eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdañsk › "¦wiadczenia us³ugi przechowywania zw³ok oraz udostêpnienia sali sekcyjnej do przeprowadzenia sekcji zw³ok na zlecenie Prokuratur Rejonowych w Wejherowie, Pucku, Starogardzie Gdañskim i Tczewie"



Og³oszenie z dnia 2023-06-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenia us³ugi przechowywania zw³ok oraz udostêpnienia sali sekcyjnej do przeprowadzenia sekcji zw³ok na zlecenie Prokuratur Rejonowych w Wejherowie, Pucku, Starogardzie Gdañskim i Tczewie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: PROKURATURA OKRÊGOWA W GDAÑSKU

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: DZIA£ ZAMÓWIEÑ PUBLICZNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000299

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Wa³y Jagielloñskie 36

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gdañsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-853

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze.pogda@prokuratura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.gov.pl/web/po-gdansk

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„¦wiadczenia us³ugi przechowywania zw³ok oraz udostêpnienia sali sekcyjnej do przeprowadzenia sekcji zw³ok na zlecenie Prokuratur Rejonowych w Wejherowie, Pucku, Starogardzie Gdañskim i Tczewie”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f7bb6cf1-0f36-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00272945

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00108884/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.9 Przechowywanie zw³ok i szcz±tków ludzkich oraz udostêpnienia sali sekcyjnej do przeprowadzenia sekcji zw³ok wraz z pomoc± technika sekcyjnego na zlecenie prokuratur okrêgu gdañskiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs/public/postepowanie?postepowanie=49115628

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https//ezamowienia.ms.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu systemu Smart Pzp - dostêpny pod adresem: https://ezamowienia.ms.gov.pl. Za po¶rednictwem posiadanego w Systemie konta U¿ytkownika Zewnêtrznego odbywa siê komunikacja w postêpowaniu, w szczególno¶ci: przekazywanie dokumentów, o¶wiadczeñ, informacji, pytañ, wniosków w ramach postêpowania.Za po¶rednictwem posiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiaj±cej oraz kont U¿ytkowników Wewnêtrznych Jednostki Zamawiaj±cej odbywa siê komunikacja w szczególno¶ci: przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, informacji, odpowiedzi na pytania w ramach postêpowania.Zadawanie pytañ odbywa siê w zak³adce „Pytania do postêpowania”. Po otwarciu ofert, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± elektronicznie za po¶rednictwem Systemu, w zak³adce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w Zak³adce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru z³o¿onej oferty.
Do pe³nego i prawid³owego korzystania z Systemu przez U¿ytkowników Zewnêtrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego U¿ytkownika Zewnêtrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego s³u¿±cego do autentykacji i podpisu. Korzystanie z Systemu przez Wykonawcê – posiadanie komputera o parametrach umo¿liwiaj±cych zainstalowanie oprogramowania:
1) w zakresie podstawowych funkcjonalno¶ci – przegl±d, pobieranie i za³±czanie dokumentów:
a) przegl±darka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i pó¼niejsze, Google Chrome ver. 66 i pó¼niejsze lub Opera w ver. 58 i pó¼niejsze, Microsoft Edge ver 18 i pó¼niejsze, Internet Explorer 11,
b) lista zalecanych przegl±darek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest u¿ywanie najnowszych wersji przegl±darek,
c) system operacyjny Windows 10 i pó¼niejsze.
2) w zakresie sk³adania podpisu kwalifikowanego:
a) zainstalowane ¶rodowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),
b) w przypadku przegl±darek Opera, Chrome i Firefox nale¿y doinstalowaæ dodatek do przegl±darki Szafir SDK Web,
c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.
Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punktach a, b i c powy¿ej znajduje siê w Systemie w zak³adce E-learning.
U¿ytkownikom Zewnêtrznym Wykonawcy przys³uguje prawo korzystania z asysty obejmuj±cej wsparcie techniczne w kwestiach dotycz±cych korzystania z Systemu, polegaj±ce na doradztwie telefonicznym i e-mailowym na zasadach okre¶lonych
w Regulaminie korzystania z us³ug Systemu.
Dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB
w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prokuratura Okrêgowa w Gdañsku,
z siedzib± przy ul. Wa³y Jagielloñskie 36, 80-853 Gdañsk;
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Prokuraturze Okrêgowej w Gdañsku jest Pawe³ Szkulimowski adres e-mail: pawel.szkulimowski@prokuratura.gov.pl, tel. 58 30-40-135*;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego prowadzonym w trybie w trybie podstawowym art. 275 ust. 1 ustawy z 11.09.2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 t. j.),
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3008-7.261.11.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie us³ugi przechowywania zw³ok lub szcz±tków ludzkich oraz udostêpnienia sali sekcyjnej do przeprowadzenia sekcji zw³ok wraz
z pomoc± technika sekcyjnego na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Wejherowie, ul. Hallera 21,

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85112000-7 - Dodatkowe us³ugi szpitalne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-08-01 do 2024-04-07

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„¦wiadczenia us³ugi przechowywania zw³ok lub szcz±tków ludzkich oraz udostêpnienia sali sekcyjnej do przeprowadzenia sekcji zw³ok wraz
z pomoc± technika sekcyjnego na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Pucku, ul. 1 Maja 15

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85112000-7 - Dodatkowe us³ugi szpitalne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-08-01 do 2024-04-07

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„¦wiadczenia us³ugi przechowywania zw³ok lub szcz±tków ludzkich oraz udostêpnienia sali sekcyjnej do przeprowadzenia sekcji zw³ok wraz
z pomoc± technika sekcyjnego na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Starogardzie Gdañskim, ul. Ko¶ciuszki 6,

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85112000-7 - Dodatkowe us³ugi szpitalne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-08-01 do 2024-04-07

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„¦wiadczenia us³ugi przechowywania zw³ok lub szcz±tków ludzkich oraz udostêpnienia sali sekcyjnej do przeprowadzenia sekcji zw³ok wraz
z pomoc± technika sekcyjnego na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Tczewie, ul. Sadowa 6.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85112000-7 - Dodatkowe us³ugi szpitalne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-08-01 do 2024-04-07

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunek dotycz±cy:
1) Zdolno¶ci technicznej i zawodowej:
a) wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje, znajduj±cymi siê na obszarze dzia³ania danej jednostki lub oddalonymi od siedziby tej jednostki
w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 35 km lub w powiatach bezpo¶rednio z ni± s±siaduj±cych, odpowiednimi pomieszczeniami przystosowanymi do przechowywania zw³ok i szcz±tków ludzkich w zgodzie z powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa, zapewnienia odpowiednich w nich warunków ch³odniczych lub urz±dzeñ ch³odniczych, a nadto prosektorium, które spe³nia warunki okre¶lone w Rozporz±dzenie Ministra Zdrowia i Opieki Spo³ecznej z dnia 10 kwietnia 1972 r. w sprawie bezpieczeñstwa i higieny pracy w zak³adach anatomii patologicznej, w prosekturach oraz w pracowniach histopatologicznych i histochemicznych (Dz. U. 1972 r. Nr 17, poz.123). Na potwierdzenie spe³nienia warunku Wykonawca przed³o¿y wraz z ofert± O¶wiadczenie – Za³±cznik nr 6 do SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Na potwierdzenie spe³nienia warunku Wykonawca przed³o¿y wraz z ofert± O¶wiadczenie – Za³±cznik nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie
o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw wykluczenia
– Za³±cznik nr 2 i 3 do SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie – Za³±cznik nr 5 do SWZ, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.
5. Niedopuszczalne jest uczestniczenie któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia w wiêcej ni¿ jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalne jest równie¿, z³o¿enie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, równocze¶nie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy mog± dotyczyæ:
1) Zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia wykonawcy w przypadku:
a) zmniejszenie lub zwiêkszenie zakresu przedmiotu umowy na podstawie ceny jednostkowej us³ugi wskazanej w ofercie Wykonawcy, proporcjonalnie do tej zmiany z zastrze¿eniem, ¿e cena nie mo¿e zostaæ podwy¿szona o wiêcej ni¿ 10 % pierwotnej warto¶ci umowy,
b) zmiany stawki podatku VAT od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
c) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê lub wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie Rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 13 wrze¶nia 2022 r. w sprawie minimalnego wynagrodzenia za pracê oraz wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej w 2023 roku (Dz. U. 2022 poz. 1952) lub zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê lub wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej okre¶lonej we w³a¶ciwych przepisach w latach kolejnych,
d) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r.
o pracowniczych planach kapita³owych ( t. j. Dz. U. z 2023r. poz. 46),
e) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne.
2) Zmian organizacyjnych w strukturze Zamawiaj±cego,
3) Zmian istotnych dla realizacji umowy, wzrostu ilo¶ci zachorowañ na COVID 19, innego zagro¿enia epidemicznego, odgórnej decyzji lub zaleceñ Prokuratora Generalnego, Prokuratora Krajowego lub Ministra Zdrowia.
3. W przypadku wyst±pienia przez Wykonawcê z wnioskiem o zmianê wynagrodzenia z powo³aniem na okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 2 pkt 1 lit. b-e Wykonawca jest obowi±zany udokumentowaæ Zamawiaj±cemu wp³yw zmian na koszty wykonania przedmiotu umowy oraz wskazaæ postulowan± zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia. Zamawiaj±cy uprawniony bêdzie do weryfikacji kalkulacji oraz do ¿±dania przedstawienia przez Wykonawcê dodatkowych dokumentów na jej potwierdzenie pod rygorem odmówienia akceptacji zmiany.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, przy zachowaniu nastêpuj±cych warunków:
1) minimalny poziom zmiany ceny lub kosztów, uprawniaj±cy strony do ¿±dania zmiany wynagrodzenia wynosi 10% w stosunku do cen lub kosztów z miesi±ca,
w którym Wykonawca z³o¿y³ ofertê,
2) poziom zmiany wynagrodzenia zostanie ustalony na podstawie wska¼nika wzrostu cen towarów i us³ug konsumpcyjnych og³oszonego w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego, ustalonego w stosunku do miesi±ca, w którym Wykonawca z³o¿y³ ofertê; poziom zmiany bêdzie stanowi³ ró¿nicê wska¼nika cen og³oszonych w komunikacie prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego z miesi±ca poprzedzaj±cego miesi±c, za który wnioskowana jest zmiana, a wska¼nikiem cen wynikaj±cych
z komunikatu Prezesa GUS za miesi±c, w którym zosta³a z³o¿ona oferta Wykonawcy,
3) sposób okre¶lenia wp³ywu zmiany ceny materia³ów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia nast±pi na podstawie wniosku Wykonawcy i dokumentów do³±czonych do tego wniosku potwierdzaj±cych m.in. rzeczywiste zastosowanie poszczególnych materia³ów/poniesienie poszczególnych kosztów w ramach niniejszego zamówienia,
a tak¿e na podstawie komunikatów Prezesa GUS, o których mowa w pkt 2 powy¿ej.
4) maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza Zamawiaj±cy, to ³±cznie 15% w stosunku do warto¶ci ca³kowitego wynagrodzenia brutto,
5) wynagrodzenie bêdzie podlega³o waloryzacji nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy obowi±zywania umowy, a nast±pi to po dokonaniu oceny zasadno¶ci zmian, o których mowa w pkt 1 powy¿ej, w terminie 14 dni od daty z³o¿enia prawid³owego
i kompletnego wniosku,

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-04 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: portal SmartPzp

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-04 09:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-08-02

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.