eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzyce › Bluszczów - dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej do wymagań przeciwpożarowych



Ogłoszenie z dnia 2022-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bluszczów – dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej do wymagań przeciwpożarowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gorzyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna 15

1.5.2.) Miejscowość: Gorzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-350

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 4513056 wew. 11

1.5.8.) Numer faksu: 324513056 wew. 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gorzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bluszczów – dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej do wymagań przeciwpożarowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d8dc99c-db54-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270553

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023296/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Bluszczów - dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej do wymagań p-poż.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Bluszczów – dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej do wymagań ochrony p-poż.
Zakres robót do wykonania
- przeniesienie układów pomiarowych do szafek pomiarowych na zewnątrz obiektu
- instalację zasilania i sterowania systemu oddymiania klatki schodowej nr.1 i 2
- wyłącznik główny p.poż wraz ze sterowaniem
- instalację awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w korytarzu przy sali gimnastycznej
- ustawienie rusztowań na Sali gimnastycznej, w 2 klatkach schodowych oraz na elewacji w obrębie
magazynu opału
- wykonanie gniazd w ścianach nośnych klatek schodowych pod belki stalowe podpierające
perforowany strop
- montaż belek stalowych podpierających stropy klatek schodowych
- wycięcie pokrycia dachu wraz z konstrukcją
- rozbiórka części stropów w głównej klatce schodowej i zapleczu kuchennym
- montaż ścianek wydzielających przestrzeń oddymiania ze stropodachu i strychu
- montaż klap oddymiających
- wykonanie otworu w ścianie nośnej w piwnicy na połowę jej grubości pod nowoprojektowany
hydrant
- wykucie otworów zewnętrznych pod napowietrzenie i odpowietrzenie magazynu opału oraz pod
rurę instalacji gaśniczej PUG
- montaż instalacji PUG
- demontaż sufitu na Sali gimnastycznej wraz z konstrukcją z listew drewnianych i warstwami
izolacyjnymi
- demontaż wewnętrznej stolarki drzwiowej w celu wymiany
- demontaż istniejących skrzynek hydrantów wewnętrznych na parterze i piętrze budynku
- montaż nowych skrzynek hydrantowych w miejscu istniejących oraz dodatkowej w piwnicy
- montaż wentylacji mechanicznej ( napowietrznie i odprowadzenie zużytego powietrza)w
pomieszczeniu
kotłowni. Odpowietrzenie ponad dach budynku szkoły
- montaż dodatkowej warstwy bloczków betonowych w wannie zabezpieczającej w magazynie
opału
- montaż okładzin ściennych i sufitowych w kotłowni i magazynie opału w celu uzyskania
odpowiednich materiałów p-poż.
- montaż stalowej konstrukcji pod sufit NRO na Sali gimnastycznej
- montaż izolacji paroszczelnej na Sali gimnastycznej
- montaż płyt G-K na Sali gimnastycznej
- powrotny montaż istniejącej izolacji termicznej
- uszczelnienie przejść instalacyjnych w kotłowni i magazynie opału
- montaż nowej stolarki p-poż. Na piętrze w części przy bibliotece
- montaż ścianek wydzielających przestrzeń oddymiania ze stropodachu i strychu
- montaż oświetlenia awaryjnego, instalacji do wykrywania dymu i głównego wył. Prądu
- roboty wykończeniowe, tynkarskie, malarskie i porządkowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 473078,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 473078,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 473078,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Projektowo-Budowlane Herman Jarosław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6472339393

7.3.3) Ulica: Przyległa 4

7.3.4) Miejscowość: Połomia

7.3.5) Kod pocztowy: 44-323

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 473078,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.