eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobre Miasto › Modernizacja zdegradowanych dróg na terenie Gminy Dobre Miasto w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: "Program Inwestycji Strategicznych"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja zdegradowanych dróg na terenie Gminy Dobre Miasto w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: "Program Inwestycji Strategicznych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobre Miasto

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743657

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 14

1.5.2.) Miejscowość: Dobre Miasto

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-040

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 896153939

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@dobremiasto.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dobremiasto.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-209a341c-b765-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja zdegradowanych dróg na terenie Gminy Dobre Miasto w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: "Program Inwestycji Strategicznych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-209a341c-b765-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270696

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031501/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja zdegradowanych dróg gminnych na terenie Gminy Dobre Miasto

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134310

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FR.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3964644,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Przebudowa ul. Legionów, Armii Krajowej i Artylerzystów w Dobrym Mieście
1) Inwestycja zlokalizowana jest na działkach o nr geod. dz. nr. 439/1; 750; 751/9 obr. 2 miasta Dobre Miasto, gmina Dobre Miasto
2) Inwestycja będzie służyła obsłudze komunikacyjnej przyległych do nich terenów zabudowy mieszkaniowej.
3) W ramach projektu planowana jest przebudowa ulicy Legionów, Armii Krajowej i Artylerzystów w Dobrym Mieście klasy D o powierzchni ok. 1730m2 wraz z budową kanalizacji deszczowej.
4) Droga wykonana zostanie w konstrukcji dla ruchu KR2 o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm i szerokości 5 m. W ramach inwestycji zostanie wybudowana również kanalizacja deszczowa.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dot. części I został określony w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 749074,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Przebudowa drogi łączącej drogę krajową nr 51 z drogą wojewódzką nr 593 w Dobrym Mieście
1) Inwestycja zlokalizowana jest na działkach o nr geod. 90/3, 89, 97, 84/1, 83/3, 55 obr. 3 miasta Dobre Miasto, gmina Dobre Miasto.
2) Inwestycja umożliwi skomunikowanie terenów zabudowy przemysłowej z obszaru Specjalnej Strefy Ekonomicznej z drogami wylotowymi z miasta oraz planowaną obwodnicą na trasie Olsztyn – Lidzbark Warmiński. W obu przypadkach planuje się zastąpienie istniejącej nawierzchni szutrowej nawierzchnią z kostki betonowej typu polbruk gr. 8 cm, wykonanie odwodnienia drogi, jej oświetlenia oraz niezbędnej infrastruktury technicznej.
3) W ramach zadania planowana jest budowa drogi o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm i szerokości 6 m łączącej drogę wojewódzką nr 593 z drogą gminną. W miejscu połączenia drogi gminnej z drogą projektowaną będzie skrzyżowanie z ruchem okrężnym – rondo jednopasowe dla upłynnienia ruchu.
4) Droga wykonana zostanie w konstrukcji dla ruchu KR3.
5) Planowa droga zlokalizowana będzie w terenie zabudowy.
6) Połączenie nowej drogi z drogą wojewódzką zaprojektowano jako skrzyżowanie zwykłe. Z uwagi, że po drodze mogą się poruszać pojazdy miarodajne (m.in. ciągnik siodłowy z naczepą 16,5m), dla poprawy przejezdności zaprojektowano łuki o promieniu 12m. łuki dostosowano do toru jazdy pojazdu miarodajnego.
7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dot. części II został określony w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 969962,85 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Przebudowa drogi gminnej nr 160002N na odcinku Praslity – Łęgno
1) Inwestycja zlokalizowana jest na działkach o nr geod. dz. nr. 41 obr. Łęgno oraz dz. nr 188/2 obr. Praslity, gmina Dobre Miasto.
2) Istniejąca nawierzchnia drogi o długości ok. 2760m. jest żwirowa ulepszona oraz płyt betonowych, zlokalizowana jest w terenie niezabudowanym.
3) Droga Łęgno-Praslity będzie o szerokości 5m. i zostanie wykonana w konstrukcji dla ruchu KR2 o nawierzchni z masy bitumicznej.
4) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
- rozbiórkę nawierzchni z płyt betonowych
- budowę zjazdów
- wyrównanie nawierzchni
- ułożenie nawierzchni z masy bitumicznej
- budowę kanału technologicznego
5) Przedmiotowa droga jest drogą publiczną i łączy się z drogą powiatową oraz drogą gminną będącymi drogami publicznymi.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dot. części III został określony w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 1957757,05 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bzowiec w systemie zaprojektuj i wybuduj
1) Inwestycja zlokalizowana jest na działce o nr 294 obręb Bzowiec, gmina Dobre Miasto.
2) Przedmiotowa droga jest drogą o nawierzchni żwirowej i zmiennej szerokości pasa drogowego od ok. 6,40 m do 11,00 m.
3) Na przebudowę odcinka drogi gminnej nr 160026N o dł. ok. 160 mb została wydana decyzja nr 25/22 o ustaleniu lokalizacji celu publicznego z dnia 23 grudnia 2022 r., znak: IN.6733.27.2022.KK
4) Na części pasa drogowego usytuowane są ogrodzenia właścicieli przyległych do drogi nieruchomości.
5) Stan techniczny przedmiotowej drogi o nawierzchni żwirowej jest zły i wymagający przebudowy, projektuje się przebudowę w celu doprowadzenia do właściwego stanu techniczno-użytkowego.
6) Długość drogi wynosi ok. 160 mb, odwodnienie terenu powierzchniowe, brak sieci kanalizacji deszczowej.
7) W pasie drogowym zlokalizowane są sieci: telekomunikacyjna oraz ziemna i napowietrzna sieć elektroenergetyczna.
8) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) fazę projektową niezbędną do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wraz z kompletem uzgodnień i opracowań oraz dokumentacją techniczno – wykonawczą,
b) wykonanie kosztorysów robót i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
c) uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
d) zgłoszenie w imieniu Zamawiającego rozpoczęcia robót budowlanych
e) fazę wykonawczą,
f) sporządzenie dokumentacji powykonawczej obejmującej, mapę geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (mapa winna być opatrzona klauzulą urzędową przez organ Służby Geodezyjnej i Kartograficznej albo zawierać oświadczenie o uzyskaniu pozytywnego wyniku weryfikacji) oraz inne dokumenty wynikające z obowiązujących norm i przepisów.
g) dokonanie skutecznego zgłoszenia zakończenia robót budowlanych wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie
h) pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót wykonywanych w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową, o którym stanowi art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.).
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dot. części IV został określony w Programie funkcjonalno – użytkowym stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 287850 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1187446,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1794908,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1187446,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROBUD OLSZTYN Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393879090

7.3.3) Ulica: Partyzantów

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-402

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1187446,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4069576,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5132888,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4069576,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Colas Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861395883

7.3.3) Ulica: Nowa

7.3.4) Miejscowość: Palędzie

7.3.5) Kod pocztowy: 62-070

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4069576,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 492440,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 639694,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 492440,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KATOPI LC Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393964507

7.3.3) Ulica: Gen. J. Hallera

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-693

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 492440,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.