eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Świadczenie usług doradczych na etapie wdrożeniowym systemów: Obsługa Laboratorium - LIMS (Laboratory Information Management System) i BackOffice" w ramach projektu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usług doradczych na etapie wdrożeniowym systemów: Obsługa Laboratorium - LIMS (Laboratory Information Management System) i BackOffice” w ramach projektu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY INSTYTUT ZDROWIA PUBLICZNEGO-PAŃSTWOWY ZAKŁAD HIGIENY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288461

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Chocimska 24

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-791

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pzh.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzh.gov.pl/public/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług doradczych na etapie wdrożeniowym systemów: Obsługa Laboratorium - LIMS (Laboratory Information Management System) i BackOffice” w ramach projektu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44a0184e-3322-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278802

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

POPC.02.02.00-00-0034/19-00

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-44a0184e-3322-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://nizp-pzh.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wskazane w pkt 5 Rozdziału I SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wskazane w dokumentach zamówienia - pkt 21 SWZ– Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Instytut Badawczy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wskazane w dokumentach zamówienia- pkt 21 SWZ– Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Instytut Badawczy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: O-OZP-22-36/10/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług doradczych na etapie wdrożeniowym systemów: Obsługa Laboratorium - LIMS (Laboratory Information Management System) i BackOffice” w ramach projektu pn. ”Rozwój nowoczesnych wewnętrznych technologii informacyjno-komunikacyjnych dla usług świadczonych drogą elektroniczną Narodowym Instytucie Zdrowia Publicznego – Państwowym Zakładzie Higieny (NIZP-PZH)”. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w Rozdziale III SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72246000-1 - Usługi doradcze w zakresie systemów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne

72227000-2 - Usługi doradcze w zakresie integracji oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji Wykonawcy od wezwania/zapytania Zamawiającego (Tr)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie ustanawia warunku w ww. zakresie;
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie ustanawia warunku w ww. zakresie;
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie ustanawia warunku w ww. zakresie;
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej – 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał następujące doświadczenie:
należycie wykonał a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 4 Usługi* (co najmniej po jednej z każdej określonej poniżej) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzający się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
* Za Usługi Zamawiający rozumie usługi o określonym poniżej zakresie i wartości :
1) co najmniej jedną usługę doradczą lub usługę wsparcia w zakresie wdrożenia systemu informatycznego dla klienta zewnętrznego wobec podmiotu składającego ofertę, o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto;
2) co najmniej jedną usługę doradczą lub zarządzania projektem informatycznym dla klienta zewnętrznego wobec podmiotu składającego ofertę, o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 PLN brutto;
3) co najmniej jedną usługę obejmującą nadzór, usługi doradcze, analizę i identyfikowanie wymagań funkcjonalnych dla systemu informatycznego dla jednostki użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 PLN brutto;
4) co najmniej jedną usługę obejmującą usługi doradcze, analizę i identyfikowanie wymagań funkcjonalnych dla systemu informatycznego dla jednostki realizującej zadania z zakresu zdrowia publicznego - 300 000,00 PLN brutto.

UWAGA
W przypadku wartości usług wyrażonej w innej walucie, Zamawiający, w celu oceny spełnienia ww. warunku, dokona przeliczenia tych wartości wg. kursu z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu na podstawie Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronie internetowej:
http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx

2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, skierowanymi do realizacji przedmiotowego zamówienia i które będą spełniać następujące wymagania:
co najmniej 3 osoby posiadające następujące doświadczenie i kompetencje tj.:
1) Kierownik Projektu – 1 osoba:
• posiada wiedzę w zakresie zarządzania projektami, potwierdzoną aktualnym powszechnie uznawanym certyfikatem, np. PRINCE2 na poziomie Practitioner
• posiada wykształcenie wyższe w zakresie nauk technicznych;
• posiada doświadczenie w zarządzaniu projektami dla jednostek realizujących zadania w zakresie zdrowia publicznego;
• posiada doświadczenie w pełnieniu nadzoru w projektach informatycznych dla jednostek użyteczności publicznej;
• w ciągu ostatnich 3 lat zarządzał co najmniej dwoma projektami informatycznymi o wartości co najmniej 250 000,00 PLN każdy, w tym przynajmniej jeden z projektów o okresie realizacji dłuższym niż 15 miesięcy;

2) Ekspert ds. rozwiązań informatycznych i analizy biznesowej – 1 osoba:
• posiada wykształcenie wyższe w zakresie informatyki;
• posiada wiedzę w zakresie zarządzania projektami, potwierdzoną aktualnym powszechnie uznawanym certyfikatem, np. PRINCE2 na poziomie Foundation
• posiada znajomość:
- projektowania architektury systemów teleinformatycznych, zapewniającej kompleksowe podejście do projektowania, planowania, implementacji oraz zarządzania informacyjną architekturą organizacji;
- zarządzania usługami informatycznymi, posiadającej zdefiniowane procesy;
- projektowania architektury korporacyjnej;
• posiada doświadczenie w analizie i modelowaniu procesów biznesowych oraz identyfikowaniu wymagań funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych dla systemów informatycznych;
• posiada znajomość notacji BPMN na poziomie umożliwiającym opracowanie modelu procesu biznesowego w sposób zgodny ze składnią notacji;
• w ciągu ostatnich 3 lat brał udział w realizacji co najmniej 1 projektu informatycznego o wartości co najmniej 300 000.00 zł, obejmującego usługi doradcze, analizę i identyfikowanie wymagań funkcjonalnych dla systemu informatycznego dla jednostki realizującej zadania z zakresu zdrowia publicznego;


3) Analityk systemów informatycznych – 1 osoba:
• posiada wykształcenie wyższe;
• posiada wiedzę w zakresie zarządzania projektami, potwierdzoną aktualnym powszechnie uznawanym certyfikatem, np. PRINCE2 na poziomie Foundation;
• posiada minimum 2-letnie doświadczenie w branży IT;
• posiada doświadczenie w analizie i modelowaniu procesów biznesowych oraz identyfikowaniu wymagań funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych dla systemów informatycznych;
• posiada znajomość notacji BPMN na poziomie umożliwiającym opracowanie modelu procesu biznesowego w sposób zgodny ze składnią notacji;
• posiada doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych;
• w ciągu ostatnich 3 lat brał udział w realizacji co najmniej 3 projektów informatycznych o wartości co najmniej 250 000,00 zł dla każdego projektu, obejmującego usługi doradcze, analizę
i identyfikowanie wymagań funkcjonalnych dla systemu informatycznego, w tym przynajmniej jednego dla jednostki realizującej zadania z zakresu zdrowia publicznego;

Uwaga:
Zamawiający nie dopuszcza łączenia ww. funkcji. Wykonawca nie może zaproponować jednej osoby do pełnienia kilku ww. funkcji jednocześnie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne z treścią formularza zamieszczonegow Rozdziale II.2 SWZ;
oraz Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania:
2) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wykonawcy składanym na podstawie art. 125 ust. 1 Ustawy PZP, zgodnie z załącznikiem nr II.7 do SWZ.
3) oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie z załącznikiem nr II.8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne z treścią formularza zamieszczonego
w Rozdziale II.2 SWZ oraz
2. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi zostały wykonane należycie (zgodnie z Załącznikiem nr II.4 do SWZ).
Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
3. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z Załącznikiem nr II.5 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie z załącznikiem II.3 do SWZ.
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na potrzeby realizacji danego zamówienia (zgodnie z Załącznikiem II.6 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - w przypadku korzystania z zasobów podmiotu trzeciego.
3) Pełnomocnictwo w przypadku składania oferty przez pełnomocnika

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

ROZDZIAŁ II pkt. 11 - Informacja dla Wykonawców, którzy wspólnie składają ofertę (konsorcja).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian umowy w sytuacjach określonych w art. 455 ustawy PZP oraz w Rozdziale IV - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-02 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-31

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
2. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przedmiotowym postępowaniu.
Szczegółowe informacje są zawarte w pkt. 20 SWZ.
3. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 310 ustawy PZP, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
4. Uzasadnienie dla terminu określonego datą:
Umowa obowiązywać będzie od dnia jej zawarcia do dnia 31.03.2023 r. jednak należy założyć ewentualne przesunięcia projektu a tym samym wydłużenie obowiązywania umowy bez dodatkowego wynagrodzenia nie dłużej niż do 30.09.2023 r. w przypadku zajścia okoliczności, których Zamawiający w chwili obecnej nie może przewidzieć.
Zamawiający zwraca uwagę, iż przedmiot niniejszej Umowy realizowany jest w ramach projektu pn. ”Rozwój nowoczesnych wewnętrznych technologii informacyjno-komunikacyjnych dla usług świadczonych drogą elektroniczną w Narodowym Instytucie Zdrowia Publicznego – Państwowym Zakładzie Higieny (NIZP-PZH) a wykonanie umowy w terminie ww. wymienionym podyktowane jest przedmiotem niniejszej usługi oraz harmonogramem projektu, który Instytut jako Beneficjent środków finansowych zobowiązany jest przestrzegać zgodnie z podpisaną umową o dofinansowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.