eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grajewo › Modernizacja hali sportowej przy Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Grajewie ul. Strażacka 2, 19-200 Grajewo .



Ogłoszenie z dnia 2024-04-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja hali sportowej przy Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Grajewie ul. Strażacka 2, 19-200 Grajewo .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO GRAJEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669714

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strażacka 6A

1.5.2.) Miejscowość: Grajewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.grajewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grajewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://um-grajewo.logintrade.net, http://bip.um.grajewo.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja hali sportowej przy Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Grajewie ul. Strażacka 2, 19-200 Grajewo .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26cd0b0f-cb09-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276744

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056534/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Modernizacja hali sportowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Grajewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00127998

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.7013.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 592077,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadanie pn.: „Modernizacja hali sportowej przy Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Grajewie ul. Strażacka 2, 19-200 Grajewo” w ramach programu „Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej – Edycja 2023”.

2. Zakres inwestycji obejmuje:
1) wykonanie podłogi sportowej hali sportowej o pow. 981,50 m2 punktowo elastyczniej z rolowanej wielowarstwowej wykładziny sportowej PCV o min. grubości 7,5 mm, montowanej na płycie ze sklejki liściastej rozkładającej obciążenia.
2) dostawę i montaż wyposażenia sportowego, w tym:
a) 3 zestawów do siatkówki (w zestawie: nowe tuleje z obręczami, słupki, siatki z antenkami, osłony słupków – z montażem), konieczność wycięcia istniejących tulei i w to miejsce zamontowanie nowych tulei pasujących do nowego osprzętu sportowego,
b) zestawu do gry w tenisa ziemnego, konieczność wycięcia istniejących tulei i w to miejsce zamontowanie nowych tulei pasujących do nowego osprzętu sportowego,
c) bramek do piłki ręcznej o wym. 300 cm x 200 cm,
d) 2 konstrukcji do koszykówki z napędem elektrycznym służącym do opuszczania tablic 1,80 m x 1,05 m – tablice ze szkła bezpiecznego. Cały zestaw musi mieć aprobatę do rozgrywek koszykarskich, włącznie z najwyższym, polskim poziomem ligowym,
e) wykładziny ochronnej/zabezpieczającej w rolkach o powierzchni pokrywającej boisko – podstawowe parametry: długość rolek – 23 mb, ilość 28 sztuk, szerokość rolki 1,50 mb, grubość wykładziny nie mniej niż 1,5 mm.

3. Dodatkowe informacje dotyczące zakresu przedmiotu zamówienia zawarte są w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 6 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44112200-0 - Wykładziny podłogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44112230-9 - Linoleum

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 747328,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 747328,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 747328,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EVERSPORT Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252352959

7.3.3) Ulica: Kiersnowskiego 12/20

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-161

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 747328,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.