących lamp sodowych ze słupów o wysokości 9 m;
w tym słupy łamane 40 szt. ; słupy stałe 75 szt.(demontaż przy pomocy podnośnika);
- montaż lamp ledowych na słupach 115 szt. – analogicznie słupy łamane 40 szt. słupy stałe 75 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 52845,53 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Brama powodziowa jest budowlą kanału Łączany – Skawina wchodzącą w skład Zespołu Obiektów Hydrotechnicznych Łączany – Skawina. Brama jest umiejscowiona w km 0+535 kanału w miejscowości Łączany gm. Brzeźnica w województwie małopolskim. Brama Powodziowa pracuje w czasie przepływu w Wiśle wód powodziowych, powodując odcięcie kanału od Wisły. Brama powodziowa posiada oświetlenie sodowe generujące wysokie koszty eksploatacji.
W ramach wykonania zadania należy wyposażyć w oświetlenie LED zasuwy, budynki napędów zasuw od strony wody górnej oraz wymienić istniejące oświetlenie budynków na lampy LED od strony wody dolnej .

4.5.2 Zakres prac:
• oświetlenie zasuw bramy powodziowej (po dwie lampy od strony wody górnej i wody dolnej dla każdej zasuwy) sterowanych (niezależnie dla każdej zasuwy) z budki centralnej razem 8 szt. lamp dla 2 zasuw. Wyłączniki oświetlenia zasuw (dla każdej zasuwy osobny) umieszczone w elewacji szafy sterowniczej zasuw w budce centralnej.
• oświetlenie budynków napędów zasuw (budynki zewnętrzne) od strony wody górnej 2 szt. sterowanych centralnie z zegara sterowniczego wraz z istniejącym oświetleniem sodowym 2 szt. od strony wody dolnej. 2 szt. lamp sodowych istniejącego oświetlenia budynków zewnętrznych od strony wody dolnej należy wymienić na LED.
• wymianę istniejącego zegara sterującego na zegar sterujący astronomiczny 1szt.

Wszystkie zainstalowane lampy mają posiadać stopień wodoszczelności IP65. Lampy uliczne LED zainstalowane na budynkach zewnętrznych od strony wody górnej i dolnej o mocy 200W, 6400K o barwie zimnej. Lampy uliczne LED oświetlające zasuwy o mocy 100W i strumieniu światła 6400K o barwie zimnej.

4.5.3 Wykaz robót uwzględnionych.

Są to roboty, których wykonanie należy do obowiązków kontraktowych Wykonawcy mieszczące się w cenie asortymentów robót :
1.uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień dla realizacji przedmiotowego zadania,
2.roboty pomiarowe w tym inwentaryzacyjne niezbędne dla wykonania zadania,
3.działania ochronne i zapobiegawcze stosownie do wymogów BHP.
4.opracowanie dokumentacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 77990,34 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta na część 1

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta na część 2

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71340,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71340,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa Krzysztof Górecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761786129

7.3.3) Ulica: Filipowice 92

7.3.4) Miejscowość: Krzeszowice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-065

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71340,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.