eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "ŚWIADCZENIE USŁUG PRAWNYCH"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„ŚWIADCZENIE USŁUG PRAWNYCH”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM ASTRONOMICZNE IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA POLSKIEJ AKADEMII NAUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326339

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bartycka 18

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-716

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mkolasinski@camk.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.camk.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ŚWIADCZENIE USŁUG PRAWNYCH”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5ddbd11-46d7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270576

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie finansowane z Projektu "Międzynarodowa Agenda Badawcza AstroCeNT: Centrum Naukowo-Technologiczne Astrofizyki Cząstek" finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.3 Międzynarodowe Agendy Badawcze. Umowa MAB/2018/

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/camk

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/camk

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z zapisami ROZDZIAŁ V SWZ. INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KOMUNIKOWAŁ Z WYKONAWCAMI ORAZ INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH SPORZĄDZANIA, WYSYŁANIA
I ODBIORU KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z ROZDZIAŁ XXIV KLAUZULA RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.MAB.08.U.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawnych (w szczególności w zakresie m.in: prawa własności przemysłowej, prawa autorskiego, prawa nowych technologii, know-how, prawa do wyników badań, przepisów dot. nieuczciwej konkurencji, komercjalizacji własności intelektualnej, finansów publicznych oraz kodeksu spółek handlowych), na potrzeby realizcji projektu "Międzynarodowa Agenda Badawcza AstroCeNT: Centrum Naukowo-Technologiczne Astrofizyki Cząstek" finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.3 Międzynarodowe Agendy Badawcze. Umowa MAB/2018/
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia uregulowany ostał w Załączniku nr 2 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z ROZDZIAŁ XVI SWZ. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający wymaga posiadania uprawnień niezbędnych do wykonywania zawodu; adwokata lub aplikanta adwokackiego lub radcy prawnego lub aplikanta radcowskiego, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o Radcach Prawnych ( Dz.U. z 2020 r. poz. 75), ustawy z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (Dz.U. 2020.1651)

Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie osobami z ww. uprawnieniami poprzez dołączenie do oferty dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień: adwokata/aplikanta adwokackiego/radcy prawnego/aplikanta radcowskiego, takich jak np: dokument potwierdzający wpis na listę: adwokatów/aplikantów adwokackich/radców prawnych/aplikantów radcowskich, lub innych potwierdzających posiadane uprawnienia.

Zdolność techniczna lub zawodowa
I. Zamawiający wymaga dysponowaniem co najmniej 1 osobą, które posiadają łącznie:
a) doświadczenie w zakresie sporządzenia/negocjacji/zawarcia:
• umów licencji (w zakresie prawa własności przemysłowej);
• umów o współpracę między jednostką naukową a przedsiębiorstwem (umowy ramowe oraz w ramach realizowanego projektu);
• umów podwykonawstwa;
• cesji;
• umowach o konsorcjum w projektach badawczo naukowych;
Zamawiający wymaga wykazania doświadczenia w wyżej wymienionym, poprzez wykazania sporządzonych przez osobę która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia 8 ww. umów w przeciągu ostatnich 3 lat w ww. zakresie.
Uwaga: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony wyłącznie w sytuacji wskazania przez Wykonawcę doświadczenia zawierającego pełen zakres wymagany przez Zamawiajacego.
b) znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej C1 lub równoważnym, pozwalająca na przygotowanie, opiniowanie i negocjowanie umów w imieniu Zamawiającego. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Zamawiający wymaga złożenia dokumentu potwierdzającego ww. certyfikat.
II. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna warunek z pkt I za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która spełnia warunki opisane w pkt. I poprzez złożenie załącznika nr 5 do SWZ- Wykaz osób, tj. wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat jej doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tą osobą, wraz z podaniem, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zał. 5 do SWZ – Wykaz osób, tj. wykaz wskazujący osobę skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat jej doświadczenia zawodowego, niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tą osobą, wraz z podaniem, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Dokumenty potwierdzające uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
Zamawiający wymaga posiadania uprawnień niezbędnych do wykonywania zawodu; adwokata lub aplikanta adwokackiego lub radcy prawnego lub aplikanta radcowskiego, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz.U. z 2020 r. poz. 75), ustawy z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (Dz.U. z 2020 r. poz. 1651, 2320)

Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie ww. uprawnieniami poprzez dołączenie do oferty dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień: adwokata/aplikanta adwokackiego/radcy prawnego/aplikanta radcowskiego, takich jak np: dokument potwierdzający wpis na listę: adwokatów/aplikantów adwokackich/radców prawnych/aplikantów radcowskich, lub innych potwierdzających posiadane uprawnienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zał. 5 do SWZ – Wykaz osób, tj. wykaz wskazujący osobę skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat jej doświadczenia zawodowego, niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tą osobą, wraz z podaniem, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zgodnie z ROZDZIAŁ XI SWZ. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE NA POTWIERDZENIE BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA WYKONAWCY Z POSTĘPOWANIA ORAZ SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z ROZDZIAŁ XVIII SWZ. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW, KTÓRZY WSPÓLNIE SKŁADAJĄ OFERTĘ (KONSORCJA)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do niniejszej SWZ.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: projektowane postanowienia umowy oraz warunki wprowadzenia zmian określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-25 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/camk

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-25 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.