eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › "Zakup z dostawą tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup z dostawą tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Legnica reprezentowana przez Prezydenta Miasta Legnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647251

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Słowiański 8

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@legnica.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.bip.legnica.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup z dostawą tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9451b6d5-ccc9-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279585

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055723/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup części i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń peryferyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00207338

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM.RZP.271.6.1.3.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot niniejszego zamówienia:
A )Tonery, tusze oraz materiały eksploatacyjne do drukarek będących na gwarancji i/lub użytkowane w zadaniach wymagających wysokiej jakości wydruku.
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych tonerów, tuszy oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.
2) Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecany przez producenta sprzętu, oraz ilości zamawianego towaru przedstawia tabela nr 1 znajdująca się w Szczegółowym OPZ -wykaz cen– załącznik nr 1 do IDW Rozdział 2 SWZ. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na tonery, tusze i materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne.
Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do produkowanego przez producenta urządzenia.
3) Wymagania stawiane Wykonawcy:
a. Wykonawca gwarantuje, że dostarczane tonery, tusze i materiały eksploatacyjne:
i. będą fabrycznie nowe, nieregenerowane.
ii. nie będą powodować utraty gwarancji producenta na urządzeniach, w których będą zamontowane. W przypadku oferty produktów równoważnych, Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie producenta, że zaoferowany towar nie powoduje utraty gwarancji producenta urządzeń drukujących.
iii. będą wysokiej jakości oraz w pełni kompatybilne ze sprzętem Zamawiającego, wyszczególnionym w tabeli nr 1 znajdującej się w Szczegółowym OPZ – wykaz cen – załącznik nr 1 do IDW Rozdział 2 SWZ.
iv. zapewnią należyte bezpieczeństwo pracy urządzeń Zamawiającego
v. będą posiadały właściwe opakowanie i oznakowanie.
vi. będą posiadały certyfikat wystawiony przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający spełnianie przez producenta systemowych norm zarządzania jakością ISO 9001 oraz ISO 14001.
vii. podana wydajność oferowanych tonerów oraz tuszy będzie zgodna z wymaganiami norm ISO 19752, ISO 19798, ISO 24711, ISO 24712 odpowiedniej dla typu materiału.
viii. nie naruszają patentów i znaków towarowych producentów sprzętu drukującego.
ix. są w pełni kompatybilne z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, a po ich zainstalowaniu na monitorze oraz panelu kontrolnym sprzętu nie mogą pojawiać się żadne negatywne komunikaty np. o nieoryginalności zastosowanego materiału, nie ograniczają dostępnych funkcji sprzętu, a w przypadku , gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony - chip, który monitoruje proces druku i zużycie tuszu/tonera, produkt równoważny musi posiadać analogiczny element.
b. Zamawiający wymaga, aby oferowane tonery, tusze oraz materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję minimum 12 miesięcy od dnia dostawy.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia dostawy pod względem jakościowym i ilościowym. W przypadku stwierdzenia niezgodności z ofertą Wykonawcy Zamawiający poinformuje o tym fakcie Wykonawcę, który zobowiązany jest odebrać od Zamawiającego niezgodny asortyment oraz dostarczyć prawidłowy w ciągu 2 dni roboczych.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji czy oferowany towar posiada odpowiednie certyfikaty/etykiety producenta. W powyższym celu Zamawiający może zwrócić się do przedstawicieli producenta zaoferowanego towaru z prośbą o weryfikację czy produkt spełnia wymagania opisane w OPZ.
B) Tonery, tusze oraz materiały eksploatacyjne do drukarek nie będących na gwarancji.
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych tonerów, tuszy oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.
2) Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecany przez producenta sprzętu, oraz ilości zamawianego towaru przedstawia tabela nr 2 znajdująca się w Szczegółowym OPZ – wykaz cen – załącznik nr 1 do IDW Rozdział 2 SWZ. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na tonery, tusze i materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne.
Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do produkowanego przez producenta urządzenia.
3) Wymagania stawiane Wykonawcy:
a. Wykonawca gwarantuje, że dostarczane tonery, tusze i materiały eksploatacyjne:
i będą fabrycznie nowe, nieregenerowane,
ii będą wysokiej jakości oraz w pełni kompatybilne ze sprzętem Zamawiającego, wyszczególnionym w tabeli nr 2 znajdującej się w Szczegółowym OPZ – wykaz cen – załącznik nr 1 do IDW Rozdział 2 SWZ.
iii zapewnią należyte bezpieczeństwo pracy urządzeń Zamawiającego
iv będą posiadały właściwe opakowanie i oznakowanie.
v nie naruszają patentów i znaków towarowych producentów sprzętu drukującego.
b. Zamawiający wymaga, aby oferowane tonery, tusze oraz materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję minimum 12 miesięcy od dnia dostawy.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia dostawy pod względem jakościowym i ilościowym. W przypadku stwierdzenia niezgodności z ofertą Wykonawcy Zamawiający poinformuje o tym fakcie Wykonawcę, który zobowiązany jest odebrać od Zamawiającego niezgodny asortyment oraz dostarczyć prawidłowy w ciągu 2 dni roboczych
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji czy oferowany towar posiada odpowiednie certyfikaty/etykiety producenta. W powyższym celu Zamawiający może zwrócić się do przedstawicieli producenta zaoferowanego towaru z prośbą o weryfikację czy produkt spełnia wymagania opisane w OPZ.
Szczegółowy przedmiot zamówienia określają: Szczegółowy OPZ – wykazy cen -załącznik nr 1 do IDW Rozdział 2 SWZ oraz projekt umowy wraz z załącznikami – Rozdział 3 swz.
2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakiekolwiek nazwy własne i marki handlowe urządzeń i elementów, znaki towarowe, patenty czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane nazwy własne i marki handlowe urządzeń i elementów patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego, zamieszczone w specyfikacji nazwy technologicznych lub producentów kluczowych komponentów użyto jedynie w celu przykładowym- co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty, w której poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w opisie przedmiotu zamówienia mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami/elementami równoważnymi, tj. przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego.
3. Zgodnie z treścią art. 101 ustawy Prawo zamówień publicznych 11 września 2019r. (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 – tekst jednolity z późniejszymi zmianami; (zwanej dalej uPzp) jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania pod względem cech, parametrów lub rozwiązań technicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych równoważnych, co do ich cech, parametrów lub rozwiązań technicznych, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów zastosowanych w specyfikacji warunków zamówienia. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia.
4. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 104 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały „równoważność” urządzeń i wyrobów co do ich cech, parametrów lub rozwiązań technicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22600000-6 - Tusz

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30125000-1 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

30125120-8 - Toner do fotokopiarek

30124000-4 - Części i akcesoria do maszyn biurowych

30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34493,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34493,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34493,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Golden Line sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5170395649

7.3.3) Ulica: ul. Krakowska

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34493,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.