eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serokomla › Przebudowa (modernizacja) dróg na terenie Gminy Serokomla



Ogłoszenie z dnia 2023-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa (modernizacja) dróg na terenie Gminy Serokomla

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SEROKOMLA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582470

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 21

1.5.2.) Miejscowość: Serokomla

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-413

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminaserokomla.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugserokomla.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa (modernizacja) dróg na terenie Gminy Serokomla

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec5e8001-e5b9-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198889

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014783/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa, budowa, remont, modernizacja dróg gminnych oraz budowa chodników

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ec5e8001-e5b9-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą
elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za
pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i
udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk
„dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych lub rozporządzeniem
Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego.
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ec5e8001-e5b9-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, z
wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce
„Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z
wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający, tj. awaria i niedostępność Platformy e-Zamówienia, zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@gminaserokomla.pl (nie dotyczy składania ofert).
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Serokomla;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:
iod@gminaserokomla.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres inwestycji dla drogi wewnętrznej na działkach nr 341, 312 i 222 w miejscowości Charlejów od km 0+000,00 do km 2+646,00 obejmuje m.in.:
‒ Wykonanie nawierzchni jezdni asfaltowej m na całym odcinku objętym opracowaniem poprzez wykonanie:
- warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 3 cm w km 0+000,00 do km 1+260,00 o szerokości 4,5m;
- warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 3 cm w km 1+260,00 do km 1+396,00 o szerokości 3,5m;
- warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 3 cm w km 1+396,00 do km 2+646,00 o szerokości 3,0m;
- warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego o szerokości 4,6m w ilości 75 kg/m2 (gr. warstwy 3 cm) w km 0+000,00 do km 1+260,00;
- warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego o szerokości 3,6m w ilości 75 kg/m2 (gr. warstwy 3 cm) w km 1+260,00 do km 1+396,00;
- warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego o szerokości 3,1m w ilości 75 kg/m2 (gr. warstwy 3 cm) w km 1+396,00 do km 2+646,00;
‒ Wykonanie koryta o głębokości 15 cm pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na poszerzeniu o szerokości 0,7 m obustronnie w km 0+000,00 do km 0+200,00;
‒ Wykonanie profilowania i zagęszczania koryta na poszerzeniu o szerokości 0,7 m obustronnie w km 0+000,00 do km 0+200,00;
‒ Wykonanie obustronnej podbudowy dolnej na poszerzeniu o szerokości 0,7 m z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/63 mm o grubości warstwy 15 cm w km 0+000,00 do km 0+200,00;
‒ Wykonanie koryta o głębokości 10 cm pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na całej szerokości jezdni wynoszącej od km 0+200,00 do km 1+260,00 – 4,8m, od km 1+260,00 do km 1+396,00 – 3,8m, od km 1+396,00 do km 2+646,00 – 3,3m;
‒ Wykonanie profilowania i zagęszczania koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na całej szerokości jezdni wynoszącej od km 0+200,00 do km 1+260,00 – 4,8m, od km 1+260,00 do km 1+396,00 – 3,8m, od km 1+396,00 do km 2+646,00 – 3,3m;
‒ Wykonanie podbudowy dolnej na całej szerokości jezdni z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/63 mm o grubości warstwy 15 cm wynoszącej od km 0+200,00 do km 1+260,00 – 4,8m, od km 1+260,00 do km 1+396,00 – 3,8m, od km 1+396,00 do km 2+646,00 – 3,3m;
‒ Wykonanie podbudowy górnej na całej szerokości jezdni z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 10 cm wynoszącej od km 0+200,00 do km 1+260,00 – 4,7m, od km 1+260,00 do km 1+396,00 – 3,7m, od km 1+396,00 do km 2+646,00 – 3,2m;
‒ Wykonanie obustronnego pobocza z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm o szer. 0,50 m w km 0+000,00 do km 2+646,00;

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena (C) – waga kryterium 60 %
Gwarancja (G) – waga kryterium 40%
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
a) Cena (C) – waga 60%
W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C = (Cn/Co) x 60% x 100
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
b) Gwarancja (G) – waga 40%
W ramach kryterium „Gwarancja” „okres gwarancji” (G) może zostać wydłużony maksymalnie do 60 m-cy i nie może być krótszy niż 36 m-cy. Dla ustalenia wartości kryterium liczenie okresu gwarancji rozpocznie się od 36 m-cy wzwyż, a oferent wydłużenie okresu gwarancji określi w krotności 6 miesięcy.
Punktacja zostanie przyznana następująco:
za wydłużenie okresu gwarancji na okres:
- 42 miesięcy – 10 pkt
- 48 miesiące – 20 pkt
- 54 miesięcy – 30 pkt
- 60 miesiące – 40 pkt
Zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez wykonawcę krótszego okresu gwarancji, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ustawy PZP.
Jeśli długość okresu gwarancji nie zostanie podany w formularzu ofertowym, zostanie to potraktowane przez Zamawiającego jak podstawowy okres gwarancji tj. 36 miesięcy.
36 miesięczny okres gwarancji otrzyma 0 punktów jako podstawowy wymagany przez Zamawiającego.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 60 m-cy Wykonawca otrzyma maksymalną liczbę punktów, z tym że ten okres gwarancji będzie wiązał Wykonawcę.
Sposób obliczenia ostatecznej oceny ofert: S = C + G, gdzie:
S – suma przyznanych punktów ze składowych będących cząstkowymi kryteriami oceny ofert;
C, G – zgodnie z definicjami jak powyżej.
Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres inwestycji dla drogi wewnętrznej na działce nr 199 w miejscowości Charlejów od km 0+000,00 do km 0+462,00obejmuje m.in.:
‒ Wykonanie nawierzchni jezdni asfaltowej szerokości 4,0m na całym odcinku objętym opracowaniem poprzez wykonanie:
- warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr.3cm w km 0+000,00 do km 0+462,00;
- warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego szerokości 4,1 m w ilości 75 kg/m2 (gr. warstwy 3cm) w km 0+000,00 do km 0+462,00;
‒ Wykonanie koryta o głębokości 15cm pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na poszerzeniu o szerokości 0,8m obustronnie w km 0+000,00 do km 0+462,00;
‒ Wykonanie profilowania i zagęszczania koryta na poszerzeniu o szerokości 0,8m obustronnie w km 0+000,00 do km 0+462,00;
‒ Wykonanie obustronnej podbudowy dolnej na poszerzeniu o szerokości 0,8mz kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/63mm o grubości warstwy 15cmw km 0+000,00 do km 0+462,00;
‒ Wykonanie podbudowy górnej na całej szerokości jezdni wynoszącej4,2mz kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 10cm w km 0+000,00 do km 0+462,00;
‒ Wykonanie obustronnego pobocza z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm o szer. 0,50m w km0+000,00 do km 0+462,00;

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena (C) – waga kryterium 60 %
Gwarancja (G) – waga kryterium 40%
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
a) Cena (C) – waga 60%
W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C = (Cn/Co) x 60% x 100
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
b) Gwarancja (G) – waga 40%
W ramach kryterium „Gwarancja” „okres gwarancji” (G) może zostać wydłużony maksymalnie do 60 m-cy i nie może być krótszy niż 36 m-cy. Dla ustalenia wartości kryterium liczenie okresu gwarancji rozpocznie się od 36 m-cy wzwyż, a oferent wydłużenie okresu gwarancji określi w krotności 6 miesięcy.
Punktacja zostanie przyznana następująco:
za wydłużenie okresu gwarancji na okres:
- 42 miesięcy – 10 pkt
- 48 miesiące – 20 pkt
- 54 miesięcy – 30 pkt
- 60 miesiące – 40 pkt
Zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez wykonawcę krótszego okresu gwarancji, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ustawy PZP.
Jeśli długość okresu gwarancji nie zostanie podany w formularzu ofertowym, zostanie to potraktowane przez Zamawiającego jak podstawowy okres gwarancji tj. 36 miesięcy.
36 miesięczny okres gwarancji otrzyma 0 punktów jako podstawowy wymagany przez Zamawiającego.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 60 m-cy Wykonawca otrzyma maksymalną liczbę punktów, z tym że ten okres gwarancji będzie wiązał Wykonawcę.
Sposób obliczenia ostatecznej oceny ofert: S = C + G, gdzie:
S – suma przyznanych punktów ze składowych będących cząstkowymi kryteriami oceny ofert;
C, G – zgodnie z definicjami jak powyżej.
Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres inwestycji dla drogi wewnętrznej (ul. Ogrodowej) na działce nr 1242/3 od km 0+000,00 do km 0+328,50 obejmuje m.in.:
‒ Wykonanie nawierzchni jezdni asfaltowej szerokości 5,0m na całym odcinku objętym opracowaniem poprzez wykonanie:
- warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 3cmod km 0+000,00 do km 0+328,50;
- warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 75 kg/m2 (o gr. 3cm)od km 0+000,00 do km 0+328,50;
‒ Wykonanie koryta pod poszerzenie drogi wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża jednostronnie o szerokości łącznej 0,70 m od km 0+000,00 do km 0+328,50;
‒ Wykonaniepodbudowydolnejnaposzerzeniuzkruszywałamanegodolomitowegofrakcji 0/63mm grubości 15cmiszerokości łącznej 0,70m od km 0+000,00 do km 0+328,50;
‒ Wykonanie warstwy górnej podbudowy na poszerzeniu z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm gr.10cmna szer. 0,60 m od km 0+000,00 do km 0+328,50;
‒ Wykonanie obustronnego pobocza z kruszywa łamanego dolomitowego 0/31,5 mm o szer. 0,75 m od km 0+000,00 do km 0+328,50;
‒ Wykonanie regulacji wysokościowej urządzeń infrastruktury podziemnej;
‒ Wykonanie nowego oraz wymiana istniejącego oznakowania pionowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena (C) – waga kryterium 60 %
Gwarancja (G) – waga kryterium 40%
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
a) Cena (C) – waga 60%
W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C = (Cn/Co) x 60% x 100
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
b) Gwarancja (G) – waga 40%
W ramach kryterium „Gwarancja” „okres gwarancji” (G) może zostać wydłużony maksymalnie do 60 m-cy i nie może być krótszy niż 36 m-cy. Dla ustalenia wartości kryterium liczenie okresu gwarancji rozpocznie się od 36 m-cy wzwyż, a oferent wydłużenie okresu gwarancji określi w krotności 6 miesięcy.
Punktacja zostanie przyznana następująco:
za wydłużenie okresu gwarancji na okres:
- 42 miesięcy – 10 pkt
- 48 miesiące – 20 pkt
- 54 miesięcy – 30 pkt
- 60 miesiące – 40 pkt
Zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez wykonawcę krótszego okresu gwarancji, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ustawy PZP.
Jeśli długość okresu gwarancji nie zostanie podany w formularzu ofertowym, zostanie to potraktowane przez Zamawiającego jak podstawowy okres gwarancji tj. 36 miesięcy.
36 miesięczny okres gwarancji otrzyma 0 punktów jako podstawowy wymagany przez Zamawiającego.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 60 m-cy Wykonawca otrzyma maksymalną liczbę punktów, z tym że ten okres gwarancji będzie wiązał Wykonawcę.
Sposób obliczenia ostatecznej oceny ofert: S = C + G, gdzie:
S – suma przyznanych punktów ze składowych będących cząstkowymi kryteriami oceny ofert;
C, G – zgodnie z definicjami jak powyżej.
Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres inwestycji dla drogi dojazdowej do gruntów rolnych na działkach nr 1119 i 1113 w miejscowości Ruda od km 0+000,00 do km 0+736,00 obejmuje m.in.:
‒ Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 4 cm od km 0+000,00 do km 0+736,00;
‒ Wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 15cmodkm 0+000,00 do km 0+736,00;
‒ Wykonanie profilowania i zagęszczanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej wykonywane mechanicznie od km 0+000,00 do km 0+736,00;
‒ Wykonanie obustronnych poboczy gruntowych o szerokości 0,50 m z gruntu z dowozu o gr. warstwy 20 cm od km 0+000,00 do km 0+736,00;

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena (C) – waga kryterium 60 %
Gwarancja (G) – waga kryterium 40%
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
a) Cena (C) – waga 60%
W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C = (Cn/Co) x 60% x 100
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
b) Gwarancja (G) – waga 40%
W ramach kryterium „Gwarancja” „okres gwarancji” (G) może zostać wydłużony maksymalnie do 60 m-cy i nie może być krótszy niż 36 m-cy. Dla ustalenia wartości kryterium liczenie okresu gwarancji rozpocznie się od 36 m-cy wzwyż, a oferent wydłużenie okresu gwarancji określi w krotności 6 miesięcy.
Punktacja zostanie przyznana następująco:
za wydłużenie okresu gwarancji na okres:
- 42 miesięcy – 10 pkt
- 48 miesiące – 20 pkt
- 54 miesięcy – 30 pkt
- 60 miesiące – 40 pkt
Zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez wykonawcę krótszego okresu gwarancji, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ustawy PZP.
Jeśli długość okresu gwarancji nie zostanie podany w formularzu ofertowym, zostanie to potraktowane przez Zamawiającego jak podstawowy okres gwarancji tj. 36 miesięcy.
36 miesięczny okres gwarancji otrzyma 0 punktów jako podstawowy wymagany przez Zamawiającego.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 60 m-cy Wykonawca otrzyma maksymalną liczbę punktów, z tym że ten okres gwarancji będzie wiązał Wykonawcę.
Sposób obliczenia ostatecznej oceny ofert: S = C + G, gdzie:
S – suma przyznanych punktów ze składowych będących cząstkowymi kryteriami oceny ofert;
C, G – zgodnie z definicjami jak powyżej.
Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na warunkach określonych w dziale 6 SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym :
zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :
zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Dla części 1:
a) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w sposób należyty wykonał, i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swoim zakresem roboty ujęte w przedmiocie zamówienia o wartości nie mniejszej niż
1 000 000,00 zł
b) wykaże, że dysponuje, lub będzie dysponował min. 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej i min. 3 lata doświadczenia. Ilość lat doświadczenia liczy się od daty wystawienia uprawnień.
Dla części 2:
a) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w sposób należyty wykonał, i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swoim zakresem roboty ujęte w przedmiocie zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł
b) wykaże, że dysponuje, lub będzie dysponował min. 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej i min. 3 lata doświadczenia. Ilość lat doświadczenia liczy się od daty wystawienia uprawnień.
Dla części 3:
a) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w sposób należyty wykonał, i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swoim zakresem roboty ujęte w przedmiocie zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł
b) wykaże, że dysponuje, lub będzie dysponował min. 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej i min. 3 lata doświadczenia. Ilość lat doświadczenia liczy się od daty wystawienia uprawnień.
Dla części 4:
a) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w sposób należyty wykonał, i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swoim zakresem roboty ujęte w przedmiocie zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł
b) wykaże, że dysponuje, lub będzie dysponował min. 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej i min. 3 lata doświadczenia. Ilość lat doświadczenia liczy się od daty wystawienia uprawnień.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu następujące podmiotowe środki dowodowe:
a) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym);
b) Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
W przypadku spółek cywilnych zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, Wykonawca składa zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników.
c) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
d) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego o których mowa w art. 108. ust. 1 pkt 3), 4), 5) i 6) ustawy oraz w art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy - załącznik nr 10 do SWZ
e) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innymi wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty, lub oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej z oświadczeniem, że przygotowali te oferty niezależnie od siebie – załącznik nr 7 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda:
a) wykazu robót budowlanych (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku kwalifikacji zawodowych opisanego w dziale 7, ust. 7.1, pkt 4), lit. a) SWZ – załącznik nr 6 do SWZ
b) Wykazu osób (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku kwalifikacji zawodowych opisanego w dziale 7, ust. 7.1, pkt 4), lit. b) SWZ – załącznik nr 5 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości odpowiednio dla poszczególnych części:
Część 1 – wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)
Część 2 – wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
Część 3 – wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
Część 4 – wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-15 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-15 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.