eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szemud › Budowa i przebudowa drogi Kielno-Warzno



Ogłoszenie z dnia 2023-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa drogi Kielno-Warzno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szemud

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675422

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Samorządowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Szemud

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-217

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szemud.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szemud.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szemud

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa drogi Kielno-Warzno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-967243bb-d3b7-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273788

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023934/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.25 Budowa i przebudowa drogi Kielno - Warzno (w ramach PROW na lata 2014-2020; operacja: Budowa i modernizacja dróg lokalnych)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Planuje się możliwość dofinansowania w ramach PROW 2014 - 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166471

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/3/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5705030,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakresem inwestycji objęta jest budowa i przebudowa dróg w miejscowościach Kielno i Warzno na terenie gminy Szemud z podziałem na dwa etapy:
Etap I – droga gminna nr 151017G ul. Gryfa Pomorskiego, droga gminna ul. Ekologiczna oraz drogi gminne działki nr 75/17 oraz 81/21 i 81/29 w miejscowościach Kielno i Warzno.
a) Przebudowa drogi gminnej nr 151017G ul. Gryfa Pomorskiego przewiduje wykonanie robót na odcinku o długości 885,50 m, w tym: chodnika dla pieszych po jednej stronie (szerokość chodnika 2,0 m, nawierzchnia chodnika z kostki betonowej), zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej, połączeń ul. Gryfa Pomorskiego z drogami gminnymi ul. Kaszubską, Ekologiczną Zbożową oraz ul. Spokojną (nawierzchnia bitumiczna) oraz wyniesionego skrzyżowania z kostki betonowej, budowę i przebudowę sieci oświetlenia drogi i doświetlenia przejść dla pieszych oraz budowę kanalizacji deszczowej i kanału technologicznego. Szerokość drogi ul. Gryfa Pomorskiego: 5,50 m (przekrój uliczny 1/2, jezdnia szerokości 2x2,75 m), nawierzchnia: warstwa ścieralna z mieszanki betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 gr. 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 gr. 8 cm.
b) Przebudowa drogi gminnej ul. Ekologicznej przewiduje wykonanie robót na odcinku o długości 148,50 m, w tym: chodnika dla pieszych po jednej stronie (szerokość chodnika 2,0 m, nawierzchnia chodnika z kostki betonowej), zjazdu o nawierzchni bitumicznej, budowę sieci oświetlenia drogi i doświetlenia przejścia dla pieszych oraz budowę kanału technologicznego. Szerokość drogi ul. Ekologicznej: 5,0 m (przekrój uliczny 1/2, jezdnia szerokości 2x2,50 m), nawierzchnia: warstwa ścieralna z mieszanki betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 gr. 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 gr. 8 cm.
c) Przebudowa drogi gminnej działki nr 75/17 przewiduje wykonanie robót na odcinku o długości 143,50 m, w tym: chodnika dla pieszych po jednej stronie (szerokość chodnika 2,0 m, nawierzchnia chodnika z kostki betonowej), zjazdu o nawierzchni bitumicznej, budowę sieci oświetlenia drogi i doświetlenia przejścia dla pieszych oraz budowę kanalizacji deszczowej i kanału technologicznego. Szerokość drogi działki nr 75/17: 5,0 m (przekrój uliczny 1/2, jezdnia szerokości 2x2,50 m), nawierzchnia: warstwa ścieralna z mieszanki betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 gr. 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 gr. 8 cm.
d) Przebudowa drogi gminnej ul. Pomorskiej (działki nr 81/21 i 81/29) przewiduje wykonanie robót na odcinku o długości 51,29 m, w tym: chodnika dla pieszych po jednej stronie (szerokość chodnika 2,0 m, nawierzchnia chodnika z kostki betonowej), zjazdu o nawierzchni z kostki betonowej, przebudowę sieci elektroenergetycznej oraz budowę kanalizacji deszczowej i kanału technologicznego. Szerokość drogi działki nr 75/17: 5,50 m (przekrój uliczny 1/2, jezdnia szerokości 2x2,75 m), nawierzchnia: warstwa ścieralna z mieszanki betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 gr. 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 gr. 8 cm.
Etap II – droga ul. Strażacka w miejscowości Kielno.
Przebudowa drogi ul. Strażackiej przewiduje wykonanie robót na odcinku o długości 458,0 m, w tym: ronda o średnicy 26,0 m (km 0+234,14), chodnika dla pieszych po jednej stronie (szerokość chodnika 2,0 m, nawierzchnia chodnika z kostki betonowej), ścieżki rowerowej z dopuszczeniem ruchu pieszych po jednej stronie (szerokość ścieżki 3,0 m, nawierzchnia z kostki betonowej), zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej i nawierzchni bitumicznej, budowę i przebudowę sieci oświetlenia drogi i doświetlenia przejść dla pieszych oraz budowę kanalizacji deszczowej i kanału technologicznego. Szerokość drogi ul. Strażackiej: 5,50 m (przekrój uliczny 1/2, jezdnia szerokości 2x2,75 m), nawierzchnia: warstwa ścieralna z mieszanki betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 gr. 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 gr. 8 cm.

Wykonawca jest zobowiązany do:
a) Po zakończeniu inwestycji Wykonawca uzyska pozwolenie na użytkowanie.
b) Wykonawca będzie pełnił funkcję koordynatora robót instalacyjnych i sieciowych nie będących w zakresie robót objętych umową a niezbędnych do wykonania całości zadania (sieć wodociągowa).
2. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania geodezyjnego pomiaru powykonawczego dla każdego zadania; Dokumentację opieczętowaną odpowiednimi pieczęciami potwierdzającymi pozytywną kontrolę przez Starostwo Powiatowe należy przedłożyć w formie pisemnej -3 egz. i elektronicznej w (PDF lub JPG oraz pliku otwieranym przez program kartograficzny ,,MMP lub DXF").
3. Zamawiający przedstawiając nazwy własne w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia miał na celu wyłącznie pokazanie w sposób jednoznaczny, o jakich parametrach technicznych materiał (urządzenie) należy użyć do wykonania robót budowlanych. Użycie nazw własnych w żaden sposób nie sugeruje producenta, ma jedynie charakter przykładowy. Wykonawca jest zobowiązany do wykorzystania produktów wybranego przez siebie producenta o takich samych (równoważnych) parametrach technicznych i jakościowych. Zgodność parametrów powinna zostać potwierdzona certyfikatem wydanym przez jednostkę oceniającą zgodność (lub inne oceniające zgodność jednostki równoważne) lub sprawozdaniem z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza również inne odpowiednie środki dowodowe (w szczególności dokumentację techniczną producenta), potwierdzające zgodność zaproponowanych przez Wykonawcę materiałów (urządzeń) w przypadku gdy wykonawca nie ma dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań ani nie ma możliwości uzyskania ich w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz jeżeli udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Ponadto Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
4. Zamawiający, posługując się nazwami norm w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia miał na celu wyłącznie pokazanie w sposób jednoznaczny do jakiego rodzaju norm należy dostosować prowadzone roboty budowlane. Dopuszczalne jest zastosowanie norm równoważnych.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Dok. techn., projekty, specyfikacje techniczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6433625,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6433625,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6433625,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KRUSZYWO Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Bituminium Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 841-13-48-795

7.3.3) Ulica: Długa

7.3.4) Miejscowość: Linia

7.3.5) Kod pocztowy: 84-223

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

a) Wartość brutto (PLN) lub procentowy udział podwykonawstwa : 37 %
b) Zakres: część sanitarna . część elektroenergetyczna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6433625,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.