eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grabica › Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Brzozie, Gmina Grabica, powiat piotrkowski, woj. łódzkie



Ogłoszenie z dnia 2024-02-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Brzozie, Gmina Grabica, powiat piotrkowski, woj. łódzkie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grabica

1.2.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Grabicy

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647865

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Grabica 66

1.4.2.) Miejscowość: Grabica

1.4.3.) Kod pocztowy: 97-306

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.4.7.) Numer telefonu: 44/616-11-25

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@grabica.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://grabica.biuletyn.net/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226147

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-29

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00191454

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Brzozie, Gmina Grabica, powiat piotrkowski, woj. łódzkie.
W zakresie termomodernizacji obiektu szkolnego powstałego w latach 90. jest wykonanie ocieplenia części ścian fundamentowych, pogrubienie ocieplenia ze styropianu całości ścian zewnętrznych, stropu nad ostatnią kondygnacją i dachu oraz wymiana stolarki okiennej i instalacji c.o. wraz wymianą kotła na olej opałowy na pompy ciepła oraz wykonaniem dolnego gruntowego źródła ciepła - w części starej szkoły (budynek od strony frontowej), a także odnowienie elewacji budynku w części nowszej szkoły (sala gimnastyczna z łącznikiem), jak również wykonanie innych prac towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotowej inwestycji.
Budynek szkoły usytuowany jest na terenie zabytkowego parku wpisanego do Rejestru Zabytków.
Na wykonanie robót uzyskano Pozwolenie na budowę nr 94/2023 z dnia 16.03.2023r. oraz Pozwolenie Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 16.02.2023r.
Lokalizacja inwestycji: dz. nr ewid. 186 obręb Brzoza
2. Zakres rzeczowy obejmuje m.in.:
a) Termomodernizacja – starsza część szkoły
 przygotowanie terenu pod budowę
 roboty przy wznoszeniu rusztowań
 roboty rozbiórkowe
 roboty w zakresie stolarki budowlanej
 roboty elewacyjne
 roboty w zakresie usuwania gleby
 roboty izolacyjne fundamentów
 roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
 kładzenie i wykładanie podłóg
 roboty instalacyjne elektryczne
b) Odnowienie elewacji budynku w części nowej szkoły
 przygotowanie terenu pod budowę
 roboty przy wznoszeniu rusztowań
 roboty elewacyjne
 kładzenie i wykładanie podłóg
 roboty malarskie
c) Roboty sanitarne:
 roboty rozbiórkowe
 roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
 instalowanie kotłów
 roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
 instalowanie centralnego ogrzewania
d) Roboty elektryczne:
 przebudowa istniejącego złącza ZK+TL
 układanie zaszilacza kablowego do kotłowni
 instalacja zasilania pomp ciepła w kotłowni
 pomiary
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Dokumentacji projektowej (Projekcie budowlano - wykonawczym, Przedmiarach robót) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiących Załączniki do SWZ, przy czym należy mieć na uwadze, że przedmiary robót ze względu na ryczałtową formę wynagrodzenia stanowią jedynie materiał pomocniczy.
4. W RAMACH W/W ROBÓT, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO:
a) wykonania wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów.
b) zorganizowania zaplecza budowy, podłączenia mediów we własnym zakresie i na swój koszt oraz pokrycia kosztów ich eksploatacji przez cały okres trwania budowy.
c) zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom z udziałem osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy,
d) ubezpieczenia terenu budowy na własny koszt oraz od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z § 5 ust. 9 projektu umowy,
e) dbania o porządek na terenie robót oraz utrzymania terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych,
f) natychmiastowego usunięcia w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót,
g) zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót.
h) pokrycia kosztów związanych z bieżącą obsługą geodezyjną inwestycji w tym przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku gdy w/w znaki znajdują się na terenie realizacji robót.
i) wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art.3 ust. 3 pkt.22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach (tj. Dz. U. z 2020 poz. 797 z późn. zm.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2019 poz. 1396 z późn. zm.). W cenie ryczałtowej Wykonawca ma obowiązek uwzględnić odległość i koszt wywozu, składowania oraz utylizacji odpadów, w szczególności Wykonawca robót zapewni odbiór i utylizację wszystkich materiałów pochodzących z rozbiórki.
j) prowadzenia robót rozbiórkowych, montażowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47 poz. 401).
k) współdziałania z innymi Wykonawcami robót budowlanych prowadzącymi roboty na tym samym terenie.
l) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt odbudowy (renowacji) zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji;
m) wykonania po robotach sanitarnych oraz po wymianie okien/drzwi kompleksowych robót poprawkowych tynkarsko-malarskich z zachowaniem kolorystyki istniejącego malowania.
n) dokonania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych formalności związanych z budową dolnego źródła oraz maszynowni dla potrzeb pomp ciepła.
o) przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej po sprawdzeniu jej kompletności przez Zamawiającego, najpóźniej w terminie do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
p) sporządzenia i przekazania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do zasobów przez Powiatowy Ośrodek Geodezji (w 3 egzemplarzach) w terminie do 28 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
q) realizowanie robót w sposób jak najmniej uciążliwy dla funkcjonowania szkoły.
r) sporządzenia i przekazania certyfikatu energetycznego,
s) uzgadniania z Zamawiającym na bieżąco zakresu robót;
t) przekazania Zamawiającemu materiałów pochodzących z rozbiórki i złożenia na placu składowym w Grabicy przy garażach gminnych z dowozem przez Wykonawcę, w szczególności: okna, rury, grzejniki, kocioł C.O, zbiorniki na olej – 2 szt.
u) sporządzenia i przekazania Zamawiającemu w terminie 14 dni od zawarcia umowy harmonogramu rzeczowo – finansowego realizacji przedmiotu umowy w układzie miesięcznym, o treści uzgodnionej z Zamawiającym,
v) przedłożenia Zamawiającemu w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą kalkulacji szczegółowej, w przypadku niedołączenia tożsamego dokumentu do oferty. Zawarte ceny w kosztorysach muszą być zgodne z cenami przedstawionymi w ofercie przetargowej, a kosztorys ma ujawniać wszystkie składniki cenotwórcze. Kosztorys ofertowy będzie miał charakter pomocniczy tj. będzie służył, w szczególności do obliczenia (pomniejszenia lub zwiększenia) należnego wynagrodzenia Wykonawcy w szczególności w przypadkach niewykonania części robót objętych umową lub też wykonania robót zamiennych czy dodatkowych zgodnie z § 7 ust. 15 i § 17 ust. 2 lit. e) tiret trzeci, czwarty i piąty, ust. 7 umowy,
w) udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres wskazany w ofercie i wydłużenia okresu rękojmi za wady fizyczne do okresu równego gwarancji od dnia odbioru końcowego.

Po zmianie:
1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Brzozie, Gmina Grabica, powiat piotrkowski, woj. łódzkie.
W zakresie termomodernizacji obiektu szkolnego powstałego w latach 90. jest wykonanie ocieplenia części ścian fundamentowych, pogrubienie ocieplenia ze styropianu całości ścian zewnętrznych, stropu nad ostatnią kondygnacją i dachu oraz wymiana stolarki okiennej i instalacji c.o. wraz wymianą kotła na olej opałowy na pompy ciepła oraz wykonaniem dolnego gruntowego źródła ciepła - w części starej szkoły (budynek od strony frontowej), a także odnowienie elewacji budynku w części nowszej szkoły (sala gimnastyczna z łącznikiem), jak również wykonanie innych prac towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotowej inwestycji.
Budynek szkoły usytuowany jest na terenie zabytkowego parku wpisanego do Rejestru Zabytków.
Na wykonanie robót uzyskano Pozwolenie na budowę nr 94/2023 z dnia 16.03.2023r. oraz Pozwolenie Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 16.02.2023r.
Lokalizacja inwestycji: dz. nr ewid. 186 obręb Brzoza
2. Zakres rzeczowy obejmuje m.in.:
a) Termomodernizacja – starsza część szkoły
 przygotowanie terenu pod budowę
 roboty przy wznoszeniu rusztowań
 roboty rozbiórkowe
 roboty w zakresie stolarki budowlanej
 roboty elewacyjne
 roboty w zakresie usuwania gleby
 roboty izolacyjne fundamentów
 roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
 kładzenie i wykładanie podłóg
 roboty instalacyjne elektryczne
b) Odnowienie elewacji budynku w części nowej szkoły
 przygotowanie terenu pod budowę
 roboty przy wznoszeniu rusztowań
 roboty elewacyjne
 kładzenie i wykładanie podłóg
 roboty malarskie
c) Roboty sanitarne:
 roboty rozbiórkowe
 roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
 instalowanie kotłów
 roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
 instalowanie centralnego ogrzewania
d) Roboty elektryczne:
 przebudowa istniejącego złącza ZK+TL
 układanie zaszilacza kablowego do kotłowni
 instalacja zasilania pomp ciepła w kotłowni
 pomiary
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Dokumentacji projektowej (Projekcie budowlano - wykonawczym, Przedmiarach robót) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiących Załączniki do SWZ, przy czym należy mieć na uwadze, że przedmiary robót ze względu na ryczałtową formę wynagrodzenia stanowią jedynie materiał pomocniczy.
4. W RAMACH W/W ROBÓT, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO:
a) wykonania wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów.
b) zorganizowania zaplecza budowy, podłączenia mediów we własnym zakresie i na swój koszt oraz pokrycia kosztów ich eksploatacji przez cały okres trwania budowy.
c) zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom z udziałem osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy,
d) ubezpieczenia terenu budowy na własny koszt oraz od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z § 5 ust. 9 projektu umowy,
e) dbania o porządek na terenie robót oraz utrzymania terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych,
f) natychmiastowego usunięcia w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót,
g) zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót.
h) pokrycia kosztów związanych z bieżącą obsługą geodezyjną inwestycji w tym przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku gdy w/w znaki znajdują się na terenie realizacji robót.
i) wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art.3 ust. 3 pkt.22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach (tj. Dz. U. z 2020 poz. 797 z późn. zm.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2019 poz. 1396 z późn. zm.). W cenie ryczałtowej Wykonawca ma obowiązek uwzględnić odległość i koszt wywozu, składowania oraz utylizacji odpadów, w szczególności Wykonawca robót zapewni odbiór i utylizację wszystkich materiałów pochodzących z rozbiórki.
j) prowadzenia robót rozbiórkowych, montażowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47 poz. 401).
k) współdziałania z innymi Wykonawcami robót budowlanych prowadzącymi roboty na tym samym terenie.
l) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt odbudowy (renowacji) zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji;
m) wykonania po robotach sanitarnych oraz po wymianie okien/drzwi kompleksowych robót poprawkowych tynkarsko-malarskich z zachowaniem kolorystyki istniejącego malowania.
n) dokonania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych formalności związanych z budową dolnego źródła oraz maszynowni dla potrzeb pomp ciepła.
o) przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej po sprawdzeniu jej kompletności przez Zamawiającego, najpóźniej w terminie do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
p) sporządzenia i przekazania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do zasobów przez Powiatowy Ośrodek Geodezji (w 3 egzemplarzach) w terminie do 28 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
q) realizowanie robót w sposób jak najmniej uciążliwy dla funkcjonowania szkoły.
r) sporządzenia i przekazania certyfikatu energetycznego,
s) uzgadniania z Zamawiającym na bieżąco zakresu robót;
t) przekazania Zamawiającemu materiałów pochodzących z rozbiórki i złożenia na placu składowym w Grabicy przy garażach gminnych z dowozem przez Wykonawcę, w szczególności: okna, rury, grzejniki, kocioł C.O, zbiorniki na olej – 2 szt.
u) sporządzenia i przekazania Zamawiającemu w terminie 14 dni od zawarcia umowy harmonogramu rzeczowo – finansowego realizacji przedmiotu umowy w układzie miesięcznym, o treści uzgodnionej z Zamawiającym,
v) przedłożenia Zamawiającemu w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą kalkulacji szczegółowej, w przypadku niedołączenia tożsamego dokumentu do oferty. Zawarte ceny w kosztorysach muszą być zgodne z cenami przedstawionymi w ofercie przetargowej, a kosztorys ma ujawniać wszystkie składniki cenotwórcze. Kosztorys ofertowy będzie miał charakter pomocniczy tj. będzie służył, w szczególności do obliczenia (pomniejszenia lub zwiększenia) należnego wynagrodzenia Wykonawcy w szczególności w przypadkach niewykonania części robót objętych umową lub też wykonania robót zamiennych czy dodatkowych zgodnie z § 7 ust. 15 i § 17 ust. 2 lit. e) tiret trzeci, czwarty i piąty, ust. 7 umowy,
w) udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres wskazany w ofercie i wydłużenia okresu rękojmi za wady fizyczne do okresu równego gwarancji od dnia odbioru końcowego.
x) demontażu i ponownego montażu osłon grzejnikowych wraz z ich odpowiednim dopasowaniem z uwagi na większą grubość grzejników
y) wykonania wewnętrznej linii zasilającej obiekt zgodnie z warunkami technicznymi PGE.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 19.000,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych zero groszy).
W przypadku wniesienia wadium w innej walucie niż PLN należy stosować średni kurs NBP dla danej waluty, obowiązujący w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu.
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 01.03.2024r. do godz. 10:00 i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą zgodnie z pkt. XVI SWZ.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
naturoBank Bank Spółdzielczy o/Grabica Nr r-ku: 81 89730003 0090 0090 0068 0006 tytułem: WADIUM w postępowaniu znak ZP.271.1.2.2024 lub WADIUM na Termomodernizację SP w Brzozie.
W przypadku wpłaty wadium w pieniądzu z konta prywatnego (brak nazwy firmy wykonawcy w nazwie konta), do tytułu przelewu należy dodać informację o nazwie wykonawcy, którego oferta zostaje zabezpieczona.
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego, tj. musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt. 2-4 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wadium w tej formie należy załączyć do oferty.
Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
Uwaga!: W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczenia, Zamawiający uzna wadium za skutecznie zabezpieczające ofertę przez cały okres związania ofertą, jeżeli Zamawiający będzie miał możliwość skutecznego zgłoszenia żądania zapłaty w każdej sytuacji, gdy zdarzenie uzasadniające zatrzymanie wadium zaistniało w tym okresie.
6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
9. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.

Po zmianie:
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 19.000,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych zero groszy).
W przypadku wniesienia wadium w innej walucie niż PLN należy stosować średni kurs NBP dla danej waluty, obowiązujący w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu.
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 06.03.2024r. do godz. 10:00 i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą zgodnie z pkt. XVI SWZ.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
naturoBank Bank Spółdzielczy o/Grabica Nr r-ku: 81 89730003 0090 0090 0068 0006 tytułem: WADIUM w postępowaniu znak ZP.271.1.2.2024 lub WADIUM na Termomodernizację SP w Brzozie.
W przypadku wpłaty wadium w pieniądzu z konta prywatnego (brak nazwy firmy wykonawcy w nazwie konta), do tytułu przelewu należy dodać informację o nazwie wykonawcy, którego oferta zostaje zabezpieczona.
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego, tj. musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt. 2-4 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wadium w tej formie należy załączyć do oferty.
Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
Uwaga!: W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczenia, Zamawiający uzna wadium za skutecznie zabezpieczające ofertę przez cały okres związania ofertą, jeżeli Zamawiający będzie miał możliwość skutecznego zgłoszenia żądania zapłaty w każdej sytuacji, gdy zdarzenie uzasadniające zatrzymanie wadium zaistniało w tym okresie.
6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
9. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-03-01 10:00

Po zmianie:
2024-03-06 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-03-01 10:30

Po zmianie:
2024-03-06 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-03-30

Po zmianie:
2024-04-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.