eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla PUSS w Pile

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla PUSS w Pile

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Uczelnia Stanisława Staszica w Pile

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570889124

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podchorążych 10

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dag@puss.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puss.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/puss_pila

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla PUSS w Pile

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4eae095f-2b4c-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279635

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019463/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa energii elektrycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AG-2240-19-21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla PUSS w Pile, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne -dalej: PE (t.j. Dz.U. 2020, poz. 833 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi oraz ustawą o OZE - ustawa z dnia 20 lutego 2015r. o odnawialnych źródłach energii (t.j. Dz.U. 2020, poz. 261 ze zm.).
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym nazwy i lokalizacja obiektów, przewidziane prognozowane zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie obowiązywania umowy, rodzaje taryf i moc umowną określono w poniższym zestawieniu:
1) ul. Podchorążych 10 - taryfa C21 - moc um. 150 - zapotrzebowanie 335.000 kWh
2) ul. Żeromskiego 14 - taryfa G11 - moc um. 70 - zapotrzebowanie 30.000 kWh. Obiekt wyposażony w mikroinstalację prosumenta energii odnawialnej o mocy zainstalowanej elektrycznej 49,98 kW do sieci oraz zainstalowane urządzenia pomiarowo-rozliczeniowe (licznik dwukierunkowy)prosumenta energii odnawialnej.
2.
Data przyłączenia mikroinstalacji do sieci ENEA OPERATOR Sp.zo.o. 09.02.2021r
2. Wskazane w powyższym zestawieniu wartości są wartościami szacunkowymi, nieodzwierciedlającymi realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy. Rzeczywiste rozliczanie za dostawę energii elektrycznej odbywać się będzie na podstawie danych pomiarowo-rozliczeniowych przekazanych Wykonawcy przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego
3. Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej nie pociąga dla Zamawiającego (odbiorcy) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii oraz usługi przesyłu zgodnie z obowiązującą Taryfą Operatora. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru na poziomie (+/-) 30%.
4. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 roku – Prawo energetyczne oraz rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy - w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. z 2007 r., Nr 93, poz. 623 z późn. zm.), Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 29 grudnia 2017r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energia elektryczną (Dz.U. z 2017r. poz. 2500), Taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej (taryfie OSD) oraz Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego tj. ENEA Operator Sp.zo.o. ul. Strzeszyńska 58, 60-479 Poznań a także w przepisach ogólnie obowiązujących. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe energii elektrycznej realizowane w ramach przedmiotu zamówienia, wynikające z ustawy - prawo energetyczne, jak również aktów wykonawczych oraz dokumentów związanych. Wykonawca musi posiadać aktualnie obowiązującą koncesje na dystrybucję energii elektrycznej w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej lub Wykonawca jest zobowiązany posiadać obowiązującą przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego OSD tj. ENEA Operator Sp.zo.o. ul. Strzeszyńska 58, 60-479 Poznań umożliwiającą dostawę energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej Operatora Systemu Dystrybucyjnego w przypadku Wykonawców niebędących właścicielami sieci dystrybucyjnej, do punktów poboru energii elektrycznej Zamawiającego. Zamawiający informuje, że procedura zmiany sprzedawcy jest przeprowadzana po raz kolejny. Sprzedana energia elektryczna powinna spełniać parametry handlowe i techniczne zgodnie z zapisami ustawy - prawo energetyczne oraz rozporządzeniami odtwórczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. Wykonawca będzie dostarczał energię elektryczną zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców, określonymi w aktach wykonawczych na podstawie ustawy PE.
5. UWAGA! Szczegółowy opis dotyczący obiektów, które obejmuje przedmiot zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 1 do Umowy (Warunki techniczne świadczenia usługi kompleksowej).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

09310000-5 - Elektryczność

65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368944,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 368944,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368944,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Enea SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 777-00-20-640

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-201

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368944,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.