eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Moszczenica › Rozbudowa Szkoły Podstawowej im. Margarethy Kamprad w Jarostach



Ogłoszenie z dnia 2024-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa Szkoły Podstawowej im. Margarethy Kamprad w Jarostach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOSZCZENICA

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647948

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Kosowska 1

1.4.2.) Miejscowość: Moszczenica

1.4.3.) Kod pocztowy: 97-310

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.4.7.) Numer telefonu: 446169625

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@moszczenica.eu

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.moszczenica.eu/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00213253

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-21

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00067828

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Rozbudowa Szkoły Podstawowej im. Margarethy Kamprad w Jarostach”.

Zadanie obejmuje wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj robót w zakresie rozbudowy budynku Szkoły Podstawowej im. Margarethy Kamprad zlokalizowanego przy ulicy Leśnej 14 w miejscowości Jarosty o świetlicę dydaktyczną wraz z pomieszczeniami pomocniczymi. Inwestycję zaplanowano na działce inwestycyjnej o nr ewid. 126/12 w obrębie 0011 Jarosty.


3. Przedmiotem zadania jest wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj następujących prac:

1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem zgodami i pozwoleniami, w szczególności decyzji pozwolenia na budowę oraz pozwolenia na użytkowanie obiektu (w tym wykonanie projektów z podziałem na branże wg wymagań prawnych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysów i przedmiarów)


2) Rozbudowa o świetlicę dydaktyczną wraz z pomieszczeniami o wymiarach: 31,5 x 8,25 m jako obiekt jednokondygnacyjny o planowanej konstrukcji rozbudowy tradycyjnej murowo-żelbetowej.

Dopuszcza się zaprojektowanie i wykonanie budynku w technologii szkieletowej lub tradycyjnej murowanej.
Poszczególne elementy konstrukcji nośnej budynku należy zaprojektować i wykonać:
- ławy i stopy fundamentowe w konstrukcji żelbetowej,
- konstrukcja słupów, stężeń, nadproży belek ścian - stalowa lub żelbetowa,
- dach nad projektowaną rozbudową dwu lub wielospadowy o konstrukcji stalowej lub drewnianej.
Ściany fundamentowe należy zaprojektować w konstrukcji żelbetowej lub murowane z bloczków betonowych

Wielkości projektowanej rozbudowy:
- powierzchnia zabudowy: 260,0 m2,
- powierzchnia użytkowa 239,0 m2,
- kubatura: 1 070 m3,
- ilość kondygnacji: 1,
- wysokość planowanej rozbudowy: 4,60 m,
- długość planowanej rozbudowy: 31,50 m,
- szerokość planowanej rozbudowy: 8,25 m,

3) Rozbudowa instalacji wewnętrznych i zewnętrznych, w szczególności w zakresie:
- instalacji elektrycznej,
- instalacji gniazd wtykowych
- instalacji logicznych – sieci LAN, telefonicznej
- instalacji niskoprądowej,
- instalacji centralnego ogrzewania,
- instalacji wentylacyjnej,
- instalacji sanitarnej wewnętrzną
- instalacji oświetlenia podstawowego oraz awaryjno - ewakuacyjnego
- instalacji odgromowej
- instalacji alarmowej
- instalacji monitoringu i dzwonka szkolnego
- instalację hydrantową,
- przebudowę systemu odprowadzenia wód opadowych.

4) Projektowany budynek musi zapewniać pomieszczenia zgodnie z następującym podziałem funkcjonalno – przestrzennym (łączna powierzchnia użytkowa pomieszczeń: 239,19 m2):
- korytarz – pow. użytkowa: 21,19 m2
- część rekreacyjna świetlicy nr 1 – pow. użytkowa: 43,80 m2
- część rekreacyjna świetlicy nr 2 – pow. użytkowa: 45,40 m2
- część rekreacyjna świetlicy nr 3 – pow. użytkowa: 45,40 m2
- pomieszczenie terapeutyczne – pow. użytkowa: 42,12 m2
- magazyn – pow. użytkowa: 25,00 m2
- magazyn na sprzęt do utrzymania zieleni – pow. użytkowa: 16,28 m2

5) Uzbrojenie terenu – przebudowa istniejącego uzbrojenia terenu:
- kanalizacji deszczowej w celu zapewnienia odprowadzenia wód opadowych z powierzchni dachu i terenu bezpośrednio przylegających do projektowanej rozbudowy
- instalacji dolnego źródła ciepła istniejącej gruntowej pompy ciepła
- układu instalacji zasilania w celu zapewnienia zasilania wszystkich urządzeń oraz instalacji w stanie istniejącym oraz projektowanym. W przypadku konieczności należy uzgodnić oraz uzyskać stosowne warunki określające zwiększenie mocy umownej

6) Komunikacja – zaprojektowanie dojścia do rozbudowanej części budynku, utwardzenie dla pojazdów i pieszych przed wejściami głównymi do rozbudowanej części

7) Zieleń – należy przeprowadzić inwentaryzację istniejącej zieleni, w przypadku wystąpienia kolizji – uzgodnić projekt zieleni, wycinki drzew i krzewów oraz usunąć zieleń kolidującą z inwestycją.


8) W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest ponadto do wykonania tablicy informacyjnej o wym. 180 cm x 120 cm. Tablicę należy wykonać z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości minimum 3 mm albo umieścić na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią
Tablicę informacyjną należy umieścić w miejscu realizacji zadania w momencie rozpoczęcia prac budowlanych.
Sposób umieszczenia tablicy:
1) na obiektach umieszcza się:
a) równolegle do powierzchni, w szczególności do ściany budynku, w taki sposób, aby jej elementy nie wystawały
poza krawędzie płaszczyzny ściany, oraz zgodnie z podziałami architektonicznymi obiektu budowlanego, w sposób wyśrodkowany albo wyjustowany względem osi kompozycyjnych elewacji,
b) w taki sposób, aby nie przesłaniała ona otworów okiennych lub drzwiowych, przeszkleń, filarów, pilastrów, płasko-
rzeźb oraz detali architektonicznych i ich elementów dekoracyjnych;
2) na ogrodzeniu umieszcza się w taki sposób, aby nie przekraczała ona wysokości, krawędzi i podziałów przęseł ogrodzenia


Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu do zatwierdzenia, w terminie do 2 miesiąca od daty podpisania umowy, koncepcji rozwiązań projektowych oraz do uwzględnienia w niej uwag i sugestii Zamawiającego.


Ze względu na specyfikę przedmiotu niniejszego zamówienia Zamawiający umożliwia Wykonawcom przed złożeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej.
Wykonawcy zainteresowani wzięciem udziału w wizji lokalnej proszeni są o zgłoszenia drogą elektroniczną ze wskazaniem imienia i nazwiska na adres e-mail: ug@moszczenica.eu.

6. Szczegółowy zakres prac do wykonania zawiera Program Funkcjonalno – Użytkowy, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zakresem i warunkami określonymi w niniejszej SIWZ, oraz w/w dokumentami.

7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno Użytkowy. Przedstawiony opis robót nie ma charakteru wyczerpującego i może nie wskazywać wszystkich prac koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, co nie ma wpływu na ryczałtowy charakter ceny.

8. Jeżeli w dokumentacji użyto nazw znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, ich zastosowanie nie jest obowiązkowe, zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, a nazwy zostały podane jedynie w celach informacyjnych dla umożliwienia porównania równoważności.

Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w PFU oraz dokumentacji projektowej nie używając co do zasady nazw własnych. Jeżeli gdziekolwiek w powyższych dokumentach znalazły się nazwy własne, wynika to z technicznej niemożliwości opisania w inny sposób tych urządzeń, rozwiązań lub funkcji i związane jest koniecznością zapewnienia kompatybilności z rozwiązaniami wykorzystywanymi przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza w pełnym zakresie stosowanie wszelkich rozwiązań równoważnych (co należy rozumieć jako każdorazowe dodanie sformułowania „lub równoważne”);

9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę części zamówienia.

10. Wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę:

Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) zwana dalej ,,ustawą p.z.p.” Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) osób wykonujących proste prace ogólnobudowlane (np. prace operatorów urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, prace kierowców, prace wykonywane przez pracowników fizycznych).
Szczegółowe wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę określone zostały w §2 załącznika Nr 6 do SWZ (wzoru umowy).

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Rozbudowa Szkoły Podstawowej im. Margarethy Kamprad w Jarostach”.

Zadanie obejmuje wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj robót w zakresie rozbudowy budynku Szkoły Podstawowej im. Margarethy Kamprad zlokalizowanego przy ulicy Leśnej 14 w miejscowości Jarosty o świetlicę dydaktyczną wraz z pomieszczeniami pomocniczymi. Inwestycję zaplanowano na działce inwestycyjnej o nr ewid. 126/12 w obrębie 0011 Jarosty.

3. Przedmiotem zadania jest wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj następujących prac:

1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem zgodami i pozwoleniami, w szczególności decyzji pozwolenia na budowę oraz pozwolenia na użytkowanie obiektu (w tym wykonanie projektów z podziałem na branże wg wymagań prawnych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysów i przedmiarów)


2) Rozbudowa o świetlicę dydaktyczną wraz z pomieszczeniami o wymiarach: 31,5 x 8,25 m jako obiekt jednokondygnacyjny o planowanej konstrukcji rozbudowy tradycyjnej murowo-żelbetowej.

Dopuszcza się zaprojektowanie i wykonanie budynku w technologii szkieletowej lub tradycyjnej murowanej.
Poszczególne elementy konstrukcji nośnej budynku należy zaprojektować i wykonać:
- ławy i stopy fundamentowe w konstrukcji żelbetowej,
- konstrukcja słupów, stężeń, nadproży belek ścian - stalowa lub żelbetowa,
- dach nad projektowaną rozbudową dwu lub wielospadowy o konstrukcji stalowej lub drewnianej.
Ściany fundamentowe należy zaprojektować w konstrukcji żelbetowej lub murowane z bloczków betonowych

Wielkości projektowanej rozbudowy:
- powierzchnia zabudowy: 260,0 m2,
- powierzchnia użytkowa 239,0 m2,
- kubatura: 1 070 m3,
- ilość kondygnacji: 1,
- wysokość planowanej rozbudowy: 4,60 m,
- długość planowanej rozbudowy: 31,50 m,
- szerokość planowanej rozbudowy: 8,25 m,

3) Rozbudowa instalacji wewnętrznych i zewnętrznych, w szczególności w zakresie:
- instalacji elektrycznej,
- instalacji gniazd wtykowych
- instalacji logicznych – sieci LAN, telefonicznej
- instalacji niskoprądowej,
- instalacji centralnego ogrzewania,
- instalacji wentylacyjnej,
- instalacji sanitarnej wewnętrzną
- instalacji oświetlenia podstawowego oraz awaryjno - ewakuacyjnego
- instalacji odgromowej
- instalacji alarmowej
- instalacji monitoringu i dzwonka szkolnego
- instalację hydrantową,
- przebudowę systemu odprowadzenia wód opadowych.

4) Projektowany budynek musi zapewniać pomieszczenia zgodnie z następującym podziałem funkcjonalno – przestrzennym (łączna powierzchnia użytkowa pomieszczeń: 238,21 m2):
- korytarz – pow. użytkowa: 21,19 m2
- część rekreacyjna świetlicy nr 1 – pow. użytkowa: 43,80 m2
- część rekreacyjna świetlicy nr 2 – pow. użytkowa: 45,40 m2
- część rekreacyjna świetlicy nr 3 – pow. użytkowa: 45,40 m2
- sala terapeutyczna - pow. użytkowa: 24,95 m2
(Wydzielenie tego pomieszczenia najlepiej wykonać za pomocą przeszklonej witryny aby zapewnić światło dzienne w gabinecie. Przez wprowadzony podział doszły jedne drzwi).
- gabinet pedagoga - pow. użytkowa: 16,20 m2
- sala korekcyjna - pow. użytkowa: 25,00 m2
- magazyn na sprzęt do utrzymania zieleni – pow. użytkowa: 16,28 m2


5) Uzbrojenie terenu – przebudowa istniejącego uzbrojenia terenu:
- kanalizacji deszczowej w celu zapewnienia odprowadzenia wód opadowych z powierzchni dachu i terenu bezpośrednio przylegających do projektowanej rozbudowy
- instalacji dolnego źródła ciepła istniejącej gruntowej pompy ciepła
- układu instalacji zasilania w celu zapewnienia zasilania wszystkich urządzeń oraz instalacji w stanie istniejącym oraz projektowanym. W przypadku konieczności należy uzgodnić oraz uzyskać stosowne warunki określające zwiększenie mocy umownej

6) Komunikacja – zaprojektowanie dojścia do rozbudowanej części budynku, utwardzenie dla pojazdów i pieszych przed wejściami głównymi do rozbudowanej części

7) Zieleń – należy przeprowadzić inwentaryzację istniejącej zieleni, w przypadku wystąpienia kolizji – uzgodnić projekt zieleni, wycinki drzew i krzewów oraz usunąć zieleń kolidującą z inwestycją.


8) W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest ponadto do wykonania tablicy informacyjnej o wym. 180 cm x 120 cm. Tablicę należy wykonać z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości minimum 3 mm albo umieścić na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią
Tablicę informacyjną należy umieścić w miejscu realizacji zadania w momencie rozpoczęcia prac budowlanych.
Sposób umieszczenia tablicy:
1) na obiektach umieszcza się:
a) równolegle do powierzchni, w szczególności do ściany budynku, w taki sposób, aby jej elementy nie wystawały
poza krawędzie płaszczyzny ściany, oraz zgodnie z podziałami architektonicznymi obiektu budowlanego, w sposób wyśrodkowany albo wyjustowany względem osi kompozycyjnych elewacji,
b) w taki sposób, aby nie przesłaniała ona otworów okiennych lub drzwiowych, przeszkleń, filarów, pilastrów, płasko-
rzeźb oraz detali architektonicznych i ich elementów dekoracyjnych;
2) na ogrodzeniu umieszcza się w taki sposób, aby nie przekraczała ona wysokości, krawędzi i podziałów przęseł ogrodzenia

9) Wyposażenie świetlicy, sali terapeutycznej i korekcyjnej


Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu do zatwierdzenia, w terminie do 2 miesiąca od daty podpisania umowy, koncepcji rozwiązań projektowych oraz do uwzględnienia w niej uwag i sugestii Zamawiającego.


Ze względu na specyfikę przedmiotu niniejszego zamówienia Zamawiający umożliwia Wykonawcom przed złożeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej.
Wykonawcy zainteresowani wzięciem udziału w wizji lokalnej proszeni są o zgłoszenia drogą elektroniczną ze wskazaniem imienia i nazwiska na adres e-mail: ug@moszczenica.eu.

6. Szczegółowy zakres prac do wykonania zawiera Program Funkcjonalno – Użytkowy, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zakresem i warunkami określonymi w niniejszej SIWZ, oraz w/w dokumentami.

7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno Użytkowy. Przedstawiony opis robót nie ma charakteru wyczerpującego i może nie wskazywać wszystkich prac koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, co nie ma wpływu na ryczałtowy charakter ceny.

8. Jeżeli w dokumentacji użyto nazw znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, ich zastosowanie nie jest obowiązkowe, zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, a nazwy zostały podane jedynie w celach informacyjnych dla umożliwienia porównania równoważności.

Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w PFU oraz dokumentacji projektowej nie używając co do zasady nazw własnych. Jeżeli gdziekolwiek w powyższych dokumentach znalazły się nazwy własne, wynika to z technicznej niemożliwości opisania w inny sposób tych urządzeń, rozwiązań lub funkcji i związane jest koniecznością zapewnienia kompatybilności z rozwiązaniami wykorzystywanymi przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza w pełnym zakresie stosowanie wszelkich rozwiązań równoważnych (co należy rozumieć jako każdorazowe dodanie sformułowania „lub równoważne”);

9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę części zamówienia.

10. Wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę:

Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) zwana dalej ,,ustawą p.z.p.” Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) osób wykonujących proste prace ogólnobudowlane (np. prace operatorów urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, prace kierowców, prace wykonywane przez pracowników fizycznych).
Szczegółowe wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę określone zostały w §2 załącznika Nr 6 do SWZ (wzoru umowy).


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-02-23 10:00

Po zmianie:
2024-02-28 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-02-23 11:00

Po zmianie:
2024-02-28 11:00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.