Ogłoszenie z dnia 2021-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00207117/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa różnych artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Suwałkach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W SUWAŁKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319598
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 565 12 07
1.5.8.) Numer faksu: 87 565 03 28
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_suwalki@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl/jednostka/areszt-sledczy-w-suwalkach
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa różnych artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Suwałkach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fdd9190-24f9-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273977
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012199/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa różnych artykułów spożywczych (przyprawy, przetwory z warzyw, tłuszcze, cukier)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00207117/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKW.2232.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 170000,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Sól kuchenna jodowana warzona:- drobno mielona;
- opakowanie – do 10 kg;
- termin przydatności do spożycia – min. 3 m-ce od daty dostawy;
15872400-5
1 800 kg
2. Kawa zbożowa:
- z prażonego żyta i cykorii, w pierwszym gatunku;
- opakowanie – do 10 kg ;
- termin przydatności do spożycia – min. 3 m-ce od daty dostawy;
15861000-1
720 kg
3. Herbata granulowana:
- opakowanie – do 10 kg;
- termin przydatności do spożycia – min. 3 m-ce od daty dostawy;
15863000-5
220 kg
4. Ketchup:
- opakowanie – butelki plastikowe do 1 kg, (nie worki!)
- termin przydatności do spożycia – min. 3 m-ce od daty dostawy;
15871230-5
400 kg
5. Przyprawa do zup w płynie – typu maggi:
- opakowanie – do 1l;
- termin przydatności do spożycia – min. 3 m-ce od daty dostawy;
15890000-3
440 l
6. Przyprawa jarzynka w proszku:
- opakowanie – do 10 kg ;
- termin przydatności do spożycia – min. 3 m-ce od daty dostawy;
15871270-7
480 kg
7. Koperek nać suszony:
- opakowanie – do 1 kg;
- termin przydatności do spożycia – min. 3 m-ce od daty dostawy;
15893000-4
28 kg
8. Pietruszka nać suszona:
- opakowanie – do 1 kg;
- termin przydatności do spożycia – min. 3 m-ce od daty dostawy;
15893000-4
24 g
9. Liść laurowy:
- opakowanie – do 1 kg;
- termin przydatności do spożycia – min. 3 m-ce od daty dostawy;
15871000-4
58 kg
10. Majeranek:
- opakowanie – do 1 kg;
- termin przydatności do spożycia – min. 3 m-ce od daty dostawy;
15872000-1
52 kg
11. Papryka mielona słodka:
- opakowanie – do 1 kg;
- termin przydatności do spożycia – min. 3 m-ce od daty dostawy;
15871000-7
55 kg
12. Pieprz czarny mielony:
- opakowanie – do 1 kg;
- termin przydatności do spożycia – min. 3 m-ce od daty dostawy;
15872100-2
73 kg
13. Pieprz ziołowy mielony:
- opakowanie – do 1 kg;
- termin przydatności do spożycia – min. 3 m-ce od daty dostawy;
15872100-2
76 kg
14. Ziele angielskie:
- opakowanie – do 1 kg;
- termin przydatności do spożycia – min. 3 m-ce od daty dostawy;
15870000-7
60 kg
15. Kwasek cytrynowy:
- opakowanie – do 1 kg;
- termin przydatności do spożycia – min. 3 m-ce od daty dostawy;
15890000-3
23 kg
16. Ocet spirytusowy 10%:
- opakowanie do 5 l
15871110-8
130 l
17. Majonez:
- opakowanie – wiaderka lub słoiki do 5 kg, (nie worki!)
- termin przydatności do spożycia – min. 3 m-ce od daty dostawy;
15871273-8
320 kg
18. Musztarda:
- opakowanie – wiaderka, butelki plastikowe lub słoiki do 5 kg (nie worki!)
- termin przydatności do spożycia – min. 3 m-ce od daty dostawy;
15871250-1
400 kg
19. Chrzan tarty:
- opakowanie jednostkowe- słoiki do 1 kg
- termin przydatności do spożycia – min. 3 m-ce od daty dostawy;
15331400-1
360 kg
20. Włoszczyzna suszona:
- opakowanie – 1 kg – 5 kg;
- termin przydatności do spożycia – min. 3 m-ce od daty dostawy;
15331110-1
110 kg
21. Cynamon mielony:
- opakowanie – do 1 kg;
- termin przydatności do spożycia – min. 3 m-ce od daty dostawy;
15871000-6
6 kg
22. Zupa pieczarkowa sypka:
- opakowanie – do 10 kg;
- termin przydatności do spożycia – min. 3 m-ce od daty dostawy;
15891400-4
1050 kg
23. Rosół drobiowy w proszku:
- opakowanie - do 10 kg;
- termin przydatności do spożycia – min. 3 m-ce od daty dostawy;
15891400-4
270 kg
24. Żurek w proszku:
- opakowanie – do 10 kg;
- termin przydatności do spożycia – min. 3 m-ce od daty dostawy;
15891400-4
710 kg
25. Curry żółte w proszku:
- opakowanie – do 1 kg;
- termin przydatności do spożycia – min. 3 m-ce od daty dostawy;
15871200-6
20 kg
26. Czosnek mielony:
- opakowanie – do 1 kg;
- termin przydatności do spożycia – min. 3 m-ce od daty dostawy;
15871000-4
50 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331110-1 - Przetworzone warzywa korzeniowe
15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane
15861000-1 - Kawa
15863000-5 - Herbata
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15871000-4 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda
15871110-8 - Ocet lub produkty równoważne
15871200-6 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych
15871230-5 - Ketchup
15871250-1 - Musztarda
15871270-7 - Mieszanki przypraw
15871273-8 - Majonez
15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne
15872100-2 - Pieprz
15872400-5 - Sól
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15891400-4 - Zupy
15893000-4 - Produkty suszone
4.5.5.) Wartość części: 23415,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Leczo warzywne:- opakowanie do 5 kg;
- produkt spożywczy otrzymany ze świeżych grubo pokrojonych warzyw z dodatkiem soli kuchennej, utrwalony przez pasteryzację;
- konsystencja – półpłynna do gęstej, z widocznymi kawałkami warzyw;
- termin przydatności do spożycia min. 6 m-cy od daty dostawy;
15331000-7
2 600 kg
2. Koncentrat pomidorowy 30%:
- opakowanie – do 1 kg;
- termin przydatności do spożycia min. 6 m-cy od daty dostawy;
15331427-6
3 100 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331000-7 - Warzywa przetworzone
15331427-6 - Skoncentrowany przecier pomidorowy
4.5.5.) Wartość części: 20147,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dżem:- w opakowaniach jednostkowych do 15 kg,
- termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od daty dostawy; 15332290-3
1 860 kg
2. Marmolada wieloowocowa:
- w opakowaniach jednostkowych do 15 kg,
- termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od daty dostawy; 15332230-5
2 500 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15332230-5 - Marmolady
15332290-3 - Dżemy
4.5.5.) Wartość części: 11777,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cukier biały kryształ:- opakowanie max. do 25 kg;
- termin przydatności do spożycia - min. 6 m-cy od daty dostawy;
15831200-4
4 700 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15831200-4 - Cukier biały
4.5.5.) Wartość części: 11280,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Margaryna do smarowania pieczywa:- margaryna w kostkach 0,250 kg;
- zawartość tłuszczu 50%;
- termin przydatności do spożycia od dnia dostawy – min. 30 dni;
- opakowania bez uszkodzeń.
15431100-9
11 000 kg
2. Olej roślinny jadalny:
- opakowanie – butelki od 1 l do 5 l;
- termin przydatności do spożycia od dnia dostawy – min. 30 dni;
- opakowania bez uszkodzeń
15411100-3
3 600 l
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15411100-3 - Olej roślinny
15431100-9 - Margaryna
4.5.5.) Wartość części: 76020,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Jaja kurze konsumpcyjne:Wymagania jakościowe: zgodne z klasą I A.
Wymagania wagowe: wg. kategorii – średnie – M – jajka o wadze od 53 g do 63 g.
Znakowanie jaj: każde jajko musi posiadać nadrukowany numer identyfikacyjny.
Cechy dyskwalifikujące:
- brak oznakowania,
- jajko zbite lub popękane.
Oznakowanie opakowań powinno zawierać:
- nazwę lub numer producenta oraz adres,
- klasę jakości,
- kategorię wagową,
- liczbę jaj w opakowaniu,
- datę pakowania.
Opakowania:
- opakowanie jednostkowe: wytłaczanki kartonowe po 30 szt.
Termin przydatności do spożycia: minimum 21 dni od daty dostawy
03142500 - 3
72 000 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 27360,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26216,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37525,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26216,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych "DORO" Dorota Doberstajn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5661006534
7.3.3) Ulica: Młyńska 30
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26216,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22953,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33033,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22953,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H GRACJA Jolanta Zdunek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321110558
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 13
7.3.4) Miejscowość: Siemkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 98-354
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22953,000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11966,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18312,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11966,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych "DORO" Dorota Doberstajn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534
7.3.3) Ulica: Młyńska 30
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOROTA DOBERSTAJN WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH "DORO"
jakie przetargi wygrała firma
DOROTA DOBERSTAJN WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH "DORO"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11966,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14618,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17766,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14618,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych "DORO" Dorota Doberstajn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534
7.3.3) Ulica: Młyńska 30
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOROTA DOBERSTAJN WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH "DORO"
jakie przetargi wygrała firma
DOROTA DOBERSTAJN WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH "DORO"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14618,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89968,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102459,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89968,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt-Detal Art. Spoż-Rolne Anna Siekierko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7221027136
7.3.3) Ulica: Szpitalna 24
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
jakie przetargi wygrała firma
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89968,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24948,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31752,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24948,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo - Usługowa "Cytrus2" Jarosław Dzwonkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8491331123
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 39 A
7.3.4) Miejscowość: Pisz
7.3.5) Kod pocztowy: 12-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "CYTRUS 2" JAROSŁAW DZWONKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "CYTRUS 2" JAROSŁAW DZWONKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24948,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Opracowanie dokumentacji technicznej rozbudowy infrastruktury w budynku dydaktycznym nr 2 Zespołu Szkół nr 4 przy ul. Sejneńskiej 14 w Suwałkach
- Zakup komputerów poleasingowych, monitorów, oprogramowania - pakiety biurowe na potrzeby Szpitala wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Opracowanie dokumentacji technicznej rozbudowy infrastruktury w budynku Zespołu Szkół Technicznych przy ulicy Sejneńskiej 35 w Suwałkach.
- "Zakup sprzętu do utrzymania dróg w mieście Suwałki" - dostawa samochodu ciężarowego - wywrotki"
- "Zakup sprzętu do utrzymania dróg w mieście Suwałki" -dostawa posypywarki i pługa odśnieżnego
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2024
- DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW DO ZK W PRZEMYŚLU I OZ W MEDYCE
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 6 w Chorzowie, ul. Gałeczki 56 - I/2024
- Dostawa artykułów spożywczych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej Wrzos w Tychach - drugie półrocze 2024
- "Dostawa w roku szkolnym 2024/2025 artykułów żywnościowych do Szkół Gminy Masłów na okres 12 miesięcy"
- "Dostawa jaj na potrzeby Kuchni COZL"
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.