Ogłoszenie z dnia 2022-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00227665/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492048497
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szlachtowska 75b
1.5.2.) Miejscowość: Szczawnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-460
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ckiwszczawnica@ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ckiw-szczawnica.ohp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna z zakwaterowaniem
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c12c7ca-f2ea-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270650
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00085982/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy- Jabłonce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00227665/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CSZC.BOZ.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jajka.Miejsce realizacji – Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Szlachtowska 75 b, 34-460 Szczawnica, na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 3120,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy.Miejsce realizacji – Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Szlachtowska 75 b, 34-460 Szczawnica, na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 25791,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .Miejsce realizacji - Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Szlachtowska 75 b, 34-460 Szczawnica na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 57797,08 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ryby przetworzone i konserwowane.Miejsce realizacji - Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Szlachtowska 75 b, 34-460 Szczawnica na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.5.) Wartość części: 5478,89 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Owoce, warzywa i podobne produkty.Miejsce realizacji - Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Szlachtowska 75 b, 34-460 Szczawnica na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 12737,80 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne .Miejsce realizacji - Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Szlachtowska 75 b, 34-460 Szczawnica na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.5.5.) Wartość części: 3729,86 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty mleczarskie.Miejsce realizacji - Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Szlachtowska 75 b, 34-460 Szczawnica na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 26943,49 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowychMiejsce realizacji - Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Szlachtowska 75 b, 34-460 Szczawnica na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.5.5.) Wartość części: 2223,15 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Różne produkty spożywcze.Miejsce realizacji - Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Szlachtowska 75 b, 34-460 Szczawnica na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 16821,93 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.Miejsce realizacji - Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Szlachtowska 75 b, 34-460 Szczawnica na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 9573,25 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Napoje bezalkoholowe.Miejsce realizacji - Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Szlachtowska 75 b, 34-460 Szczawnica na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
4.5.5.) Wartość części: 5493,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jajka.Miejsce realizacji- Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Filii Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Sobieskiego 78, 34-480 Jabłonka, na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1. do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 1110,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy.Miejsce realizacji- Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Filii Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Sobieskiego 78, 34-480 Jabłonka, na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1. do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 13388,57 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.Miejsce realizacji- Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Filii Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Sobieskiego 78, 34-480 Jabłonka, na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1. do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 18861,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ryby przetworzone i konserwowane.Miejsce realizacji- Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Filii Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Sobieskiego 78, 34-480 Jabłonka, na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1. do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.5.) Wartość części: 2377,01 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Owoce, warzywa i podobne produkty.Miejsce realizacji- Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Filii Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Sobieskiego 78, 34-480 Jabłonka, na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1. do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 7797,85 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne.Miejsce realizacji- Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Filii Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Sobieskiego 78, 34-480 Jabłonka, na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1. do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.5.5.) Wartość części: 2888,94 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty mleczarskie.Miejsce realizacji- Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Filii Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Sobieskiego 78, 34-480 Jabłonka, na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1. do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 8816,71 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych.Miejsce realizacji- Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Filii Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Sobieskiego 78, 34-480 Jabłonka, na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1. do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.5.5.) Wartość części: 1268,68 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Różne produkty spożywcze.Miejsce realizacji- Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Filii Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Sobieskiego 78, 34-480 Jabłonka, na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1. do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 10054,99 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie .Miejsce realizacji- Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Filii Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Sobieskiego 78, 34-480 Jabłonka, na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1. do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 4314,00 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Napoje bezalkoholowe.Miejsce realizacji- Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Filii Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Sobieskiego 78, 34-480 Jabłonka, na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1. do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
4.5.5.) Wartość części: 76,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie w/w części wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie w/w części nie złożono żadnych ofert.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie w/w części nie złożono żadnych ofert.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8283,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8283,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8283,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Gallod-Hurt Bronisław Kłósek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681250161
7.3.3) Ulica: Leszczyna 159
7.3.4) Miejscowość: Leszczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 32-733
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8283,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie w/w części nie złożono żadnych ofert.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie w/w części nie złożono żadnych ofert.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie w/w części nie złożono żadnych ofert.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie w/w części nie złożono żadnych ofert.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie w/w części nie złożono żadnych ofert.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12845,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18645,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12845,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia "EPI" s.c. E. Stawiarski P. Stawiarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 606985522
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 161
7.3.4) Miejscowość: Stary Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-340
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12845,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie w/w części nie złożono żadnych ofert.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie w/w części wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie w/w części nie złożono żadnych ofert.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie w/w części nie złożono żadnych ofert.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3232,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3232,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3232,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Gallod-Hurt
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681250161
7.3.3) Ulica: Leszczyna 159
7.3.4) Miejscowość: Leszczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 32-733
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3232,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie w/w części nie złożono żadnych ofert.
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie w/w części nie złożono żadnych ofert.
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie w/w części nie złożono żadnych ofert.
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie w/w części nie złożono żadnych ofert.
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie w/w części nie złożono żadnych ofert.
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie w/w części nie złożono żadnych ofert.
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie w/w części nie złożono żadnych ofert.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy mięsa, drobiu i wędlin dla Szkoły Podstawowej nr 30 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Lublinie
- Sukcesywne dostawy nabiału dla Szkoły Podstawowej nr 30 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Lublinie.
- Sukcesywne dostawy artykułów różnych dla Szkoły Podstawowej nr 30 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Lublinie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu w okresie od lipca do grudnia 2024 roku
- Dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie w okresie 01.06.2024 r. - 31.12.2024 r.
- Dostawa żywności do bieżącego żywienia wojsk w 2024 r. - OWOCE Z GR. I
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.