eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Część I - Przebudowa systemu CCTV w Polkowicach. Część II - Przebudowa systemu SSWiN w Lwówku Śląskim. Część III - Przebudowa instalacji ppoż. w Głogowie i w Górze.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Część I – Przebudowa systemu CCTV w Polkowicach.
Część II - Przebudowa systemu SSWiN w Lwówku Śląskim.
Część III – Przebudowa instalacji ppoż. w Głogowie i w Górze.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH

1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ W LEGNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Władysława Grabskiego 26

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 876 44 32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_legnica@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://portal.smartpzp.pl/zus

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ubezpieczenia społeczne.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Część I – Przebudowa systemu CCTV w Polkowicach.
Część II - Przebudowa systemu SSWiN w Lwówku Śląskim.
Część III – Przebudowa instalacji ppoż. w Głogowie i w Górze.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a29c02e-fe53-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276504

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000357/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 1. Budowa CCTV - BT/ Polkowice 2. Przebudowa SSWiN - BT/Lwówek Śląski

1.1.7 Przebudowa instalacji ppoż. - I/Głogów, BT/Góra

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00163938/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 190000/271/8/2021-ZAP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 601692,97 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 185360,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje budowę systemu telewizji przemysłowej w Biurze Terenowym ZUS w Polkowicach. Obecnie obiekt nie jest wyposażony w system telewizji przemysłowej CCTV. Planowane roboty budowlane obejmują kompleksowe dostosowanie obiektu do aktualnych standardów i wymagań obowiązujących w ZUS. Ogólny zakres prac obejmuje:
- montaż 4 szt. kamer kopułkowych wewnętrznych o jakości 4K z możliwością pracy „dzień-noc”,
- montaż rejestratora sieciowego umożliwiającego nagrywanie obrazu w jakości 4K ze wszystkich kamer w trybie ciągłym oraz przechowywanie nagrań minimum 30 dni,
- montaż stacji klienckiej składającej się z monitora 42,5” o rozdzielczości 4K, przystosowanego do pracy ciągłej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres opisuje dokumentacja projektowa, w tym: 1) Projekt wykonawczy, 2) Przedmiar robót, 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

4.5.5.) Wartość części: 13452,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje przebudowę sygnalizacji włamania i napadu w Biurze Terenowym ZUS w Lwówku Śląskim. Obecnie obiekt jest wyposażony w system, który wymaga rozbudowy w celu dostosowania obiektu do aktualnych standardów i wymagań obowiązujących w ZUS. Ogólny zakres prac obejmuje:
- montaż: 4 szt. czujek ruchu – pasywnej podczerwieni, 13 szt. akustycznych czujek zbicia szkła, 1 przycisk napadowy, 55 szt. czujek magnetycznych oraz 8 szt. czujek zalania wody.
- wymianę centrali alarmowej w celu zapewnienia możliwości jej dalszej rozbudowy. - dobór urządzeń w taki sposób, aby były kompatybilne z urządzeniami istniejącymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac zawiera dokumentacja projektowa, w tym: 1) Projekt wykonawczy, 2) Przedmiar robót, 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

4.5.5.) Wartość części: 29857,33 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje przebudowę sygnalizacji przeciwpożarowej w Inspektoracie ZUS w Głogowie oraz w Biurze Terenowym ZUS w Górze. Obecnie obiekt jest wyposażony w system, który wymaga rozbudowy w celu dostosowania obiektu do aktualnych standardów i wymagań obowiązujących w ZUS.
1. Przebudowa instalacji ppoż. w Głogowie Ogólny zakres prac obejmuje:
- demontaż: 20 szt. czujek dymu, 4 szt. ręcznych ostrzegaczy pożaru, 3 szt. sygnalizatorów akustycznych,
- montaż: 71 szt. optycznych czujek dymu, 2 szt. czujek ciepła, 5 szt. ręcznych ostrzegaczy pożaru, 8 szt. modułów liniowych kontrolno-sterujących, 12 szt. sygnalizatorów akustycznych.
- wymianę centrali alarmowej w celu zapewnienia możliwości jej dalszej rozbudowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac zawiera dokumentacja projektowa, w tym: 1) Projekt wykonawczy, 2) Przedmiar robót, 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
2. Przebudowa instalacji ppoż. w Górze Ogólny zakres prac obejmuje:
- demontaż: 9 szt. czujek dymu, 2 szt. ręcznych ostrzegaczy pożaru, 1 szt. sygnalizatora akustycznego,
- montaż: 4 szt. optycznych czujek dymu, 2 szt. czujek ciepła, 55 szt. wielosensorowych czujek dymu i ciepła, 8 szt. ręcznych ostrzegaczy pożaru, 5 szt. modułów liniowych kontrolno-sterujących, 12 szt. sygnalizatorów akustycznych. - wymianę centrali alarmowej w celu zapewnienia możliwości jej dalszej rozbudowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac zawiera dokumentacja projektowa, w tym: 1) Projekt wykonawczy, 2) Przedmiar robót, 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.5.5.) Wartość części: 142051,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18880,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19481,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18880,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CPU ZETO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110203374

7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 20

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18880,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39045,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39143,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39045,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4 U Systems Robert Marciniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6951325029

7.3.3) Ulica: Metalowców 10b/7

7.3.4) Miejscowość: Jawor

7.3.5) Kod pocztowy: 59-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Demontaże, wykonanie okablowania, montaż urządzeń - Obses Daniel Lewandowski ul. Krucza 27, 59-220 Legnica


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39045,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148099,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184265,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148099,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CPU ZETO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110203374

7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 20

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148099,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.