eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Sukcesywne dostawy produktów do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji skóry

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy produktów do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji skóry

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL MIEJSKI IM.DR EMILA WARMIŃSKIEGO - SPZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092354746

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 19

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-826

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 3709124

1.5.8.) Numer faksu: 3709125

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.bydgoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.szpital.bydgoszcz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy produktów do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji skóry

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57d92704-b8d4-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00270870

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-270-15-2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 205524 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

poz. 1 - Preparat do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk
Związki aktywne: syntetyczne substancje myjące, substancje pielęgnujące;
Uwagi: o neutralnym zapachu lub bezzapachowy o pH zbliżonym do pH skóry, nie drażniący i nie wysuszający skóry, bez zawartości parabenów. Rejestracja: Kosmetyk - 4408 op. 0,5 l;
poz. 2 - Preparat do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk
Na bazie alkoholu lub mieszaniny alkoholi, bez zawartości jodu oraz jego pochodnych
Preparat jest zgodny z następującymi normami: EN 14885 oraz wykazuje następujące spektrum działania:
B zgodnie z normą EN 13727 (2/1), EN 1500 (2/2), EN 12791 (2/2)
Y zgodnie z normą EN 13624 (2/1)
Tbc zgodnie z normą EN 14348 (2/1)
V zgodnie z normą EN 14476 (2/1) - pełne protokoły z badań przeprowadzonych zgodnie z normą potwierdzające działanie bójcze mimium dla wirusów osłonkowych, ROTA oraz NORO.
Uwagi: higieniczna dezynfekcja rąk (30 sek.), chirurgiczna dezynfekcja rąk (90 sek.). Rejestracja: Produkt leczniczy lub produkt biobójczy - 6678 op. 0,5 l;
poz. 3 - Preparat do pielęgnacji rąk po zabiegu mycia i dezynfekcji rąk
Związki aktywne: substancje pielęgnujące, szybko wchłaniający się
Uwagi: działanie regenerujące skórę, regulujące stopień wilgotności skóry i jej natłuszczenie, nie powodujący uczuleń, nie powodujący uczucia śliskości skóry, o dużej wydajności stosowania, opakowanie umożliwiające zamontowanie w dozownikach ściennych, nie osłabiający efektu dezynfekcyjnego preparatu do dezynfekcji rąk, opakowanie do 0,5 l; Rejestracja: Kosmetyk - 212 op. 0,5 l z pompką (fabrycznie wbudowaną lub dodaną do każdej dostawy preparatu w stosunku 1:1; - 1 op. : 1 pompka).
Dodatkowe wymagania Zamawiającego dot. Grupy 1:
1) Wykonawca przekaże Zamawiającemu bezpłatnie 50 koszyczków/dozowników nałóżkowych oraz 800 pompek dozujących kompatybilnych z zaoferowanym środkiem dezynfekcyjnym w poz. 2 2) Wykonawca przekaże Zamawiającemu bezpłatnie 20 dozowników naściennych typu Dermados/SM2 kompatybilnych z płynami oferowanymi w poz. 1 oraz 2
3) W przypadku, kiedy zaoferowane produkty (w poz 1 i 2) z grupy 1 nie będą pasować do posiadanych przez Szpital dozowników naściennych typu Dermados/SM2, Wykonawca przekaże Szpitalowi na czas trwania umowy w bezpłatne użyczenie nowe dozowniki naścienne kompatybilne z zaoferowanymi opakowaniami w ilości 830 sztuk 4) W przypadku, kiedy zaoferowane produkty (w poz 1 i 2) z grupy 1 nie będą pasować do posiadanych przez Szpital koszyków nałóżkowych dla butelek kompatybilnych z systemem Dermados/SM2, Wykonawca przekaże Szpitalowi na czas trwania umowy w bezpłatne użyczenie nowe koszyczki/dozowniki kompatybilne z zaoferowanymi opakowaniami w ilości 111 sztuk 5) Po zakończeniu umowy Wykonawca dopuszcza wykup użyczonych dozowników naściennych w cenie jednostkowej netto - ………………………………………… 6) Po zakończeniu umowy Wykonawca dopuszcza wykup użyczonych dozowników nałóżkowych w cenie jednostkowej netto - …………………………………………

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 70902 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

poz. 1 - Preparaty do dezynfekcji skóry barwione
Preparat jest zgodny z następującymi normami: EN 14885 oraz wykazuje następujące spektrum działania:
B (w tym MRSA) zgodnie z normą EN 13727 (2/1), EN 1500 (2/2),
Y zgodnie z normą EN 13624 (2/1)
Tbc zgodnie z normą EN 14348 (2/1)
V zgodnie z normą EN 14476 (2/1) - pełny zakres
przy obciążeniu krwią i substancjami białkowymi.
Skład: preparat alkoholowy, zawierający przynajmniej dwie substancje czynne, nie zawierający jodu i jego pochodnych,
Czas działania przed zabiegami operacyjnymi do 1 min.
Uwagi: stosowane przed punkcjami i zabiegami chirurgicznymi
Rejestracja: produkt leczniczy lub produkt biobójczy - 412 op. 1 l;
poz. 2 - Preparaty do dezynfekcji skóry bezbarwne
Preparat jest zgodny z następującymi normami: EN 14885 oraz wykazuje następujące spektrum działania:
B (w tym MRSA) zgodnie z normą EN 13727 (2/1), EN 1500 (2/2),
Y zgodnie z normą EN 13624 (2/1)
Tbc zgodnie z normą EN 14348 (2/1)
V zgodnie z normą EN 14476 (2/1) - pełny zakres
przy obciążeniu krwią i substancjami białkowymi.
Skład: preparat alkoholowy, zawierający przynajmniej dwie substancje czynne, nie zawierający jodu i jego pochodnych,
Czas działania przed zabiegami typu iniekcje: 15 sek.
Uwagi: stosowane przed iniekcjami, szczepieniami, pobieraniem krwi
Rejestracja: produkt leczniczy lub produkt biobójczy - 2170 op. 0,5 l ze spryskiwaczem/atomizerem (montowanym

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 36105 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

poz. 1 - Preparat do dezynfekcji ran i błon śluzowych
Zakres działania B (w tym MRSA i VRE), Y, Tbc, V przy obciążniu krwią i substancjami białkowymi
Związki aktywne: dichlorowodorek octenidyny, bez zawartosci jodu i chlorheksydyny,
Uwagi: bezbarwny, stosowany do dezynfekcji ran (również na otwarte rany) i błon śluzowych, przy opracowywaniu czystych i płukaniu zakażonych ran CHIRURGICZNYCH, gotowy do użycia bez rozcieńczenia. Również do dezynfekcji błon śluzowych obszaru genitalnego
Rejestracja: produkt leczniczy - 1312 op. 1 l;
poz. 2 - Bezbarwny preparat w postaci żelu do oczyszczania, dekontaminacji i nawilżania
Związki aktywne: dichlorowodorek octenidyny, bez alkoholu i środków konserwujących, bez zawartości jodu, chlorheksydyny
Uwagi: Bezbarwny preparat w postaci żelu skutecznie usuwający biofilm bakteryjny
Rejestracja: produkt leczniczy lub wyrób medyczny
- 114 op. 20 ml;
poz. 3 - Bezbarwny preparat w postaci płynu do oczyszczania, dekontaminacji i nawilżania rany
Związki aktywne: dichlorowodorek octenidyny, bez alkoholu i środków konserwujących
Uwagi: Bezbarwny preparat w postaci płynu skutecznie usuwający biofilm bakteryjny
Rejestracja: produkt leczniczy lub wyrób medyczny
- 180 op. 0,35 l.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 81612 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Preparat do pielęgnacji jamy ustnej.
Zakres działania min.: B, Y
Na bazie chlorheksydyny lub octenidyny.
Smak miętowy.
Rejestracja wyrób medyczny, produkt leczniczy, lub kosmetyk
Opakowanie do 1 litra - 202 op. 300 ml.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 2404 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pianka stworzona na bazie substancji powierzchniowo czynnych naturalnego pochodzenia o działaniu przeciwpodrażnieniowym. Delikatnie myje i oczyszcza skórę pozostawiając na niej warstwę ochronną. Zawiera składnik natłuszczający z naturalnej oliwki, nawilżający D - pantenol. Idealna do higieny skóry szczególnie narażonej na działanie czynników drażniących. Zawierająca środek pochłaniający zapach moczu, dostępna w sprayu.
Rejestracja: wyrób medyczny lub kosmetyk.- 576 op. 500 ml.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 6955 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pianka stworzona na bazie substancji powierzchniowo czynnych naturalnego pochodzenia o działaniu przeciwpodrażnieniowym. Delikatnie myje i oczyszcza skórę pozostawiając na niej warstwę ochronną. Zawiera składnik natłuszczający z naturalnej oliwki, nawilżający D - pantenol. Idealna do higieny skóry szczególnie narażonej na działanie czynników drażniących. Zawierająca środek pochłaniający zapach moczu, dostępna w sprayu.
Rejestracja: wyrób medyczny lub kosmetyk.- 118 op. 1 l;

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 1899 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Związki aktywne: bardzo delikatne substancje myjące i pielęgnujące, bardzo łagodne i efektywne w myciu,
Uwagi: dozowanie w postaci pianki lub płynu, stosowany do mycia noworodków od pierwszego dnia życia, nie powodujący alergii, podrażnienia i wysuszenia skóry, z pompką dozującą
op 400 - 500 ml.
Rejestracja: kosmetyk - 92 op. 500 ml z pompką (montowaną fabrycznie lub załączoną osobno w stosunku 1:1 - 1 op. : 1 pompka)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 1701 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Preparat gotowy do użycia z atomizerem na bazie 2% chlorheksydyny. Pełne spektrum działania po upływie 60 sekund. Działanie rezydualne do 24 h.
Spektrum: B ( w tym MRSA) ,F,V (HBV,HCV, HIV).
Rejestracja: Wyrób medyczny, produkt biobójczy, produkt leczniczy - 298 op. 250 ml.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 3255 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Preparat gotowy do użycia zawierający 100 mg/ml (10%) jodopowidonu w 1000 ml roztworu co odpowiada 10 mg aktywnego jodu / ml
Rejestracja: Produkt biobójczy, produkt leczniczy - 12 op. 1 l.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 687 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87567,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313629,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87567,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biachem Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662115698

7.3.3) Ulica: Alejkowa 21 lok. B9

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-528

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93518,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41299,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73401,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41299,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Schulke Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270010985

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 132

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131014,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89715,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89715,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89715,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Schulke Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270010985

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 132

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131014,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2571,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3229,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2571,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biachem Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662115698

7.3.3) Ulica: Alejkowa 21 lok. B9

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-528

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93518,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9139,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9344,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9139,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Citonet Bydgoszcz Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540308951

7.3.3) Ulica: Żółkiewskiego 20/26

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-740

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9139,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 2.051,78 zł. Cena brutto najkorzystniejszej oferty w Grupie 6 wynosi 3.186,00 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3186 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3823,2 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena brutto oferty najkorzystniejszej w Grupie 7 wynosi: 3.677,70 zł, natomiast kwota, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w Grupie 7 wynosi: 2.092,55 zł brutto.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3677,7 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3677,7 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3379,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22528,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3379,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biachem Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662115698

7.3.3) Ulica: Alejkowa 21 lok. B9

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-528

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93518,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert dla Grupy 9.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.