eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego - I koszenie



Ogłoszenie z dnia 2023-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego – I koszenie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KONINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311060783

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętojańska 20D

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 243 02 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.konin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.konin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_konin/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego – I koszenie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da9efd08-f0b6-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271549

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041626/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego - I koszenie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00214320

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.ZZ.3302.05.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W Części nr 1, 2, 3 i 4 (Rejon 1, 2, 3 i 4), przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wąskim koszeniu - mechanicznym koszeniu traw, chwastów oraz samosiejek z poboczy dróg na szerokości pomiędzy krawędzią jezdni, a skarpą rowu po obu stronach jezdni (lewa i prawa strona jezdni) (minimalna szerokość koszenia ok. 1,50 m) dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego, wskazanych przez Zamawiającego dla każdej z części (nr 1, 2, 3 i 4) zamówienia. Wysokość trawy po skoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm. W obrębie skrzyżowań, przejazdów kolejowych itp. miejsc, które mają wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego szerokość koszenia może zostać zwiększona, w zależności od potrzeb. W zakres usługi wchodzi również koszenie za chodnikiem średnio ok. 1m. Niezwłocznie po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany będzie do uporządkowania jezdni, poboczy i chodników z nadmiaru skoszonej trawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

4.5.5.) Wartość części: 21164,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W Części nr 1, 2, 3 i 4 (Rejon 1, 2, 3 i 4), przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wąskim koszeniu - mechanicznym koszeniu traw, chwastów oraz samosiejek z poboczy dróg na szerokości pomiędzy krawędzią jezdni, a skarpą rowu po obu stronach jezdni (lewa i prawa strona jezdni) (minimalna szerokość koszenia ok. 1,50 m) dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego, wskazanych przez Zamawiającego dla każdej z części (nr 1, 2, 3 i 4) zamówienia. Wysokość trawy po skoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm. W obrębie skrzyżowań, przejazdów kolejowych itp. miejsc, które mają wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego szerokość koszenia może zostać zwiększona, w zależności od potrzeb. W zakres usługi wchodzi również koszenie za chodnikiem średnio ok. 1m. Niezwłocznie po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany będzie do uporządkowania jezdni, poboczy i chodników z nadmiaru skoszonej trawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

4.5.5.) Wartość części: 21980,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W Części nr 1, 2, 3 i 4 (Rejon 1, 2, 3 i 4), przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wąskim koszeniu - mechanicznym koszeniu traw, chwastów oraz samosiejek z poboczy dróg na szerokości pomiędzy krawędzią jezdni, a skarpą rowu po obu stronach jezdni (lewa i prawa strona jezdni) (minimalna szerokość koszenia ok. 1,50 m) dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego, wskazanych przez Zamawiającego dla każdej z części (nr 1, 2, 3 i 4) zamówienia. Wysokość trawy po skoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm. W obrębie skrzyżowań, przejazdów kolejowych itp. miejsc, które mają wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego szerokość koszenia może zostać zwiększona, w zależności od potrzeb. W zakres usługi wchodzi również koszenie za chodnikiem średnio ok. 1m. Niezwłocznie po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany będzie do uporządkowania jezdni, poboczy i chodników z nadmiaru skoszonej trawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

4.5.5.) Wartość części: 16874,25 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W Części nr 1, 2, 3 i 4 (Rejon 1, 2, 3 i 4), przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wąskim koszeniu - mechanicznym koszeniu traw, chwastów oraz samosiejek z poboczy dróg na szerokości pomiędzy krawędzią jezdni, a skarpą rowu po obu stronach jezdni (lewa i prawa strona jezdni) (minimalna szerokość koszenia ok. 1,50 m) dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego, wskazanych przez Zamawiającego dla każdej z części (nr 1, 2, 3 i 4) zamówienia. Wysokość trawy po skoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm. W obrębie skrzyżowań, przejazdów kolejowych itp. miejsc, które mają wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego szerokość koszenia może zostać zwiększona, w zależności od potrzeb. W zakres usługi wchodzi również koszenie za chodnikiem średnio ok. 1m. Niezwłocznie po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany będzie do uporządkowania jezdni, poboczy i chodników z nadmiaru skoszonej trawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

4.5.5.) Wartość części: 17033,75 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dla Części 5 (Rejon 5), przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na szerokim koszeniu – obustronnym (lewa i prawa strona jezdni) mechanicznym wykaszaniu traw i chwastów z poboczy, rowu skarpy i przeciwskarpy, samosiewów wraz z ręcznym obkaszaniem słupków hektometrycznych, znaków drogowych, drzew i barier ochronnych znajdujących się na poboczu dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego, wskazanych przez Zamawiającego. Wysokość trawy po skoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm. W zakres usługi wchodzi również koszenie za chodnikiem średnio ok. 1 m. Niezwłocznie po zakończeniu prac należy uporządkować jezdnię, pobocza, chodniki z nadmiaru skoszonej trawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

4.5.5.) Wartość części: 83123,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15177,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20114,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15177,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAF-GRASS Wiesław Laskowski, Świnice Kaliskie 6, 98-215 Goszczanów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271947566

7.3.4) Miejscowość: Świnice Kaliskie 6

7.3.5) Kod pocztowy: 98-215

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15177,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16997,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20415,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16997,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KASKADA - Tereny Zielone Adam Kantorski, Zberzyn 20, 62-541 Budzisław Kościelny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652767133

7.3.4) Miejscowość: Zberzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 62-541

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16997,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14287,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16255,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14287,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radkon Radosław Zajdlic, Bicz 4, 62-571 Stare Miasto

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6651909246

7.3.4) Miejscowość: Bicz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-571

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14287,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14422,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19868,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14422,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radkon Radosław Zajdlic, Bicz 4, 62-571 Stare Miasto

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6651909246

7.3.4) Miejscowość: Bicz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-571

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14422,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 12.05.2023 r., Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie wszczął postępowanie w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt. 1 na realizację zadania „Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego – I koszenie”. W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 22.05.2023 r. do godz. 10:00 w części nr 5 ww. postępowania, nie wpłynęła żadna oferta.
W związku z powyższym, Zamawiający unieważnił Część 5 postępowania,
w oparciu o art. 255 pkt 1 ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.