eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serokomla › Przebudowa (modernizacja) dróg na terenie Gminy Serokomla



Ogłoszenie z dnia 2023-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa (modernizacja) dróg na terenie Gminy Serokomla

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SEROKOMLA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582470

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 21

1.5.2.) Miejscowość: Serokomla

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-413

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminaserokomla.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugserokomla.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ec5e8001-e5b9-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa (modernizacja) dróg na terenie Gminy Serokomla

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec5e8001-e5b9-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00272408

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014783/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa, budowa, remont, modernizacja dróg gminnych oraz budowa chodników

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2646711,05 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2352407,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres inwestycji dla drogi wewnętrznej na działkach nr 341, 312 i 222 w miejscowości Charlejów od km 0+000,00 do km 2+646,00 obejmuje m.in.:
‒ Wykonanie nawierzchni jezdni asfaltowej m na całym odcinku objętym opracowaniem poprzez wykonanie:
- warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 3 cm w km 0+000,00 do km 1+260,00 o szerokości 4,5m;
- warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 3 cm w km 1+260,00 do km 1+396,00 o szerokości 3,5m;
- warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 3 cm w km 1+396,00 do km 2+646,00 o szerokości 3,0m;
- warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego o szerokości 4,6m w ilości 75 kg/m2 (gr. warstwy 3 cm) w km 0+000,00 do km 1+260,00;
- warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego o szerokości 3,6m w ilości 75 kg/m2 (gr. warstwy 3 cm) w km 1+260,00 do km 1+396,00;
- warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego o szerokości 3,1m w ilości 75 kg/m2 (gr. warstwy 3 cm) w km 1+396,00 do km 2+646,00;
‒ Wykonanie koryta o głębokości 15 cm pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na poszerzeniu o szerokości 0,7 m obustronnie w km 0+000,00 do km 0+200,00;
‒ Wykonanie profilowania i zagęszczania koryta na poszerzeniu o szerokości 0,7 m obustronnie w km 0+000,00 do km 0+200,00;
‒ Wykonanie obustronnej podbudowy dolnej na poszerzeniu o szerokości 0,7 m z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/63 mm o grubości warstwy 15 cm w km 0+000,00 do km 0+200,00;
‒ Wykonanie koryta o głębokości 10 cm pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na całej szerokości jezdni wynoszącej od km 0+200,00 do km 1+260,00 – 4,8m, od km 1+260,00 do km 1+396,00 – 3,8m, od km 1+396,00 do km 2+646,00 – 3,3m;
‒ Wykonanie profilowania i zagęszczania koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na całej szerokości jezdni wynoszącej od km 0+200,00 do km 1+260,00 – 4,8m, od km 1+260,00 do km 1+396,00 – 3,8m, od km 1+396,00 do km 2+646,00 – 3,3m;
‒ Wykonanie podbudowy dolnej na całej szerokości jezdni z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/63 mm o grubości warstwy 15 cm wynoszącej od km 0+200,00 do km 1+260,00 – 4,8m, od km 1+260,00 do km 1+396,00 – 3,8m, od km 1+396,00 do km 2+646,00 – 3,3m;
‒ Wykonanie podbudowy górnej na całej szerokości jezdni z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 10 cm wynoszącej od km 0+200,00 do km 1+260,00 – 4,7m, od km 1+260,00 do km 1+396,00 – 3,7m, od km 1+396,00 do km 2+646,00 – 3,2m;
‒ Wykonanie obustronnego pobocza z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm o szer. 0,50 m w km 0+000,00 do km 2+646,00;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 2053510,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres inwestycji dla drogi wewnętrznej na działce nr 199 w miejscowości Charlejów od km 0+000,00 do km 0+462,00obejmuje m.in.:
‒ Wykonanie nawierzchni jezdni asfaltowej szerokości 4,0m na całym odcinku objętym opracowaniem poprzez wykonanie:
- warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr.3cm w km 0+000,00 do km 0+462,00;
- warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego szerokości 4,1 m w ilości 75 kg/m2 (gr. warstwy 3cm) w km 0+000,00 do km 0+462,00;
‒ Wykonanie koryta o głębokości 15cm pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na poszerzeniu o szerokości 0,8m obustronnie w km 0+000,00 do km 0+462,00;
‒ Wykonanie profilowania i zagęszczania koryta na poszerzeniu o szerokości 0,8m obustronnie w km 0+000,00 do km 0+462,00;
‒ Wykonanie obustronnej podbudowy dolnej na poszerzeniu o szerokości 0,8mz kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/63mm o grubości warstwy 15cmw km 0+000,00 do km 0+462,00;
‒ Wykonanie podbudowy górnej na całej szerokości jezdni wynoszącej4,2mz kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 10cm w km 0+000,00 do km 0+462,00;
‒ Wykonanie obustronnego pobocza z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm o szer. 0,50m w km0+000,00 do km 0+462,00;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 272783,68 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres inwestycji dla drogi wewnętrznej (ul. Ogrodowej) na działce nr 1242/3 od km 0+000,00 do km 0+328,50 obejmuje m.in.:
‒ Wykonanie nawierzchni jezdni asfaltowej szerokości 5,0m na całym odcinku objętym opracowaniem poprzez wykonanie:
- warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 3cmod km 0+000,00 do km 0+328,50;
- warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 75 kg/m2 (o gr. 3cm)od km 0+000,00 do km 0+328,50;
‒ Wykonanie koryta pod poszerzenie drogi wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża jednostronnie o szerokości łącznej 0,70 m od km 0+000,00 do km 0+328,50;
‒ Wykonaniepodbudowydolnejnaposzerzeniuzkruszywałamanegodolomitowegofrakcji 0/63mm grubości 15cmiszerokości łącznej 0,70m od km 0+000,00 do km 0+328,50;
‒ Wykonanie warstwy górnej podbudowy na poszerzeniu z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm gr.10cmna szer. 0,60 m od km 0+000,00 do km 0+328,50;
‒ Wykonanie obustronnego pobocza z kruszywa łamanego dolomitowego 0/31,5 mm o szer. 0,75 m od km 0+000,00 do km 0+328,50;
‒ Wykonanie regulacji wysokościowej urządzeń infrastruktury podziemnej;
‒ Wykonanie nowego oraz wymiana istniejącego oznakowania pionowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 206006,43 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres inwestycji dla drogi dojazdowej do gruntów rolnych na działkach nr 1119 i 1113 w miejscowości Ruda od km 0+000,00 do km 0+736,00 obejmuje m.in.:
‒ Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 4 cm od km 0+000,00 do km 0+736,00;
‒ Wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 15cmodkm 0+000,00 do km 0+736,00;
‒ Wykonanie profilowania i zagęszczanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej wykonywane mechanicznie od km 0+000,00 do km 0+736,00;
‒ Wykonanie obustronnych poboczy gruntowych o szerokości 0,50 m z gruntu z dowozu o gr. warstwy 20 cm od km 0+000,00 do km 0+736,00;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 361161,46 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2053510,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2642794,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2053510,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno – Drogowych – Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251746882

7.3.3) Ulica: al. Wojska Polskiego 61

7.3.4) Miejscowość: Łuków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-400

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2053510,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272783,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 394291,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 272783,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno – Drogowych – Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251746882

7.3.3) Ulica: al. Wojska Polskiego 61

7.3.4) Miejscowość: Łuków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272783,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206006,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 328352,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206006,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno – Drogowych – Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251746882

7.3.4) Miejscowość: Łuków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206006,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 361161,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 397689,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 361161,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno – Drogowych – Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251746882

7.3.4) Miejscowość: Łuków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 361161,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.