eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla PUSS w Pile

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla PUSS w Pile

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Uczelnia Stanisława Staszica w Pile

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570889124

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podchorążych 10

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dag@puss.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puss.pila.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla PUSS w Pile

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4eae095f-2b4c-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229677

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019463/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa energii elektrycznej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/puss_pila

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/puss_pila

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej
znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawcy” na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AG-2240-19-21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla PUSS w Pile, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne -dalej: PE (t.j. Dz.U. 2020, poz. 833 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi oraz ustawą o OZE - ustawa z dnia 20 lutego 2015r. o odnawialnych źródłach energii (t.j. Dz.U. 2020, poz. 261 ze zm.).
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym nazwy i lokalizacja obiektów, przewidziane prognozowane zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie obowiązywania umowy, rodzaje taryf i moc umowną określono w poniższym zestawieniu:
1) ul. Podchorążych 10 - taryfa C21 - moc um. 150 - zapotrzebowanie 335.000 kWh
2) ul. Żeromskiego 14 - taryfa G11 - moc um. 70 - zapotrzebowanie 30.000 kWh. Obiekt wyposażony w mikroinstalację prosumenta energii odnawialnej o mocy zainstalowanej elektrycznej 49,98 kW do sieci oraz zainstalowane urządzenia pomiarowo-rozliczeniowe (licznik dwukierunkowy)prosumenta energii odnawialnej.
2.
Data przyłączenia mikroinstalacji do sieci ENEA OPERATOR Sp.zo.o. 09.02.2021r
2. Wskazane w powyższym zestawieniu wartości są wartościami szacunkowymi, nieodzwierciedlającymi realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy. Rzeczywiste rozliczanie za dostawę energii elektrycznej odbywać się będzie na podstawie danych pomiarowo-rozliczeniowych przekazanych Wykonawcy przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego
3. Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej nie pociąga dla Zamawiającego (odbiorcy) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii oraz usługi przesyłu zgodnie z obowiązującą Taryfą Operatora. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru na poziomie (+/-) 30%.
4. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 roku – Prawo energetyczne oraz rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy - w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. z 2007 r., Nr 93, poz. 623 z późn. zm.), Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 29 grudnia 2017r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energia elektryczną (Dz.U. z 2017r. poz. 2500), Taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej (taryfie OSD) oraz Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego tj. ENEA Operator Sp.zo.o. ul. Strzeszyńska 58, 60-479 Poznań a także w przepisach ogólnie obowiązujących. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe energii elektrycznej realizowane w ramach przedmiotu zamówienia, wynikające z ustawy - prawo energetyczne, jak również aktów wykonawczych oraz dokumentów związanych. Wykonawca musi posiadać aktualnie obowiązującą koncesje na dystrybucję energii elektrycznej w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej lub Wykonawca jest zobowiązany posiadać obowiązującą przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego OSD tj. ENEA Operator Sp.zo.o. ul. Strzeszyńska 58, 60-479 Poznań umożliwiającą dostawę energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej Operatora Systemu Dystrybucyjnego w przypadku Wykonawców niebędących właścicielami sieci dystrybucyjnej, do punktów poboru energii elektrycznej Zamawiającego. Zamawiający informuje, że procedura zmiany sprzedawcy jest przeprowadzana po raz kolejny. Sprzedana energia elektryczna powinna spełniać parametry handlowe i techniczne zgodnie z zapisami ustawy - prawo energetyczne oraz rozporządzeniami odtwórczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. Wykonawca będzie dostarczał energię elektryczną zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców, określonymi w aktach wykonawczych na podstawie ustawy PE.
5. UWAGA! Szczegółowy opis dotyczący obiektów, które obejmuje przedmiot zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 1 do Umowy (Warunki techniczne świadczenia usługi kompleksowej).

4.2.6.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

09310000-5 - Elektryczność

65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Wartość opcji do 30% wartości zamówienia podanego w krótkim opisie przedmiotu zamówienia. Opcja zostanie zrealizowana po zużyciu wielkości energii podanej w umowie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zgodnie z swz

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
2. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3. Załącznik nr 2 - Oświadczenia wykonawcy
4. Załącznik nr 3 – Oświadczenie z RODO.
5. Załącznik nr 4 – Pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego, (jeżeli dotyczy)
6. Koncesje w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz.U. 2020, poz. 833 ze zm.) potwierdzającą posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności w zakresie obrotu energią elektryczną.
7. Koncesje w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, obowiązującą przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia wyłącznie w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej lub jeżeli Wykonawca nie jest właścicielem sieci dystrybucyjnej, posiadanie ważnej Generalnej Umowy Dystrybucji dla usługi kompleksowej zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego OSD tj. ENEA Operator Sp.zo.o. ul. Strzeszyńska 58, 60-479 Poznań na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na obszarze, na którym znajdują się punkty poboru opisane w Załączniku nr 1 do wzoru umowy (Warunki techniczne świadczenia usługi kompleksowej) w tym w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wytworzonej w mikroinstalacji. W przypadku Wykonawców niebędących właścicielami sieci dystrybucyjnej, do punktów poboru energii elektrycznej Zamawiającego (Wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz przedstawi kopie umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

szczegółowe zmiany opisano w załączniku nr 6 do swz - projekt umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/puss_pila

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-22 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.