eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Moszczenica › Rozbudowa Szkoły Podstawowej im. Margarethy Kamprad w Jarostach



Ogłoszenie z dnia 2024-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa Szkoły Podstawowej im. Margarethy Kamprad w Jarostach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOSZCZENICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647948

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kosowska 1

1.5.2.) Miejscowość: Moszczenica

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-310

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 446169625

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@moszczenica.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.moszczenica.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-81d2662e-b5ed-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa Szkoły Podstawowej im. Margarethy Kamprad w Jarostach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81d2662e-b5ed-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268929

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047202/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa Szkoły Podstawowej im. Margarethy Kamprad w Jarostach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00067828

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INW.271. 1 .2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1911000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Rozbudowa Szkoły Podstawowej im. Margarethy Kamprad w Jarostach”.

Zadanie obejmuje wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj robót w zakresie rozbudowy budynku Szkoły Podstawowej im. Margarethy Kamprad zlokalizowanego przy ulicy Leśnej 14 w miejscowości Jarosty o świetlicę dydaktyczną wraz z pomieszczeniami pomocniczymi. Inwestycję zaplanowano na działce inwestycyjnej o nr ewid. 126/12 w obrębie 0011 Jarosty.

3. Przedmiotem zadania jest wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj następujących prac:

1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem zgodami i pozwoleniami, w szczególności decyzji pozwolenia na budowę oraz pozwolenia na użytkowanie obiektu (w tym wykonanie projektów z podziałem na branże wg wymagań prawnych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysów i przedmiarów)


2) Rozbudowa o świetlicę dydaktyczną wraz z pomieszczeniami o wymiarach: 31,5 x 8,25 m jako obiekt jednokondygnacyjny o planowanej konstrukcji rozbudowy tradycyjnej murowo-żelbetowej.

Dopuszcza się zaprojektowanie i wykonanie budynku w technologii szkieletowej lub tradycyjnej murowanej.
Poszczególne elementy konstrukcji nośnej budynku należy zaprojektować i wykonać:
- ławy i stopy fundamentowe w konstrukcji żelbetowej,
- konstrukcja słupów, stężeń, nadproży belek ścian - stalowa lub żelbetowa,
- dach nad projektowaną rozbudową dwu lub wielospadowy o konstrukcji stalowej lub drewnianej.
Ściany fundamentowe należy zaprojektować w konstrukcji żelbetowej lub murowane z bloczków betonowych

Wielkości projektowanej rozbudowy:
- powierzchnia zabudowy: 260,0 m2,
- powierzchnia użytkowa 239,0 m2,
- kubatura: 1 070 m3,
- ilość kondygnacji: 1,
- wysokość planowanej rozbudowy: 4,60 m,
- długość planowanej rozbudowy: 31,50 m,
- szerokość planowanej rozbudowy: 8,25 m,

3) Rozbudowa instalacji wewnętrznych i zewnętrznych, w szczególności w zakresie:
- instalacji elektrycznej,
- instalacji gniazd wtykowych
- instalacji logicznych – sieci LAN, telefonicznej
- instalacji niskoprądowej,
- instalacji centralnego ogrzewania,
- instalacji wentylacyjnej,
- instalacji sanitarnej wewnętrzną
- instalacji oświetlenia podstawowego oraz awaryjno - ewakuacyjnego
- instalacji odgromowej
- instalacji alarmowej
- instalacji monitoringu i dzwonka szkolnego
- instalację hydrantową,
- przebudowę systemu odprowadzenia wód opadowych.

4) Projektowany budynek musi zapewniać pomieszczenia zgodnie z następującym podziałem funkcjonalno – przestrzennym (łączna powierzchnia użytkowa pomieszczeń: 238,21 m2):
- korytarz – pow. użytkowa: 21,19 m2
- część rekreacyjna świetlicy nr 1 – pow. użytkowa: 43,80 m2
- część rekreacyjna świetlicy nr 2 – pow. użytkowa: 45,40 m2
- część rekreacyjna świetlicy nr 3 – pow. użytkowa: 45,40 m2
- sala terapeutyczna - pow. użytkowa: 24,95 m2
(Wydzielenie tego pomieszczenia najlepiej wykonać za pomocą przeszklonej witryny aby zapewnić światło dzienne w gabinecie. Przez wprowadzony podział doszły jedne drzwi).
- gabinet pedagoga - pow. użytkowa: 16,20 m2
- sala korekcyjna - pow. użytkowa: 25,00 m2
- magazyn na sprzęt do utrzymania zieleni – pow. użytkowa: 16,28 m2


5) Uzbrojenie terenu – przebudowa istniejącego uzbrojenia terenu:
- kanalizacji deszczowej w celu zapewnienia odprowadzenia wód opadowych z powierzchni dachu i terenu bezpośrednio przylegających do projektowanej rozbudowy
- instalacji dolnego źródła ciepła istniejącej gruntowej pompy ciepła
- układu instalacji zasilania w celu zapewnienia zasilania wszystkich urządzeń oraz instalacji w stanie istniejącym oraz projektowanym. W przypadku konieczności należy uzgodnić oraz uzyskać stosowne warunki określające zwiększenie mocy umownej

6) Komunikacja – zaprojektowanie dojścia do rozbudowanej części budynku, utwardzenie dla pojazdów i pieszych przed wejściami głównymi do rozbudowanej części

7) Zieleń – należy przeprowadzić inwentaryzację istniejącej zieleni, w przypadku wystąpienia kolizji – uzgodnić projekt zieleni, wycinki drzew i krzewów oraz usunąć zieleń kolidującą z inwestycją.


8) W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest ponadto do wykonania tablicy informacyjnej o wym. 180 cm x 120 cm. Tablicę należy wykonać z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości minimum 3 mm albo umieścić na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią
Tablicę informacyjną należy umieścić w miejscu realizacji zadania w momencie rozpoczęcia prac budowlanych.
Sposób umieszczenia tablicy:
1) na obiektach umieszcza się:
a) równolegle do powierzchni, w szczególności do ściany budynku, w taki sposób, aby jej elementy nie wystawały
poza krawędzie płaszczyzny ściany, oraz zgodnie z podziałami architektonicznymi obiektu budowlanego, w sposób wyśrodkowany albo wyjustowany względem osi kompozycyjnych elewacji,
b) w taki sposób, aby nie przesłaniała ona otworów okiennych lub drzwiowych, przeszkleń, filarów, pilastrów, płasko-
rzeźb oraz detali architektonicznych i ich elementów dekoracyjnych;
2) na ogrodzeniu umieszcza się w taki sposób, aby nie przekraczała ona wysokości, krawędzi i podziałów przęseł ogrodzenia

9) Wyposażenie świetlicy, sali terapeutycznej i korekcyjnej


Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu do zatwierdzenia, w terminie do 2 miesiąca od daty podpisania umowy, koncepcji rozwiązań projektowych oraz do uwzględnienia w niej uwag i sugestii Zamawiającego.


Ze względu na specyfikę przedmiotu niniejszego zamówienia Zamawiający umożliwia Wykonawcom przed złożeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej.
Wykonawcy zainteresowani wzięciem udziału w wizji lokalnej proszeni są o zgłoszenia drogą elektroniczną ze wskazaniem imienia i nazwiska na adres e-mail: ug@moszczenica.eu.

6. Szczegółowy zakres prac do wykonania zawiera Program Funkcjonalno – Użytkowy, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zakresem i warunkami określonymi w niniejszej SIWZ, oraz w/w dokumentami.

7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno Użytkowy. Przedstawiony opis robót nie ma charakteru wyczerpującego i może nie wskazywać wszystkich prac koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, co nie ma wpływu na ryczałtowy charakter ceny.

8. Jeżeli w dokumentacji użyto nazw znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, ich zastosowanie nie jest obowiązkowe, zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, a nazwy zostały podane jedynie w celach informacyjnych dla umożliwienia porównania równoważności.

Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w PFU oraz dokumentacji projektowej nie używając co do zasady nazw własnych. Jeżeli gdziekolwiek w powyższych dokumentach znalazły się nazwy własne, wynika to z technicznej niemożliwości opisania w inny sposób tych urządzeń, rozwiązań lub funkcji i związane jest koniecznością zapewnienia kompatybilności z rozwiązaniami wykorzystywanymi przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza w pełnym zakresie stosowanie wszelkich rozwiązań równoważnych (co należy rozumieć jako każdorazowe dodanie sformułowania „lub równoważne”);

9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę części zamówienia.

10. Wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę:

Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) zwana dalej ,,ustawą p.z.p.” Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) osób wykonujących proste prace ogólnobudowlane (np. prace operatorów urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, prace kierowców, prace wykonywane przez pracowników fizycznych).
Szczegółowe wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę określone zostały w §2 załącznika Nr 6 do SWZ (wzoru umowy).


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1880000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2745972,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1880000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WarBud Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 388865877

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 156

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) część prac budowlanych
2) instalacje elektryczne i niskoprądowe
3) część instalacji sanitarnych
4) część prac dociepleniowych
5) część prac związanych z wykonaniem konstrukcji i pokrycia dachu


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1880000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.