eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grabica › Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Brzozie, Gmina Grabica, powiat piotrkowski, woj. łódzkie



Ogłoszenie z dnia 2024-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Brzozie, Gmina Grabica, powiat piotrkowski, woj. łódzkie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grabica

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Grabicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647865

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grabica 66

1.5.2.) Miejscowość: Grabica

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-306

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44/616-11-25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@grabica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://grabica.biuletyn.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e8bc8496-bf58-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Brzozie, Gmina Grabica, powiat piotrkowski, woj. łódzkie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8bc8496-bf58-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00275896

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038221/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Brzozie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00191454

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1971521,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Brzozie, Gmina Grabica, powiat piotrkowski, woj. łódzkie.
W zakresie termomodernizacji obiektu szkolnego powstałego w latach 90. jest wykonanie ocieplenia części ścian fundamentowych, pogrubienie ocieplenia ze styropianu całości ścian zewnętrznych, stropu nad ostatnią kondygnacją i dachu oraz wymiana stolarki okiennej i instalacji c.o. wraz wymianą kotła na olej opałowy na pompy ciepła oraz wykonaniem dolnego gruntowego źródła ciepła - w części starej szkoły (budynek od strony frontowej), a także odnowienie elewacji budynku w części nowszej szkoły (sala gimnastyczna z łącznikiem), jak również wykonanie innych prac towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotowej inwestycji.
Budynek szkoły usytuowany jest na terenie zabytkowego parku wpisanego do Rejestru Zabytków.
Na wykonanie robót uzyskano Pozwolenie na budowę nr 94/2023 z dnia 16.03.2023r. oraz Pozwolenie Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 16.02.2023r.
Lokalizacja inwestycji: dz. nr ewid. 186 obręb Brzoza
2. Zakres rzeczowy obejmuje m.in.:
a) Termomodernizacja – starsza część szkoły
 przygotowanie terenu pod budowę
 roboty przy wznoszeniu rusztowań
 roboty rozbiórkowe
 roboty w zakresie stolarki budowlanej
 roboty elewacyjne
 roboty w zakresie usuwania gleby
 roboty izolacyjne fundamentów
 roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
 kładzenie i wykładanie podłóg
 roboty instalacyjne elektryczne
b) Odnowienie elewacji budynku w części nowej szkoły
 przygotowanie terenu pod budowę
 roboty przy wznoszeniu rusztowań
 roboty elewacyjne
 kładzenie i wykładanie podłóg
 roboty malarskie
c) Roboty sanitarne:
 roboty rozbiórkowe
 roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
 instalowanie kotłów
 roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
 instalowanie centralnego ogrzewania
d) Roboty elektryczne:
 przebudowa istniejącego złącza ZK+TL
 układanie zaszilacza kablowego do kotłowni
 instalacja zasilania pomp ciepła w kotłowni
 pomiary
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Dokumentacji projektowej (Projekcie budowlano - wykonawczym, Przedmiarach robót) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiących Załączniki do SWZ, przy czym należy mieć na uwadze, że przedmiary robót ze względu na ryczałtową formę wynagrodzenia stanowią jedynie materiał pomocniczy.
4. W RAMACH W/W ROBÓT, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO:
a) wykonania wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów.
b) zorganizowania zaplecza budowy, podłączenia mediów we własnym zakresie i na swój koszt oraz pokrycia kosztów ich eksploatacji przez cały okres trwania budowy.
c) zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom z udziałem osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy,
d) ubezpieczenia terenu budowy na własny koszt oraz od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z § 5 ust. 9 projektu umowy,
e) dbania o porządek na terenie robót oraz utrzymania terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych,
f) natychmiastowego usunięcia w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót,
g) zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót.
h) pokrycia kosztów związanych z bieżącą obsługą geodezyjną inwestycji w tym przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku gdy w/w znaki znajdują się na terenie realizacji robót.
i) wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art.3 ust. 3 pkt.22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach (tj. Dz. U. z 2020 poz. 797 z późn. zm.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2019 poz. 1396 z późn. zm.). W cenie ryczałtowej Wykonawca ma obowiązek uwzględnić odległość i koszt wywozu, składowania oraz utylizacji odpadów, w szczególności Wykonawca robót zapewni odbiór i utylizację wszystkich materiałów pochodzących z rozbiórki.
j) prowadzenia robót rozbiórkowych, montażowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47 poz. 401).
k) współdziałania z innymi Wykonawcami robót budowlanych prowadzącymi roboty na tym samym terenie.
l) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt odbudowy (renowacji) zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji;
m) wykonania po robotach sanitarnych oraz po wymianie okien/drzwi kompleksowych robót poprawkowych tynkarsko-malarskich z zachowaniem kolorystyki istniejącego malowania.
n) dokonania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych formalności związanych z budową dolnego źródła oraz maszynowni dla potrzeb pomp ciepła.
o) przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej po sprawdzeniu jej kompletności przez Zamawiającego, najpóźniej w terminie do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
p) sporządzenia i przekazania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do zasobów przez Powiatowy Ośrodek Geodezji (w 3 egzemplarzach) w terminie do 28 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
q) realizowanie robót w sposób jak najmniej uciążliwy dla funkcjonowania szkoły.
r) sporządzenia i przekazania certyfikatu energetycznego,
s) uzgadniania z Zamawiającym na bieżąco zakresu robót;
t) przekazania Zamawiającemu materiałów pochodzących z rozbiórki i złożenia na placu składowym w Grabicy przy garażach gminnych z dowozem przez Wykonawcę, w szczególności: okna, rury, grzejniki, kocioł C.O, zbiorniki na olej – 2 szt.
u) sporządzenia i przekazania Zamawiającemu w terminie 14 dni od zawarcia umowy harmonogramu rzeczowo – finansowego realizacji przedmiotu umowy w układzie miesięcznym, o treści uzgodnionej z Zamawiającym,
v) przedłożenia Zamawiającemu w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą kalkulacji szczegółowej, w przypadku niedołączenia tożsamego dokumentu do oferty. Zawarte ceny w kosztorysach muszą być zgodne z cenami przedstawionymi w ofercie przetargowej, a kosztorys ma ujawniać wszystkie składniki cenotwórcze. Kosztorys ofertowy będzie miał charakter pomocniczy tj. będzie służył, w szczególności do obliczenia (pomniejszenia lub zwiększenia) należnego wynagrodzenia Wykonawcy w szczególności w przypadkach niewykonania części robót objętych umową lub też wykonania robót zamiennych czy dodatkowych zgodnie z § 7 ust. 15 i § 17 ust. 2 lit. e) tiret trzeci, czwarty i piąty, ust. 7 umowy,
w) udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres wskazany w ofercie i wydłużenia okresu rękojmi za wady fizyczne do okresu równego gwarancji od dnia odbioru końcowego.
x) demontażu i ponownego montażu osłon grzejnikowych wraz z ich odpowiednim dopasowaniem z uwagi na większą grubość grzejników
y) wykonania wewnętrznej linii zasilającej obiekt zgodnie z warunkami technicznymi PGE.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45442100-8 - Roboty malarskie

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2050000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3066600,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2050000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLVA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388337115

7.3.3) Ulica: KARNISZEWICKA 91

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2050000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.