eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa i montaż urządzeń elektronicznych do istniejących systemów dozoru Muzeum Narodowego w Gdańsku.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż urządzeń elektronicznych do istniejących systemów dozoru Muzeum Narodowego w Gdańsku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Toruńska 1

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-822

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 301 70 61

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@mng.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mng.gda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://muzeumnarodowe-gdansk.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytucja kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż urządzeń elektronicznych do istniejących systemów dozoru Muzeum Narodowego w Gdańsku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a249ddea-f04d-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00277172

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007041/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa z montażem elementów systemu zabezpieczeń do wybranych oddziałów Muzeum Narodowego w Gdańsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130855/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/DIM/D/4/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 198373,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonawca dostarczy i zamontuje:
1.1 Szafa rack 19"42U 800x1000 - szt. 1
1.2 Szafa magazynowa BU/4. 100 (1920x1000x420) - szt. 1
1.3 Stacja robocza wizualizacji i7,64bit z oprogramowaniem- szt. 2
1.4 Zasilacz UPS - szt. 1
1.5 Zasilacz UPS - 8kW- szt. 1
1.6 Moduł bateryjny Rack 3U - szt. 1
1.7 Centrala pożarowa POLON 4200 – szt. 1
1.8 Akumulator 12V/18Ah – szt. 2
1.9 Akumulator 65Ah/12V – szt. 1
1.10 Akumulator EP7.2-12 7,2Ah/12V - szt. 18
1.11 Dysk HDDWD Purple 8TB - szt. 8
1.12 Rejestrator IP – szt. 1
1.13 Rejestrator IP - szt. 1
1.14 Kamera IP - wewnętrzne - identyfikacyjne – szt. 2
1.15 Kamera IP - zewnętrzna- szt. 15
1.16 Uchwyt do kamer - zewnętrznych – szt. 15
1.17 Kamera IP – wewnętrzne – szt. 4
1.18 Monitor lcd (minimum 42") – szt. 5
1.19 Uchwyt do monitora z możliwością regulacji (pion, poziom) – szt. 5
1.20 Organizator poziomy kabli 19" 1U –szt. 5
1.21 Switch zarządzalny 24 portowy z portami SFP IT - szt. 1
1.22 Switch zarzadzalny GS-1920-24HP – szt. 3
1.23 Konwerter RS232/USB Moxa UPORT 1150I – szt. 1
1.24 Kabel krosowy UTP kat.6 3mb – szt. 5
1.25 Czytnik zbliżeniowy HID Prox Point Plus 125kHz – szt. 6
1.26 Ekspander przejścia SPCA210.100 – szt. 6
1.27 Przycisk wyjścia TKN-01 – szt. 6
1.28 Zasilacz buforowy PSBEN10A12E – szt. 1
1.29 Czujka PIR+mikrofala+antymasking – szt. 12
1.30 Czujnik magnetyczny – szt. 10
2. Rozmieszczenie elementów w poszczególnych Oddziałach Muzeum Narodowego w Gdańsku zostało opisane w załączniku nr 1 do SWZ. Zakres niezbędnych czynności w ramach montażu urządzeń został opisany w załączniku 1a do SWZ.
3. Zamawiający określił w SWZ wymagania z użyciem nazw własnych produktów lub marek producentów (znaki towarowe, patenty lub pochodzenie). Należy traktować wskazane produkty jako wzorcowe, które są kompatybilne z funkcjonującymi systemami zabezpieczeń. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza dostarczenie produktów wzorcowych lub równoważnych, jednakże bezwzględnie kompatybilnych z istniejącymi systemami, spełniających warunki równoważności. Warunki równoważności dla każdego produktu zostały określone w załączniku 3b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32240000-7 - Kamery telewizyjne

35121700-5 - Systemy alarmowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242310,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313106,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242310,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tele - Serwis Teletechniczny Zakład Usługowo - Handlowy Czesław Kwaśnicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 870279155

7.3.3) Ulica: Składowa

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 80-177

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242310,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.