eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Paw³ów › Wymiana dachu na obiekcie Szko³y Podstawowej w Paw³owie

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-06-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana dachu na obiekcie Szko³y Podstawowej w Paw³owie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Paw³ów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010582

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Paw³ów 56

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Paw³ów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 272-16-14

1.5.8.) Numer faksu: 41 272-16-70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@pawlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://pawlow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana dachu na obiekcie Szko³y Podstawowej w Paw³owie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-69b47636-0f62-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00267981

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00064758/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.7 Wymiana dachu na obiekcie Szko³y Podstawowej w Paw³owie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Inwestycja dofinansowana jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Dzia³ania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” Osi priorytetowej 6 „Rozwój miast” Regionalnego Program Operacyjnego Województwa ¦wiêtokrzyskiego na lata 2014-2020 (projekt RPSW.06.05.00-26-0041/17 pn. „Kompleksowa i wieloaspektowa rewitalizacja miejscowo¶ci Paw³ów”)

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-69b47636-0f62-11ee-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail:
inwestycje@pawlow.pl (nie dotyczy sk³adania ofert w postêpowaniu).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ
udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e
Zamówienia. 2. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e
Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. 3.
Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania do Platformy e- Zamówienia. 4. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych
bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami
okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania
informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia , o
którym mowa w Rozdziale 7 pkt 5 SWZ, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach
rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla
rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, z
uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66
ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.6. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿
wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia, o którym mowa w Rozdziale 7 pkt 5 SWZ, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w
postaci elektronicznej: a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjno¶ci z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub b) jako tekst wpisany
bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w
tre¶ci „Formularza do komunikacji”). 7. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993
r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji,
przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument
stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”. 8. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog±
elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji
dostêpnych w zak³adce "Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w
szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji
umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). Z uwagi na ograniczon± ilo¶æ
znaków, pozosta³e wymagania opisane zosta³y w Rozdziale 7 SWZ. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych okre¶lonych
w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych
zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 ze zm.) z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z
uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Paw³ów,
Paw³ów 56, 27-225 Paw³ów, tel. 41 272-16-14, email: urzad@pawlow.pl; 2) w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog±
Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem e-mail: iod@pawlow.pl; 3) Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego, o warto¶ci szacunkowej mniejszej ni¿ próg unijny dla robót budowlanych pod nazw±: Wymiana dachu na obiekcie Szko³y Podstawowej w Paw³owie; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym
udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 71ust. 1 i art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r.–
Prawo zamówieñ
publicznych , dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia; 6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych
bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7) w
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO; 8) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych Osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana Danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9) nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e
RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO; - na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): c.d. W przypadku doj¶cia do zawarcia umowy dane osobowe osób fizycznych, w szczególno¶ci osób reprezentuj±cych oraz wskazanych do kontaktu, zwi±zanych z wykonaniem umowy, pozyskane bezpo¶rednio
lub po¶rednio, bêd± przetwarzane przez Strony umowy w celu i okresie jej realizacji, a tak¿e w celach zwi±zanych z rozliczaniem
umowy, celach archiwalnych oraz ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeñ w okresie przewidzianym przepisami prawa, na
podstawie i w zwi±zku z realizacj± obowi±zków na³o¿onych na administratora danych przez te przepisy. Dane te nie bêd±
przedmiotem sprzeda¿y i udostêpniania podmiotom zewnêtrznym, za wyj±tkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa, nie
bêd± równie¿ przekazywane do pañstw trzecich i organizacji miêdzynarodowych. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o
ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane
przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od
wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14
ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IGKiP.271.5.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na remoncie pokrycia dachowego czê¶ci budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Paw³owie zlokalizowanej na dzia³ce nr ewid. 318/2 w miejscowo¶ci Paw³ów (gmina Paw³ów, powiat starachowicki, woj. ¶wiêtokrzyskie). Remont polegaæ bêdzie na zmianie pokrycia dachu na czê¶ci budynku Szko³y (zgodnie z za³±cznikiem graficznym) z gontu bitumicznego na blachê p³ask± ³±czon± na r±bek stoj±cy. Zakres robót obejmuje roboty rozbiórkowe wraz z utylizacj± materia³u pochodz±cego z rozbiórki, wykonanie nowego pokrycia dachowego z nowymi obróbkami, orynnowaniem i rurami spustowymi, remont kominów ponad dachem oraz roboty pozosta³e - monta¿ wywietrzników, kominków, anten i instalacji odgromowej.
Przedmiot zamówienia okre¶la przedmiar robót. Stanowi on integraln± czê¶æ niniejszej SWZ.
Prace objête przedmiotem zamówienia winny byæ wykonane zgodnie z warunkami zawartymi w SWZ, wzorem umowy oraz z obowi±zuj±cymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, nale¿yt± staranno¶ci± w ich wykonywaniu, bezpieczeñstwem, dobr± jako¶ci± i w³a¶ciw± organizacj±.
Roboty bêd± prowadzone w funkcjonuj±cym obiekcie szkolnym.
Zamawiaj±cy wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej w obrêbie przedmiotu zamówienia dla Wykonawców zainteresowanych z³o¿eniem oferty. Wizja lokalna ma na celu zapoznanie siê wykonawcy ze specyfik± przedmiotu zamówienia, w tym tak¿e uwarunkowaniami jego wykonania.
Termin wizji lokalnej ka¿dy z Wykonawców powinien ustaliæ indywidualnie z osobami wskazanymi do kontaktu w SWZ maj±c na uwadze, ¿e wizje mog± byæ wykonywane wy³±cznie w obecno¶ci pracowników Zamawiaj±cego i w terminach ustalonych z kilkudniowym wyprzedzeniem. Wizja lokalna mo¿e odbyæ siê wy³±cznie przed przewidzianym terminem sk³adania ofert. Osoby, które przybêd± na wizjê lokaln± zobowi±zane s± posiadaæ przy sobie dokument to¿samo¶ci. Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporz±dzony protokó³ podpisany przez strony, który bêdzie stanowi³ potwierdzenie odbycia wizji lokalnej (wzór protoko³u stanowi za³±cznik do SWZ).
Koszt odbycia wizji lokalnej (zwi±zany z dojazdem na miejsce, u¿yciem w³asnych pracowników, itp.) oraz odpowiedzialno¶æ za interpretacjê tre¶ci uzyskanych informacji i inne skutki odbycia wizji lokalnej ponosz± sami Wykonawcy.
Brak udzia³u w wizji lokalnej Wykonawcy skutkuje odrzuceniem jego oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy.
Wszystkie zastosowane materia³y powinny odpowiadaæ obowi±zuj±cym normom oraz posiadaæ wymagane atesty i certyfikaty oraz nie mog± stanowiæ zagro¿enia dla higieny i zdrowia u¿ytkowników wg wymogów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. W zale¿no¶ci od zastosowanych materia³ów nale¿y bezwzglêdnie przestrzegaæ technologii i wymagañ producentów. Przed odbiorem koñcowym nale¿y przedstawiæ komplet certyfikatów PZH i za³±czyæ je do dokumentacji odbiorowej.
Zamawiaj±cy wymaga udzielenia przez Wykonawcê pe³nej gwarancji i rêkojmi na przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesiêcy dla robót budowlanych licz±c od dnia odbioru koñcowego ca³ego przedmiotu umowy.
Przed³u¿enie min. okresu gwarancji i rêkojmi stanowi kryterium oceny ofert.
Inwestycja dofinansowana jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Dzia³ania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” Osi priorytetowej 6 „Rozwój miast” Regionalnego Program Operacyjnego Województwa ¦wiêtokrzyskiego na lata 2014-2020 (projekt RPSW.06.05.00-26-0041/17 pn. „Kompleksowa i wieloaspektowa rewitalizacja miejscowo¶ci Paw³ów”).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45261410-1 - Izolowanie dachu

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert, którymi Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ przy
wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert, okre¶lony jest w pkt 13 Specyfikacji Warunków
Zamówienia.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi (przed³u¿enie)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Wykonawcy musz± spe³niæ warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie.
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca posiada³ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê minimum 100 000,00 z³. (s³ownie z³otych: sto tysiêcy).
* W przypadku podania warto¶ci sumy gwarancyjnej w walucie obcej, Zamawiaj±cy jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie ¶redni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), który jest dostêpny pod adresem www.nbp.pl opublikowany w dniu opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych dla niniejszego postêpowania. Je¿eli w dniu opublikowania og³oszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o ¶rednim kursie walut, Zamawiaj±cy dokona odpowiednich przeliczeñ wed³ug ¶redniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje wy¿ej wymienione informacje.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
A) do¶wiadczenie zawodowe:
1. Wykonawca spe³ni warunek, je¶li wyka¿e, ¿e w ci±gu ostatnich 5 (piêciu) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, nale¿ycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawid³owo zrealizowa³ co najmniej 1 zadanie polegaj±ce na budowie, rozbudowie lub przebudowie budynku/ów obejmuj±ce m.in. wykonanie lub wymianê lub remont pokrycia dachowego o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto (s³ownie z³otych: dwie¶cie tysiêcy).
* W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiaj±cy dokona ich przeliczenia wed³ug ¶redniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu opublikowania og³oszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o ¶rednim kursie walut, Zamawiaj±cy dokona odpowiednich przeliczeñ wed³ug ¶redniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje wy¿ej wymienione informacje.
B) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
1. Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, tj.:
a) co najmniej 1 osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy posiadaj±c± kwalifikacje zawodowe tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowalnej oraz posiadaj±c± do¶wiadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym (pe³nienie obowi±zków kierownika budowy).
** Kierownik budowy powinien posiadaæ uprawnienia budowlane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682) oraz rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U z 2019r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
Zamawiaj±cy informuje, ¿e z³o¿enie oferty musi byæ poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.
Na podstawie art. 131 ust. 1 oraz art. 281 ust. 2 pkt 12 ustawy Pzp wymagane jest obowi±zkowo przed przyst±pieniem do z³o¿enia oferty dokonanie wizji lokalnej miejsca docelowego wykonania przedmiotu zamówienia. Termin wizji lokalnej wymaga zg³oszenia i uzgodnienia z Zamawiaj±cym. Z czynno¶ci wizji lokalnej sporz±dzony bêdzie protokó³ podpisany przez Wykonawcê lub osobê upowa¿nion± oraz osobê upowa¿nion± przez Zamawiaj±cego (po jednym egzemplarzu dla Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy). Protokó³ bêdzie podstaw± do spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu. Nie dokonanie przez Wykonawcê potwierdzonej wizji lokalnej bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty na postawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie powy¿sze warunki powinien spe³niæ co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy wspólnie.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e z³o¿enie oferty musi byæ poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.
Na podstawie art. 131 ust. 1 oraz art. 281 ust. 2 pkt 12 ustawy Pzp wymagane jest obowi±zkowo przed przyst±pieniem do z³o¿enia oferty dokonanie wizji lokalnej miejsca docelowego wykonania przedmiotu zamówienia. Termin wizji lokalnej wymaga zg³oszenia i uzgodnienia z Zamawiaj±cym. Z czynno¶ci wizji lokalnej sporz±dzony bêdzie protokó³ podpisany przez Wykonawcê lub osobê upowa¿nion± oraz osobê upowa¿nion± przez Zamawiaj±cego (po jednym egzemplarzu dla Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy). Protokó³ bêdzie podstaw± do spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu. Nie dokonanie przez Wykonawcê potwierdzonej wizji lokalnej bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty na postawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy ¿±da:
1) Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym);
2) Za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
U w a g a:
W przypadku spó³ek cywilnych za¶wiadczenie z Urzêdu Skarbowego oraz z Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego, Wykonawca sk³ada zarówno na spó³kê, jak i na ka¿dego ze wspólników.
3) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
4) O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego o których mowa w art. 108. ust. 1 pkt 3), 4), 5) i 6) ustawy oraz w art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiaj±cy ¿±da:
1) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ podmiotowego ¶rodka dowodowego, o którym powy¿ej, Wykonawca mo¿e z³o¿yæ inny podmiotowy ¶rodek dowodowy, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu.
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy ¿±da:
1) Wykazu robót budowlanych (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SWZ, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (do¶wiadczenia) opisanego w pkt 5.2 ppkt 4) lit. A) SWZ, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie.
Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
W przypadku przedstawienia przez Wykonawcê robót budowlanych obejmuj±cych szerszy zakres ni¿ wskazany w warunku zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (do¶wiadczenia), Wykonawca powinien podaæ ca³kowit± warto¶æ robót budowlanych oraz podaæ warto¶æ robót budowlanych w zakresie wymaganym warunkiem.
2) Wykazu osób (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SWZ, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku kwalifikacji zawodowych opisanego w pkt 5.2 ppkt 4) lit. B) SWZ, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Zgodnie z pkt 10.16 SWZ na ofertê sk³adaj± siê:
1) Wype³niony formularz oferty (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zgodny ze wzorem formularza oferty, stanowi±cym za³±cznik do SWZ. W przypadku z³o¿enia oferty bez u¿ycia za³±czonego formularza, z³o¿ona oferta musi zawieraæ wszelkie informacje wymagane w SWZ i wynikaj±ce z zawarto¶ci wzoru formularza oferty.
Uwaga: niniejsze postêpowanie prowadzone jest bez wykorzystania formularza interaktywnego dostêpnego na Platformie. Przy sk³adaniu oferty wy¶wietlony zostanie komunikat o tre¶ci „Postêpowanie nie posiada opublikowanego formularza do tego etapu postêpowania” oraz „Plik (nazwa pliku stanowi±cego formularz) nie jest poprawnym formularzem interaktywnym wygenerowanym na Platformie”. Powy¿sze komunikaty s± jedynie ostrze¿eniami i nie uniemo¿liwiaj± poprawnego z³o¿enia oferty z wykorzystaniem formularza udostêpnionego przez Zamawiaj±cego.
Stosownie do pkt 10.17 SWZ do oferty winny byæ do³±czone:
1) Wadium w formie innej ni¿ pieni±dz - orygina³ dokumentu gwarancji / porêczenia w postaci elektronicznej.
2) Pe³nomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynno¶ci nie wynika z dokumentów rejestrowych (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszczalna jest elektroniczna kopia notarialnie potwierdzona przez notariusza.
3) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej – pe³nomocnictwo udzielone liderowi zgodnie z pkt 6.4 ppkt 5);
4) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do dyspozycji Wykonawcy na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy – je¿eli Wykonawca bêdzie korzysta³ z takich zasobów (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
5) Wype³nione o¶wiadczenia wskazane w pkt 6.1 SWZ (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zgodne ze wzorem o¶wiadczeñ, wed³ug wzoru stanowi±cych za³±czniki do SWZ.
6) O¶wiadczenie o którym mowa w pkt 6.4 ppkt 3) SWZ (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) – je¿eli Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia.
7) Kosztorys ofertowy (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania, zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 5 000,00 z³ (s³ownie:
piêæ tysiêcy z³otych) przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku formach okre¶lonych
w art. 97 ust. 7 ustawy, tj.:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079).
Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Bank Spó³dzielczy w
Starachowicach 06 8518 0006 2001 0000 0462 0003 z dopiskiem: Wadium na zadanie pn. "Wymiana dachu na obiekcie Szko³y Podstawowej w Paw³owie". Wadium uwa¿a siê za wniesione w
terminie, je¿eli kwota wadium znajdzie siê na rachunku Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
W przypadku wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz, wymagane jest za³±czenie do oferty oryginalnego dokumentu
gwarancji / porêczenia w postaci elektronicznej. tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby
upowa¿nionej do jego wystawienia (gwaranta/porêczyciela).
Z tre¶ci wadium sk³adanego w innej formie ni¿ pieni±dz powinno wynikaæ jednoznacznie, gwarantowanie wyp³aty nale¿no¶ci
w sposób nieodwo³alny, bezwarunkowy i na pierwsze ¿±danie. Wadium takie powinno obejmowaæ ca³y okres zwi±zania
ofert±, poczynaj±c od daty sk³adania ofert.
Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia uwa¿a siê za
wniesione prawid³owo.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Dokumenty wymagane w przypadku sk³adania oferty wspólnej, przez kilku przedsiêbiorców (konsorcjum) lub przez spó³kê cywiln±:
1) O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 6.1 ppkt 1) SWZ, pkt 6.2 lit. A. ppkt 1) – 4) SWZ, o¶wiadczenie potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu wymienione w pkt 6.1 ppkt 2) SWZ oraz o¶wiadczenie o którym mowa w pkt 6.4 ppkt 3) SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie oddzielnie.
2) O¶wiadczenia i dokumenty wymienione w pkt 6.2 lit. B i C SWZ oraz formularz oferty s± sk³adane przez pe³nomocnika Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SWZ (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy).
4) Poza o¶wiadczeniami i dokumentami wymienionymi w ppkt 1), 2) i 3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia winni za³±czyæ do oferty kosztorys i wymienione w pkt 5 pe³nomocnictwo (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
5) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania. Dokument pe³nomocnictwa powinien zostaæ podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Istotne postanowienia umowy zawiera za³±czony do specyfikacji wzór umowy (za³±cznik nr 10 do SWZ). Zamawiaj±cy
przewiduje mo¿liwo¶æ zmian
postanowieñ zawartej umowy. Zakres mo¿liwych zmian okre¶lono w §16 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-06 11:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-06 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-08-04

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy informuje, ¿e z³o¿enie oferty musi byæ poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. Na podstawie art. 131 ust. 1 oraz
art. 281 ust. 2 pkt 12 ustawy Pzp wymagane jest obowi±zkowo przed przyst±pieniem do z³o¿enia oferty dokonanie wizji
lokalnej miejsca docelowego wykonania przedmiotu zamówienia. Termin wizji lokalnej wymaga zg³oszenia i uzgodnienia z
Zamawiaj±cym. Z czynno¶ci wizji lokalnej sporz±dzony bêdzie protokó³ podpisany przez Wykonawcê lub osobê
upowa¿nion± oraz osobê upowa¿nion± przez Zamawiaj±cego (po jednym egzemplarzu dla Zamawiaj±cego oraz
Wykonawcy). Protokó³ bêdzie podstaw± do spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu. Nie dokonanie przez Wykonawcê
potwierdzonej wizji lokalnej bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty na postawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
Stosownie do art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania
wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. poz. 835, dalej ustawa pwa) z
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia
2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i
rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o
zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy pwa;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, 655 i 835) jest osoba
wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub
bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy pwa;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach
okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk±
dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê
rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy pwa.
W zwi±zku z powy¿szym wymaga siê od Wykonawcy z³o¿enia o¶wiadczenia znajduj±cego siê w tre¶ci Za³±cznika 2 oraz 2a
(je¶li dotyczy).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.