Ogłoszenie z dnia 2021-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00208419/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych przez okres 12 miesięcy dla jednostek PRz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA RZESZOWSKA IM.IGNACEGO ŁUKASIEWICZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Warszawy 12
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 7432175
1.5.8.) Numer faksu: 8651075
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorzech@prz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.prz.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Uczelnia Wyższa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych przez okres 12 miesięcy dla jednostek PRz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f694e0f-25c9-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274590
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00208419/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NA/P/247/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 330415,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sukcesywna w miarę potrzeb na koszt dostawcy na terenie Rzeszowa do poszczególnych jednostek Politechniki.
Dostawa przedmiotu umowy następować będzie partiami w oparciu o zapotrzebowanie częściowe zgłaszane Wykonawcy przez Zamawiającego.
Wykonawca realizuje dostawę w czasie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od złożenia zamówienia częściowego. Zamówienia częściowe będą przesyłane pocztą elektroniczną.
Towar będzie dostarczany na koszt Wykonawcy do jednostek Zamawiającego na terenie Rzeszowa, OKL Jasionka, Stalowa Wola, do poszczególnych jedn. Politechniki.
Asortyment w ilościach szacunkowych przewidzianych do zakupu w terminie obowiązywania umowy został przedstawiony w załączniku nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Załącznik ten jest również wzorem formularza asortymentowo-cenowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 383605,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 407991,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 383605,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "HURT-PAPIER" Ryszard Cebula Sp. Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130067366
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-082
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURT-PAPIER RYSZARD CEBULA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HURT-PAPIER RYSZARD CEBULA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 383605,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie i dostawa gadżetów reklamowych w ramach Politechnicznej Sieci Via Carpatia
- Świadczenie usług noclegowych ze śniadaniem dla uczestników konferencji "Sztuka jako język i narzędzie" organizowanej przez Instytut Sztuk Pięknych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Organizacja szkoleń z zakresu rewitalizacji i partycypacji społecznej
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Szkole Podstawowej nr 34 w Rzeszowie
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
- "Remont uszkodzonej skarpy korpusu drogi wojewódzkiej nr 894 Lesko Hoczew-Czarna na odcinku od km 32+142 do km 32+237 strona prawa" w ramach Projektu "Od Beskidu Niskiego po Solinę".
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
- Zakup papieru ksero na wszystkie obiekty Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM - CSW w Łodzi
- Dostawa artykułów biurowych
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.