eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Sukcesywne dostawy produktów do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji skóry



Ogłoszenie z dnia 2023-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy produktów do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji skóry

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL MIEJSKI IM.DR EMILA WARMIŃSKIEGO - SPZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092354746

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 19

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-826

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 3709124

1.5.8.) Numer faksu: 3709125

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.bydgoszcz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy produktów do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji skóry

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57d92704-b8d4-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00118983

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.szpital.bydgoszcz.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr. Emila Warmińskiego SPZOZ. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a także art. 6 Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego oraz art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że: udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-270-15-2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

poz. 1 - Preparat do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk
Związki aktywne: syntetyczne substancje myjące, substancje pielęgnujące;
Uwagi: o neutralnym zapachu lub bezzapachowy o pH zbliżonym do pH skóry, nie drażniący i nie wysuszający skóry, bez zawartości parabenów. Rejestracja: Kosmetyk - 4408 op. 0,5 l;
poz. 2 - Preparat do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk
Na bazie alkoholu lub mieszaniny alkoholi, bez zawartości jodu oraz jego pochodnych
Preparat jest zgodny z następującymi normami: EN 14885 oraz wykazuje następujące spektrum działania:
B zgodnie z normą EN 13727 (2/1), EN 1500 (2/2), EN 12791 (2/2)
Y zgodnie z normą EN 13624 (2/1)
Tbc zgodnie z normą EN 14348 (2/1)
V zgodnie z normą EN 14476 (2/1) - pełne protokoły z badań przeprowadzonych zgodnie z normą potwierdzające działanie bójcze mimium dla wirusów osłonkowych, ROTA oraz NORO.
Uwagi: higieniczna dezynfekcja rąk (30 sek.), chirurgiczna dezynfekcja rąk (90 sek.). Rejestracja: Produkt leczniczy lub produkt biobójczy - 6678 op. 0,5 l;
poz. 3 - Preparat do pielęgnacji rąk po zabiegu mycia i dezynfekcji rąk
Związki aktywne: substancje pielęgnujące, szybko wchłaniający się
Uwagi: działanie regenerujące skórę, regulujące stopień wilgotności skóry i jej natłuszczenie, nie powodujący uczuleń, nie powodujący uczucia śliskości skóry, o dużej wydajności stosowania, opakowanie umożliwiające zamontowanie w dozownikach ściennych, nie osłabiający efektu dezynfekcyjnego preparatu do dezynfekcji rąk, opakowanie do 0,5 l; Rejestracja: Kosmetyk - 212 op. 0,5 l z pompką (fabrycznie wbudowaną lub dodaną do każdej dostawy preparatu w stosunku 1:1; - 1 op. : 1 pompka).
Dodatkowe wymagania Zamawiającego dot. Grupy 1:
1) Wykonawca przekaże Zamawiającemu bezpłatnie 50 koszyczków/dozowników nałóżkowych oraz 800 pompek dozujących kompatybilnych z zaoferowanym środkiem dezynfekcyjnym w poz. 2 2) Wykonawca przekaże Zamawiającemu bezpłatnie 20 dozowników naściennych typu Dermados/SM2 kompatybilnych z płynami oferowanymi w poz. 1 oraz 2
3) W przypadku, kiedy zaoferowane produkty (w poz 1 i 2) z grupy 1 nie będą pasować do posiadanych przez Szpital dozowników naściennych typu Dermados/SM2, Wykonawca przekaże Szpitalowi na czas trwania umowy w bezpłatne użyczenie nowe dozowniki naścienne kompatybilne z zaoferowanymi opakowaniami w ilości 830 sztuk 4) W przypadku, kiedy zaoferowane produkty (w poz 1 i 2) z grupy 1 nie będą pasować do posiadanych przez Szpital koszyków nałóżkowych dla butelek kompatybilnych z systemem Dermados/SM2, Wykonawca przekaże Szpitalowi na czas trwania umowy w bezpłatne użyczenie nowe koszyczki/dozowniki kompatybilne z zaoferowanymi opakowaniami w ilości 111 sztuk 5) Po zakończeniu umowy Wykonawca dopuszcza wykup użyczonych dozowników naściennych w cenie jednostkowej netto - ………………………………………… 6) Po zakończeniu umowy Wykonawca dopuszcza wykup użyczonych dozowników nałóżkowych w cenie jednostkowej netto - …………………………………………

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

poz. 1 - Preparaty do dezynfekcji skóry barwione
Preparat jest zgodny z następującymi normami: EN 14885 oraz wykazuje następujące spektrum działania:
B (w tym MRSA) zgodnie z normą EN 13727 (2/1), EN 1500 (2/2),
Y zgodnie z normą EN 13624 (2/1)
Tbc zgodnie z normą EN 14348 (2/1)
V zgodnie z normą EN 14476 (2/1) - pełny zakres
przy obciążeniu krwią i substancjami białkowymi.
Skład: preparat alkoholowy, zawierający przynajmniej dwie substancje czynne, nie zawierający jodu i jego pochodnych,
Czas działania przed zabiegami operacyjnymi do 1 min.
Uwagi: stosowane przed punkcjami i zabiegami chirurgicznymi
Rejestracja: produkt leczniczy lub produkt biobójczy - 412 op. 1 l;
poz. 2 - Preparaty do dezynfekcji skóry bezbarwne
Preparat jest zgodny z następującymi normami: EN 14885 oraz wykazuje następujące spektrum działania:
B (w tym MRSA) zgodnie z normą EN 13727 (2/1), EN 1500 (2/2),
Y zgodnie z normą EN 13624 (2/1)
Tbc zgodnie z normą EN 14348 (2/1)
V zgodnie z normą EN 14476 (2/1) - pełny zakres
przy obciążeniu krwią i substancjami białkowymi.
Skład: preparat alkoholowy, zawierający przynajmniej dwie substancje czynne, nie zawierający jodu i jego pochodnych,
Czas działania przed zabiegami typu iniekcje: 15 sek.
Uwagi: stosowane przed iniekcjami, szczepieniami, pobieraniem krwi
Rejestracja: produkt leczniczy lub produkt biobójczy - 2170 op. 0,5 l ze spryskiwaczem/atomizerem (montowanym

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

poz. 1 - Preparat do dezynfekcji ran i błon śluzowych
Zakres działania B (w tym MRSA i VRE), Y, Tbc, V przy obciążniu krwią i substancjami białkowymi
Związki aktywne: dichlorowodorek octenidyny, bez zawartosci jodu i chlorheksydyny,
Uwagi: bezbarwny, stosowany do dezynfekcji ran (również na otwarte rany) i błon śluzowych, przy opracowywaniu czystych i płukaniu zakażonych ran CHIRURGICZNYCH, gotowy do użycia bez rozcieńczenia. Również do dezynfekcji błon śluzowych obszaru genitalnego
Rejestracja: produkt leczniczy - 1312 op. 1 l;
poz. 2 - Bezbarwny preparat w postaci żelu do oczyszczania, dekontaminacji i nawilżania
Związki aktywne: dichlorowodorek octenidyny, bez alkoholu i środków konserwujących, bez zawartości jodu, chlorheksydyny
Uwagi: Bezbarwny preparat w postaci żelu skutecznie usuwający biofilm bakteryjny
Rejestracja: produkt leczniczy lub wyrób medyczny
- 114 op. 20 ml;
poz. 3 - Bezbarwny preparat w postaci płynu do oczyszczania, dekontaminacji i nawilżania rany
Związki aktywne: dichlorowodorek octenidyny, bez alkoholu i środków konserwujących
Uwagi: Bezbarwny preparat w postaci płynu skutecznie usuwający biofilm bakteryjny
Rejestracja: produkt leczniczy lub wyrób medyczny
- 180 op. 0,35 l.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Preparat do pielęgnacji jamy ustnej.
Zakres działania min.: B, Y
Na bazie chlorheksydyny lub octenidyny.
Smak miętowy.
Rejestracja wyrób medyczny, produkt leczniczy, lub kosmetyk
Opakowanie do 1 litra - 202 op. 300 ml.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pianka stworzona na bazie substancji powierzchniowo czynnych naturalnego pochodzenia o działaniu przeciwpodrażnieniowym. Delikatnie myje i oczyszcza skórę pozostawiając na niej warstwę ochronną. Zawiera składnik natłuszczający z naturalnej oliwki, nawilżający D - pantenol. Idealna do higieny skóry szczególnie narażonej na działanie czynników drażniących. Zawierająca środek pochłaniający zapach moczu, dostępna w sprayu.
Rejestracja: wyrób medyczny lub kosmetyk.- 576 op. 500 ml.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pianka stworzona na bazie substancji powierzchniowo czynnych naturalnego pochodzenia o działaniu przeciwpodrażnieniowym. Delikatnie myje i oczyszcza skórę pozostawiając na niej warstwę ochronną. Zawiera składnik natłuszczający z naturalnej oliwki, nawilżający D - pantenol. Idealna do higieny skóry szczególnie narażonej na działanie czynników drażniących. Zawierająca środek pochłaniający zapach moczu, dostępna w sprayu.
Rejestracja: wyrób medyczny lub kosmetyk.- 118 op. 1 l;

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Związki aktywne: bardzo delikatne substancje myjące i pielęgnujące, bardzo łagodne i efektywne w myciu,
Uwagi: dozowanie w postaci pianki lub płynu, stosowany do mycia noworodków od pierwszego dnia życia, nie powodujący alergii, podrażnienia i wysuszenia skóry, z pompką dozującą
op 400 - 500 ml.
Rejestracja: kosmetyk - 92 op. 500 ml z pompką (montowaną fabrycznie lub załączoną osobno w stosunku 1:1 - 1 op. : 1 pompka)

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Preparat gotowy do użycia z atomizerem na bazie 2% chlorheksydyny. Pełne spektrum działania po upływie 60 sekund. Działanie rezydualne do 24 h.
Spektrum: B ( w tym MRSA) ,F,V (HBV,HCV, HIV).
Rejestracja: Wyrób medyczny, produkt biobójczy, produkt leczniczy - 298 op. 250 ml.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Preparat gotowy do użycia zawierający 100 mg/ml (10%) jodopowidonu w 1000 ml roztworu co odpowiada 10 mg aktywnego jodu / ml
Rejestracja: Produkt biobójczy, produkt leczniczy - 12 op. 1 l.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów tj.
1) Wykonawca posiada zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu produktami leczniczymi, jeżeli Wykonawca jest dystrybutorem;
2) Wykonawca posiada zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktu leczniczego, gdy produkty lecznicze wytwarzane są bezpośrednio przez Wykonawcę;
3) w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład konsolidacyjny lub celny - posiada zezewolenie na prowadzenie składu zawierającego uprawnienie przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczymi.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Dokumenty potwierdzające zgodność złożonej oferty z wymaganiami SWZ tj. CHPL, Karty Charakterystyk, Ulotki, Katalogi itp.;
2) Dla produktów nie będących lekami - materiały prezentujące oferowane preparaty (m. in. prospekty, opisy, ulotki) w języku polskim, zawierające w szczególności obszar zastosowań, spektrum działania, sposób użycia preparatu;
3) Dla kosmetyków - ulotka z określeniem składu produktu oraz oświadczenie Wykonawcy, że kosmetyk został wprowadzony do obrotu na terenie kraju, zgodnie z ustawą z dnia 4 października 2018 r. o produktach kosmetycznych;
4) Charakterystyka produktu leczniczego - dla środków będących produktami leczniczymi;
5) Karty charakterystyk (w tym karty charakterystyk substancji niebezpiecznych - o ile dotyczy) oferowanych preparatów (Zamawiający wymaga formatu PDF lub innego powszechnie dostępnego);
6) Dla środków będących wyrobami medycznymi lub produktami biobójczymi- dokument potwierdzający zgłoszenie/wpis/powiadomienie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych;
7) Dla środków będących wyrobami medycznymi: a) właściwa deklaracja zgodności z uwzględnieniem przepisów przejściowych na podstawie art. 120 ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych oraz oznakowanie CE; b) certyfikaty zgodności wydane przez odpowiednią jednostkę notyfikowaną (lub producenta) zgodne z obowiązującą deklaracją zgodności i z uwzględnieniem przepisów przejściowych na podstawie Art. 120 Ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o Wyrobach Medycznych; c) oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z rozporządzenia MDR, o stosowaniu ewentualnych przepisów przejściowych zgodnie z art. 120 Ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 o Wyrobach Medycznych;
8) Dla Grupy 1 poz. 2; Grupy 2; Grupy 6 - pełne protokoły/raporty z badań wykonanych zgodnie z normami europejskimi w celu potwierdzenia spełnienia warunków opisanych w SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) Dokumenty potwierdzające zgodność złożonej oferty z wymaganiami SWZ tj. CHPL, Karty Charakterystyk, Ulotki, Katalogi itp.;
2) Dla produktów nie będących lekami - materiały prezentujące oferowane preparaty (m. in. prospekty, opisy, ulotki) w języku polskim, zawierające w szczególności obszar zastosowań, spektrum działania, sposób użycia preparatu;
3) Dla kosmetyków - ulotka z określeniem składu produktu oraz oświadczenie Wykonawcy, że kosmetyk został wprowadzony do obrotu na terenie kraju, zgodnie z ustawą z dnia 4 października 2018 r. o produktach kosmetycznych;
4) Charakterystyka produktu leczniczego - dla środków będących produktami leczniczymi;
5) Karty charakterystyk (w tym karty charakterystyk substancji niebezpiecznych - o ile dotyczy) oferowanych preparatów (Zamawiający wymaga formatu PDF lub innego powszechnie dostępnego);
6) Dla środków będących wyrobami medycznymi lub produktami biobójczymi- dokument potwierdzający zgłoszenie/wpis/powiadomienie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych;
7) Dla środków będących wyrobami medycznymi: a) właściwa deklaracja zgodności z uwzględnieniem przepisów przejściowych na podstawie art. 120 ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych oraz oznakowanie CE; b) certyfikaty zgodności wydane przez odpowiednią jednostkę notyfikowaną (lub producenta) zgodne z obowiązującą deklaracją zgodności i z uwzględnieniem przepisów przejściowych na podstawie Art. 120 Ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o Wyrobach Medycznych; c) oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z rozporządzenia MDR, o stosowaniu ewentualnych przepisów przejściowych zgodnie z art. 120 Ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 o Wyrobach Medycznych;
8) Dla Grupy 1 poz. 2; Grupy 2; Grupy 6 - pełne protokoły/raporty z badań wykonanych zgodnie z normami europejskimi w celu potwierdzenia spełnienia warunków opisanych w SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zał. nr 1 - Formularz oferty,
Zał. nr 2 - Formularz asortymentowo - cenowy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku:
1) wystąpienia okoliczności siły wyższej, w szczególności takich jak: pożar, powódź, niszczące działanie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to okoliczności przyczyniłyby się do zwłoki w wykonaniu świadczenia Wykonawcy– przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia się okoliczności siły wyższej do zwłoki,
2) określonym w §2 ust. 4 umowy i w sposób tam przewidziany, przy czym Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć odpowiedni aneks do umowy,
3) obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego lub innych zmian korzystnych dla Zamawiającego,
4) nie wykorzystania wartości umowy określonej w § 2 ust. 1 Umowy, w terminie określonym w §9 ust. 1 – w takim wypadku Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy,
5) zmiany przepisów prawa, jeżeli skutkuje ona koniecznością zmiany postanowień niniejszej umowy,
6) zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych,
7) zmiany producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji – przy cenie nie większej niż w niniejszej umowie,
8) jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniającego dane firmy,
9) zmiany siedziby Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-13 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-13 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.