eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszów › Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Niepodległości w Pszowie



Ogłoszenie z dnia 2024-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Niepodległości w Pszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO PSZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pszowska 534

1.5.2.) Miejscowość: Pszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-370

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@pszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-73386825-ccb4-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Niepodległości w Pszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73386825-ccb4-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00272899

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052457/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa kanalizacji w rejonie ul. Niepodległości w Pszowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00207042

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AIR.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Niepodległości w Pszowie.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjnym, dla nieruchomości położonych w Pszowie przy ul. Niepodległości, ul. Ignacego Paderewskiego oraz Heleny Marusarzówny.
3. Przedmiot zamówienia objęty jest:
1) decyzją pozwolenia na budowę znak Nr ANB-73511/6/97 z dnia 20.03.1997 r. i obejmuje:
a) kolektor PE na odcinku od studni nr488 do studni nr 557 wraz z kolektorami bocznymi,
b) kolektor PE-1 na odcinku od studni nr 557 do studni nr 560,
c) kolektor PE-2 na odcinku od studni nr 541 do studni nr 547,
d) kolektor PE-4-1 na odcinki od studni 442 do studni nr 457 i od studni nr 454 do granicy działki nr 1762/218, oraz
2) zgłoszeniem Nr WAB.6743.1.0441.2023 z dnia 20.12.2023 r.
4. W ramach zamówienia przewidziano budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej na odcinku ok. 1,19 km z rur kielichowych PVC Ø200-160mm metodą wykopu otwartego oraz rur przeciskowych kamionkowych Ø200-150mm metodą bezwykopową – przeciskiem sterowanym z poziomu wykopu. Budowana sieć – kolektory uzbrojone będą w studnie kanalizacyjne żelbetowe na odcinkach kanalizacji bezwykopowej oraz studnie prefabrykowane z PE na pozostałych kolektorach. Trasa projektowanej kanalizacji biegnie w pasie drogowym drogi powiatowej nr 5015S - ul. I. Paderewskiego, drogi gminnej nr DG597003S - ul. Niepodległości oraz wzdłuż dróg wewnętrznych, dojazdowych (ul. Niepodległości i ul. H. Marusarzówny). Realizację w obrębie ulic – dróg publicznych przewidziano metodą bezwykopową, w pozostałym zakresie realizacja odbywać się będzie metodą tradycyjną – wykopem. Na przebieg sieci uzyskano zgody właścicieli działek.
5. Zakres rzeczowy robót obejmuje:
1) prace ziemne:
a) wykonanie i zasypanie wykopów liniowych wraz z umocnieniem,
b) załadunek, wywóz i utylizacja nadmiaru gruntu;
2) prace w zakresie kanalizacji ściekowej:
a) wykonanie podsypki piaskowej gr 15cm,
b) obsypki piaskowej rur oraz zasypki z piasku gr 30cm,
c) montaż rur PVC kielichowych klasy S o dł. 6,00m łączonych na uszczelki gumowe Ø20 mm z wydłużonym kielichem,
d) montaż przejść kamionka – PVC,
e) wykonanie przecisków sterowanych rurami kamionkowymi,
f) dostawa i montaż studni żelbetowych Ø1200mm,
g) dostawa i montaż studzienek PE Ø800 mm i PE Ø 500 mm,
h) próba wodna szczelności kanałów i kamerowanie;
3) prace w zakresie naprawy dróg:
a) odtworzenie nawierzchni asfaltowej, tłuczniowej, z kostki betonowej, nawierzchni trawiastej.
6. Ponadto Wykonawca robót zobowiązany będzie do:
1) dokonania aktualizacji uzgodnień branżowych w wymaganym zakresie;
2) zapewnienia nadzoru branżowego;
3) zapewnienia obsługi geodezyjnej;
4) zapewnienia nadzoru archeologicznego;
5) sporządzenia oraz uzyskania zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas robót;
6) uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót w pasie drogowym;
7) zorganizowania we własnym zakresie, utrzymania i zlikwidowania placu budowy.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja Projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2550835,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2550835,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2550835,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MSK Krajczok Spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520099510

7.3.3) Ulica: Graniczna 5

7.3.4) Miejscowość: Rzuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 44-285

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

- przewierty
- nawierzchnie asfaltowe


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2550835,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Uzupełnienie do pkt. 8.3. ogłoszenia:
Roboty w obrębie dróg publicznych wykonane zostaną nie później niż do 15 października 2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.