eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Roboty naprawcze szkody zalaniowej w pomieszczeniach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy przy ul. Rozłogi 10 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2022-07-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty naprawcze szkody zalaniowej w pomieszczeniach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy przy ul. Rozłogi 10 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ DZIELNICY BEMOWO M. ST. WARSZAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010773800

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rozłogi 10

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-310

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48224871301

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opsbemowo.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opsbemowo.waw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://opsbemowo.waw.pl/o-nas/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty naprawcze szkody zalaniowej w pomieszczeniach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy przy ul. Rozłogi 10 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ad88edf-f601-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00271874

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00223439/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Roboty naprawcze szkody zalaniowej w pomieszczeniach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy przy ul. Rozłogi 10 w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00226718/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IOD.26.1.1.2022.SJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 147338,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są Roboty naprawcze szkody zalaniowej w pomieszczeniach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy przy ul. Rozłogi 10 w Warszawie obejmujące swym zakresem:
1) I etap obejmujący prace w pomieszczeniach w części podpiwniczonej przy ul. Rozłogi 10 w Warszawie zajmowanych przez Ośrodek Wsparcia i Rehabilitacji dla Osób Niepełnosprawnych (OWiRON) tj. w pomieszczeniach oznaczonych w przedmiarze lp. od 8 od 11 włącznie.
W ramach prac wykonane zostanie (zakres różny w zależności od pomieszczenia, szczegóły w przedmiarze): rozebranie posadzek z paneli podłogowych oraz z wykładzin z tworzyw sztucznych; rozbiórka listew cokołowych; rozbiórka listew przyściennych; naprawa posadzki cementowej; wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki; wykonanie otworów osuszających w posadzkach i wypełnienie betonem; malowanie tynków wewnętrznych ścian z przetarciem tynków; położenie listew przyściennych montaż posadzki z paneli podłogowych; wykonanie cokolików i posadzek z płytek ceramicznych podłogowych; wykonanie posadzki z płytek szkliwionych; rozbiórka sufitu podwieszonego o konstrukcji metalowej z wypełnieniem i wykonanie sufitu podwieszonego o konstrukcji metalowej
z wypełnieniem; transport gruzu.
2) II etap obejmujący prace w pomieszczeniach na parterze Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy przy ul. Rozłogi 10 w Warszawie tj. w pomieszczeniach oznaczonych w przedmiarze lp. od 1 od 7 włącznie.
W ramach prac wykonane zostanie (zakres różny w zależności od pomieszczenia, szczegóły w przedmiarze): rozebranie posadzek z paneli podłogowych oraz z wykładzin z tworzyw sztucznych; rozbiórka listew cokołowych; rozbiórka listew przyściennych; naprawa posadzki cementowej; wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki; wykonanie otworów osuszających w posadzkach i wypełnienie betonem; malowanie tynków wewnętrznych ścian z przetarciem tynków; położenie listw przyściennych montaż posadzki z paneli podłogowych; wykonanie cokolików i posadzek z płytek ceramicznych podłogowych; wykonanie posadzki z płytek szkliwionych.
Wymienione wyżej roboty muszą być wykonane w zakresie wskazanym w planach określających rodzaj i zakres robót podstawowych oraz uwarunkowania i dokładną lokalizację ich wykonywania i przedmiarem robót (załącznik nr 10 do SWZ) oraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 11 do SWZ). Każda z wykonywanych robót remontowo-budowlanych musi odpowiadać wszystkim cechom określonym w opisie przedmiotu zamówienia oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w załącznikach nr 10 i 11.
2. Zamawiający dopuszcza stosowanie i używanie przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia materiałów równoważnych. Przez materiały równoważne rozumie się materiały inne niż wyszczególnione w dokumentacji projektowej, które jednak nie prowadzą do zmiany technologii. Zastosowane materiały i urządzenia techniczne zamienne powinny charakteryzować się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż dobrane parametry techniczne w projekcie, muszą spełniać warunki określone w specyfikacji technicznej oraz muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie. Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne.
3. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą. Projektowane postanowienia umowy
w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 4 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ, jak i w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4 do SWZ, z uwzględnieniem faktu iż w trakcie remontu prowadzona będzie bieżąca działalność placówek (OWiRON i OPS) na których terenie będzie prowadzony remont, mając na względzie następujące uwarunkowania realizacji zadania:
1) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania niezbędnych zabezpieczeń w sposób gwarantujący bezpieczeństwo osób;
2) Wykonawca zobowiązany będzie do stałego sprzątania w rejonie prowadzonych prac, Wykonawca zapewni usuwanie odpadów powstających w wyniku realizacji robót zgodnie z obowiązującymi przepisami;
3) Wykonawca zobowiązany jest ująć w ofercie wszelkie roboty i czynności, bez których nie można wykonać zamówienia należycie;
4) Koszty wynikające z powyższych uwarunkowań realizacyjnych oraz powyższych zobowiązań Wykonawcy należy ująć w ofercie.
5. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać wszystkie roboty wynikające z SWZ i jej załączników w ryczałtowej cenie oferty [dotyczy zamówienia podstawowego (etap I oraz II) zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy zawartym w ofercie]. W przypadku wcześniejszego rozwiązania umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający na koszt Wykonawcy dokona oceny stopnia zaawansowania prac i rozliczy tylko te prace, które zostały należycie wykonane oraz odebrane do dnia rozwiązania przedmiotowej umowy z zastrzeżeniem naliczenia należnych kar umownych za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia oraz pozostałych zapisów SWZ i załączników do niej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 181 226,42 zł brutto.
Wpłynęło pięć ofert:
1) Jedna oferta mieściła się w kwocie którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia (153 000 zł.). Oferta została odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3, 4 i 6 Pzp.
2) Pozostałe oferty przekraczały którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Oferta z najniższą ceną niepodlegającą odrzuceniu złożona została na kwotę 184 992,00 zł brutto. Mając na uwadze zaistniałą sytuację, Zamawiający unieważnił postępowanie, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184922,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269170,54 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.